23 серпня 2016

Мурал з образом Ісуса Христа на будівлі КПП у Баранівці замалювали фарбою


23 серпня мурал з образом Ісуса Хреста, який створили на стіні колишнього стаціонарного поста Державтоінспекції місцеві художники Володимир Кравчук і Валентин Ретьман, замалювали білою фарбою.

За словами депутата Баранівської районної ради Олега Ковальського, таке рішення прийняли 22 серпня учасники круглого столу за участі представників політичних сил, громадських організацій та активістів.

"Першу зустріч ми провели 18 серпня, але тоді ніякого конкретного рішення прийнято не було. 22 серпня учасники круглого столу прийняли одноголосне рішення попросити художників замалювати образ на даному муралі. Вони відмовились це зробити. Тоді ми вирішили, що зробимо це самі", - сказав Олег Ковальський.

23 серпня мурал з образом Ісуса Христа на стіні колишнього стаціонарного поста ДАІ замалювали та вирішили, що подальшу долю будівлі КПП повинна визначити громада.

"Будь-які прояви чи навіть натяки на сепаратизм чи «русский мир» ми будемо викорінювати не дивлячись ні на ранги, ні на партійну приналежність. Завтра, з нагоди 25-ї річниці Незалежності, ми тут поставимо національні прапори. А далі нехай громада вирішує, що робити з цим КПП. Дякую всім активістам за підтримку", - сказав Олег Ковальський.




220 коментарів:

  1. Анонім24.08.16, 07:28

    Ось тепер для всіх і відкрилися більшовиські замашки не забули колишні комсомольці як учив іх велікій вождь А ЯКІ ВИГОДОВАНІ МОРДИ от іх би на передову хоча там такі точно не потрібні неуки СУС ТАРАС постачав на антимайдан свойх працівників щодня а кашпероту очолював сам голова МУРАВСЬКИЙ правельной дорогой ідете товаріщі БІЙТЕСЯ СУДА БОЖОГО А ПРАПОРА ДЕРЖАВНОГО ЦУРАЕТЕСЬ СКОТИНЯКИ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 07:14

      Скотиняка ти , а Тарас патріот і ті хто замальовував непродадуться Роману з Душком,бо вони українці які люблять і державний і козацький прапор.Слава їм, а продажні будуть горіти в пеклі

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 07:35

      Божого бійся ти , тих кого верхівка гнала на анти майдан,серед них багато патріотів , які і там патріотами залишалися з анти майдану всі на майдан ходили,хто скільки міг хлопцям допомогу надавали , а ти писака шапку з разу повернувби

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 14:09

      100% однi слiвки антимайданнi , якi себе зараз патрiотами називають. То самi ж шапки помiняли. Я бiльше довiряти буду тим якi свoї погляди не змiнили, нiж вам, перебiжчикам. Гiршого нема нiж той що при кожнiй владi шапки мiняє .

      Видалити
    4. Християнин25.08.16, 19:13

      Пане Ковальський і компанія! Іісус Христос Вселенський, Він не має ні національності, ні політичної приналежності. Він Господь всьому, на суді Божому не буде запитувати в якій державі жили та якій партії служили... Дорогі земляки!!! Запамятайте ці обличчя, в їх душах немає Бога, а тому від них буде йти одна брехня і злоба. Будьте обачні, вони здатні не тільки на це.

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 19:48

      Шановный Анонім25.08.16, 07:14 Вібачте але ДЕ Ви там побачили КОЗАЦЬКИЙ ПРАПОР??? Історію потрібно знати такою якою вона є ,а не якою Вам хочеться!!
      І до чого Іісус до сепаратізму? З головами вже потрібно починати дружити! У нас немає стільки часу на виздоровлення від революційного ажіотажу я було у комуністів у 17му! Ще рік таких "досягнень" і від неньки не залишиться нічого окрім соломи!

      Видалити
  2. Анонім24.08.16, 07:33

    Дожилися - Господь "сепаратистом" став. А з вигляду - дорослі розумні люди. Гарну антирекламу собі зробили.

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна24.08.16, 08:01

    Пане Ковальський і ваша братва у вас що вже взагалі мізки висохли,де тут натяк на сепаратизм чи руский мир,вам немає чим занятись?Ви людей спитали шо робити,таких людей як ви гнати треба в три шиї разом із нашим мером який прапора повісить там,де раніше був.ГАНЬБА.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяно, я згоден на всі 100% з Вами. А на цю "бригаду" що прийде кара Небесна.

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 23:24

      Тетяно і Владе, уважно перегляньте фото так званого "параду" в Луганську. Порівняйте хоругви, які несуть сепаратисти, з цим "художнім опусом" і спробуйте знайти хоч кілька відмінностей. Ви можливо будете здивовані, але ці картинки практично ідентичні.

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 07:39

      Да,пані Тетяно ви гарно знаєте свою історію,що образу з хоругви "войска руского"не замітили.Соромно за нас

      Видалити
    4. Тетяна25.08.16, 09:02

      Насамперед соромно за вас що ви під анонімами ховаєтесь,а образ святого він і є образ святого,просто комусь нєхєр робити вони починають колотити світом,люди бійтесь Бога.І скільки я читала то наші священники нічого поганого в цьому небачили просто казали що трішки треба внести зміни.

      Видалити
    5. Анонім25.08.16, 10:07

      Таню, а мера за що гнати "в три шиї", це ж він замовив цю картинку, від якої ти торчиш, ти визначись. А для початку, може, якусь книжку прочий, чи хоч календар відривний, бо складається враження, що в школі ти ще не вчилась. Але найгірше, що ти тут така не одна, ви називаєте себе простим народом, проте, лінуєтеся хоч інколи напружити мізки, щоб вам бодай трохи розвиднілось, тому будьте такі ласкаві, не демонструйте тут свій необтяжений інтелект, ну, хоч на темах, ще недосяжних для вас.

      Видалити
    6. Так йдіть до Фелорета, вимагайте, щоб й він всі хоругви замазав! А ще листа папі римському, та шо йому, усім християнським конфесіям напишіть, що вони сепаратисти! Зовсім з глузду з’їхали, псевдопатріоти!

      Видалити
    7. Тетяна25.08.16, 15:15

      Аноніму 10.07 коли ви такі розумні і обізнані у всьому, ідіть і намалюйте щось своє,але ви вмієте тільки анонімні коменти писати,а мер наш і пальцем неворохнув щоб зберегти малюнок

      Видалити
    8. Анонім25.08.16, 15:32

      Наступним кроком боротьби з сепаратизмом буде спалення ікон в українських православних, католицьких, греко-католицьких і лютеранських храмах?

      Видалити
    9. Анонім25.08.16, 23:13

      Вже Баранівська кацапня й на католицькі храми посягнула

      Видалити
  4. В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля...24.08.16, 08:15

    Все вірно, Ковальський молодець , на те і щука в ставку щоб карасі не дрімали. При вїзді в Баранівку повинні стояти прапори УКРАЇНИ , і крапка. Українським гнидам, треба перестати бути гнидами. А для народу треба обєднатися і стати справжньою нацією,і вирішувати всі негаразди достойно,і бути УКРАЇНЦЯМИ, незалежними від всіляких посягань. Зі святом усіх!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна24.08.16, 08:46

      А чомуж раніше прапори невішали саме проснулись,в себе вдома повісьте і радійте,у Баранівці прапорів хватає

      Видалити
    2. ковальський , викорiнити треба тебе!!!!!!!Самi собi могилу вирили! Це вчинок не гiдний нi людини нi депутата. Дуже хотiлося б щоб решта полiтичних сил посприяли тому , аби зняти з вас усi повноваженням. Народний обранець? так наглумитись над народом. Кат . Ви не гiднi представляти права народу!

      Видалити
    3. Cергiй24.08.16, 10:58

      Крапку собi на лобi намалюй. Може поцiлить нарештi вже хтось. Придуркувате створiння.

      Видалити
    4. Анонім24.08.16, 13:49

      Треба ще щось на райвідділку намалювати, тому що в нас вже мабуть не має ні міліції не поліції, якщо можна кожний день на посту мазюкать

      Видалити
    5. Ти МУДІЛО... Я і всі хлопці на фронті носили і носять іконки, кожен водій в авто має іконку, це їх ти називаєш "Українським гнидам" таких су... на фрот і там палити!!!!

      Видалити
    6. Українці які захищають на фронтах рідну Україну, всі носять іконки. Кожен водій в авто має іконку. І ти С..А називаїш нас "Українським гнидам". Смерть фашистам...

      Видалити
    7. Анонім24.08.16, 20:51

      Вони їх носять на тілі, а не на показ, бо хрестик цей чи іконка називаються натільними! Віруючі люди ніколи не носять хрестики поверх одягу. Це дозволяється тільки священикам! Іконка - це своєрідний оберіг, який дозволяє налаштуватися на молитву. Причому помолитися не в людному місці, а наодинці з Богом. А той, хто хоче піаритися на цьому, отримає у відповідь тільки гнів Божий!!! У Біблії сказано дуже мудро: "Не вспоминай Господа Бога всуе!", тобто не треба згадувати Господа даремно!!!

      Видалити
    8. Анонім24.08.16, 21:05

      А воно хоть одне було в тому АТО? НI ОДИН! Пiаряться на кровi хлопцiв , спекулюють цим.

      Видалити
    9. Максим24.08.16, 23:15

      Для особливо стурбованих зауважу, що в центрі цієї "бригади" на фото стоїть кіборг Скіф, який втратив ногу в Донецькому аеропорту, в т.ч. і за те, щоб такі безмозглі кури як ти, Тані, Юлі і вам подібні могли тут спокійно нестися...

      Видалити
    10. Тетяна25.08.16, 09:10

      Максиме якщо ви є безмозглим півнем того курника той залишайтесь там далі,такі як ви тільки такими дурними вчинками і піаритесь.Що ви зробили для Баранівки таке хороше,дійсно корисне?

      Видалити
    11. Анонім25.08.16, 14:13

      Ти за себе вiдповiдай, а не знову прикриваєшся.

      Видалити
    12. Анонім25.08.16, 17:57

      Сепаратизм в центре Украин? Хлопцы, вы больше телевизор не смотрите. Плохо кончите. Психушка по вам уже плачет, ХЕРОИ ЛИПОВЫЕ, чтобы не скахать ХЕРОВЫ!

      Видалити
    13. Анонім25.08.16, 17:58

      Морды жирные тупорылых героев взяты на заметку

      Видалити
    14. Анонім25.08.16, 23:17

      Ото вже кацапня на верх лізе...дякувать художнику

      Видалити
  5. Створили б хоч десяток робочих місць, а не з прапорами і муралами носитесь як ....

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім24.08.16, 09:30

    Мені цікаво хто ці всі люди, там баранівчан від сили 5 людей і чому вони вирішують, що має бути на нашій землі.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім24.08.16, 10:27

    Така вже природа людини: той, хто зумів домогтися успіху, незмінно викликає в оточуючих ревнощі і заздрість. Є люди (я називаю їх невдахами), які отримують задоволення, чинячи неприємності тим, хто вміє добиватися успіху.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 22:20

      от і не чиніть супротиву, в успіху, хто досягнув перемоги над недолугим створінням художника ,який діє в угоду руському міру ,і неадекватам ватного походження...

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 23:27

      По-вашому це успіх? Ні, це якраз дешевий піар, бо невдаха-художник захотів хоч якось привернути увагу до своєї творчості. Чому невдаха? Бо до цього часу він так і не включений до спілки художників. Чому? Тому що займається в основному плагіатом, а не творчістю!

      Видалити
  8. Ірина24.08.16, 11:17

    Отак ціниться у нас в Баранівці праця людей.Люди старалися,малювали а нелюди взяли і зафарбували.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на нас дивились красиві очі ісуса а тепер буде зустрічати хто?

      Видалити
    2. Не будьте зрадниками...24.08.16, 22:32

      це нелюди в яких немає душі, і які по своєму бездушю споминають про БОГА отак ,від того що треба було піарнутися так званому офіцеру запасу, викладачу історику , художнику-дезертиру з 2014 року, який самовільно покинув військову частину, і був трішки поляканий прокуратурою, а спитайте військового комісара Конопацького, як вова полишив на початку війни військову частину , коли смаленим запахло, або у нього самого запитайте , запросіть до шкіл хай розкаже підростаючому поколінню свої подвиги...от тоді і будете говорити чого старалися, малювали...ідіотичні поступли зализує...

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 23:29

      Хай ці люди створять щось подібне на твоєму будинку, Ірочко. Побачу, як ти зрадієш. Будеш дякувати, аж підскакувати!

      Видалити
  9. Анонім24.08.16, 11:50

    Правильно зробили, бо я вже сам хотів прийти і замалювати це неподобство.

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім24.08.16, 13:07

    Ковальский не смеши п..у! Клоун ты самый настоящий!

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім24.08.16, 13:12

    На що посягав Ісус? Громадянин Ковальський та його братки призначили себе богами Баранівки? Боретеся з мистецтвом? Замальовуєте біблійний заклик: "Люби ближнього, як самого себе". Ганьба таким "патріотам"!!!! Це все на що вони спроможні!!! Може, ще й дитячу квітку "Я люблю Україну" на площі замалюєте?! Соромно, бридко! Яке ви маєте право вирішувати за всю громаду? "Суперовий" подарунок рідному місту до Дня незалежності!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 20:54

      Мистецтвом не може бути малюнок, намальований за день чи півдня. То просто мазанина. Рафаель творив свої картини роками, і живуть вони впродовж століть. А те, що створено за день, створено абияк, і нічого геніального в цьому немає. Створене за день, як правило, живе один день. Так говорили давньогрецькі мудреці!

      Видалити
    2. Володимир24.08.16, 21:42

      Анонім24.08.16, 20:54 Так створи ти, "мікелоанжело" чи можен ти Айвазовський. Умієш лише на клавіатурі букви набиратиЮ, а що ти зробив для Баранівки ?

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 23:14

      Мною особисто зроблено для Баранівки дуже багато. Мої есе (літературну критику) цитують навіть польські наукові видання, але я не збираюся на цьому піаритися. Люди щодня й так дякують мені за всі добрі справи, зроблені для них.

      Видалити
    4. Cергiй25.08.16, 10:57

      То чому ж ти, видатний анонiмний критик навiть iменем своїм не пiдписуєшся?

      Видалити
    5. Анонім25.08.16, 16:00

      А тому, що попереду слави скромність іде, як писав мудрий цар Соломон. Будьте скромнішими, не піартеся - і все буде ОК!

      Видалити
    6. Cергiй25.08.16, 18:29

      Не називай скромнiстю своє боягузство.

      Видалити
    7. Анонім25.08.16, 20:58

      Можна подумати ти такий сміливий. Да таких Сергіїв гать гати!!!

      Видалити
    8. Анонім25.08.16, 23:22

      Ти не Баранівку любиш,а Путіна...

      Видалити
  12. Народ24.08.16, 13:14

    Ковальський, опрелюдь но список учасникiв круглого столу ,представників політичних сил, громадських організацій та активістів. Народ просить, як депутата!

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім24.08.16, 14:24

    Щось на фото я не помітила прапора України..... кожен як може так і піариться... ГАНЬБА таким активістам ГАНЬБА!

    ВідповістиВидалити
  14. Світлана24.08.16, 14:25

    Це так пани державні службоці у робочий час розажаються?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 17:58

      У районі всі одинокі й непрацездатні живуть, як у Бога за пазухою, і в Тараса Борисовича видно немає чим зайнятися, то він ходить замальовувати зображення Спаса. І в Кашперівці все просто супер, якщо сільський голова вважає своїм пріоритетним завданням приїхати в Баранівку й зафарбувати лик Божий. не забудьте премії собі виписати за інтенсивність та понадномове виконання посадових обов'язків. Ганьба!!!

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 19:23

      Голова проживе без преміі ,а ти прожеви без Украіни,а за Кшперівку не переживай

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 20:57

      У Баранівці теж мабуть все супер, бо Ретьман, який працює в МБК, також малював "сакральне мистецтво" в робочий час, як до речі і Кравчук. Мабуть, через таких вчителів історії у районі найгірші показники ЗНО з історії!

      Видалити
    4. Анонім24.08.16, 22:26

      Кашперівський голова патріот своєї країни,і кому ганьба,то це тобі і якщо тебе так цікавить Кашперівка то тут дійсно все супер,приїдь,подивись!!!

      Видалити
    5. Не будьте зрадниками...24.08.16, 22:34

      про ЗНО то є супер...

      Видалити
  15. І чим вже він вам так мішав?
    На мою думку то це була гарна ідея,
    а ви б спочатку у людей запитали чого хочуть вони,а не вирішувати усе самим.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. будьте українцями24.08.16, 22:37

      у людей спочатку треба питати чи то можливо там таке малювати як намалював ваш любимий ''рафаель''...

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 23:30

      То не Рафаель, а звичайне РАФАЕЛЛО.

      Видалити
  16. Анонім24.08.16, 16:59

    Завтра отець Роман підніме триколор, що ви тоді заспіваєте...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Турок ти. Тобi по всюди вороги ввижаються. Може вiзьмеш мотузочку та й усiм легше стане ? А не нагнiтаєш обстановку на пустому мiсцi. Нy чесне слово - хворе, невже ти думав , що люди пiдтримають таку позорну справу ?Та на захiднiй всi би Бога побоялись i нiколи б не замалювали . iрод ти ходячий. Бачив би я як ти це робиш, то та фарба би на головi була!

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 21:30

      Отець Роман набагато адекватніший за багатьох наших т.з. "патрійотів"

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 22:34

      НЕ ПIДНIМЕ, БО ВIН РОЗУМНА I МУДРА ЛЮДИНА.

      Видалити
    4. романівцям24.08.16, 22:38

      а ви ватники йому і допоможіть у все буде гут...

      Видалити
    5. Анонім24.08.16, 16:59
      Завтра отець Роман підніме триколор, що ви тоді заспіваєте...
      Відповіть: Ти швидше драпанеш в рассею, ніж отець Роман підніме триколор.

      Видалити
  17. Анонім24.08.16, 17:08

    Душко дав фарбу щоб намалювали, а Кокітко дала фарбу щоб замалювали... Ну не космічна контора???? Я про те,що в "укропі" одні "петрушки"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 23:28

      для замалювання фарбу дав той самий Душко, а про "укроп" я згоден, "пєтрушкі" ще ті

      Видалити
  18. Анонім24.08.16, 17:09

    До чого тут Ковальський , почетайте історію, це образ з хоругви Андрія Боголюбського ,який спалив Київ пограбьував і спалив столичні святині

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім24.08.16, 17:14

    Хіба мало обазів Спасителя?Але художник (до речі історик) вибрав чомусь образ зі стягу найбільшого ворога нашої землі.Провокація

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 21:24

      Більшої дурні не зустрічала. Та признайтесь вже що "око поклали" на ту споруду, а Кравчук виявився шустрішим. Ось і шукаєте причини. І гріхи сьогодні замолювали так старанно. Господь, може, і простить - він Всемилостивий. Та ЛЮДИ - ніколи!!!!!!

      Видалити
  20. Вважаю,що на кпп немає бути зображення Ісуса Христа,оскільки це місце не придназнчене для такого(це має бути у святих місцях і оберегом дома),також немає бути взагалі інших прапорів,крім державного!!!Закраште краще стіну і не провокуйте людей,якщо є бажання намалюйте прапор.І я дуже прошу не туліть туди нічого!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тихочеш сказати , що Ісус Христос є український і є сепаретистський ? Поділ на своїх і чужих - саме це є проявом сепаратизму

      Видалити
    2. Анонім24.08.16, 22:20

      Цілком підтримую Людмилу,і взагалі якщо художник хоче писати ікони,в нас ще невсі храми росписані.Всі будуть поважати і небуде різновидів в суспільстві.

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 22:25

      Чим вам не вгодила Кокітко?Вона багато допомагає людям,я вважаю що нам поталанило з обласним депутатом!Вона патріотка!

      Видалити
    4. Анонім24.08.16, 22:37

      То всього був малюнок,з іконописом не заграються,це скаже кожен іконописець но не мураліст.Молодці що замалювали,а то найшовсяб якийсь за гроші"отець"освятивби,а тоді думалиб що робити,з іконою ,(а то вже булаб ікона)як кажуть в народі,на собачій будці

      Видалити
  21. Повсій суті ти пліткар! Топто "Українським гнидам"

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім24.08.16, 19:10

    Любіть Україну ,і знайте нашу історію і не підтримуйте москаьів на своій землі!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім24.08.16, 19:16

    Риси Христа, прийняті традиційним іконописанням в якості незмінного канону, мають певний історичний характер, тобто типову схожість зі справжнім ликом Христа. Вони були створені на документальній основі і виражають соборне уявлення Церкви про Його зовнішність.
    Отже, лик у Христа, як правило, звужений донизу з високим, оголеним чолом, тонкими бровами, прямим носом, малими нечутливими устами, негустими вусами, які переходять у бороду. Борода, як правило, невелика, темна, звужується донизу, деколи загострена, на кінцях може бути розділена. Волосся довге, розділене посередині, пряме згори і дещо хвилясте біля вух, оточуючи лик правильним овалом. Довге волосся розуміється як благословення з неба. Вигляд лику Христа стверджує, що Він правдива людина, бо прийняв людську природу. Вигляд лику деколи суворий: Він – Суддя світу; але водночас і Чоловіколюбець. Часто у Христа могутня шия – це символ могутності, влади; символ фізичної та духовної сили в давнину. Щось тут немає інформації про різновиди українського патріотичного лика Ісуса Христа та сепаратичного москальського Ісуса. Бог один.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 20:59

      Той образ, що був на КПП, не має нічого спільного з іконописанням! То просто фантазія автора на "сакральну", як він називає тематику, і нічого більше!

      Видалити
    2. Володимир24.08.16, 21:46

      Анонім24.08.16, 20:59 Так стань і сам намалюй. Чи слабо ?

      Видалити
    3. Анонім24.08.16, 21:48

      А як керівник відділу пан Сус у робочий час займається так званою "громадською діяльністю". Може пан Вельинський зарахує йому цей день, як робочий ? Горе депутат Нелюди ви.

      Видалити
    4. Анонім24.08.16, 23:04

      "Той образ, що був на КПП, не має нічого спільного з іконописанням! То просто фантазія автора на "сакральну", як він називає тематику, і нічого більше!" - НУ Й ДЕ ТУТ СЕПАРАТИЗМ, РУЗЬКІЙ МИР І ЗАКАЗУХА ПУТІНА? ХТОСЬ РОЗ'ЯСНИТЬ?

      Видалити
    5. Анонім25.08.16, 00:31

      Так отець Роман мудро кирує,тим на руку що поглядають з москви,хайно зніме овечу шкуру...

      Видалити
    6. Анонім25.08.16, 00:36

      Ви спитайте свого мудрого скільки священників московських в зоні АТО,він добре знає...що

      Видалити
    7. Анонім25.08.16, 00:53

      Так,коли патріарх Киівский відкривав двері михайлівського золотоверхого монастиря для поранених ,то московські отці закривали перед наляканим пораненим людом брами,найбільшоі укоаінськоі святині Києвопечерськоі лаври.і совісь не мучить!А коли справжні патріоти замалювали образ прапорів війська донського,он який гвалт підняли

      Видалити
    8. Анонім25.08.16, 00:56

      Кирил буде в пеклі горіти разом з Путіним,і поплічниками

      Видалити
    9. Анонім25.08.16, 01:00

      Ото стоїть пан Ковальський поперек горла,руським патріотам

      Видалити
    10. Анонім25.08.16, 01:13

      Нівідкого не чув що Ковальський когось обікрав,чи хоч слово погане сказав на свою Батьківщину!те що в рай раді говорить правду ,можливо за те ви його так паплюжите.Полюбіть Украіну і побачите іншого Олега

      Видалити
    11. Анонім25.08.16, 23:01

      А чи будуть люди нашої країни багатими і чи будуть її поважати в світі з такими ковальськими? Ніколи. Це проплачений провокатор.

      Видалити
    12. Анонім26.08.16, 00:19

      Проплачений у нас в Баранівці лише орденоносець,який крім того і є провокатором.Ковальський це дійсний патріот Украіни

      Видалити
  24. Анонім24.08.16, 20:46

    Ковальський і Ко провели "вдалу" передвиборну кампанію! "Далекоглядність" доморощених політиків вражає. Можете ставити хрест на своїй "блискучій радикальній кар'єрі"! Ті, хто воює з Богом та мистецтвом, не достойні не те що поваги, а просто уваги. Краса врятує світ - цю істину розуміють навіть діти. А ваше "художество" вас погубить.

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім24.08.16, 20:53

    Але ти і накрутив Ковальський з своєю братвоб,навіть спражніх героїв які воюють в АТО за живе зачипив! Нелюдб ти і тоя братва нелюді!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 21:39

      Не слухай, Ковальський. Це вороги. Не піддавайсь на провокацію, копай, копай, копай... . Глибше, енергійніше копай, щоб уся ваша контора туди вмістилась =)

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 23:02

      Ти копай , а я з кущів подивлюсь. А переможуть як завжди "наші".

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 23:36

      Нелюд ти ,а Ковсльського воіни АТО поважають,він за них горло перегризе! А ти підданий коемля,до ще доберуться і поідеш туди з відки тобі вітер віє.. .

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 23:38

      Твоя контора в кремлі. Зрадник

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 00:16

      Нелюди такі писаки як ти.проявів сепаратизму і московітих у Баранівці не буде.

      Видалити
  26. Анонім24.08.16, 21:11

    Чому Кравчук не намалював ,образ Покрови? Ікону украінського запорізького козацтва, але чомусь художнтк який був на майдані,намалював ікону "войска донскова" війська яке до сьогодні вбиває украінців

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 23:21

      Баранівка святкує свій празник у День Різдва Богородиці. Дійсно, чому про це не згадали ні міські чинуші, ні горе-художники? Це ж покровителька міста! Але зображати Святу Діву Марію негоже на тій будці. То буде неповагою до Богородиці.

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 23:42

      Вони малюють не покровительку міста ,що йому скаже московський Роман

      Видалити
  27. Таким способом бездарна влада відволікає народ від невирішених соціально-економічних проблем...

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім24.08.16, 21:22

    Бог один. Але украінці істинні моляться Богу , а запроданці Путіну й Кирилу,і захищають іх прапорі

    ВідповістиВидалити
  29. а тепер замалюють те щобуде і не буде кінця

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Баранівчанин26.08.16, 12:18

      Замалювали... і що тепер ця "будка" нагадує - сторожову вишку концтабору, де буде управляти сам коваль..., а для маскування почепив прапори.

      Видалити
  30. Анонім24.08.16, 21:38

    Підтримую що на КП чи на плоті не повинно бути ікон,та й то не ікона,а образ ,бо ікона повинна бути освячена,постає питання хто зі священниеів освятивбе образ на стіні КП , який завьра бувби задрипаний брудом.Люди добрі це просто заказна акція, щоб розсварити нас.Не піддавайтесь!

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім24.08.16, 22:04

    Ну почему столько дебилов в этой стране?

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім24.08.16, 22:32

    Тільки моральні орки здатні на те, щоб замалювати таке. Господь є любов у будь-якому прояві! Піар явно не вдався...Просто гидко. Ганьба! А художники - молодці! Вони показали, чого варті! Так тримати і не звертайте увагу на всяку гидоту.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 23:47

      Так,оце художники, бо іконописьці ікони пишуть,а ці на кп малюють

      Видалити
  33. Анонім24.08.16, 22:42

    Добре що Ковальський є в рай раді,а той хто пише щоб лишити його депутатства, напевно боіться як чоот ладану

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Народ24.08.16, 23:44

      Чорт як раз в депутатську шкуру влiз. А ладан - то народ. Не бачити йому другого скликання!

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 23:51

      Нащо йому ті скликання , там гроші не платять ,а зрадників він і так знайде.молодець , патоіот продожнім кацапам в очі коле

      Видалити
    3. Баранівчанин26.08.16, 12:20

      Налякав Ковальським. Є прекрасна українська приказка: «Налякав як заєць кобилу»

      Видалити
  34. Анонім24.08.16, 22:55

    В райраді Ковальський тільки і займається тим , щоб необідити голову РДА.Розказує всм якій той чудовий менеджер , якій він розумний.Одним словом два сапога пара.

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім24.08.16, 22:55

    В чому різниця між украінцем і хохлом,украінець патріот, а хохол завжди кивав на московію,дивіться докиваємось...


    ВідповістиВидалити
  36. Анонім24.08.16, 22:58

    В рвй раді він вкликий нуль і користі з нього нуль,тільки багато шуму.Купила його влада за посаду голови комісії він їм і вислужується.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 23:55

      Ти пеньок...якби він нуль то потридцять тисяч на лікування воінів АТО,не вибивавби

      Видалити
  37. Анонім24.08.16, 23:04

    Олег не переймайся..."рускій мір" так в'їся в мозги,що вони не бачать очевидного.В росії вже є намальований під ікону образ Путіна , хай намалюють.Повір найдуться що одобрать...

    ВідповістиВидалити
  38. Анонім24.08.16, 23:07

    Біда в Украіні тому,що в душах наших нема патріотизму

    ВідповістиВидалити
  39. Анонім24.08.16, 23:14

    Хто незнає минулого той немає майбутнього.Ті хто обзиває Ковальського озерніться в минуле,якщо ви украінці доведеться вибачатися...

    ВідповістиВидалити
  40. ворогам на заздрість ,собі на радість...24.08.16, 23:17

    два прапори УКРАЇНИ встановлені, влада в місті не була проти, дозволи були отримані від усіх інстанцій, при підготовці до встановлення прапорів був присутній Мялківський з представником газети Слово Полісся,а також представники мерії, встановлювали прапори воїни АТО ,районні журналісти і преса відзначать це у своїх подальших добірках... і так повинно бути , люди будьте українцями, а не гнидами, гниди це ті, що протистоять усьому українському...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 07:24

      Сто відсотків підтримую , а зрадники хай готують чемодани на Москву!

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 09:00

      Да... зашибісь у нас керівництво місті та району, як то кажуть і вашим і нашим. То дали добро на малявання то замалювання, ви вже накінець оприділіться хто ви

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 09:20

      Справжні українці це трударі, яким не має часу такою хернею займатись, бо в кожну пору року є купа справ які вчасно треба поробити.
      А ці що тут з прапорами бігають, я не знаю хто вони, але вони точно хужі за жида, ляха та москаля разом взятих.
      Ідіть на поля і там працюйте, а то вже дерева а не просто кущі там проростають

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 13:59

      В Українi державний прапор один!

      Видалити
    5. Анонім25.08.16, 23:07

      згоден з 13:59 на 100%

      Видалити
    6. Баранівчанин26.08.16, 12:22

      Ви своїми діями засмальцювали обидва прапори, знецінили їх.

      Видалити
  41. Анонім24.08.16, 23:28

    Да, вдалося московським агентам , що гребуть з відти гроші нас посваоити.Ото заробили...вдалося спустити собак на ковальського.Схаменімось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 14:01

      Яким агентам? Хто винен якщо у Ковальського пробка замiсть мiзкiв? Сам проти себе народ настроїв.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 00:03

      Просто народові треба зрозуиіти ,що ми повинні боротись за одне ,за долю Украіни,а значить і за свою долю ,а не підтримувати провокацію московського попа.

      Видалити
  42. Анонім24.08.16, 23:31

    Люди добрі,ви що крім мура ікони не бачили,сходіть в церкву

    ВідповістиВидалити
  43. Анонім24.08.16, 23:33

    Знести цю архітектурну споруду,звести капличку

    ВідповістиВидалити
  44. Анонім24.08.16, 23:35

    А чи знав історик,яку він ікону малює?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 08:10

      Ні, там Ковальський собі склеп хоче зробити

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 09:25

      Вірніше не склеп , а крематорій для всіх московітих прихильників....

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 10:19

      Не копай яму комусь,бо сам туди впадеш!!!

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 17:03

      Аналогічно....

      Видалити
  45. Анонім24.08.16, 23:41

    Художник Кравчук говорить,що це образ сакральний,а православна церква сакральних образів не визнає.Значить правильно зробили

    ВідповістиВидалити
  46. Анонім24.08.16, 23:54

    Шкода, що так скоро замалювали, хотів би я подивитись на той шедевр через кілька тижнів, але фанфарно стурбованому Кравчуку байдуже, як виглядало б його творіння згодом, йому вже марились іменні сюжети на всіх каналах, та й мер, напевно, теж нищечком подумував про те ж, ну, чим ми гірші за Нові Васюки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 13:55

      скоро сюжети , як ваше кодло замальовує буде по всiх каналах!Так що рано радiєш

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 20:18

      А ти збирай своє кодло і прямуй на Росію,доки не пізно!

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 00:07

      Так, кодла російського тут багато...але нвчого скоро затипуться

      Видалити
  47. Мами дошкільників25.08.16, 12:22

    Товариші радикали, є конструктивна пропозиція! Ви продемонстрували всій Баранівці, що вмієте гарно фарбувати, то потурбуйтеся про майбутнє нації - відремонтуйте силами партії приміщення бувшої контори фарфорового заводу, щоб туди перейшла школа мистецтв, і нарешті відкрився ще один дитячий садок. Бо наші діти туляться по 30 в групі, а ще скільки на черзі. Оце була б гарна справа, за яку вам дякували б усі! А поки що ви демонструєте концертно-показову паиріотичність. Багато слів і галасу, реальних справ - нуль! доведіть, що ви варті довіри електорату.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 15:44

      ОЦЕ ВІРНО СКАЗАНО.
      Хочете щоб вас народ підтримав, то зробіть якусь реальну добру справу, не можете будувати, то більша половина району не може знайти офіційну роботу , зробіть так, щоб у людей була робота, щоб була впевненість в завтрашньому дні(не знаєте, що треба для цього зробити? начніть з пікетування горе бізнесменів)
      Тоді народ до вас потянеться, а так ви лише настроюєте людей проти себе, лише старе ворушите та з прапорами бігаєте та всіх зрадниками обзиваєте, ще й хочете щоб до вас після цього нормально відносились

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 16:11

      Шановні мами. Ви краще запитайте в космічного мера, навіщо він продав частину приміщення колишнього будинку дитячої творчості. Туди ж можна було б без проблем пересилити чи той же будинок творчості або школу мистецтв. Це приміщення йому колись передала безоплатно районна рада, а він за безцінь "збув" його релігійній громаді. А тепер кричить, що немає куди пересилити БДТ чи школу мистецтв. Заводоуправління ніколи не призначалося для роботи з дітьми, і зовсім не пристосоване для цих цілей! А 200 тисяч на свято міста? Та за ці гроші можна відкрити ще одну додаткову групу!!! Але ж мер їх проїсть і проп'є разом з челяддю!!!

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 19:55

      Для мамів дошкільників, пан Ковальський і Ко дав вам всім посил, робіть , піднімайтеся,творіть, все у ваших руках, бо вам ніхто нічого робити не буде, тільки ви самі всьо зробите... І до всього різко приступайте .Вам ніхто нічого робити не буде, просніться не будьте маргіналами , ви все самі зробите, але як потім солодко сприймати перемогу, ну будьте українцями... Самі над собою...

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 21:04

      Якщо взяти "посил" Ковальського, то треба будівлю обчіпляти прапорами - от і все. Все в руках матерів кажете? Ще раз доводите свою ницість та псевдопатріотизм!!! А слабо поділитися партійною касою з дітьми, та ще й власних "свідомо-українських" додати? У нас же всі мамки такі багаті, що їм ту контору відремонтувати - раз плюнути, не те що "героям-борцям за справедливість"! Не герої ви, а сміхолюдники!

      Видалити
    5. Анонім25.08.16, 21:56

      А чому УКРОП не поділиться з мамами партійною касою? Їх же фінансує найбільший олігарх України! Але ж ні, УКРОПівський мер не дає на садочок грошей навіть з бюджету, а просто пропиває їх з челяддю. Що вже говорити про партійну касу? А мами чомусь мовчать...

      Видалити
    6. Анонім25.08.16, 22:31

      Люди ,якщо вас так можна назвати- все у ваших руках. Робіть, творіть ставте районну владу в таку позицію, щоб були робочі місця , ви недоумкуваті ,ще живете поки що ці бізнесменм є в Баранівці , і мер грабить підприємців з районною адміністрацією для всіляких своїх утіх...

      Видалити
    7. Анонім25.08.16, 22:50

      Супер! Молодці! Гарно перекидаєте м'ячик: як не мами, то укроп, мер, люди, у яких все в руках: де треба робити, тільки не ми! Ми там, де можна надурняк попіаритись! Оце вся ваша гнила сутність! Кому далі будете пасувати?

      Видалити
    8. Анонім25.08.16, 23:34

      Щодо "посилу" то ми так і зрозуміли що нас послали "на ..."
      Ви обзиваєте нас зрадниками та недоумкуватими і хочете щоб ми вас після цього підтримали?
      Вас запитують які реальні справи ви хочете зробити то переводите стрілку на мера, то чим ви за нього кращі?
      Все в наших руках. Ой дивіться як візьмемо до рук вила то мало не покажеться ні ковальським ні космосам ні шпілям-вілям

      Видалити
    9. Анонім25.08.16, 23:44

      Аж сплакнув...Так жалко стало, їй богу. ГРАБУЮТЬ...
      Щоб ви все законно робили то до вас ніхто не чіплявся б, а якщо і чіплявся то б люди цього не дозволили б.
      А так у вас всіляких грішків... от і щіплють вас, не хочете платити людям то платіть меру і йому подібним

      Видалити
    10. Баранівчанин26.08.16, 12:25

      "Анонім25.08.16, 19:55
      Для мамів дошкільників, пан Ковальський і Ко дав вам всім посил, робіть , піднімайтеся,творіть, все у ваших руках, бо вам ніхто нічого робити не буде..."
      Так для чого тоді на виборах цей славетний депутат Ковальський обіцяв, що зробить одне, друге, третє, а тепер показує лише "ПОСИЛИ" ? Виходить, що він ні на що не здібний.

      Видалити
  48. Анонім25.08.16, 12:48

    За цією писаниною ми всі забули,що заварив цю кашу наш космічний мер,про що красномовно свідчить сайт мерії. Він як завжжи преться поперед всіх,не думаючи про наслідки. Розсварив людей,збурив суспільство. Тож не тільки радикали втратили рейтинг. а й укропівці з душкенятами

    ВідповістиВидалити
  49. Анонім25.08.16, 14:22

    Какие же вы тупые, прости Господи. Глупые, обманутые люди.
    Как же с вами жить в одной стране после всего того, что вы натворили?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 00:14

      Дивись вже кцапство відверто на веох лізе

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 10:07

      Ти б раніше спати лягав би а не попідкакував по декілька слів срізь по трошки.

      Видалити
    3. Баранівчанин26.08.16, 12:27

      Ні, кацапство показує ваше обличчя: ви лише вмієте горлопанити "Слава...", а через десятки років (коли виростите і з губ манну кашу витрете) зрозумієте, що образи одних повертаються цим людям сторицею.

      Видалити
  50. Анонім25.08.16, 14:43

    тобі до цього мера як свині до неба

    ВідповістиВидалити
  51. Андрей25.08.16, 15:40

    Правый сектор - антихристианская организация. Многочисленные случаи нападок на Церковь вообще, на храмы, на православных христиан, на изображения Христа, на крестный ход.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 00:19

      Іти ще говориш про церкви,та московські найманці з москоських цеоков в Донецьку,по наших воінах стріляють

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 00:23

      Московський хід ...Хайби йшли в Донецьк або до Путіна,за якого моляться,а не до нашого хрестителя в Київ.Московські запооданці

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 00:55

      Андроне, ти ще забув про "распятих мальчіков" і про "ізнасілованих правосекамі старушек" сказати, давай не соромся...

      Видалити
  52. На мою думку у Ковальського все вийшло. Якось так хтось цікаво продумав, що склалися всі обставини, які підіграли йому створити те, що він задумав - встановлення прапорів на КПП у вїзді в Баранівку. Навіть ті хто негативно тролив їх, чомусь різко замовкли.
    А було це так: протидія мера щодо встановлення прапорів до 25 річниці незалежності України на КПП вїзду у м.Баранівка, як наслідок - за його протидія та сприянням появи морального малюнок їз духом руського міра, дебати - консультації з депутатами та громадськими активістами, думка священників, шкода що дестанційно, але повна підтримка РДА та Райради щодо встановлення прапорів. Далі Правий Сектор м.Житомир, учасники бойових дій з московським агресором, добро священників, замальовування морального малюнка руського міра. Далі шквал критики. А далі ... прапори майорять. Їх встановили Хіміч Андрій та Віталік Сігнаєвський, або Атошники. Їм не потрібні ні бабло, ні гектари лісу, ні влада. Їх не всі докінця розуміють, як безкоштовно класти своє життя за Україну, добровільно за своїми переконаннями вмерати від московських куль. Але їм зараз важливі перемоги тут, дома. Нехай прапори, нехай інший патріотизм, але це і є їхнім продовженням того, за що вони втрачали своє життя. Друзі це серйозно. Саме тому висловлюю своє велике дякую громадському активісту Ковальському і його Ко, за глибоку мораль, за рівень, за свою громадянську позицію. Нехай благословить вас Бог.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 00:28

      Я думаю вас багато підтримують,крім запроданців...Благослови вас Бог

      Видалити
  53. До чого договаорилися "радикали": замалювали образ Ісуса Христа тосму, що його образ використовують сепаратисти. Так ви ж ляшківці ще більші спари\: вони носять труси і ви труси одягаєте. Виходить, що ви самі настоящі сепари. Ви жрете салоі сепари теж не відпихають сало від себе; ви носите футболки і рубашки такого ж покрою, як і сепари. Так що: ви боги?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 17:02

      А ти значить, ходиш без трусів? Може ти Даша Астаф*єва? А може ще гірше - "веселковий"?

      Видалити
    2. А тобі звідкіля відомо, що "веселкові" ходять без трусів ? А ?

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 22:28

      влад з головою все нормально ,чи може попросити Шатровського, щоб з тобою позаймалися лікарі, як в голові не є щось, то і писати нормально не можеш , лягай спати ...

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 22:28...
      як в голові не є щось, то і писати нормально не можеш , лягай спати ...
      На перевірку до лікарів тільки після тебе. Я, наприклад не знав, що "веселкові" ходять без трусів. Ти мабудь періодично їх теж знімаєш ?

      Видалити
  54. Анонім25.08.16, 16:57

    Іване із всих Атошників району знайшлось лише два ...?
    Там їм мало було то щей тут громадянську війну хочуть розпочати.
    Вище мами дітлахів та інші люди їм реальні справи підказують, про те ко і ко на це начхати

    ВідповістиВидалити
  55. Все однакове, тільки зовсім інша психологія. Вам тяжко руйнувати свідомість, але я вас розумію. І зовсім не причом тут радикали. Я побачила активістів. Добре, що вони тут є. Тримайте гідно критику. Ви не сцикуни. і сюди просто так оця гнидода не пройде, і як я зрозуміла місцеві щурі вас скоро будуть боятися.

    ВідповістиВидалити
  56. Анонім25.08.16, 17:33

    Феєричні біснуваті довбні. Краще би на роботу влаштувались і почали щось створювати, а не псувати, скакати з прапорами і гімном на вустах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 21:03

      Феєрична біснувата довбня очолює мерію, а справжні патріоти змушені ще й зараз боротися з перевертнями, щоб не привели сюди Руський мір.

      Видалити
  57. Анонім25.08.16, 17:59

    ДУК Правий Сектор як і інші добровольчі підрозділи в самий скрутний час для держави стали на оборону країни давши можливість сформувати ЗС Украіни не чіпайте героїв це великий гріх. Я дякую Богу що ми маємо патріотів які не здадуть національну ідею . Уклін Вам хлопці.

    ВідповістиВидалити
  58. Анонім25.08.16, 19:57

    Ну ну, допи@дитесь до того, доведете людей i настроєте проти себе, що цi прапори познiмають. Чорно-червоний точно!!! Ваше щастя, що нiхто не знав про вашi намiри, ще й брихуни! Говорять ,що рiшення таке прийняте на круглому столi було. Хоча нiхто й голоcа за замальовку не вiддав.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.08.16, 21:36

      Читати навчись телепню. Всі одноголосно проголосували, щоб Кравчук замалював, а коли він відмовився, то вони замалювали самі. А саме із-за таких сліпих придурків як ти - породжується брехня і починаються сварки.

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 23:18

      Замалювали спецом щоб червоно чорного повісити, бо не гоже богові на голову прапора ставити от і вся логіка, а чи тобі буде краще з тим "прапором"? А "влада" боягузи і підхаліми.

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 00:29

      До недавна на тій будці було намальовано безліч моралів,на три букви,на пять іт.д.А ви уявіть собі ситуацію - всі ці морали на лику - що тоді робити-кого малювати.Погоджуюсь з рішенням представників громади, в т.ч.і релігійноі, що не місце цьому моралу на собачій будці для цього є відповідні місця у храмах та інших культових спорудах.Крім того статусу святині даний морал змігби набрати лише після освячення священниками. А не після рукомазування горе художниками

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 00:36

      Чеовоно чорний прапор,кольори січового козацтва.А тобі ганьба сепар

      Видалити
    5. Анонім26.08.16, 10:09

      Це хто тут про козацтво заговорив?

      Видалити
  59. Анонім26.08.16, 00:18

    Доречі, перед тим як замалювати цей прояв московії у Баранівці, хлопці отримали благословіння УПЦ КП і римо-католиків. Якщо б не такі, як цей Ковальський... та що вам говорити... Вам нав'язують на кожному кроці чужу культуру, цінності, а ви навіть того не помічаєте. Сліпі гомерята, ставайте вже нарешті українцями!

    ВідповістиВидалити
  60. Анонім26.08.16, 01:23

    Якi ж ви українцi ? . Ви нацисти. Саме вони так чинили в далекi часи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 15:06

      Якраз нацисти не знищували храми. Це робили сталінці й ленінці. Навіть в нашій Баранівській церкві ленінці знищили ікони й поставили у ній двигун. Але під час війни німецькі окупанти під дулами автоматів завели туди євреїв, і ті вичистили цю будівлю до блиску і знову відкрили храм. Зате в наш час московські попи стріляють в наших бійців прямо з дзвіниць монастирів, чого не дозволяли собі навіть фашисти!

      Видалити
  61. Укры, вы совсем последних мозгов лишились?
    Будку нужно было взорвать вместе со всем селом.
    Оно осквернено ликом Христа, то есть сепаратизмом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 09:32

      Чуєш Душко до чого ти до...балакався. Поганий початок. За твою колотнечу і нас з селом хочуть зірвати. Прийдеться їх підвести до твоєї хати до найголовнішого сепара. Може ти їм поясниш щось інше.

      Видалити
    2. Анонім26.08.16, 11:01

      Ковальський наколотив , а Душко винен? Ну реальна Баранiвка.

      Видалити
    3. Анонім26.08.16, 14:56

      Наколотив Душко, бо це він особисто дав розпорядження спочатку намалювати на будці той мурал, а потім, під тиском громадськості, замалювати його. Такі рішення не приймаються одноосібно! Але наш космічний мер звик повторювати: "Аз есмь царь!"

      Видалити
    4. Анонім26.08.16, 16:56

      Нiякого рiшення там не було прийнято одноголосно. Нiхто навiть не чекав ,що в вашi хворi голови таке встрiлить. Душко нiякого наказу про замальовку не давав. Брехачу ти.

      Видалити
  62. то що зафарбували ідол це добре так як відповідає другий заповіді, нагадаю заповідь:
    Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею
    Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я יהוה (ЙҐВҐ), Бог твій, Бог заздрісний, що карає за провину батьків до третього і четвертого роду, що ненавидять Мене, і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене і хто держиться Моїх заповідей. (Біблія, Вихід 20-й розділ)
    а то що когось дратувала напис "люби ближнього як самого себе" говорить про те що ініціатори люди одержимі демонами, біснуваті. шкода мені вас. до влади прийшли АНТИХРИСТИ!

    ВідповістиВидалити
  63. Анонім26.08.16, 15:46

    Не видумуйте на голому місці про замовлення, рускій мір і т.д. Тут просто схибив цей художник Крачук, бо не те місце обрав для такого роду зображень. Не даремно всі представники духовенства виступили проти. Так так, саме ВСІ представники і Пограничний з УПЦ КП і римо-католики і Роман Клим з УПЦ МП. Зокрема Роман Клим, якому ви закидаєте якісь звинуваяення, сказав, що він проти. Лише додав, що якщо вже намалювали, то не варто засуджувати саму людину, яка це намалювала. Читайте уважно, перед тим як писати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.08.16, 19:49

      == Не видумуйте на голому місці про замовлення, рускій мір і т.д ==
      Цитата: "Будь-які прояви чи навіть натяки на сепаратизм чи «русский мир» ми будемо викорінювати не дивлячись ні на ранги, ні на партійну приналежність. Завтра, з нагоди 25-ї річниці Незалежності, ми тут поставимо національні прапори"

      Видалити
  64. Анонім26.08.16, 19:04

    Так ведь Барановка.Местные... сами понимаете

    ВідповістиВидалити
  65. Анонім26.08.16, 19:48

    Что-то непонятно, где глазастые активисты узрели "признаки сеператизма? В словах "Люби ближнего своего, как самого себя?" Какой-то апофеоз дегенеративного постмодерна в действиях этих активистов, и нацистский флаг в качестве "государственного" как вишенка на торт. Моя родная Житомирщина зовсім, схоже, з глузду з'їхала.

    ВідповістиВидалити