21 грудня 2015

У Баранівці відкрилась виставка картин художника-аматора Валентина Ретьмана


У Баранівському районному історико-краєзнавчому музеї відкрилась виставка картин художника-аматора Валентина Ретьмана. На своїй першій персональній виставці митець представив близько 40 картин.

Валентин Ретьман навчався у Миргородському технікумі кераміки, працював живописцем на Баранівському фарфоровому заводі.

"Роботи в мене різнопланові. Якогось певного стилю я не притримувався. Як підказувала душа, так я і відтворював все те, що я бачив, що відчуваю. Так і народжувались картини. Робіт у мене небагато, то я взяв на виставку майже всі. Тут акварель, пастель, чорно-білі портрети простим олівцем, а в основному - олія", - розповів Валентин Ретьман.

Триватиме виставка до 25 грудня. Вхід - вільний.

повну версію відео дивіться тут




1 коментар:

  1. Анатолій.26.12.15, 08:24

    Роботи красиві,головне відповідають художності , присутнє мистецтво, а не якась там ляпанина ,як у попереднього обдарованого...Лінії на картинах чіткі, і кольори теж ,передається якість відтворення,підбір кольорів і красок заслуговує уваги. Валентин молодець,відчутна рука живописця, все читаєме все можна розібрати.

    ВідповістиВидалити