25 серпня 2016

У День Незалежності у Баранівці на будівлі КПП встановили прапори


24 серпня у День Незалежності на будівлі колишнього стаціонарного поста Державтоінспекції, яка розташована при в'їзді у Баранівку встановили жовто-блакитний та червоно-чорний прапори.

Ініціатором встановлення прапорів виступив депутат Баранівської районнї ради Олег Ковальський, а голова районної спілки учасників та ветеранів АТО «СХІД» Віталій Сігнаєвський та боєць добровольчого батальйону "Правий сектор" Андрій Хіміч встановили їх на будівлі колишнього стаціонарного поста ДАІ.




Нагадаємо, 23 серпня мурал з образом Ісуса Хреста, який створили на стіні колишнього стаціонарного поста ДАІ місцеві художники - замалювали білою фарбою.

147 коментарів:

  1. Анонім26.08.16, 08:49

    Будуємо Україну разом ! Слава Героям !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 09:51

      Покажи що вже побудовано, чи хоча б поясніть що саме і де Ви хочете побудувати, може люди вас і підтримують.
      А то зараз Ви пропагуєте одне насилля, тому й природньо наражаєтесь на супротив.
      Як тільки люди висловлюють свої пропозиції, що треба побудувати, кого пікетувати то Ви зразу ж піджимаєте хвоста і переводите стрілки на інших, на того ж мера.
      Хочете показати що Ви кращі, то робіть реальні справи, а не бігайте з прапорами та малюванннями.
      А якщо ви тільки хочете показати що тут тільки Ви одні самі розумні, самі патрітичні, ну самі, самі, а всі інші, хто не з Вами :зрадники, недоумки, сепаратиски , і т.д. то котіться звідси під всі три чорти поки вітер без сучків

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 11:30

      Будувати Україну треба не лозунгами, а справами.

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 11:41

      Підтримую "Анонім26.08.16, 09:51",
      Ці "будівничі" , як вороння- лише каркають, інколи гидять на асфальт, а конкретних справ ляшківців стосовно покращення умов проживання, життя, створення нових робочих місць - щось я не бачу. Да хоча б навчіться сміття викидати в урни да інших вчіть не смітити (Європа Вас таких і з далекої відстані бачити не хоче) а то по Баранівці під час вітру по вуляцях котяться порожні пластикові пляшки, папірці від морозива, обривки паперу, а по вулиці Першотравенській на узбіччях можна побачить й пляшки з-під пива, горілки, коньяку (напдіюсь, що це не ви святкуєте), памперси пакети поліетиленові, а береги річки взагалі завалені сміттям.
      "Будівничі", досить брати на горло і вправлятися у написанні різного роду "дописів" в неті та ФБ, засукайте рукави да почніть робити те, що ви наобіцяли під час виборів.

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 14:18

      Перш ніж вказувати що кому робити, навчися сам виконувати свої вказівки і буде порядок у місті, зрозуміло, що чужими руками воно виходить завжди краще, але "совети" вже закінчилися телепню... Сукай рукава і до праці...

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 14:44

      Значить, умови життя таки покращилися, якщо валяються пляшки з-під пива, горілки чи коньяку. У радянські часи скрізь валялися пляшки з-під "Золотої осені", або "Зосі", як тоді її називали в народі. А за морозивом стояли кілометрові черги. Про памперси тоді було годі й мріяти. Пелюшка - то був основний "памперс" у ті часи. Але пити й гуляти любили і тоді, і зараз.

      Видалити
    6. Анонім26.08.16, 17:44

      Анонім26.08.16, 14:18
      Ти ще не перестав смоктати материнське молоко ? , а навчаєш дорослих. Боїшся, коли тобі дають пораду (у тебе це "совети"- що викриває тебе як п"яте колесо в тачанці путлера), а сам то радиш іншим сукати рукава. Отож сукай і починай працювати

      Видалити
    7. Анонім28.08.16, 10:01

      Вітаю! Рішення чудове!
      Вітаю наші прапори !
      Хоча не два повинно бути,
      а навіть можна було-б три.

      Яким той третій має бути ?
      Скажу. Щоб був якийсь прогрес,
      висіти має прапор тута
      Євросоюзу (прим. ЄС) !

      Видалити
    8. Віршомаз - віршомазу29.08.16, 14:17

      Якщо прапор цей відсутній -
      Попросіть у мерських трутнів!
      Там є стяги всіх гатунків -
      Мер з Європи жде дарунки!
      Хоч і зирить на Рассєю
      Цей сучасний фарисей!

      Видалити
  2. Сергій26.08.16, 09:14

    Пропоную пофарбувати будівлю в білий, а краще сірий колір і нехай Кравчук намалює на передній стіні Покрову, як оберіг та покровительку Баранівки, бо у нас День міста 21 вересня на Покрову. А на бокових стінах- на одній герб Баранівки, а на іншій прапор Баранівки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 11:44

      Ні, це вже не Кравчук повинен малювати, а нехай організовує Ковальчук. Він на такі справи мастак.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 14:36

      Баранівка святкує свій день народження не на Покрову, яка відзначається 14 жовтня, а в день Різдва Пресвятої Богородиці! Спочатку вивчіть православні церковні свята, а тоді вже жміть на клавіатуру. На Покрову всі будуть відзначати День захисника України, а в Кашперівці буде престольне свято!

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 14:49

      Питання не в тому хто. Питання в тому, щоб зробити щось таке, що не буде викликати суперечок. Це вїзді в місто, то зобразіть щось таке з цим містом повязане чи вітало всіх хто приїхав.

      Видалити
    4. Павло28.08.16, 06:49

      Він майстер яйця розмальовувати окупантам і ходити в овечій шкурі

      Видалити
    5. Анонім29.08.16, 16:18

      Васількова треба запитати. Той все знає.

      Видалити
  3. Анонім26.08.16, 09:42

    Молодець Олег, так їх сук, нехай знають наших. Нехай Душко знає, що панувати йому залишилося недовго. Чемодан, вокзал, росія.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 11:45

      Сину, ти перший рванеш у рассею поки Душко буде пакувати чемодан.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 14:19

      В Душка вони вже спаковані і знаходяться в Польщі.....

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 14:52

      Бо він не в расєю, а в Польщу чумадани вже пакує. А таким дурням як ти за вірну службу тільки дулю на прощаніє покаже.

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 17:47

      Анонім26.08.16, 09:42
      "...нехай знають наших." Ваших ми знаємо: дже би ви-пи-ти. Оце ваші. І забирайтеся з української землі , не смердіть тут.

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 22:19

      Можливо і в Польщу , але через росію , у євросоюзі дуже не люблять корупціонерів які оббирають свою державу . Всі ригоанали за кордон тікають через росію або Білорусь аби сліди замести . А толя теж ригоанал , він думає що Баранівка забула його минуле , як він вислужувався перед ними під час революції гідності . Скоро побачимо його статки коли електронне декларування запрацює ....

      Видалити
  4. Анонім26.08.16, 09:55

    Так оце конкретні хлопи, і хвала БОГУ що такі ще є ,і все вони зробили правильно , це є ще одна перемога, над гнидами які є присутні в УКРАЇНСЬКОМУ суспільстві.Але я вже їх усіх просив і прошу ще раз перестаньте бути гнидами будьте УКРАЇНЦЯМИ, і Ви цим самим ,собі величною зробите свою душу, і свою учась в неправильних Ваших діях Вам суспільство ще пробачить, у Вас ще є час , подумайте, Ви всі противники УКРАЇНСЬКОГО , перестаньте бути посіпаками в угоду кацапстану, Ваші діти , онуки , а декому і правнуки думайте наперед, з часом ,Вам того не пробачать.Потрібно, надто швидкими темпали переорієнтуватися, зробити можливе і неможливе в обєднанні людства ,і побороти в собі всю ненависть до УКРАЇНИ, бо Ви тут живете, кацапстан не прийде, не вірте. А якщо Ви його чекаєте, то можливо Ви можете бути перші, кого будуть зничтожувати , ніхто ще зрадників не привітував ніде. СЛАВА УКРАЇНІ!!! СЛАВА ЇЇ ГЕРОЯМ!!! СЛАВА НЕ БАЙДУЖИМ ЛЮДЯМ!!!СЛАВА МАЙБУТНІЙ НАЦІЇ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І ще один аноніст-патріот. Багато вас було на встановлюванні прапорів?

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 11:19

      А хто про це знав? Афіши не вішали і о котрій годині не повідомляли.

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 11:48

      Відповісти Анонім26.08.16, 11:19
      А хто про це знав? Афіши не вішали і о котрій годині не повідомляли.
      Інколи газети читай і заходь на сайт міськради
      У районці завчасно було повідомлено про міроприємства.
      Такі, як ти, видно читають те, що написано на огорожах, при умові, що в школі вивчив усі букви.

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 15:11

      Про встановлення прапорів на КП ніде ніхто не повідомляв. А такі як ти видно навіть читати не вміють, якщо відповідають на питання, яке ніхто не задавав.

      Видалити
    5. Фелікс Дубовий28.08.16, 07:02

      Кремлівські іуди знали все і всіх як могли "помагали" але нічого в них не вийшло . Як щурі дивилися в щілини а зараз тремтять розуміючи що у нас Україна . Смішно до сліз - "власноруч ліс розгружають". Ленін і надувні колоди. Чуйка не зраджує вас . НЕ ВІДБІЛЕТЕСЬ.

      Видалити
  5. Анонім26.08.16, 10:01

    09:55-Записки хворої людини. Про яке об'єднання мова. В нас є один прапор жовто-блакитний і крапка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 10:18

      На лобі собі постав свою крапку. Взагалі-то тут ніхто про прапори ще й слова не сказав. Чи ти провокатор може? А? Щодо прапора, то так, державний прапор у нас один. Але крім нього у нас є ще багато інших. Починаючи від прапора міста закінчуючи національним, всіх і не порахуєш.

      Видалити
    2. У вас аноністів всі хто не згодний провокатор? Напмши хоч вигадане ім'я,та опонуй.

      Видалити
    3. для вдима...26.08.16, 19:06

      Чуєш якщо ти уже давно вдим пяний, то краще не базікай тут а то і пишеш ,як після півлітри балакаєш...

      Видалити
  6. Тетяна26.08.16, 10:09

    Пане Ковальський і його гоп бригада, хто ви такі щоб вирішувати за всіх людей,отам де колись був БФЗ на заборі стільки написів і малюнків яких хоч чому, ви їх незамалюєте?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашко26.08.16, 11:49

      Краще б автостанцію пофарбували!

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 23:02

      А Тетяна до Ковальського видно не рівно дихає...

      Видалити
    3. Анонім27.08.16, 00:54

      аноніму 23:02, таких дуреп тут багато, не зважай

      Видалити
    4. Анонім27.08.16, 01:05

      Ковальський та його однодумці правильно роблять, що не дають прихильникам руського миру вільно пересуватися та висловлюватися не лише в межах району...а забор БФЗ як і стіни КПП є на обслуговуванні комунальноі служби місткоі ради.Суми в межах 200 тисяч в повному обємі достатньо на покраску цих обзктів не на один десяток рокіа.Хлопці, борітеся , поборете кацапську навалу...

      Видалити
    5. Анонім27.08.16, 18:03

      Анонім27.08.16, 01:05
      Цим своїм постом ти повністю показав своє нутро, як прихильника руського міра. Тільки руські фіно-улуси говорять "Забор", а не огорожа., тільки руські -ледачі (пригадай казку про Івана дурака, який на печі катався) тому й твоє : "забор БФЗ як і стіни КПП є на обслуговуванні комунальної служби..." тобто не моє- нехай і фарбують вони. Цим ти проявив себе повністю фіно-улусом ледачим.

      Видалити
    6. Карат29.08.16, 16:27

      Порадьтесь з Васильковим.

      Видалити
  7. Мамай26.08.16, 10:23

    Лісовим орденоносцям - від хлопців з схронів. Ще не вмерла Україна ! Слава Героям !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мамає, ти хочаб прочитав хто ж такий Мамай.
      Даю інформацію з Вікіпедії : "Мама́й (повне ім'я за традиціями Золотої орди — Мамай Алаш Кият; 1335, Солхат[3] —†1380, Кафа) — воєначальник Золотої орди з 1359 року".
      Зрозумів. Тоді пакуй чемодан і рви у Монголію й там залякуй.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 14:39

      А в Росії Мамаїв курган - то святиня! Це ще раз доказує, що кацапи мають часткове монгольське походження!

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 17:57

      Тим більше- в рассею писаки - мамаї.

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 18:37

      Анонім26.08.16, 15:47
      Вовчик26.08.16, 16:17
      Осмь і проявилося ваше нутро: залякування, погрози.
      До речі, українці завжди були дружнім, мирним народом, а ці, так звані українці, живуть литше погрозами. Нема аргументів- починають виставляти кулаки.
      Це поведінка древнєфіно-улуського народу. І ви проявили себе саме з такого боку.

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 23:15

      Украінці може й мирні ,але князя Володимира боялись і рахувались,козаків турецький султан боявся як чорт ладана,а від Петра Сагайдачного московський цар,драпав з Москви як останній боягуз.Якби украінці були такі покладесті як ти говориш то небулоб Украіни

      Видалити
    6. Анонім26.08.16, 23:30

      Ти шановний не забувай,коли Ю Долгорукий тікав з Києва на заліські болота тепер ваша Москва,то там жили фіно-угри з якими розбавились бо тоді в Києві майже не було зрадників , як тепер нажаль в Баранівці,а Юрій Долгорукий взагалі одружився донькою монгольського хана. Ти видно з тих

      Видалити
    7. Анонім26.08.16, 23:49

      Владьо,ти уважно гугли в інтернеті,можливо щось і нагуглиш,однак спочатку вивчи свою історію, а далі будеш вчити кацапську та монгольську,а то складається враження твого походження,і пиши,пиши,інтернет як і бумага витримає все,а ще не забудь повечеряти- ніч велика, сидіти ще довго...

      Видалити
  8. Анонім26.08.16, 10:33

    причому там червоно-чорний прапор на державній будівлі. на що дивляться правоохоронні органи. де влада.і хто його поставив разом біля прапора краіни агов прокурори просніться

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 10:52

      Не роби вигляд, що ти не розумієш, що це за прапор. Такий самий прапор у центрі міста вже не перший рік висить. Доречі поруч з державним. Чого ж ти на його відкритті не вибіг на сцену та не закричав "агов прокурори просніться". Висновок: ти або провокатор або просто тупе чмо.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 11:11

      Це той що був обісраний ?

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 11:23

      Обісраний тут тільки ти. А прапор у центрі зірвав і підпалив якийсь малий, якого напоїли і підговорили це зробити такі покидьки як ти.

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 23:37

      Червоно чорний прапор це стяг запорізького козацтва , стяг украінськоі повстанськоі арміі яка боролась щоб ми були вільні!Це гордість націі!!!

      Видалити
    5. Пікассо28.08.16, 07:10

      Дай Бог прийде час і тебе прокуратура розбудить я вірю в це і ти сьорбаючи своїм комсомольським носиком будеш хникати і говорити про сакральні символи і іншу хрень аби плутати мозги

      Видалити
  9. Анонім26.08.16, 10:49

    Оце то вже на відео ко прибрехав "останніх чотирохсот століть" Це виходить як мінімум зараз 40000рік повинен бути

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сергій26.08.16, 11:15

      Мене отакі як ти найбільше огидні. Всім зрозуміло, що оговорився. Зато видно що вживу, а не шліфоване по бумажці.

      Видалити
    2. Ляля Убийвовк26.08.16, 14:21

      Не переймайся кацапська сіксота при необхідності він не схибить в бою за країну і таких як ти знаємо провокаторів кремлівських . Всьому свій час. Україну не здамо.

      Видалити
  10. Пилип Вітер26.08.16, 11:24

    Подарунок "Двом Толям" і всій кремлівський свиті .

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім26.08.16, 11:27

    Людина втомлена в боротьбі з кацапщиною . Дякую тобі Олеже .

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім26.08.16, 11:32

    Серий, не звертай уваги. Оте дурило, що про прапор в центрі заганає і про очепятки - це тролі. Не відповідай їм, вони тільки цього і добиваються.

    ВідповістиВидалити
  13. Сашко26.08.16, 11:46

    Краще б автостанцію пофарбували! Ось мені цікаво, а гроші на фарбу напевно не зі свого гаманця брали, а з бюджету Баранівки! На путнє в них розуму нема.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.16, 16:19

      Ні є розум. У Васількова запитають.

      Видалити
    2. Анонім30.08.16, 10:51

      Не погана пропозиція.

      Видалити
  14. Оксана26.08.16, 12:09

    Толік Ткачук , ти ніколи не був скинуном а був українцем . Уклін і дякуємо за твій дух і твої золоті руки які пробили цей комуняцький бітон й встановили символи незламності. Володя Сябрук - ти боєць .Хлопці у Вас Велика Українська Душа борців і патріотів. Борітесь і поборете. Ви - творите історію.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім26.08.16, 12:11

    те, що встановили прапори підтримою,але не розумію чи заважав малюнок спаса

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім26.08.16, 12:46

    в нашій державі один прапор блакитно жовтий, а о те що там повісили за ганчірку я не розмію, мені в бачається що Ковальський з легкою степінню дибільності хоче поміняти державну символіку ......., я не визнаю інших прапорі крім державного тож вічливо прошу теї гоп компаніїприбрати оте неподобство

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 15:47

      Анонім , підійди попроси особисто...

      Видалити
    2. Вовчик26.08.16, 16:17

      Хай попросить буде весело і забавно

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 17:59

      Дорогі мої товариші я не втому віці щоб щось чи когось боятися в свому житті побачив чимало, тим паче кого боятися Ковальського простий громаданин як й і усі согодні він при владі а завтра буде допобачення, можу і попросити щоб було кого а так не має с ким там розмовляти лише одні піарники

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 23:46

      Неподобство?!і є ще ж такі ідіоти тупі...

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 23:55

      Ви паплюжите Ковальського , як вам не соромно,низько берете ,я бачу ви скоро доберетесь до Чорновола,Левка Лук'яненка чи Ліни Костенко.Вони також патріоти. Схаменіться!

      Видалити
    6. Анонім27.08.16, 00:01

      Приємно дивитись. Слава Андрію ХІмічу, Віталію Сігнаєвському справжні патріоти,а Ковальському дякую

      Видалити
    7. Анонім27.08.16, 00:03

      Як мало в нас патріотів,як багато зрадників...

      Видалити
    8. Анонім27.08.16, 00:05

      Зрадників разом з Романом на Москву.Провокатор

      Видалити
    9. Сулія28.08.16, 07:17

      Безголовість тупість і кастрація- ось хто може так говорити про бойовий стяг України. Слава Героям !

      Видалити
    10. Анонім29.08.16, 13:24

      ЩЕ ОДИН АНОНІМ!!!
      Панове аноніми! От ви весь час пишете про жовто-блакитний чи блакитно-жовтий прапор як про державний... А треба було б зарубати на носі, що державний рапор в Україні - СИНЬО-ЖОВТИЙ!!! Читайте Конституцію!

      Видалити
  17. Анонім26.08.16, 12:55

    Больная страна...

    ВідповістиВидалити
  18. Оксана26.08.16, 13:01

    Дуже тонка грань. Виходить виграє Вельчинський бо неосторожність Душка, який публічно образив ляшківців, зараз аби той вигріб. Канешно, знов ті гризуться а другий пасажир у вагон пригне.

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім26.08.16, 15:24

    Толіку Ткачуку і Володі Сябруку уклін і шана. Коли всі святкували - вони пробивали комуняцький мур кріплячи прапори. Золоті руки і українська душа не втрачена вами. Віктор Омельчук також проявив свою громадську позицію. Драбина його. Ви справжні патріоти. ДЯКУЄМО! Смерть ворогам!

    ВідповістиВидалити
  20. Анонім26.08.16, 17:02

    Про які образи і прапори ви тут галасуєте? З України ЩОДНЯ вивозять тисчі вагонів лісу, вугілля, навіть чорнозему!! Подивіться на тарифи, для своїх же людей держава продає газ на 78 доларів за 1000 кубів дорожче, ніж закупівельна ціна!! У кабінетах прокурорів продожують знаходити пачки з купюрами. Про війну на Сході я взагалі мовчу, бо це вже більше схоже на бізнес-проект, від якого здається ніхто не збирається відмовлятися. А ви переймаєтесь про КП, образи і прапори...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 17:55

      Правильно сказано і влучно наша верхівна просто знущається з нас і губить свій народ і к5раїни за раді своєї вигоди

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 21:42

      Отож бо і воно, що ко ко не з ними зібрались боротись а почало шукати ворогів серед простого народу. Мабуть далеко підуть...

      Видалити
  21. Анонім26.08.16, 22:45

    У центрі Баранівки прапор УПА біля пам'ятного знаки загиблим воїнам-повстанцям - і то є логічно, а от з якого дива він при в'їзді в місто майорить - то питання. Моя думка - поруч з державним , має бути прапор міста, а не будь який інший, як пропаганда і нав'язування тої чи іншої політичної сили.

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім26.08.16, 23:29

    А може краще "руського міра" - читай історію уважніше,не знаєш історіі не вартий майбутнього...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.16, 16:25

      Ні Васільков знає історію. Неспорте.

      Видалити
  23. Анонім26.08.16, 23:57

    Перш ніж писати , вивчи історію прапора, який тебе деже цікавить та не пиши дурнички і не показуй свою тупість.краще допомігби однодумцю розвантажити автомобіль з лісом, був би більший толк...

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім27.08.16, 08:28

    Горе писаки - ананісти,не займайтесь блудоруцтвом,а краще допоможіть свому товаришу вище

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім27.08.16, 16:06

    Ковальський незнає, як гріхи свої замолити бігає повсіх священиках уже опинився у Новограді, використав Геленка. Iнтересно з чійого дозволу він зафарбував ікону? Хлопці дочого ви докотилися, робити хресні ходи, завойовуєте московські храми і вцей час замальовуєте ікони. СТИД ВАМ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.16, 21:43

      СТАРІ ЛЮДИ до нині памятають тих хто знімав хрести палив ікони і замальовував лики святих і переповідають як у муках вони йшли зі світу до сьмого коліна памятатимем і ми і господь вам воздасть по заслугах уроди

      Видалити
    2. Анонім27.08.16, 22:46

      Телепню,скільки раз тобі пояснювати,що Кравчукова мазанина ні до ікони ні до лику святого не відноситься,а ті хто клянуть отримають по заслугам і не лише до сьомого коліна...

      Видалити
    3. Анонім27.08.16, 22:49

      Ікони малюють іконописці з благословіння божого,а не такі горе писаки сакральних моралів як Кравчук , ну зовсім не тей рівень...

      Видалити
    4. Анонім27.08.16, 23:27

      Усі хто любить Україну,в голос волають що російські війська і найманці роздирають Україну,а московські попи говорять що це громадянська війна.Ми повинні зрозуміти , якщо мимоволі підіграєм кацапам буде біда,а коли зрозумієм кого підносили,тоді буде пізно...

      Видалити
    5. А скільки ж мають прожити ті СТАРІ ЛЮДИ, щоб памятати "до сьмого коліна"? Ти б краще слово Господь написав з великої літери, а не СТАРІ ЛЮДИ, лапоть...

      Видалити
    6. Анонім27.08.16, 23:41

      Да, тих що стріляють з Донецьких цеков по захисниках україни, ти уродами не назвеш і за сьоме коліно не вспомниш , урод.За зраду будеш горіти в пеклі ти ,а хто захищає свою землю,того Бог любить

      Видалити
    7. Анонім27.08.16, 23:45

      Путін нищить Українську землю з зовні,а московські попи роздирают з середини

      Видалити
    8. Анонім27.08.16, 23:52

      Он як продажні бояться історичних прапорів,їх повинно стояти побільше,щоб московські запроданці лопли від злості.

      Видалити
    9. Анонім27.08.16, 23:58

      Скоро вам з Кирилом прейдеться віддати наші найбільші святині,Києво печерську та Печаївську лаври

      Видалити
    10. Анонім28.08.16, 00:14

      А ви небачили який хресний хід влаштуваламосковська церква,і цим збурила суспільство.А храми в Криму і на півдні забирають вони,а украінці повертають свє,і за це їм має бути соромно? Соромно має бути вам , що підтримуєте нелюбів України

      Видалити
  26. Оксані27.08.16, 20:52

    Кожен свій гріх понесе сам. Не судіть щоб вас не судили.

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім27.08.16, 21:20

    ДЛЯ всіх дописувачів-- поцікавтеся роботами СЕРГІЯ РАДКЕВИЧА молодого художника із Луцька який намалював мурал "ЕВХАРИСТІЯ"- таінство причастя тілом і кровю ХРИСТОВИМИ під покрівлею БЕСАРАБСЬКОГО РИНКУ у КИЕВІ - не згодні були лише мусульмани які там торгували але змирилися бо зрозуміли що вони в УКРАІНІ А тепер щодо тих горе-активістів: своіми руками і руками попів з укрцеркви вони не взялись замалювати образ СПАСИТИЛЮ знайшли двох холуів бо боялись кари БОЖОІ а це вже наша перемога і перемога КРАВЧУКА

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.16, 22:56

      Блудний горе муляр Кравчук і його сакральна мазанина - це здобуток парканноі мазанини - оце є його рівень самореалізаціі та так звана перемога...одним словосполученням - горе "муляр",,,

      Видалити
    2. Сьогодні я бачив Кравчука і, скажу вам, що на переможця він чомусь схожим не був. А, от цікаво, кого перемогли "ваші" в цій халепі? Невже власну дурість?

      Видалити
  28. Анонім27.08.16, 21:31

    ДЛЯ ЗНАТОКІВ Прапор донських козаків мае три кольори -жовтий синій і червоний а прапор повстанськоі арміі С Бандери червоно-чорний використовувався лише в бою і на могилі загиблого бійця на будках його не чіпляли а на свята ходили з прапором державним ЗУНР -ЖОВТО-БЛАКИТНИМ БО ПОВАЖИЛИ

    ВідповістиВидалити
  29. Порада27.08.16, 22:02

    Вова-просто заспокойся. Бо ще спитають .А луцьких хлопців сюди не плутай вони патріоти і такого ідіотизму не всунули б.

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім27.08.16, 22:12

    Звичайно, що на запитання по те, чи був замовний цей малюнок, і які саме в ньому елементи прояву "русского мира" -можна говорити безкінечно. Я хотів би наголосити на тому, що, перш за все, КПП не місце для зображення Ісуса Христа. Про це, доречі, сказали всі три священники: УПЦ МП, УПЦ КП і Римо-католицької церкви. Тому, власне кажучи, те, що його замалювали - це правильно. А художнику буде наука. Наступного разу буде думати головою і радитись з усіма перед тим, як створювати зображення на релігійну тематику на всякого роду КПП, тобто громадських місцях.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.16, 08:46

      Ви самі відповіли собі і погодились з тим що парканна настінна -мазанина називаеться мурал Це сучасний вид мистецтва який користуеться попитом в краінах ЕВРОПИ як і укр художники ЩОДО НАШОГО МІСЦЕВОГО ХУДОЖНИКА -його перевага в тому що він не змальовував образ СПАСИТЕЛЯ по всім церковним канонам і ображатися батюшкам нема чого Він в основу картини вписав СПАСИТЕЛЯ щоб беріг нас в дорозі і благословляв на щасливе повернення додому використавши при цьому національні кольори А мурали РАДКЕВИЧА всетаки переглянте вони підуть вам на користь

      Видалити
    2. Анонім28.08.16, 08:54

      Художник на те і митець щоб писати своі твори самостійно тоді вони будуть його творами а не тупо змальовувати або слухати таких ранених як ковальський і ко а показушний консиліум у хіміча це повернення до сталінського режиму ВЕРНОЙ ДОРОГОЙ идете товарищи

      Видалити
    3. Анонім28.08.16, 08:58

      ЗАЕ---И ВИ СВОІМ МУРАЛОМ МАСКАЛІ ВЖЕ ВАС ПІАРЯТЬ А ви срете В ДУШУ УКРАІНІ І ПРИЦЬОМУ НАЗИВАЕТЕ себе патріотами

      Видалити
    4. Анонім29.08.16, 14:32

      Усі художники пишуть свої твори самостійно. Але пишуть їх на полотні. Мурали малюються на будівлях тільки за погодженням з їх власниками. А то як кожен буде малювати свої "художества, де захоче, то порядку не буде. А сусідам Кравчука хочу сказати: "Бережіться, бо завтра й у вас на воротях може з'явитися ще якийсь "шедевр"!". І стануть ворота ніби й ваші, і ніби - й не ваші, бо там красуватиметься чиясь "творча власність". А Кравчук знову скаже, що це дозволив мер, і ні в якому разі це не можна замальовувати!

      Видалити
  31. Анонім28.08.16, 09:45

    ковальського мазуни створили національний шедевр сакрального мистецтва на теренах украіни в рамках баранівки і називаеться цей марал (маразм)"Біла пляма" у МАЛЕВИЧА був "ЧОРНИЙ КВАДРАТ" так він прославився на цілий світ(верной дорогой идете товаищи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.16, 16:23

      І навіть з Васільковим не погодили. Як це так?

      Видалити
  32. Анонім28.08.16, 09:55

    Москалі вже не один рік "піарять" Украіну,а ти само помітив.Це приклад для тебе,як відстоювати своі національні ідеі,а не "кувікати з кущів"...

    ВідповістиВидалити
  33. Анонім28.08.16, 10:03

    Все правильно. Раз немає у нас вже фарфора, то тепер Баранівку будуть славити "митці". Був "чорний квадрат" Малєвіча, а тепер буде "білий квадрат" Ковальського. Так що одягайте вишиванки, скоро до нас телебачення приїде.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.16, 10:13

      По боках є ще розові "квадрати" Душка....

      Видалити
    2. Анонім28.08.16, 10:16

      Ще було розове видіння Кравчука,добре що замалювали...

      Видалити
    3. Анонім29.08.16, 14:42

      У Малевича був не тільки "Чорний квадрат", а й "Червоний квадрат" та "Білий квадрат". А на КПП вийшов зовсім не квадрат, а білий прямокутник. Так що вчіть математику, а тоді жміть на "клаву". У Кравчука теж був не Спас, а благенька пародія на відому ікону! Так що тепер все стало на свої місця в нашій Баранівці. Слава Україні!

      Видалити
  34. Анонім28.08.16, 10:04

    Не місце символіці російських окупантів при візді в Баранівку, тим паче зображення лику святого на будівлі державноі установи.Кравчук і Душко погоджуйте своі астральні думки і діі з владою....

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім28.08.16, 10:08

    Вова,визнай свою провину публічно,не місце проявам "русійського миру" на теренах Баранівки.Таке "мистецтво" заслуговує на увагу правоохоронних органів.

    ВідповістиВидалити
  36. Анонім28.08.16, 10:19

    За прояви сепаратизму крім Кравчука повинен нести відповідальність і мер Душко,так як всі ескізи на релігійну тематику погоджені особисто ним...

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім28.08.16, 10:20

    Пропозиція:
    У всіх нормальних сучасних містах з спорудою на вїзді у місто роблять так - на бокових стінах, на одній - герб Баранівки, а на іншій прапор Баранівки.
    А посередині монтують годинник. Наприклад електронний. Який показує час, та температуру повітря.
    Ось такому рішенню будутьраді всі без винятку жителі міста, а також всі гості міста, і просто ті , що їдуть транзитом.
    Знаєте, що буде першою думкою тих, хто буде вїзджати до міста - "Тут живуть розумні люди. Вони дбають про мене, як гостя і людину".
    Кажу впевнено, з вірогідністю 1000%, тому ще існує безліч досліджень інфраструктурних міських проектів, що підтверджують цю пропозицію. Не гайте час. Кладіть пропозицію меру на стіл і вперед.

    А буде впиратися - покладіть на стіл щось інше :-).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Анонім28.08.16, 10:20.
      Цікавао, а невже всі сучасні нормальні міста на спорудах на в"їзді повинні розмsстити герб БАРАНІВКИ ? З яких підстав так вони повинні робити ?
      І невже гординник - це показник піклування про гостей міста.
      А опитування про вірогідність 10000%- це щось малувато, можна й більше було нулів втулити, осоливо, коли таке опитування зробив "Анонім 28.08.16 о 10 год 20 хв.

      Видалити
    2. Анонім28.08.16, 10:04
      Анонім28.08.16, 10:08
      Анонім28.08.16, 10:19
      Щось занадто багато "письменників" ліплять всім ярлики сепаратизму.
      Саме їх позиція несприйняття протилежних думок, думок, які відрізняються від цих "письменників" - є наочним прикладом сепаратизму.
      Краще вивчыть ы дыйте:
      «Прапор Руси повіває
      Синьо-жовтий, злотом тканий,
      А на нім завіт сіяє,
      Мономахом ще нам даний.
      Гей! Єднайтесь рідні діти,
      Бо в єдності наша сила —
      Єдність може лиш злучити,
      Що незгода розлучила…»
      Мстислав Рус

      Видалити
  38. Анонім28.08.16, 10:26

    Меру на даний час не до КПП,потрібно думати як 200 тис.розписати,не за горами 21 число.Гуляй голота мер за все платить..

    ВідповістиВидалити
  39. Анонім28.08.16, 11:09

    "Кіборгам",які пройшли пекло в АТО і поприходили інвадідами ,за місцевих патріотів більш видніше, що таке символи "російського миру", а що є святе.Слава героям Украіни.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.16, 00:08

      Навіки слава! От якраз один із таких і допомагав замальовувати те творіння хворобливої уяви.

      Видалити
    2. Козак29.08.16, 16:16

      Який кіборг? Васільков краще знає.

      Видалити
    3. Анонім30.08.16, 00:05

      Хайби намалював дорогу в соняшниках,адже соняшники символ жертв іловайського котла

      Видалити
    4. Анонім30.08.16, 00:14

      Дехто з вас або не розуміє , що там було намальовано пітримуючи цю провокацію,або не навидить свою Батьківщину...

      Видалити
    5. Анонім30.08.16, 00:30

      Зрозумійте одне, якби не Ковальський моглоб бути гірше,хлопці герої які пройшли пекло української війни,не допустилиб проявів "руського міра"в Баранівці, рано чи пізно притяглиб туди тих замальовувати ,хто дозволив це малювання

      Видалити
    6. Анонім30.08.16, 00:47

      Як тонко проросійські зрадники нас розводять, а ми купляємось ,довго вони думали як нас звести лобами,і придумали намалювати ікону,але якби намалювали інший образ,то нічого не булоб, вони добре знають,що є люди які знають історію і розкажуть правду іншим,тому й вдалися до провокації,змалювали образ з прапорів "русского войска".Провокація не вдалась!Але пильнуймо бо придумають ще щось!!!

      Видалити
  40. Коля Полянський28.08.16, 11:28

    Є крім мера тут кацапщини яка зачаїлася Да Щей скільки повилазили . ДЯКУЮ ! Іуди кремлівські. Зачаїлися в лісових кущах бо ліс знищили і в кармани положили. Лизуни і хаміліони. Орденоносці трударі. Аби вижити геть і колоддя грузять панськими руками. Кого ви грузите ? Народ? Знаємо хто гроші возить і в яких пакетах. А ліс знищується.

    ВідповістиВидалити
  41. Анонім30.08.16, 08:58

    Дощ, красота! А прапори майорять!

    ВідповістиВидалити
  42. Анонім30.08.16, 11:15

    В Росії вже кілька років тому ,біля образа сліпої святої Матрьони ,намалювали Сталіна і в них це нормально бо найшовся священнослужитель який освятив,а нещодавно намалювали ікону Путіна.Складається враження ,щоб на КП намалювали цього антихриста , мабуть найшлисябті, що й таке зображення захищалиб,так уже вони люблять Росію

    ВідповістиВидалити
  43. Рибак30.08.16, 13:10

    Приємно, що прості пацани протистоять владному Душку А.О. Той гне свою промосковську лінію. А вони вже інше покоління. Анатолій Олександрович дуже помиляється, він залишається в минулому. Немає в минуле вороття. Під впливом, його там залишають старі мужі. Всі прекрасно розуміють, що сталося. Чекаємо продовження. Воно має бути цікавим. Такі казуси особисто йому не гарно.

    ВідповістиВидалити
  44. Васіль30.08.16, 13:15

    Короче, верховодить тут точно не Душко.

    ВідповістиВидалити
  45. Я приєднуюсь до тих хто піднімав прапори.

    ВідповістиВидалити
  46. Нікодім30.08.16, 14:19

    Рашізм не пройдет !

    ВідповістиВидалити
  47. Анонім30.08.16, 18:40

    Цілком підтримую "русский мир"не пройде! Хай живе вільна УКРАЇНА!!!

    ВідповістиВидалити
  48. Анонім30.08.16, 18:42

    Ох печуть "русистам" наші прапорі!

    ВідповістиВидалити
  49. Наші особливо завзяті бабці інколи носять "ікону" з Юлею, але це, мабуть, з тих, що в церкві ніколи не були. Основна маса шанувальників Кравчука теж в церву не ходять, як і сам Кравчук, тому для багатьох із них може здатися іконою і коробка від "Казбека".

    ВідповістиВидалити
  50. Анонім31.08.16, 00:54

    Нема чому радіти ні тим ні іншим В проіграші залишився простий украінський народ всі інші піарщики і не більше а головне що неуки ГАНЬБА

    ВідповістиВидалити
  51. Шпокер.01.09.16, 13:57

    Порадившись із священниками щодо народження морала, чи дали вони там йому життя - ні, не дали. Всі його там не бажали таким бачити. Тоді чому ми можемо засуджувати тих, хто виконав волю священників. Кравчук отримав благословіння щодо свого витвору образа Господа на будці - ні не отримав. Проте, він отримав чітку вказівку Душка, в супротив пропозиції ляшківців у встановленні прапорів, і його мерське благословіння і кришу, діряву. І що, не могли навіть собі уявити, що замайорять прапори і без участі Ду Ду? Так ось, скоро вони замайорять над мерією, лише через те, що від них як чортів від ладану, на сході України трусить руського москова. Тому спільно будемо прославляти Господа і просити його очистити наші душі і мерію від сепаратистів Ду Ду. Слава Героям Баранівщини!

    ВідповістиВидалити
  52. Анонім01.09.16, 15:18

    Шпукер, ну а Кравчук красава! Таку тему двинув. Стільки тьорок біля цього. Де будеш дальше творить? Цього разу у тебе получилось на 300 балів. Давай на сільраду заходь.

    ВідповістиВидалити
  53. Анонім04.09.16, 15:19

    До чого тут згадується Васильков?

    ВідповістиВидалити
  54. Микола Дрищ09.09.16, 16:53

    Так вот. І я кажу, що він приший кобилі хвіст, а лізе... Хай краще в гуглі відкриє "Прапор руської православної армії". Один в один. Сепар. З цього розпочинався ад на Донбасі. А щодо Господа: не з Васільковим про нього говорити.

    ВідповістиВидалити
  55. Мирон Дуб09.09.16, 17:00

    Що на цьому все? А хто відповість про малюнок луганських козаків? Де цей маляр? Хто дозволив почати прививати війну в Баранівці? Думаєте цей вчитель навчить дітей вільної України? Офіцер, що 1 день провів на військових зборах і горинько підняв бунт. Він не руский? Яйця фарбує москвічам. Де служби? Немає кому запитати? Запитайте в мера. Це система його.

    ВідповістиВидалити