30 травня 2017

У Баранівці молитвою вшанували пам'ять борців за незалежність України


28 травня, з нагоди Дня Героїв, близько сотні людей зібралися на площі Волі у Баранівці, щоб вшанувати пам'ять борців за незалежність України та провести поминальну молитву за полеглими героями.

Провели молитву священнослужителі Української православної церкви Київського патріархату та Римо-католицької церкви.

На заході були присутні представники Баранівської районної спілки учасників та ветеранів АТО "Схід", братства УПА з Новограда-Волинського, військового комісаріату, громадськість міста та друзі і родичі загиблих героїв у зоні АТО. Загалом близько сотні людей.

Особливо вразив присутніх виступ юної вихованки Новоград-Волинської школи мистецтв Олександри Орлової, викладач - заслужений працівник культури Віра Матвійчук. Пісня-реквієм у виконнанні юної співачки торкнула серця кожного присутнього на заході.

Ініціатором та організатором заходу виступив депутат Баранівської міської ради Олег Ковальський за підтримки районної спілки учасників та ветеранів АТО «Схід».

Окрему подяку організатори заходу висловлюють директору Будинку культури селища Першотравенськ Борису Муравському за музичний супровід дійства та ветерану АТО, учаснику бойових дій Анатолію Касянчуку за замовлення та оплату короваю.

відеорепортаж дивіться тут





фоторепортаж дивіться тут

63 коментарі:

  1. Анонім30.05.17, 10:10

    Дуже гарний захід.Тут малиб бути всі хто любить Украіну і шанує пам'ять наших загиблих героів

    ВідповістиВидалити
  2. У священнослужителів Української православної церкви Київського патріархату та Римо-католицької церкви совісті більше ніж у МП.

    ВідповістиВидалити
  3. Анатолій Миколайович30.05.17, 22:27

    Так,виявилося що у Баранівці нормальних людей мало, майбуть ті що не прийняли участь у молитві за УКРАЇНУ, за полеглих які боронили нашу землю,у різні часи , не хочуть щоб в УКРАЇНІ був мир, був спокій ,щоб люд міг жити нормально. А жаль.

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім31.05.17, 00:39

    А зах1д що в1дбувся 23 травня вам чим завинив ? Що було не так? Як1 ж бо ви запроданц1 хай чужа ворона кряче аби ж не своя

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анатолій Миколайович31.05.17, 07:35

      Так, захід нічим не завинив , але цей захід проводила людина яка клялася януковичу у вірності і любові до партії регіонів, про яку є відео як вона приймала участь у антимайдані, коли розстрілювали російські найманці кращих синів ,і дочок УКРАЇНИ. То що ,хто мені зараз може щось протиставити, якщо така людина проводить такий захід, то це повний бред,і чого вона ще працює у тому нещасному відділі культури, тож мала їхати в Італію, чи там не прийняли ,то яка тут чужа ворона крякала, а де ж ваша тобто своя ворона була, коли навіть роман настоятель мп не хотів помолитися за полеглих людей, які боронили країну у всі часи.Так от у католиків яких була більшість 28.05.17 майбуть у головах все з мізками нормально , а у інших жителів Баранівки не все нормально,зрадництво і сепаратизм їм до душі. Так давайте і далі носіть гроші роману у церкву на патрони для того щоб вбивали наших людей.До кожного прийде свій час і кожному буде віддано по його заслугам.

      Видалити
    2. Анонім31.05.17, 08:33

      Хто тобі що сказав про те що 23 травня був поганий захід???? "клаву" заміни, з Українськими літерами проще мозги парити буде, московит хренов.

      Видалити
  5. Анонім31.05.17, 08:50

    Це ти чомусь постійно крячеш, 23 захід теж був гарний але то було більш до концертноі програми,а 28 молитва реквієм за загиблими. Неможна було дивитися як плакали матері,всі плакали і ти називаєш запроданцями.Ти людина без душі!Московський підданий...

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім31.05.17, 09:06

    Як гарно сказав наш захисник що став інвалідом,ми стояли і стоять моі побратими за єдність держави,давайте всі обєднаємось ради майбутнього нашоі Украінськоі землі. І він добре знає як московський піп благословляв путіна на війну проти Украіни

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім31.05.17, 20:36

    Люди відкрийте свої очі, про що ви говорите.Ви самі себе ділите на дві частини. Ті що були 23 то не то, а ті що 28,о то якраз те що треба!Якщо о.Роман непомолився 23,то це ви побачили і почули.А те що кожнісінької служби він молиться за Україну за загиблих за Україну,но на диво чомусь всі мовчать.Нехай він буде сто раз московським попом,зате він щиро молиться в церкві.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.06.17, 12:21

      А ще він при кожній цій "щирій" молитві згадує патріарха Кирила і молиться за його здоровя. Цей патріарх - особистий духовник Путіна, освячує танки, що вбивають наших хлопців на Сході...

      Видалити
  8. НАД1Я ОШАТЮК31.05.17, 22:14

    шановн1 дописувач1 цього сайтУ я ОШАТЮК НАД1Я БОГДАН1ВНА-донька героя укра1нсько1 повстансько1 арм11 який в1дсид1в 20 рок1в сиб1рських табор1в прив1з в УКРА1НУ НАШУ РОДИНУ у 1974 р 1 виконав св1й вчинок патр1ота щоб родина знала свое кор1ння Я З0 дцять рок1в в1ддала свого життя прац1 на терен1 культури мо1й Баран1вц1 м1й плем1нник 26 р1чний оф1цер маючи високу нагороду ОРДЕН БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО чотири роки на в1йн1 У1990 роц1 на знак незалежност1 Укра1ни я п1дняла ЖОВТО -БЛАКИТНИЙ прапор в м1ст1 1 за це отримала осуд 1 ВИ ЩЕ МОЖЕТЕ коментувати мо1 вчинки З ким ви воюете -з ж1нкою що привезла в Баран1вку укра1нську мову з фах1вцем яка робить заходи достойно з людиною яка ч1тко усв1домлюе свою г1дн1сть1? ПРИНОШУ ВАМ Ссво1 сп1вчуття Я Г1ДНА ПАМЯТ1 СВОГО БАТЬКА 1 ВАМ МЕНЕ НЕ ПОДОЛАТИ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.06.17, 00:05

      Надія Богданівно, ми все це знаємо і Вас підтримуємо. А хто цього не розуміє, тим вже нічого не доведеш. Такі на чорне будуть казати біле і їх не перепреш. Не звертайте уваги. Здоров'я Вам і Вашим близьким.

      Видалити
    2. Петлюра01.06.17, 06:53

      А то чому ж, "шановна пані" свої заслуги тут не описала у період керування януковича , продивляйся час від часу відео про себе, як антимайданила і все інше, цього ніхто не забув і не забуде, то як це могла зробити донька воїна УПА, а прапор жовто- блакитний у 1990 році ,то є заслуга більша Віктора, а не твоя , ми бачили як він його встановлював. Біда велика що Віктора не має серед нас. Так і говоримо, чорне то є чорне , а біле то є біле,от тут якраз і вилазять українські гниди, 01.06.17, 00:05 які страшніші за російські воші.

      Видалити
    3. Анонім01.06.17, 10:10

      Кого зломати? Як мінімум, повинна дякувати хлопцям за памятний знак УПА та хоть три ночі біля нього прапор охороняти. Наша ти зозулька, золота айва. Ще чуток і забудуть, а вчинки вони переживуть тебе.

      Видалити
    4. Парамонова01.06.17, 10:24

      Там була Ошатюк, голос антимайдану. Антимайдану кремеля, моковського карлика, який вкрав крим та життя тисяч синів на донбасі, що більше не побачать сонця.

      Видалити
    5. Анонім01.06.17, 10:35

      Надія Богданівна -Ви наша гордість і надзвичайно талановита людина. Ваш виступ на 8 березня заслуговуе найвищої оц1нки. Це було неперевершено. Культура повернула собі достойного керівника. Здоров'я Вам.

      Видалити
    6. Анонім01.06.17, 12:21

      Ти {censored} а не начальник культури,не тільки продалась Янику,а ще осквернила світлу память своїх рідних і близьких якіб ні за шо не зробили те шо зробила ти.

      Видалити
    7. У неi , на вiдмiну вiд тебе, є i"мя. А ти так i залишишся анонiм .

      Видалити
    8. НАД1Я ОШАТЮК01.06.17, 18:00

      Шановн1 дописувач1 цього сайту дякую вам за св1тлу пам ять мого чолов1ка Ошатюка В1ктора Васильовича -яка р1зниця що ми удвох зробили для Баран1вки мо1 "заслуги щодо януковича" наст1льки переб1льшуете що я готова за його злочини в1дсид1ти по повн1й НЕ МЕНЕ Б1ЙТЕСЬ Б1йтеся один одного 1947 р1к стукае в двер1 А щодо антимайдану в якому ви мене звинувачуете справа закрита бо мо1 виступи закликали до об еднання( сбу)1останне мое звернення до 1накомислячих -вас мене не подолати 1 нав1ть не запля мувати ваша критика п1дштовхуе мене найкращ1 творч1 здобутки Янайщаслив1ша ж1нка баран11вськог8о району бо в спадщину менё передали надзвичайно творчий колектив прац1вник1в культури району Дякую вам за велику увагу до мое1 персони не см1йти п1сля смерт1 мого чолдов1ка щось таки дописувати Ви не варт1 мое1 г1дност1 1 г1дност1 мое1 родини

      Видалити
    9. Анонім01.06.17, 21:14

      Юпитер, ты сердишься? Значит ты не прав. (Из классики)

      Видалити
  9. Анонім31.05.17, 22:20

    Ковальський ти показав свою профнепригодность просив католик1в прийти на торт а торта не було брехун

    ВідповістиВидалити
  10. Любов01.06.17, 07:55

    Вічна пам'ять й шана ГЕРОЯМ...

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім01.06.17, 10:15

    Був коровай якого ділили зі сльозами батьки загиблих героів,а взагалі і католики і православні прийшли вшанувати пам*ять загиблих за Украіну.Ковальський молодець що організував,а хто його обзиває то той просто завісник якого жаба давить.А про Романа требулоб почути що люди говорили як він не тьльки за Украіну ай за русский мир молиться.

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім01.06.17, 10:18

    Як гарно молилися батюшки украінською мовою,а Роман російською молиться ,,патріот,,

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім01.06.17, 11:22

    У надiї Богданiвни нема акаунта) Можу це смiло заявити) Так що цирк це все) Пiдписатись чужим iменем може кожен. (хоч i правдивi речi)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.06.17, 12:19

      Якого акаунта? Тут може писати кожен. Тоже мені спеціаліст по інтернету)))

      Видалити
    2. Анонім01.06.17, 13:50

      В тому то й справа, що писати може кожен i пiд будь-яким прiзвищем. Нажаль.

      Видалити
  14. Анонім01.06.17, 12:24

    Молитва , то добре. Але краще б пан Ковальський зi своїми друзями зробили реальне добре дiло, а не спiкулювали вже не актуальними темами. Примiром, чому б вам було не зiбрати ваших однодумцiв, силачiв, героїв з Новограда та не поїхати до Понiнки i не перекрити тi стоки? Там реально треба допомога.I то силова, бо писульками вже захарили людей кормити! А то воюють з церквами ,з попами, А ХОТЬ БИ З ОДНОГО ВАС ТОЛК СПРАВЖНЙ БУВ!

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім01.06.17, 13:12

    Яка різниця якою мовою молиться священнослужитель?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.06.17, 16:12

      Якщо різниці немає, чому тоді сєпари знищували священиків Київського патріархату? Чому в Криму Росія заборонила Київський патріархат? Значить, для Росії це принципово, а нам - ні??? Та хай би вже й молився німецькою чи російською, тільки б не згадував у молитвах путінського Кирила. Кирило сьогодні благословляє дії Путіна, а ми повинні його почитати чи що???? Люди, де ви живете? Тисячі життів заплачено за нашу свободу в наші дні!!! Не можна одночасно служити Богу й дияволу!!!

      Видалити
    2. теж анонім01.06.17, 17:13

      При останньому побаченні зі Своїми Учнями Ісус Христос дав їм Заповідь: "Тож ідіть та й зробіть всі народи за учнів Моїх!,, (Мт. 28. 19). А як же можна зробити всі народи учнями Христовими, проповідуючи їм Його науку чужою незрозумілою мовою? Ще в Старому Заповіті (1. 22) знаходимо надзвичайно важливу для нас сьогоднішніх Заповідь: "Щоб кожен чоловік був паном у домі своєму й говорив мовою свого народу!"
      А Апостол Павло, у першому Посланні до Коринтян (14.1-19) повчає і нас: "А тепер, як прийду я до вас, браття, і до вас говоритиму чужою мовою, який вам пожиток зроблю?... Бо коли сурма звук невиразний дає, — хто до бою готовитись буде? Так і ви, коли мовою не подасте зрозумілого слова, що кажете? Ви говоритимете на вітер!
      І коли я не знатиму значення слів, то я буду чужинцем промовцеві, і промовець чужинцем мені..."

      Видалити
    3. Комеск Титаренко01.06.17, 17:30

      В УКРАЇНІ ,повинна відправа молитви проводитися УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ, і все крапка, більше дебатів по цьому питанню не повинно бути . Все зрозуміло чи ні.

      Видалити
    4. Анонім01.06.17, 18:06

      А ти спитай у путіна яка різниця.Тому що в Росіі не тільки молитись ай говорити не можна украінською мовою,всі церкви украінські позакривав навіть до книжок добрався.У св*ятому письмі написано кожен народ може молитись своєю мовою,а ми навіть цього себе лишаємо...

      Видалити
  16. Анонім01.06.17, 13:32

    Шановнi, ви ще не томилися? От дивишся, публiкують справдi важливi речi, де , iнодi ваш коментар є необхiдним - в результатi -"0" коментарiв. А як тiльки стикнути когось лобами, то тук як тут. Як шакали, їйбогу. Певно , вам це приносить насолоду. Iншого пояснення у мене нема.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Комеск Титаренко01.06.17, 17:28

      Все по нагальних темах ,які висвітлюються ,дійде справа і до парашенківської понінки , ото буде цирк як будуть блюдолизи його тікати на всі сторони, самі все покинуть .

      Видалити
  17. Обiцяла собi не втручатись в «поливи» подiбного роду, але , пробачте, якщо вже пiшли матюки в адрес близьких, лишитись осторонь не маю права. Виправдувати або переконувати когось не буду, просто внесу корективи в хiд деяких думок. Знову зачeпили тему майдану (певно вам так вигiдно).
    Для мене особисто, не таким важливим є те яка площадка використана, як сама думка, що з неї звучить. Стоячи на антимайданi , Надiя Богданiвна закликала до об»єднання народу, акцентувала на любовi до рiдної землi та незалежностi нашої Держави. Але, кожен чує те, що хоче чути. Зрештую , не одна вона там була. Так як не одна вона працювала в адмiнстративнiй установi i виконувала накази дiючого, на той час, президента . Та , навiдмiну вiд iнших не бiгла швиденько змiнювати шапки. З цього приводу (певно з вашої подачi) навiть проводилося слiдство СБУ, та жодних злочинних дiй y вчинку не виявлено.
    Тому прошу раз i на завжи закрити цю тему i не спiкулювати нею.
    Щодо дня героїв.
    Хочу зробити невеличке уточнення . Герої – це не лише люди сьогодення, а й минулих часiв. Такi , як воїни УПА, Афганiстану , АТО. Тому , притензiї до того, що вона органiзувала та частково проводила це свято-абсолютно безглуздi , виходячи щей з того, яку посаду, на даний час, вона займає. Якщо, шановний дописувач, у вас є вiдповiдна освiта, талант, досвід, i ви вважаєте , що краще справитесь з цими обов»язками- маєте право запропонувати на розгляд громади свою кандидатуру.
    Щодо першого жовто-блакитного прапору в Баранiвцi.
    Радує той факт, що ви хоч признали причетнiсть моєї родини до цiєї подiї. Але, уточню, Вiктор Васильович (мiй тато) справдi його вiшав, та Надiя Богданiвна разом з Оксаною Гупало (на той час – сусiдка ) пiв ночi його шили з гардин , що висiли в моєму домi. Як сьогодн пам»ятаю той день.
    I ocтаннє. Як вiдноситись до Надi Богданiвни - справа кожного. Але, звертаюсь до пана Ковальського , який менi , доречi, iмпонує, якщо це можливо, трохи приструнити пил свoїх друзiв (роблю висновки з прочитаного(назвала би конкретнi прiзвища , та тут всi анонми)) I направити його в справдi потрiбнiше русло. Бо , якщо розiбратись, то мета у вас спiльна. Велике прохання , припинити мусолити цю тему, адже не закривши дверi iншi не вiдчинеш. А ми всi живемо у одному мстечку. Бачучи яка у вас пiдтримка в Новоград –Волинському , то просила би , якщо є така змога, максимально долучитись до справдi глобально проблеми – отруєння рiчки. Тут дiйсно треба допомога сусiдiв, I вас особисто, як депутата. Дякую. Хочу вiрити, що «камiнь в мiй город не политить» . З повагою, Ольга Ошатюк.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.06.17, 21:08

      Горджусь такою донькою хоч вона не моя і дякую мамі за її виховання. БОГ вам у поміч. Тримайтеся дівчата бо вас насправді не так вже і багато (це для Ошатюк)

      Видалити
    2. олю старайся писати грамотно....

      Видалити
    3. Комеск Титаренко02.06.17, 17:37

      Тема, ошатючка і антимайдан ніколи не буде ніким закрита, про це народ УКРАЇНИ буде памятати запроданців, до скінчення цього світу.

      Видалити
    4. теж анонім03.06.17, 00:09

      Слухай, Комплекс Титаренко, чого ви чіпляєтесь до тої жінки, вона там що одна була з Баранівки? Чи вона там кляла когось? Ну, випила трошки і, за звичкою, до мікрофона. Сказала, що пиріжки їхні смачніші ніж на Майдані, то може бути, бо на Майдан люди щиро зносили, що в кого було, а у них організовано доставляли з пекарень. А решта сказаного нею там взагалі ні про що, то яка ж вона запроданка, ти фільтруй базар Титаренку, бо такими речами не бавляться.

      Видалити
    5. для 03.06.17 ,00:09.03.06.17, 07:07

      Все те що сказано про ту даму ,що вона вчинила по зрадницьки, то є вірно, а зараз хоче відбілитися,то ононіме фільтруй теж базар...Ніхто крім неї не виліз на телеєкран,хотіла слави то і одержала її.

      Видалити
    6. Анонім03.06.17, 16:23

      поцелуйте ее в жопу холуи безмозглые Женщина ты мне очень нравишься молодец ходиш как королева

      Видалити
    7. Анонім03.06.17, 16:52

      Слухай а звидки ти знаеш про пир1жки ?точно там був а тепер за анон1мом ховаешся або в1дправляв сво1х по приказу Х1М1ЧА Але будь чесним вона якраз хвалила укра1нськ1 пир1жки якими ми кормимо весь св1т а не американськ1 ч1пси(для тежанон1ста)

      Видалити
    8. Комеск Титаренко03.06.17, 20:04

      Якою там донькою гордитися можна ,не бредуйте ононіми , то таке саме яблуко, що хвостиком до яблуні повернулося.

      Видалити
  18. Анонім01.06.17, 17:25

    А чому навіть у південних областях церкви відходять до киівського патріархату,а внас у Баранівці так крепко тримаються за московську патріархію.Раніше і Грузинська церква належала до московськоі,але вони всим миром відстояли свою церковну незалежність,і тепер моляться рідною мовою,а ми...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Петро Володимирович01.06.17, 18:37

      А хто проти? Будуйте храм, та хоч французькою!!! На злодiю шапка горить. Певно маєте що вiдмолювати. Аби грiхи до церкви пустили! Читаючи анонiмiв можу уявити собi , що там за "душонки" такi. Ти тут боїшся лице вiдкрити, що вже казати про церкву.

      Видалити
    2. Анонім01.06.17, 22:46

      А хіба цей храм будував отець Роман??? Його збудувала покійна поміщиця Єлизавета Гагаріна, а московська церква привласнила собі цю памятку архітектури, причому з мовчазної згоди і з легкої руки мера, який взасос цілується з о.Романом. Стидомирники та й годі!!!

      Видалити
  19. Так так02.06.17, 09:49

    Церкву будували наші прапрадіди а не Толя з московським попом і хай не роздявляють рота бо ворона залетить . Церква буде Українська а не сепарська. А День Героя з кремлівським попом - це вища ступінь цинізму місцевих феесбешників. Атошніки 23 го були в Новограді а мерзотники топтатися на кістках Героїв. 28 числа була гідна відповідь цій гидоті. Разом переможемо ! Україні бути !

    ВідповістиВидалити
  20. Симон Васильович Петлюра і Ко02.06.17, 17:26

    А все таки КОВАЛЬСЬКИЙ провів захід краще, як керівництво відділу культури , вам у нього вчитися потрібно , а самим себе завжди у всі часи поводити нормально , адже люди то видят ,і тоді у всьому все буде гут.І тоді нікому не прийдеться на собі сорочку рвати,щось доказувати.Будьте всі самі перед собою чесними.

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім03.06.17, 18:38

    правду кажете батюшка микола люди то видят - вашу ганебну повед1нку також забер1ть матушку з чужо1 земл1бо ненароком трактор пере1де шкода д1тей

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім03.06.17, 18:51

    Неодн1 хами 11 ображали словом вбивали 1 з роботи гнали-ВОНА не скорилася 1з роси в1дродилася -УКРА1НКОЮ Ж БО НАРОДИЛАСЯ 1 по вулиц1 1де як та кв1точка 1 слова 11 бринять мов та р1чечка 1 душа 11 сп1вае як соп1лочка ВОНА СПРАВЖНЯ УКРА1НКА-УКРА1НОЧКА(для пан1 НАД1)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.06.17, 16:59

      нє, ну, тут уже без варіантів... ви юявіть ту квіточку, це ж скільки роси на неї пішло...

      Видалити
    2. Анонім05.06.17, 21:38

      це ж треба бути такою бредовою наглюкою,це може так про себе говорити, тільки українська гнида... квіточка відродилася ,маразм зашккалює...

      Видалити
  23. Симон Васильович Петлюра і Ко03.06.17, 20:05

    Слухай Ошатюк, хоча це не є твоє прізвище ти прикриваєшся покійним ВІКТОРЕМ ВАСИЛЬОВИЧЕМ, ти така сопілочка шо вже нІкуди не грає ,і з тебе квіточка така що уже повяла,і вже в тебе нічого не бринить, не пиши сама про себе відзнаки, бо одна ти використовуєш одиницю замість букви "I" .То замов доні нехай з Італії на шару привезе клавіатуру з українською мовою , то яка ти україночка якщо не можеш по УКРАЇНСЬКОМУ печатати.Але все таки яка ж ти і наглюча це просто жах .

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім03.06.17, 20:38

    Ну ты Петлюра и дурак в каждом компе есть единичка может это ты под нее и косишь? Но эта женщина нравится многим

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.06.17, 09:21

      ти є сама дурна,кому може подобатися баласт, а може і найдурніша в районі і поза межами , навчися нормально спілкуватися українською мовою....

      Видалити
    2. Анонім04.06.17, 17:47

      Ти вже задовбав. Чого ти до неї пристав? Іди вдарся головою об стовп придурок.

      Видалити
    3. Анонім06.06.17, 23:01

      а Петлюра Симон Васильович зовсім і не"дурак" , він у всьому то правий ,то кацапи з українськими гнидами, є дурні приконченні,з їхніми словами типу як ота річечка ...бринить як повяла квіточка...

      Видалити
    4. Анонім06.06.17, 23:33

      А ще є такі придурки як ти що мають якусь особисту образу до людини і користуючись анонімністю обливають її помиями. По всім ознакам всю цю гидоту пише одна людина і мені її дуже шкода бо вона хвора на голову.

      Видалити
    5. для тебе аноніме. 23,3307.06.17, 11:50

      на всю голову хворі такі ононіми, як ти 06.06.17,23:33 тут ніякої гидоти на твого кумира ніхто не виливав, тут люди Баранівки, просто памятають заслуги пані Ошатюк, які вона робила у всі часи,але коли людина оступається і цього не признає ,а старається всіх дурними робити, то тоді краще памятаються недолугі вчинки, то хто ж таку людину,щей поважати може,а придуркуватість , може бути тільки у блюдолизів...

      Видалити
  25. Анонім05.06.17, 11:45

    ото іуди , в душі не є нічого святого , читайте тему спочатку , всі нерозумні, майбуть будуть битися об слуп головою.....

    ВідповістиВидалити
  26. Анонім08.06.17, 07:33

    Ти за людей не говори ти за себе невдаха кончений завидуеш розумним талановитим сиди соби та не гавкай собака

    ВідповістиВидалити
  27. для ноніма 07:3308.06.17, 17:44

    кому і за що тут треба завидувати ,кого ти тут бачиш чучало талановитим, чи вона сама себе талановитою вважає,і все пише від іншої особи оце талант, це вже остаточний бред... ну давайте бредуйте і далі...

    ВідповістиВидалити