12 серпня 2016

Керівник Баранівського КП "Полісся" поновився на посаді рішенням суду


Керівник Баранівського комунального підприємства "Полісся" Олександр Куц попри те, що був звільнений райрадою, поновився на посаді рішенням суду та ще й одноосібно нараховує собі премію.

Варто зазначити, що справа проти керівника КП «Полісся» Олександа Куца на даний час повторно знаходиться в апеляційному суді.

Володимир Цицюра показує ряд документів з різних інстанцій щодо оцінки роботи керівника «Полісся». Тут і премії, які буцімто керівник одноосібно сам собі нараховував, і бездоговірна здача в оренду не приміщення, а лише стола та стільця для штабу провладної партії.

Нині Володимир Цицюра - громадський активіст, проте у минулому році, коли й виник конфлікт інтересів, чоловік обіймав посаду заступника голови районної ради. Відтоді, зізнається: ходить по судах та прокуратурах зі скаргами та заявами на керівника «Полісся», позаяк той, каже, зловживав своїм службовим становищем та й досі прикривається заступництвом правлячої партії.

Однак, тоді, під тиском невдоволених, на сесії місцевої районної ради шостого скликання депутати таки приймають відповідне рішення про звільнення Куца з посади. Проте, управлінець не здає позицій та йде відстоювати свої права у правочинних інстанціях. В результаті, суд виносить рішення: поновити чоловіка на посаді, що у свою чергу викликає неабияке невдоволення у більшості депутатів Баранівської райради.

Нині чергова сесія вже сьомого скликання. Народні обранці знову бойкотують та виступають проти продовження робочого контракту Куца, позаяк певні, чоловік зазнався, буцімто ні прокуратура, ні суд не в змозі позбавити його крісла керманича «Полісся».

Сам винуватець бурхливих обговорень виправдовується, звинувачення щодо нього – безпідставні. Запевняє, що на своїй посаді діяв лише у рамках чинного законодавства.

Після кількагодинних словесних перепалок у сесійній залі питання щодо повторного розриву контракту із Куцем виноситься на голосування. Із двадцяти шести присутніх депутатів – до голосування приєднується лише 17 осіб, що й унеможливлює прийняття зазначеного рішення. На цьому галасливе питання у рамках сесії оголошують закритим. Однак, як повідомляє мсцева прокуратура, судова тяганина продовжується.

Чи допоможе прикривання провладною партією й далі виходити сухим із води Куцеві, громадський активіст пан Володимир стверджувати не береться. Каже: чекатиме засідання апеляційного суду, яке відбудеться 6 вересня. Тоді й стане зрозуміло, на чиєму боці феміда.






103 коментарі:

  1. наглість зашкалює , і то щей у керівництва району , "молодці" хлопці так і тримайте , поки у когось терпець увірветься, поки щось не прилетить...на фото баласт району...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 07:48

      А ці "громадські активісти" уже стали баластом. Ще ж недавно так дерли одне місце за партію регіонів. У самих рильце в пушку, а б*ють себе в груди, що такі чесні. Цицюра, Строєв, скількох людей ви звільнили незаконно тільки через те, щоб прилаштувати своїх друзів? Скількох людей відправили на Антимайдан? А жіночці своїй Строєв зараз оформляє польську візу, причому оформляє не як звичайні люди, а через мерію. А ще ж недавно заявляв: - Нащо нам та Європа??? Двуликі Януси вони, а не громадські активісти!

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 17:05

      Це ви прийшли дволикі коли захищаєте людину яка цього зовсім не варта.А люди є порядні в кожній партії так само як і непотріб.Якби вони когось і звільняли б то Куц був би першим. А так всі були на своїх місцях.

      Видалити
    3. Анонім13.08.16, 19:29

      Я нікого не захищаю. Просто ці так звані "громадські активісти" також нічого не варті, бо будучи при владі відстоювали не громадські, а власні інтереси. Вони звільняли багатьох, починаючи від відділу освіти і закінчуючи іншими районними структурами. З'їли навіть Стрільчука, бо перестав їх хвалити в газеті. Це через Цицюру він так рано пішов у могилу! А той же Цицюра цілих 5 років навіть ні разу не ставив питання про звільнення Куця, а тільки по закінченню каденції чомусь спохватився, бо треба було дати роботу для дорогого друга Ігорочка. Так що Куц виявився не першим, а останнім, кого звільнили. Причому так поспішали, що в рішенні про звільнення навіть не написали, на якій підставі його звільняють. А потім кажуть, що суд несправедливий. Рішення треба приймати виважено й грамотно! Але якої грамотності можна вимагати від бездарів і дилетантів???

      Видалити
  2. Анонім12.08.16, 18:54

    Куц - ще той куць. Звик все життя всiм пiдмащувати. Гнати його пiд хвiст. Але чому з 26 депутатiв лише 17 прийняло участь у голосуваннi? Забоялися куця?

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім12.08.16, 19:04

    Скiльки знаю того куця, все життя нажертися не може. Мало того що сам державу обдирає , то ще й до держ. корита свою родину пропихнув. Знає ,морда, кому вiдстьогувать. Одна надiя на апiляцiю. Може хоть там "тверезi " люди сидять, бо з нашими судами все ясно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.08.16, 21:50

      Извините, а кого именно Куц "пропихнув" из своей родини до держ.корита?

      Видалити
  4. Працiвник12.08.16, 19:32

    Можна дiзнатись прiзвище того "чесного" суддi, що приймає такi рiшення? Питання до Куця : "Шановний, а вам перед простими робiтниками не соромно? То це ви так, горенько, в потi лиця працюєте , що заслуговуєте на премiю? . Зробiть добру справу, не соромте себе, йдiть з очей людських , а то дурня клеїть. Позорисько та й годi "

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім12.08.16, 21:49

      Суддя Михайлюк О.П.

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 07:49

      А Строєву не соромно було отримувати на цій же посаді премію??? Тільки його друг Цицюра про це мовчить...

      Видалити
  5. Анонім12.08.16, 19:48

    а як же ви чогось доб"єтеся, якщо Мялкiвський, що з Куцьом дiла робить - в верхах сидить i збори цi очолює? Правильно жiночка сказала, якщо таких на мiсце не ставити, то грош вам цiна. Депутати, ви ж людськi iнтереси представляєте, то чого ж поховалися як тi страуси? Це не можна було одноосiбно прийняти рiшеня? Чи вам очi замилило? А може кишенi?

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім12.08.16, 20:39

    А тепер Цицюра відчув ""несправедливість" ?
    Він забув, як звільняли редактора районного радіомовлення, да так, що й записи у її трудову книжку неправильно вносили що до сьогодні є перешкодою у справедливому нарахуванні пенсії. Ну що ж Цицюра думав, що вхопив бога за бороду. Побігай ще

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 05:47

      Директора радіомовлення якраз Куц з Вільчинським і звільняв.

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 11:37

      Цицюра яке відношення має до радіомовлення? Звільняли Вельчинський, Ворощук і недоторканний Куц. Якби всі керівники були такі порядні як Цицюра, тоді дійсно був би лад. А вам кажу ганьба за ваш коментар.

      Видалити
    3. Анонім13.08.16, 11:47

      Чому ж тоді Цицюра так і не надав директору радіомовлення довідки, щоб тій зробили перерахунок пенчії? А бюджет він дерибанив разом зі Строєвим теж не гірше за інших. Дружину прилаштував у відділ освіти методистом хоч вона "ні бе, ні ме, ні кукуріку". Не хочу тут захищати нікого, бо рило у всіх в пуху. Ненавиджу тільки, коли колишні кровопивці називають себе громадськими захисниками. Цицюра нічим не відріняється від Куца і компанії.

      Видалити
    4. Анонім13.08.16, 17:16

      Це в наш час борців за справедливість називають кровопивцями.Куди ж ми з вами йдемо шановні демократи. Як соромно що в нашій державі не сприймають нормальних людей які дійсно хочуть добитися справедливості а захищають таку наглу людину тільки із за того що в нього покровителі сидять у владних кабінетах .

      Видалити
    5. Анонім13.08.16, 19:35

      Якої справедливості добивається Цицюра? У нього ж було цілих 5 років, щоб навести лад у районі, але він не зробив нічого! Чи може він когось захистив із звичайних людей? Чому не спиняє наприклад мера, який направо й наліво роздає землю біля річки? Навпаки цього активіста частіше можна побачити на мерській кухні, ніж там, де є справжні проблеми!

      Видалити
  7. Анонім12.08.16, 21:31

    За внесення на голосування було 18 депутатів, цього досить для прийняття рішення, потім одного закошмарили от і стало 17 тому і не пройшло.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 00:07

      I кого закошмарили? Називайте прiзвища.

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 07:54

      А нащо взагалі було вносити це питання до порядку денного? Які ж такі громадські інтереси захищав "громадський" активіст Цицюра? Це ж його особисті інтереси та інтереси недобитків з Партії Регіонів! І не треба плутати їх з громадськими! Он Душко скільки людей звільнив тільки через те, що вони йому просто не подобалися або відмовилися ублажати шефа, але чомусь цей "громадський активіст" підтримав космічного мера і не захистився за звичайних людей. Іще: що зробив Цицюра за ті роки, коли сам очолював районну раду???

      Видалити
    3. Анонім16.08.16, 20:05

      Семенець М. знає чому дав задній хід. Тоже рильце в пушку. Передивився все відео сесії аж тошно стало. Ото клоунада. Жах.

      Видалити
  8. Анонім12.08.16, 22:04

    Можна подумати всі хто там голосує сидять на одному окладі, а Козеренко нехай прослухає свій виступ стидомирниця

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 00:19

      Козиренко сказала правду, а ти Куц помовчи, вся твоя трудова діяльність, то є обдирання держави...бачили як ти в кінотеатрі обдирав підприємців...

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 11:42

      Козиренко - це ще та штучка. Уже забула, як стала директором? Ще років з 20 назад приходила на сесії майже гола, щоб тільки Савич звернув на неї увагу. І він таки "звернув"! Забула, за чиї гроші збудувала маєток? Була ***** - нею й залишилася! Довела до ручки вже не одне підприємство, а разом зі своїм братаном скоро доведуть до ручки і Дубрівську громаду!

      Видалити
    3. Анонім13.08.16, 22:32

      Напевно 20 років тому Козеренко тобі відмовила коли так запамятав яка ж вона була та ще й в чому була одягнена.Козеренко на відміну від інших продажних депутатів сказала на сесії правду. А ти мудак коли дозволяєш паплюжити жінку.

      Видалити
  9. Анонім12.08.16, 22:52

    А на х()ра нам, вибачте, той корумпований суд. Є громада, яка вибрала депутатів. Депутати вирішили і крапка... А в цього Куца, що, шкідлива робота, що він собі премії нараховує??? З огляду на фейс він не перепрацьовується...

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім12.08.16, 23:12

    Ось був на цій посаді Строєв- так молодець і дрова своєчасно були на котельні і єлектростанцію придбав на всякий случай на котельну і так далі... а ця нагла товста морда не може нажертися...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 07:59

      А за які такі шиші були придбані дрова й електростанція? Звичайно, за гроші районнного бюджету, якими керують депутати на чолі з Мялківським! Так що не треба це ставити в заслугу Строєву. Бо так розпорядилося керівництво району, а він просто виконав це доручення.

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 23:31

      До чого там мялківський?

      Видалити
  11. Анонім12.08.16, 23:15

    Пане Мялківський ви самі прикриваєте того +куцька+. Запізнився на роботу, не виконує свої обовязки- звільни його Сергію! А ти....

    ВідповістиВидалити
  12. поки що так12.08.16, 23:31

    а, що може той баласт району, як всі держиморди , і всі перепрацьовані ,і всі злодії, гнати в три шиї їх треба , чи той мялківський чи той вільчинський щось путне зробили для району ,ну що, то назвіть, так заморила тяжкая праця що аж шиї не видно...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 08:01

      А Строєв не злодій? Чи може Цицюра святий? Нажилися добре в часи мільйонних литвинівських субвенцій у 2012-2013рр.!

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 16:54

      Нажився той хто мав доступ до литвинівських грошей це голова РДА і Ко.. а Цицюру хотів виключити з партії регіонів за те що заважав деребанити кошти. Так що шановний Вам дуже далеко до порядності Цицюри.

      Видалити
    3. Анонім14.08.16, 00:17

      А скільки Тих грошей Толя Душко вкрав . За деожавний кошт і воду до дому провів і дорогу проклав , то чому Ви цього не бачите . Цицюра хлопець не поганий , але чомуж він так Толіку дупу лиже . Коли ставав мером боргів юуло півтора мільйона , а зараз весь бізнес прибуткрвий , і борги закрив всі , деж він взяв гроші , щоб зарплатою своєю закривати потрібно 50 років не їсти не какати ....

      Видалити
    4. Анонім14.08.16, 13:47

      Невже Цицюра та Строєв були ляльками-маріонетками, які не бачили, як їхні колеги з ПР грабують бюджет??? Тоді навіщо в керівництві маріонетки???

      Видалити
  13. Анонім13.08.16, 00:13

    Дядьку, йдiть вже з Богом, що ж ви за крiсло так зубами вципилися. Молодь без роботи а воно ще й премiї не соромиться виписувати. Нi людей, нi Бога не бояться...

    ВідповістиВидалити
  14. Анонімка13.08.16, 00:41

    Не беруся захищати "бютівця" Куца, але Цицюра його зняв, щоб дати роботу свому шефу Строєву, для цього ж і позачергову сесію збирали в останній день повноважень того славного ригоанального призову. Це ж усім відомо, але чомусь ніхто про це тут не пише. Зняли з порушеннями трудового законодавства, а тепер із себе роблять мучеників, Цицюра - борець за справедливість знайшовся. А до чого тут провладна підтримка? Куц не був і не є членом БПП. Ляшківці ще взялися матню рвати за Строєва, а хто ж його з кабінету виганяв недавно, чи не той же Олежик "со товаріщі"? Готуються до виборів наші сільські політики, гребуться по смітниках різних, а раптом якесь "золоте зернятко" трапиться. Напевно так люди стають сміттярами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 08:05

      100% підтримую! Просто регіоналам усе урвалося! Чомусь ні Строєв, ні Цицюра, маючи педагогічну освіту, не хочуть йти працювати педагогами. Їм хочеться тільки керувати. Байдуже, що завдяки Партії регіонів той же Строєв пересів з крісла таксиста в крісло голови району. Соромно тільки, що радикали стали захищати регіоналів!

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 16:52

      Ти курво не виспалась чи чоловік вночі неполюбив, чому зранку на людей кидаєшся за 15хв. настрочила 6 гі....них коментів ото не вгодили тобі ті хлопці

      Видалити
    3. Анонім14.08.16, 13:49

      А ти, перш ніж писати оцю вульгарщину, хоч раз у житті спочатку подумай мізками, а вже потім тим місцем, яким ти заробляєш на життя!!!

      Видалити
  15. Анонім13.08.16, 06:51

    А як же бютівець не буде захищати бютівця.Тоже сидиш у Куца на гачку. Мабуть Куцові курочки та тушоночки були дуже смачні Що ти за бред несеш.Ти позориш статус депутата захищаючи цю непотріб яка ще за Рогачівське сільпо повинен був відповісти. А Куц завжди є членом тієї партії яка сидить в провладних кабінетах і так було і при регіоналах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Куц О. ніколи не був і не є членом партії "Батьківщина". Попросився балотуватися від Батьківщини, так як округ в БПП був зайнятий іншою людиною.

      Видалити
    2. Анонім13.08.16, 17:54

      Добре що люди не обрали.

      Видалити
  16. Анонім13.08.16, 09:36

    На мою думку працівникам районної ради (юристам) потрібно навчитись складати трудові контракти з директорами своїх КП, а також навчитись їх звільняти відповідно законодавства. І тоді ніхто через суд не буде відновлюватись на посаді, і нікому не потрібно буде виплачувати моральні і фізичні збитки (лікування в санаторіях).

    ВідповістиВидалити
  17. На горіхи від смітярів получили всі

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім13.08.16, 11:59

    Керівник якогось КП "Полісся"... Теж мені, така вже стратегічна посада, що стільки шуму. Але цікаво показало, яка політика брудна справа і як нашим місцевим "політикам" до сраки народ. Тут вам і радикали, які цілуються з регіоналами, бютівці, які обіймаються з Укропом і БПП. Смешались в кучу кони, люди... Сміх та й годі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 15:08

      Так , стратегiчна. Бо до виборiв йде. Не даремно Вельчинський Куца притримує на посадi, бо липовi бюлетнi печатать буде. Вже готуються. Все просто як 2Х2.

      Видалити
    2. Доречi, а хто тими гаражами користується?

      Видалити
  19. Анонім13.08.16, 12:10

    А що такого зробив цей Куц? А по-суті нічого протизаконного. Пішов, подав до суду і виграв. І це не він ложив на рішення депутатів, а депутати ложать на рішення суду. Возомнили себе тут царями, яким закон не писані. А чого все так вийшло? Бо такі умови контракту. От вам і запитання панове депутати: де ж ви були раніше, коли з Куцом такий контракт підписали?

    ВідповістиВидалити
  20. Дивно читати ці жовчні коментарі на адресу Ігоря Строєва. Знаючи його багато років, я ні разу не чув від нього поганого слова, завжди посміхається, вітається,молода енергійна людина здатна на серйозний поступок, а що був в ПР то це не порок,головне щоб людина порядна. Так що Ігоре тримайся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.08.16, 14:45

      Мимоволі спали на думку слова Зигмунда Фрейда: "Чим бездоганніша людина зовні, тим більше демонів у неї всередині." Дядько Фрейд таки мав рацію!!!

      Видалити
  21. Анонім13.08.16, 17:22

    "Громадський активіст " Цецюра звучить дивно. В цій людині немає нічого активного. Тормоз комунізму. Це ж треба так злякатися відповідальності за таке дурнувате рішення про звільнення, що аж почав імітувати борця за справедливість. Підставив депутатів, ввівши в оману із правильністю звільнення, а тепер намагається перекласти із слабої голови на здорову. З таких "горе-керівників" треба стягувати цю суму, що присудили тому куцю, тоді будуть знати!

    ВідповістиВидалити
  22. прочитав я ці ваші людоньки коментарі і прийшов до висновку ,які ж ви всі барани в чанах , одні не можуть зорганізуватися, щоб дати відсіч баласту ,який тормозить розвиток району, інші деградують на памяті партії ригів, всі ви кончені барани, і ви з своїм баранячим розумом нічого тут не вирішите, вас треба депортувати на іншу планету ,{це мяко сказано}а керівнцтво району, треба прати по ухах і бити ногами як старе відро ,от тоді може у когось щось прокинеться ,якась співпраця до плідної роботи...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.08.16, 08:18

      Це правильно сказано, страшні люди-не ті,що, за або проти,а ті що вашим і нащим

      Видалити
  23. Анонім13.08.16, 22:35

    Шановна громадо добре пильнуйте за будівлею друкарні а то ненароком перейде в приватну власність як свого часу перейшла редакція . Але саме зусиллями Цицюри була повернена в комунальну власність району.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. теж Анонімка14.08.16, 13:22

      "зусиллями Цицюри" був організований лише цей конфлікт з директором друкарні, в результаті якого підприємство, яке належить громаді, не отримало більше 300 тисяч гривень за виготовлення бюлетенів на місцеві вибори 2015 року, бо крім відстороненого Куца, на той момент ніхто не зміг організувати виконання того замовлення, в результаті таких потуг теперішнього "громадського активіста" чималі гроші покинули наш район, зато отримав роботу той, хто "завжди посміхається, вітається" і т.д., з прізвищем Строєв.

      Видалити
    2. Анонім02.09.16, 22:05

      А ти що працюєщш з Куцом що такі факти наводиш.Ці бюлетені друкарня з таким керівником не надрукувала б.А Строєв дійсно гарний господарник і керівник. Так що скажіть Куцу нехай вчиться у Строєва як потрібно працювати на виробницві а не грабувати його.

      Видалити
  24. Анонім13.08.16, 22:42

    Ніхто не звернув увагу, що на цій сесії був запрошений владика Ізяслав. Хіба погано зробили районні депутати, запросивши таку непересічну особу? Районне керівництво цьому не заважало, навпаки усіляко сприяло . А те, що вже другу сесію підряд районні депутати виділяють значні кошти на ремонти доріг в сільських радах, які до того ремонту не бачили ( при керуванні ПР),на харчування, пільговий проїзд, на лікування АТОвцям,учасникам війни. Це не показник роботи? Просто комусь дуже "заважає" така плідна робота, от і вносять деструктив і розбрат. Сидів на сесії і диву давався, чого вам, колишні керівники, так не дає спокою теперішнє керівництво району.Жаба давить?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.08.16, 23:25

      Микола Романович ну ви і конспіратор - Анонім- звучить гордо!

      Видалити
    2. я "заторчав" від такої плідної роботи як говорить той що сидів на сесії і диву давався , чого так жаба давить всіх від плідної роботи керівництва району , ну точний ба-ра-нів в-ча-нин , а що ти особисто ононіме зробив для міста для району ,і чого ти там на сесії тільки сидів, там требуло працювати , ото недалеке ,майбуть було вчителем у Хижівці, чи приїхало з Бучача...

      Видалити
    3. Анонім14.08.16, 13:45

      Уже краще анонім, ніж ПТК.

      Видалити
    4. Анонім14.08.16, 13:51

      Микола Романович, не звертайте уваги на цих баранів у чанах. Ви рухаєтеся у вірному напрямку: українська церква, підтримка АТОвців, дороги в селах і т.д! А ті, хто заважають, скоро захлинуться від власної жовчі!!!

      Видалити
    5. для колі, романового сина, чим більше баранів, тим краще, допомагайте колі барани ,грабити район і самих себе , і сидіть там у своїх чанах барани...і не варнякайте що краще...

      Видалити
    6. Анонім15.08.16, 10:20

      Я так розумію, що ДШК - це Душко на сербській мові. Думаю, барани у чанах мають багато запитань до ДШК. Бо саме космічний мер вирішує, що кидати в ті чи інші чани. А свої ж чани, як відомо, завжди ближчі, а тому й повніші.

      Видалити
  25. Анонім14.08.16, 08:06

    Той Куц злодій, я його добре знаю, а Вільчинський його захищає щоб вибори підробити от і вся математика.

    ВідповістиВидалити
  26. Якщо сидів на сесії чому підписуєшся Анонімом.Кого боїшся.

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім14.08.16, 14:00

    куца держить вельчинський а мялківський то пішак у нього так що куц буде хоча він і пенсію отримує але посаду не віддасть

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім14.08.16, 18:14

    Бачите яке кубло розворушили. Вони так тримаються один за одного тому що багато років грабують цей район. Здача одного означатиме втрату всього ланцюга і м'яка або не дуже посадка Хижівських, Бучачських та ін.

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім14.08.16, 20:06

    Вельчинський із Мялківським підтримують Куця тому,що він має інформацію хто із них і що вкрав. Будучи начальником відділу комунальнлї власності він в цьому їм допомагав. Як ,що вони здають його він здає їх.Мялківськог взагалі обрали головою ради із порушеннями.Він немав права брати участь в обранніголови тому що це конфлікт інтересів,аце стаття. Побачимо як цею інформацією зацікавляться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.08.16, 22:05

      Куц добре знає, що вкрали Строєв і Цицюра, бо працював з ними теж 5 років. Мабуть тому Цицюра й переслідує його, щоб той менше говорив про оборудки.

      Видалити
    2. Анонім14.08.16, 22:27

      у тебе, бовдуре, конфлікт з власною свідомістю, ти сам хоч розумієш свої марення, чи тобі це не цікаво...

      Видалити
  30. Анонім14.08.16, 20:25

    Приємно читати... А чому ще сміттєві баки незадіяні...чи там коктейлі молотова...наприклад...

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім14.08.16, 21:36

    Для "правильно" проконсультованих вболівачів "громадських активістів" пояснюю, що конфлікт інтересів в цьому випадку не застосовується. Бо кожен має право обирати і бути обраним. І як ви про це не знали? Проаналізуйте, шановні, бо слідуючи вашій логіці і голова облради теж незаконно обрана.

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім15.08.16, 07:38

    Щоб Куц знав ,що Цицюра із Строєвим хоть що небудь вкрали то вони вже сиділиб. Як раз в них рило не в пуху а в пуху хто його захищає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.08.16, 10:31

      До них ще дійдуть руки в СБУ. Хоча б за те, що за бюджетні гроші відправляли людей на Антимайдан. Фото, де Строєв садить бюджетників в автобус, уже надіслано в правоохоронні органи. Причому деякі бюджетники були на Антимайдані в робочий час. Але "громадський активіст" Цицюра тоді цього не помічав, а навпаки всіляко допомагав тодішньому своєму босу. А скільки коштів було вкладено у школи, які той же Цицюра через рік "оптимізував"? Нащо було міняти вікна в школі, де тече крівля, і яку згодом закрили? Або капітально ремонтувати харчоблок у Жарах, де школу теж оптимізували і тепер у центрі села стоїть нікому не потрібна гарна будівля? Тільки щоб відмити гроші!!! Дуже зручно ставати "громадськими активістами" після того, як піти з високої посади, де крім дерибанів, не було нічого зроблено!!!

      Видалити
    2. Анонім15.08.16, 17:15

      Запитайте у Федорчука В.В. який вкладав бюджетні кошти в неперспективні школи. Мабуть відкати були хороші.

      Видалити
    3. Анонім15.08.16, 19:34

      А на чиєму балансі ті школи були? Звичайно, на балансі районної ради, якою керували Строєв та Цицюра. А ще тодішній депутатський склад, де регіонали мали більшість, затверджував розподіл субвенцій!

      Видалити
    4. Тетяна16.08.16, 14:42

      Шановний чи шановна всі школи на балансі відділу освіти Баранівської РДА знаходяться. Якщо не знаєш краще промовчи.

      Видалити
  33. Анонім15.08.16, 09:08

    Я уже выше спросила, кого из семьи до "держкорита" устроил Куц? Ответа нет, наверное, нужна помощь.
    Может дочь, которая сидела год без работы, после сокращения в банке? Или зятя, который на бесправных началах работает помощником на стройках у частных лиц? Или вторую дочь, меня, которая на севере всю сознательную жизнь?
    Или племянника,Юру, который за мамой парализованной присматривает, пока его сестра носится в Киеве по салонам, делая маникюры, чтобы хоть как то обеспечить мамино лечение?
    Многое правда, конечно, о политике. Но сводить счёты таким вот грязным образом - это недостойно.
    Теперь по сути. Решением двух судов ( в том числе апелляционного ) обвинения в нарушениях при работе руководителем типографии , которые лепили "активисты" и иже с ними - сняты.
    Сейчас прошёл суд о незаконном увольнении, суд выигран- по нему будет апелляция . Потому что увольнять надо в рамках закона. Или вы против? Не думаю.
    Именно с этого ведь и начинается жизнь в правовом поле, в правовом государстве , о чем вы и ратуете.
    Огорчил только комментарий про то, что Стрильчук так рано ушёл оттого, что травили очень его. Собственно, я это сейчас вижу и в комментируемой "активистами "теме. Будете прокляты. До седьмого колена. Обещаю.

    А в общем желаю всем здоровья. И доброты. Давайте не забывать что это:)
    Наталия.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.08.16, 17:19

      Проклинати гріх бо все повернеться сторицею.Краще батько нехай отримає кошти що виграв і йде на відпочинок. Кажуть у нього є ІІ група і нехай живе собі у своє задоволення.

      Видалити
    2. Анонім15.08.16, 18:38

      Я, собственно, не проклинала, ибо совершенно иного склада человек. Речь о том, что, не приведи Господь, случится что с папой на фоне этой карусели - как про Стрильчука тут говорили- тогда не обессудят пусть.
      Так что пусть сторицей возвращаются и пожелания здоровья и добра- они были напрямую адресованы участникам обсуждения)
      И дело в рамках происходящего - далеко не в должности.
      Хоть немного знающие Куца наверняка это понимают. И господа "активисты" не слегка.
      Наталия.

      Видалити
    3. Анонім15.08.16, 19:31

      На сколько мне известно как раз Куц вместе с Цыцюрой и занимались делом Стрильчука

      Видалити
  34. Анонім15.08.16, 13:19

    Не кляни дитино нікого, і проклята не будеш... народна мудрість А взагалі не так все погано... Леніна побороли, Сталіна побороли, комуністів побороли, регіоналів частково, правда, але побороли...Ще повоюємо путіна, зробимо черговий Майдан і заживемо, як в раю, тобто в порошоколаді... а ви Куць, Строєв, Вельчинський??? дрібязково якось, аж не цікаво... Пересічним ваші позакоритні чвари аж ні дочого...

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім15.08.16, 16:31

    Куди дивиться великий " демоерат","патріот","євроінтегратор", на те що його прямі підлеглі Хіміч , Ушатюк організовували відправку людей на антимайдан, а також брали участь в антимайдані.Ляшківець Сус надавав автатранспорт. Робили вони все це дехто із власної ініціативи але більшість по вказівці Федорчука.Він не тільки їх не звільнив із займаних посад але і благословив на керування дальше районом. Агов !!!! Депутати патріоти тіпа вОРУЩУКА , чУБАРА , кОВАЛЬСЬКОГО ТА ІНШИХ ЧОМУ ПРО ЦЕ МОВЧИТЕ? мОЖЕ ВАС КУПИЛИ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.08.16, 19:03

      А куди дивишся ти х--ЛО що анонімом прикриваешся Що слабо прийти до них і в очі сказати ФЕДОРЧУК ІЛЬКОВИЧ ТУРОВСЬКИЙ ХІМІЧ -ось організатори поіздок на антимайдан ВСІ інші виконавці Якщо не маеш що робити йди суко вАТО АЛЕ ТАМ ТАКИХ ПРОДАЖНИХ НЕ ТРЕБА

      Видалити
    2. Анонім16.08.16, 09:14

      Аноніме 15.08.16, 19:03 ти дебіл. В своє аТо можеш сам піти разом з федорчуками та туровськими і т.д. А в АТО більш нікого не посилай.
      Ну скаже він в очі, а далі що? Органи які повинні такими займатись вже давно зажаті рамками теперішніх законів.
      Що за теперішніх законів може добитись проста людина коли навіть депутати не в змозі? Наш головний ворог в середині, та ще й керує нами.
      На даний час вся проблема в тому що нормальні , чесні люди чомусь не можуть згуртуватись і діяти як одне ціле, але мабуть тут нічого дивного не має, на Україні так було майже завжди, ось чому нам ще далеко до розвинених цивілізованих країн

      Видалити
  36. Наталiя, oто й забeрайте таточка на заслужений, та й бережiть його. Вже давно пора на вiдпочинок. Доречi, ваш тато багато чорних справ поробив, i не однiй людинi. Кажуть, що дiти за грiхи батькiв вiдповiдатимуть....Тоже менi Ванга намалювалась.

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім15.08.16, 23:13

    Я так бачу, що тут вже справа не в персоні самого Куца, а у правді. Я вважаю, що якщо Куц правий, то він повинен довести свою правоту нехай навіть в тричі апеляційному суді, а тоді вже хоче нехай заяву пише чи на відпочинок іде. З Цицюрою ж навпаки все зрозуміло, навіть якщо він і не правий, то буде іти до кінця, бо йому все одно вже нічого втрачати. А загалом, тут вся фішка навіть не у Куці чи Цицюрі. Тут вся фішка у суді, наскільки він буде неупередженим при прийнятті рішення.

    ВідповістиВидалити
  38. Анонім16.08.16, 22:37

    Микола Романович Ви поставлені президентом ,щоб всі дотримувалися законів.Прошу Вас нехай предстаник прокуратури на сторінках "Слова Полісся" дасть правове розяснення щодо виборів голови райради Мялківського ,щоб зняти будь які кривотолкі. Якщо цього небуде то мабудь потрібно важати що він був обраний із порушенням закону.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім16.08.16, 23:01

      Проснувся... Де ти був весь цей час? Скоро райраду розпустять, а ти ще будеш ходити питати. І врешті пешт, що тобі самому заважає звернутися до прокуратури?

      Видалити
    2. Анонім17.08.16, 07:35

      А те, що Душко на виборах мера теж голосував сам себе, як і його і сім'я, мабуть теж є порушенням законодавства, конліктом інтресів, якщо виходити з вашої логіки? Схаменіться, бо ваша логіка заведе вас в такі нетрі, звідки назад шляху немає!

      Видалити
  39. Анонім17.08.16, 14:09

    Я політикую не займаюся і ваших законів про вибори голови рай ради незнаю.З Вашого висловлювання зрозумів ,що ніхто в прокуратури звертатися небуде і з цього можна зробити висновок що Мялківського оборали з порушеннями і він є нелигітивний голова райради!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім17.08.16, 19:55

      Сам ти "нелИгітиВний". Спочатку навчися писати грамотно, затим вивчи закони, а вже потім коментуй їх. Згідно із законом "Про місцеве самоврядування в Україні" голова районної ради обирається депутатами ради з їх числа. І крапка! Так що жодних порушень у процедурі обрання голови райради немає.

      Видалити
  40. Анонім17.08.16, 18:00

    Стільки коментів ще не було по жодній темі... сильно колупнули...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це просто або адміну цікаво, або наша влада використовує цей ресурс, аби проаналізувати чи будуть бебати . Бо тут промелькнуло що приіхали на сесію від УПЦ КП, і є стаття але не пропускають жодного коментаря , бо роман сказав мялківському щоб той не розпускав по цій справі теревені, то хто тут керує районом...

      Видалити
    2. Анонім17.08.16, 19:58

      Да, сильно. Особливо це вразило мерську команду. І чому? Будуйте громаду, обирайте легітимного голову і хазяйнуйте! Але ж ні! Коли лають Цицюру, у мера аж свербить одне місце. І чого б то???

      Видалити
    3. Анонім17.08.16, 20:55

      Д Ш К, я теж помітив, що у новинах на релігійну тему вже давно блокують коментарі. І, як на мене, правильно роблять. Сам згадай, що там робилося- конструктиву НУЛЬ, тільки людей стравлювали між собою.

      Видалити
    4. Анонім18.08.16, 05:37

      можна подумати що у всіх цих дебатах є конструктив,це сюди тільки виноситься роками наболіле у всих ,вся неправда яка накопичувалася роками,весь цинізм роботи влади ,і дуремарство окремих дописувачів,у нас в Баранівці ніхто людей не стравить, вони самі все роблять навпаки,собі у збиток...

      Видалити
  41. Анонім18.08.16, 09:10

    Так, ми такі є... Памятаєте анекдот про золоту рибку. - Іване, що забажаєш, все для тебе зроблю, а для сусіда вдвічі...Відріж мені яйце - попросив Іван золоту рибку... Ну, щось на шкалт цього...

    ВідповістиВидалити
  42. Анонім18.08.16, 19:45

    Вибачте може пишу безграмотно ,університети незакінчував.Але мене бентежить одне , якщо не було порушення Законів під час виборів то чому хтось не скаже , що я пркурор Петренко запивняю Вас порушень небуло?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.08.16, 13:57

      Слухай, а тебе і справді "водить", тобі не до прокурора, тобі до психіатра треба, і, якщо прізвище у нього буде Петренко, не лякайся, це співпадіння...

      Видалити
  43. Анонім19.08.16, 17:32

    Перша сотня комів... треба чарочку, за першу...

    ВідповістиВидалити
  44. Анонім02.09.16, 22:09

    Куц так плідно попрацював що пішов у відпустку. Сором.

    ВідповістиВидалити