17 серпня 2016

У Баранівці на стіні колишнього поста ДАІ з'явився образ Ісуса Христа


У Баранівці на зовнішній стіні будівлі колишнього стаціонарного поста Державтоінспекції, що розташований на перехресті вулиць Дубрівське шосе та Першотравнева з'явився мурал з образом Ісуса Христа.

За словами міського голови Анатолія Душка, з приводу поста ДАІ міська рада двічі зверталась в обласну Державтоінспекцію. Вперше, з проханням відремонтувати пост, а вдруге - з проханням надати дозвіл на його демонтаж.

Прийшовши до висновку, що підтримки не буде, у міськраді прийняли рішення привести пост у належний стан власними силами, а на його стінах зобразити біблійні сюжети.

Створили мурал місцевий художник, вчитель історії Баранівської школи № 2 Володимир Кравчук у співавторстві з художником-аматором Валентином Ретьманом.

За словами Володимира Кравчука, зображення на сакральну тематику будуть і на інших стінах поста ДАІ. Всі роботи митці планують завершити до Дня міста, 21 вересня.






98 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 19:57

      Не круто, а учпоітєльно!!! Так похабно ще ніхто не зображав Христа!

      Видалити
  2. Анонім18.08.16, 12:27

    Молодці! Може хоч тепер водії будуть задумуватися про безпеку.

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім18.08.16, 13:06

    А що облік святих можна на кожному будинку ,паркані малювати?Як не це дивиться церква?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сергій18.08.16, 13:55

      Не знаю як церква, але з огляду на те, скільки там було ДТП, то дуже навіть доречно. Крім того, на в'їзді у кожне село є або хрест або якась капличка.

      Видалити
    2. Анонім18.08.16, 18:52

      Просто молодці і задум гарний і робота професійна і місце добре Хай кожен хто проізджае думае про родину і памятае про ГОСПОДА

      Видалити
    3. Анонім19.08.16, 16:35

      Та вночі при світлі фар можна злякатися, побачивши цей так званий "іконописний мурал"! Більш нагадує демона, ніж Сина Божого! Оце буде гарне місце для сатанинських оргій!!!

      Видалити
  4. Анонім18.08.16, 18:55

    Гм. Намалювати образ святого внизу - це значить осквернити його. Та й "образ" цей не відповідає жодним церковним канонам. Ганьба горе-художникам і їх "натхненнику"!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колобок20.08.16, 23:08

      методичку дасте по "церковним канонам"??

      Видалити
  5. Анонім18.08.16, 19:04

    Гарний подарунок російському господарю і повна наруга над Найсвятішим . Подивіться на прапори московських посіпак руського міра й зрозумієте з відки віє вітер.

    ВідповістиВидалити
  6. Ірина18.08.16, 20:29

    Всім не вгодиш.Мені наприклад подобається.Молодці.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім18.08.16, 20:32

    Кожен бачить те, що хоче бачити.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім18.08.16, 22:12

    Дуже схоже на те, що негативні коментарі почали писати посіпаки з Радикальної партії. Шановні, не пхайте свого політичного носа у питання релігії. Залиште це на розсуд громади чи, принаймі, священників.

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім18.08.16, 22:36

    То нащо було дьоргатись з цими коментами, коли більшості людей подобається? Дуже недалекоглядно з їх боку. Хоча, я не експерт щодо такого виду живопису, можливо вони й праві. Хоча, знову ж таки, а вони хіба експерти?

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім18.08.16, 23:01

    А вам ляшкіці все не так змішуете грішне з праведним і не доходить до вас що це художне бачення митців Для ваших творінь вистачить парканів щоб намалювати ваші пики

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 00:26

      Гарно показуєте командну гру - МАЛАДЦЫ . Вивели вас на чисту водицю кодло ви путінське задурманюіте народ . Сина Божого на КП??? І мерик не знав і попс кремлівський очима луп с один Володя прикрив все своєю творчістю . Тактика продумана і відпрацьована . Ждете господаря . Стидоба. Писуни колорадські. Примітивно граєте оркестром. НЕ ВИЙДЕ ! Влізли в овечі шкіри . Не та тепер Україна і є кому зупинити цей російський шабаш.

      Видалити
    2. Аноніму 19.08.16, 00:26
      Бог тобі суддя.

      Видалити
  11. Анонім18.08.16, 23:34

    Намалюйте і Тарасу на воротах хати- нехай успокоється!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 08:02

      Хай би мер малював ці "художества" або "мурали" спочатку на будівлі мерії. Там вони більш доречні, ніж на КПП!

      Видалити
    2. Знаю,він не гірше вас вірить, любить і боїться Бога, і на відміну від писаки вище, не боїться озвучити свою думку коли його питають. А ми всі успокоємось, хтось раніше, хтось потім.

      Видалити
    3. Роман19.08.16, 14:12

      Не боїтесь гармидера путінського в любих його проявах? Ну ви дійсно круті. Маєш право і на воротах (якщо вони у тебе є) на заборі крейдою чи фарбою малювати.

      Видалити
    4. Оксана19.08.16, 14:19

      Давай, попробуй... намалюй! Може на його собачій буді, там собака, як кінь. Кажуть Ковальський подарив. А той знає який кому подарок зробити.

      Видалити
    5. Анонім19.08.16, 19:59

      Хай намалює на воротах мера, але в нього теж собака, як кінь.

      Видалити
  12. Анонім19.08.16, 01:25

    Перестаньте! Досить! Побійтеся Бога! Нехай батюшки самі зберуться і розберуться.

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім19.08.16, 06:40

    Павильно чи ні але швидкість знизять щоб роздивитись.

    ВідповістиВидалити
  14. де ти вова і реьман найшли прообраз ІСУСА з такою монгольською борідкою , специ хренові, треба хоч потивитися добре ,як ІСУС правильно зоображений на іконах , і як вже малюєте ,то требуло прибрати фон того прямокутника, недолугість зашкалює,саме знання мистецтвознавства відсутне...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 12:21

      Який фон прямокутника? Це така стіна зі своїм узором. Тому все це разом і називається не картина, а мурал! Ти би хоч сам для початку "потивився добре" і почитав. Аби ото бігом свої 5 коп вставити, мистецтвознавець хренів.

      Видалити
    2. Анонім19.08.16, 16:32

      Де ти бачив мурали з образами святих та ще й намальованих в ідіотській манері??? Це ж кощунство!!!

      Видалити
    3. ой ,і прямокутника не видно...19.08.16, 18:11

      ти і вправду сліпий ононіме чи придуруєшся, майбуть в голові і на 5 коп нема нічого ,що ж там "потивитися" ....

      Видалити
    4. Анонім19.08.16, 18:23

      Прямокутник це не фон! Протри очі, він вже був на тій стіні виліплений. А мурал передбачає працю вже з тією поверхнею, яка є.

      Видалити
  15. Анонім19.08.16, 08:06

    Один шизофренік придумав, другий втілив. Результат - мурал, на якому зображений якийсь божевільний, а не лик СПАСА. Таке враження, що горе-художник змішав образ Спаса з образом людини, зображеної на відомій картині Мунка "Крик". Цей мурал вселяє страх, а не Божу благодать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ай-я-яй...19.08.16, 18:19

      "митці нерукотворні" намалювали монгола ,бо ніколи майбуть не були в церкві і не бачили нормальні ікони, а хто придумав там розмістити такий портрет то дружба з головою відсутня,краще щось із мультика , про вовка і зайця намалювали ,як що так свербіли мізки і руки.

      Видалити
    2. Анонім19.08.16, 20:30

      Які мистецтвознавці! Який глибокий аналіз! Може виявите ініціативу, вийдете в люди й розмалюєте решту стін? Судити когось легко -станьте й зробіть самі ідеально, герої диванні!!!!

      Видалити
  16. Баранівчанин19.08.16, 08:44

    Кому оце в голову могло рийти? Скільки там скверни усякої скоєно, а ви туди святий образ. Це вже не сільський креатив, це безбожна убогість. Ікони на собачих будках не малюють...

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім19.08.16, 10:29

    Це справді дуже красиво і по християнські! БОГ один! СЛАВА БОГУ! Навіки Слава! А Ви ляшківці не рахуйте свою правду за істину.Краще моліться за свої гріхи і гріхи Ляшка,якій був зеком ,а посадили його за те що він обманював людей. Тобі Хіміч хочу сказати БОГ різкую не б"є. Не лижи всім. Цим пошани не здобудеш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 13:41

      Якби ти було християнином, то сьогодні в 10:29 було б у церкві, а паскудило би тут.

      Видалити
  18. Анонім19.08.16, 11:38

    Убогий Баранівчанин якщо ти собі на спині "золотиє купола" набив то нам що вже і до храму не ходити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 16:38

      Та ходіть собі до храму на здоров'я, але не замінюйте подобу Сина Божого якимось божевільним старцем. Видно, що цей задум виник у того, хто має на спині "золоті куполи"!!!

      Видалити
  19. Анонім19.08.16, 12:06

    А ось і спеціалісти підтягнулися. Всі беріть в руки пензлі і діставайте аркуші паперу, зараз нас будуть вчити правильно малювати Ісуса.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 16:30

      "Спеціалісте", малювати Ісуса мають право тільки одиниці, які отримали на це Божу благодать. А тут... богохульство. Не хочу говорити про погане, але колись на Західній Україні ненароком втопили в Тисі плащаницю. Тепер не одне покоління жителів тих районів постраждало від повеней. Мешканців Баранівки теж чекає кара Божа, якщо не приберуть це зображення, яке паплюжить Віру в Христа - Сина Божого! А намалював його не хто інший, як онук людини, котра в сталінські часи зрізала хрести на церквах та в селах, за що й відняло в нього ноги. Покайтеся, доки не пізно!!!

      Видалити
    2. Анонім19.08.16, 20:13

      Ото вже люблять ці "святоши" все до "кари Божої" приплітати. Навіть повінь приплели... То скажіть мені тоді, чому за те, що п'яні дячки плащаницю втопили, Бог покарав простих людей? Як же так? Виходить урагани, землетруси і т.д. це кара Божа? А скільки постраждало простих людей і невинних дітей у різного роду аваріях і природних катаклізмах? І рук лишалися і ніг. За що Бог Бог їх карав? Покайтеся язичники! І не приплітайте кугом Бога!

      Видалити
    3. Анонім19.08.16, 20:53

      Підтримую! У наших православних обрядах стільки поєднано з язичництвом -і вам це не пече? І канонам відповідає? А ви їх (канони) знаєте?

      Видалити
    4. Анонім19.08.16, 21:35

      А прості люди хай не підтримують антихристів. І тоді все буде добре.

      Видалити
  20. Павло19.08.16, 12:31

    Не буду нічого говорити про дану роботу, але думаю, що автора можна привітати. Його роботи, як бачимо, не залишають людей байдужими, а для художника це головне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 16:25

      Які роботи? Мазанина та й годі? Тільки споганив державне майно. А за це буде відповідати по повній програмі разом із своїми "натхненниками" із "Русского мира"!

      Видалити
    2. Анонім19.08.16, 18:21

      паша вова і ретьман ви праві ви "великие люди"трішки не Рембранти...

      Видалити
    3. Анонім19.08.16, 20:04

      Рембрант малював гарних жіночок в тілі. У нього була своя манера, на відміну від цих садо-мазо "художеств"! Тут ні стилю, ні манери, а мазанина божевільного алкаша.

      Видалити
    4. Сергій19.08.16, 20:19

      Що вам всім не подобається? Невже слово Х*Й, яке там було написано раніше, це краще? Дібіли якісь їй Богу.

      Видалити
    5. Анонім19.08.16, 21:41

      Сергій,а ти уяви , що разом з тим муралом через деякий час теж "еліта" Баранівки напише тіж самі красиві слова, що і були перед цим? Не слід спотворювати Дане "сакральне" мистецтво,для даних цінностей повинні бути і відповідні місця іх розміщення і аж не як собача будка...схаменіться антихристи....

      Видалити
  21. Всім подобається? Ні не всім. Добре. Побачите, що буде дальше. Питання до урядовців: після підняття даного питання справа хоть на 1 мм зрушена? Ну тоді ... Ось що ви варті. Душко малюй дальше руський мір.

    ВідповістиВидалити
  22. за прогрес19.08.16, 14:43

    жалко що не можна вистроіти на площі цих критиканів оце вони всіх і вся критикують а самі слова доброго не варті

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім19.08.16, 15:57

    ПОБІЙТЕСЬ БОГА антихрести стояла будка десять років на ній писали срамоту а як намалювали хлопці СПАСА то знайшлися критикани ПРОСТИМ ЛЮДЯМ дуже подобаеться і дай БОЖЕ здоровя всім хто зробив гарну справу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 23:24

      Таке може подобатися лише безнадійно ПРОСТИМ людям, для яких, що «будка», що каплиця - фіолетово. Думаю, що ці «хлопці» робили то з добрими намірами, і вже не важливо як, проте, до вибору «полотна» треба було підходити зважено, і якщо творчий запал митцю затьмарив розум, то адекватний чиновник мав би скерувати натхненного богомаза на пристойніший об`єкт. От цікаво, чи багато охочих з числа тих «простих людей» погодяться розмістити на тій закуреній будці, скажімо, портрет свого батька, напевно, ні. А Спаса, виходить, можна, що йому та кіптява і пил, він же Бог. То це хто має боятися Бога? Біблія напучує не славити Господа показово, на перехрестях, про це розказують дітям в недільних школах, то, може варто любителям шансону з міськради відвідати хоч кілька початкових лекцій.

      Видалити
  24. Анонім19.08.16, 16:27

    Такі знавці іконопису позбиралися... Перш ніж так "фахово" критикувати посил на добро і символічний заклик до милосердя, поваги та любові один до одного, прочитайте, що таке мурал і сакральне мистецтво. Не вмієте і не можете самі - не заважайте іншим. Не опоганюйте добрі та благі справи.

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім19.08.16, 18:54

    На Західній Україні обабіч доріг повсюди релігійні "фігури", статуї Богородиці, каплички... Як обереги, як символи віри. І не всі вони відповідають канонам. Проте виконують свою місію: нагадують людям про вічні цінності. Ніхто не вважає їх зайвими ні за кількістю, ні за якістю. Усі знають, що вони для добра.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 20:07

      Не плутайте грішне з праведним. Ті каплички якраз ОБАБІЧ дороги, а не посеред неї, Ті каплички поставили люди самі за свій кошт, а не використали для муралів державну будівлю. І зображення святих на них в більшій мірі відповідають канонам. І місця ці освячені.

      Видалити
    2. Анонім19.08.16, 20:57

      То освятіть цю "державну" будівлю! Може виженете "бісів", що накопичилися там за всі роки її існування! Може менше нещасних випадків буде!

      Видалити
    3. Анонім19.08.16, 21:47

      А куди дивляться можновладці району та міста? Чи вони також прихильники даноі поплюжноі мазанини.Соромно не лише за мера та його моралів....Де районні керманичі?

      Видалити
  26. Анонім19.08.16, 21:59

    ОЦЕ СПРАВЖНІЙ СИНДРОМ МАЙДАНУТИХ спочатку носились з тим Кравчуком а тепер його задовбують вже й про діда атеіста згадали ійого любов до оковитоі То коли ви буличесними ГОСПОДИ ПРОСТИ ІМ ЗА ВСІ ПРОГРІШЕНІЯ ДЕНЬ СЬОГОДНІ СВЯТИЙ

    ВідповістиВидалити
  27. Володю, Ви молодець. А на тих антихрестiв не зважайте. Все що вони знають це "Путiн х..ло ла - ла - ла- ла". Спас вийшов як належить. По всiм канонам.

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім19.08.16, 22:25

    Хочу звернутися до горе-художників словами Т.Шевченка:
    Умийтеся! образ Божий
    Багном не скверніте...

    ВідповістиВидалити
  29. Ірина19.08.16, 23:00

    О завелися.Люди що ж ви за люди? Читаючи коментарі я зрозуміла -навіть якщо там би і був мультяшний малюнок ви всеодно б його обісрали(вибачте).а згадувати діда художника майте совість,хто знає ким був ваш дід.

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім19.08.16, 23:49

    Я не спеціаліст в сакральному мистецтві, але знаю напевно, що ціна Кравчукових робіт на дану тематику зростає прямо пропорційно кількості ваших коментарів.

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім20.08.16, 07:54

    Не відаєте що творити всі разом глибокий задум кремлівських виродків і при повній бездіяльності районної влади їм це вдається . Дай Бог помилятися.

    ВідповістиВидалити
  32. І премудрих немудрі одурять...20.08.16, 08:42

    так як поводять себе дані "митці", і як вони балакають,"как рассуждают", складається таке враження ,що дана їхня поведінка це блюдолизтво і підлизування, в угоду комусь,не дай БОГ, що би тут появилася раша, це перші кандидати , які будуть зустрічати ворога, і вклонятися будуть і голівками кивати будуть ,бо так кивать
    головою як киває ретьман, коли вова надає пафосно- ораторське інтервю , можуть тільки блюдолизні піарщики... малювати трішки можуть, а от думати де можна , як і що намалювати, то тут з цим великий дефіцит...

    ВідповістиВидалити
  33. Не здивована такими коментарям. Що в нас умiють робити професiйно - так це обезцiнювати людський труд. Як можна на зображення Христа вилити стiльки бруду? Та навiть яке б воно не було i де б воно не було зображене. Як можна називати людину горе-художником...при цьому що ви самi, я впевнена , навiть пензля в руках не тримаєте, проте "вдало володiєте" клавiатурою. Давно спостерiгаю за цюєю людиною, досить цiкава, талановита особистiсть. У нас зовсiм маленьке мiсто i якщо в ньому є талановитi люди , то не розкидуйтесь i негнобiть iх. А радiйте з того, що вони вносять свiй вклад в розвиток мiста . Та щось намагаються залишити по собi . Доречi, пане Володю, звернiть увагу на тi стiни, що бiля колишнього заводу. Молодь вже давно там iх угробила. Згуртуйтесь з художниками. Там би вартувало iх прикрасити.Удачi .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.08.16, 21:29

      олю я ж говорив пиши грамотно, став потрібні букви, хто тебе вчив у тій школі грамоти...

      Видалити
    2. Коли закiнчуються аргументи- як правило, апелюють орфографiєю .На все добре))

      Видалити
    3. Олена20.08.16, 23:01

      не здивована грамотністю Олі, але підтримую її в тому, що в Баранівці ще є багато хороших рівних парканів і високих облуплених стін, які треба було б пофарбувати, але я не наважуюся про це просити самого "пана Володю"...

      Видалити
    4. Як би ви вчились так як треба...21.08.16, 07:40

      оля ти ще повинна добре вчитися не тільки грамотно писати ,а і толерантно висловлювати свої думки,а апелювати мені олю до тебе, не має чого ,я тобі правдиво вказую на твої помилки , і масса аргументів наведенна, що цей малюнок тут недоречний ,не тільки мною, а і багатьма здоровомислячими людьми,хто за той шедевр ,то Шатровський вас усіх не вилікує, дуже запущена хвороба, а щодо вільних парканів і стін, то ти повинна допомогти нашим новоспеченним "васенцовим" , будеш їм краску підносити ,і вибирати обєкти для розмалювання ,а також тематику , ти ж у мистецтві "розбираєшся" ,майбуть "експерт","спеціаліст"...

      Видалити
    5. Анонім21.08.16, 11:10

      Не годиться жiночим iменем пiдписуватися) ї так знаємо чиїх це рук писанина.

      Видалити
    6. Не хвилюйтесь, i вас вилiкують)))

      Видалити
  34. Людина20.08.16, 16:21

    Шановний пане Володимире,Ви зробили добру справу. Нагадати ближньому про Бога і є прояв любові. І політика тут ні до чого. У Господа немає ні елліна ні іудея. А за кожне образливе слово на образ Спаса нехай автори відповідають на Страшному Суді.

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім20.08.16, 19:13

    Молитва - то таїнство. І не треба малювати лики Ісуса на кожному кроці. Особливо пародії, а не ікони. То богохульство, а не Божа справа! Ісус був євреєм, а не монголом!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.08.16, 22:21

      взагалi то не для молебенi його там зобразили.

      Видалити
    2. Анонім21.08.16, 11:15

      -для ОЛЕНИ-Зверни увагу на грамотність цьогорічних випускників щодо ЗНО з украінськоі мови - повний п----ць деяки школи треба закривати а вчительох визнавати профнепридатними ОЛЯ з-за кордону спілкуеться рідною мовою а донька Куця з раші КАКА а так все правильно пише і не соромиться підписуватись бо поважае себе

      Видалити
    3. Анонім21.08.16, 11:49

      А для чого? Прочитай Святе Письмо, у яких місцях і для чого ставлять ікони!!!

      Видалити
    4. Петро21.08.16, 12:40

      Іісус - Син Божий

      Видалити
    5. Анонім21.08.16, 18:18

      Так, Іісус - Син Божий, але його матір'ю була Діва Марія, звичайна іудейка, котрій випала незвичайна Божа місія. І християнство бере свій початок з Іудеї, а не з Монголії, де процвітає буддизм. Вчіть Святе Письмо!!!

      Видалити
    6. Анонім21.08.16, 18:20

      КАКАЄ не тільки доця Куця, а й син і дружина Душка, які живуть тут, у Баранівці, а не десь там у Росії.

      Видалити
    7. Віктор21.08.16, 19:19

      Ставити комусь в провину те, що він розмовляє російською мовою, то треба бути повним дебілом. Саме такі дебіли і їхні дебільні коменти створюють негативне враження про Україну і українців.

      Видалити
  36. Красная Площадь21.08.16, 09:35

    А влади в районі нема сидять як вужі в холод і імітують діяльність а кацапсько азійський шабаш крокує

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім21.08.16, 18:37

    Хто пише гадості, той галімий політикан-заздрісник. Смішно з вашої тупості і сліпоти, але водночас і страшно, що такі політикани ще не скинуті з "верхів ". Що? Вибори? Ахахахахаааа!!!

    ВідповістиВидалити
  38. Анонім21.08.16, 18:52

    - для ЯКБИ ВИ ВЧИЛИСЬ ТАК ЯК ТРЕБА - то напевно б знали що імя пишеться з великоі літери і речення мае закінчену думку І зовсім не зрозуміло для чого тут лікар - травматолог і влада

    ВідповістиВидалити
  39. Анонім21.08.16, 20:37

    -ДЛЯ Віктора-якщо родина з діда-прадіда російськомовна тоді я звами згоден але в даному випадку читайте ШЕВЧЕНКА-СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ

    ВідповістиВидалити
  40. Головне бути людиною22.08.16, 19:47

    Можна розмовляти українською, французькою, німецькою, японською, польською, китайською, монгольською, але саме головне при цьому залишатися ЛЮДИНОЮ!!! Володимиру Ігоровичу дякуємо за його працю, адже він намалював образ СПАСА, щоб усі ми, мешканці міста та гості не забували про Бога і Спаса нашого Ісуса Христа, який постраждав за нас усіх на Хресті, щоб були милосерднішими одне до одного. Спаси Господи!

    ВідповістиВидалити
  41. Мешканець22.08.16, 19:52

    Все життя в Баранівці розмовляли суржиком, а це вже дуже замуляло...Може вже досить "шапку міняти"?! А Вовка - молодець!

    ВідповістиВидалити
  42. Мешканець22.08.16, 19:56

    До речі, ШЕВЧЕНКО писав і російською!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім23.08.16, 10:44

      Шевченко писав російською, бо був час, коли йому забороняли писати українською. А наші Мини Мазайли "спеціатєльно" "башляють" по-московському, хоч закінчували наші баранівські школи і разом з усіма здавали екзамен з української. Просто вони вважають себе "арійською" расою, коли говорять по-москальки. Відповім для них по-їхньому: "Это выпендреж, товарищи! ГРАЖДАНИН любой страны должен разговаривать на языке этой страны! Иначе никакой вы не гражданин, а диаспора другого народа, его "пятая колонна"!

      Видалити
    2. Фурцева23.08.16, 14:37

      Ну ведь все взрослые люди!) что означает"запрещали писать на Украинском языке"?
      Я понимаю, детям в школе для патриотического воспитания нагнетают мнение.
      Но , если Вам больше 18, будьте добры, рассуждайте.
      Итак /весьма простите за оффтоп, но того требует полемическая составляющая беседы/, итак, первый вопрос. Сможете ли Вы без гугла и прочих ищеек совершенно чётко ответить на вопрос - в каком году впервые был издан Кобзарь?
      И второй вопрос. На каком языке он был издан?
      Замечу, наш разговор должен состоять исключительно из обстоятельной нормативной лексики, личных мнений, но выверенных стилистически. У меня не слегка идиосинкразия к необоснованным мнениям и плохо рифмованному слову:)

      П.с.речь веду на привычном языке, обоснованность применения именно такой формы вербальной и невербальной коммуникаций обусловлено техническими параметрами iPhone, геолокационным расположением, приобретённым в процессе жизнедеятельности навыком.


      Наталия.:)

      Видалити
    3. У Бурковської значить є поганяло - Фурцева. Використала бідуся весь свій лексикон, от тільки лексичне значення деяких вживаних слів не розуміє. Про Шевченка з такими земляками говорити - себе не поважати.

      Видалити
  43. Анонім23.08.16, 20:32

    Яка різниця на якій мові розмовляє людина , головне щоб вона любили Україну. Скільки героїв АТО розмовляють на російській мові! Багото з вас погодяться ,що є люди які розмовляють чисто українською мовою,кричать на дивані що безмежно люблять Україну , а самі здатні продати за пару копійок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.08.16, 10:01

      Мова, культура і віра - це три наріжні камені, на яких тримається будь-яка нація чи народ. Забери один з них - і народу загрожує біда, а часом і вимирання. Ми - українці, доки в нас буде своя мова, своя культура і своя православна релігія (патріарх з часів хрещення Русі знаходився саме в Києві, а в Москві в той час ще бігали орди по дикому полю!).

      Видалити
    2. Анонім25.08.16, 13:07

      Як би ти гнидо хоч трохи вчився в школі то знав би що патріарх був в Константинополі

      Видалити
    3. Анонім25.08.16, 21:10

      Гнидо, не плутай Вселенського патріарха і Київського, якого вбили, а Київський патріархат силоміць перенесли до Москви за часів Петра І. Якщо тебе послухати, то значить і Кирило - не патріарх???

      Видалити
    4. Анонім25.08.16, 22:19

      Я вас помирю...бо в Києві патріархів ніколи небуло,були лише митрополити...які після зруйнування Києва ханом Батиєм спочатку пребралися у Володимир,потім у Суздаль,і помітте все це задовго до Петра Першого,і аж потім київські митрополити пребралися в Москву,що було не за Петра,а при правнуку Олександра Невського Ивані Калиті,а саме в 1325 році,коли тодішній митрополит Петро,уроженець Волині преїхав в Москву,і стого часу митрополити київськи почали іменувати себе "митрополит київський,московський і всієї Русі" і лише з 1589 року київськи мирополити,коли Руська Церква стала незалежною від Константинополя,як раз саме тоді київські митрополити,що стали предстоятелями всієї Руської Церкви, почали іменуватися патріархами Московськими і всієї Русі,а архієреї в Києві продовжили носити титул митрополита...так шо як бачите Петро Перший тут ні при чому,бо він тоді щей ненародився...а вам шановні треба вчити історію,бо як видно ви її не знаєте,а тому і демонструєте таке невігластво і в питаннях сьогодення і в питаннях минувшини....ну як що то так,то думаю будуть хибні рішення і питаннь майбуття...покрайній мірі помилки більшовиків уже повторюються...але згадаймо історії про те як закінчували життя ті хто знімав з храмів хрести,як вимирали через то цілі роди....можна тут довго і нудно сперечатись і випинатися хто є тут розумніший....та з Бог не треба гратись,то як правило закінчується трагічно....

      Видалити
  44. Анонім26.08.16, 11:24

    Шановний,то що я неправильно сказав про Константинопольського патріарха ?

    ВідповістиВидалити
  45. Все просто: в гуглі наберіть "Прапор руської православної армії". Один в один. З цього розпочиналася війна на Донбасі. Де органи? Чому сьогодні малюється руський мір в Баранівці? Хто дозволив? Дії міської, районної влади? Де органи внутрішніх справ? Сепари...

    ВідповістиВидалити