08 квітня 2015

Баранівська райрада створила комісію, яка вивчатиме проведення оптимізації шкіл


З метою вивчення ефективного проведення оптимізації загальноосвітніх шкіл району Баранівська районна рада створила комісію. За відповідне рішення проголосували депутати райради на черговій 33-й сесії.

Згідно даного рішення комісія  із 13-ти чоловік проведе зустрічі з педагогічними колективами та батьківськими комітетами шкіл, які призупинять свою діяльність відповідно до рішення районної ради від 3 квітня.

До складу комісії входять депутати районної ради: Вельчинський М.Р. (голова комісії), Цицюра В.О. (співголова комісії), Курбатов А.Б., Ількович В.Л., Ященко В.О., Слюсарчук Г.М., Підгурський М.П., Кондратюк В.А., Цимбалюк Ю.В., Гавіцький Л.І., працівники райдержадміністрації Пашкевич І.В. (заступник начальника управління фінансів), Мирончук М.Д. (начальник відділу освіти) та працівник районної ради Куць О.О. (начальник відділу з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району).

За наслідками проведеної роботи комісія повинна буде до 1 червня надати пропозиції відділу освіти Баранівської райдержадміністрації та проінформувати районну раду.

11 коментарів:

  1. Анонім08.04.15, 12:57

    Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пропоную Вам ознайомитись із роз'ясненням, яким чином проводиться публікація коментарів до новин >> Роз'яснення

      Видалити
  2. Светлана09.04.15, 14:03

    Если принять во внимание, что закрытие школ - это уже (пускай еще и не свершившийся) факт, то создание этой комиссии так же важно и необходимо, как мертвому припарка.

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім10.04.15, 14:22

    Ось так і докерувалися вже й до закриття шкіл наші горе-керівники . Залишилось довалити недовалене і позакривати незакрите . Тут нам рівних в цілому світі немає . Чув щой зарічанську школу планують закрити . А воно й не дивно . При фашистах завод фарфоровий працював , а при наших "вболивальників нації" порозвалювали все без війни , а ви люди з тобами по світу , та ще й діток своїх безграмотних незабудьте прихватити на чужину батрачити , владі освічені діти вже не потрібні , батраки потрібні . Слава нації ...

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім10.04.15, 17:04

    Хто думає за дітей, гірше фашистів, так поступати з власним народом. Вони перш голосують про закриття, а потім комісії створюють, де розум і совість у цих " горе- суддів", яких вибирав народ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.04.15, 12:54

      Я жила в "чудовому" Радянському Союзі, але навіть і в той час ходила до школи аж за 8 кілометрів. Причому тоді не було шкільних автобусів, нас возили безоплатно, але тільки за розкладом руху, який був дуже незручним, бо доводилося сидіти в школі ще з 7год. ранку. У холодні зимові дні, коли замітало дороги, автобус взагалі не ходив, і тоді доводилося ходити пішки. Однак це не завадило мені успішно закінчити школу та здобути вищу освіту. Для своїх дітей обрала навчальний заклад, який навчає, а не існує "для галочки", бо вважаю, що високі знання - це головне в житті людини. Тому не варто драматизувати ситуацію. Діти від оптимізації тільки виграють, адже матимуть можливість здобути гарні знання. Постраждають учителі та керівники закладів. Однак, якщо по-розумному вирішити цю проблему, скоротивши пенсіонерів та сумісників (до речі, багато з них працюють у відділі освіти на постійній основі), то решту педпрацівників вдасться забезпечити робочими місцями.

      Видалити
  5. Я теж жила в ті часи і в класі- комплекті навчалася, потім ходила в середню школу, мої знання нічим не поступалися від дітей, які вчилися в середній школі з 1 класу, згодом здобула вищу освіту. Це все залежало від бажання самої дитини навчатися і від мудрого наставництва педагогів. Хоча втома була не від самого процесу навчання, а від добирання до самої школи, проста втрата часу. Колись вчитель за допомогою крейди і мочалки давав настільки міцні знання, що ці сучасні ТЗН й поруч не стояли.Якщо і робити такі опорні школи, то потрібно продумати перш за все якісний склад викладання предметів та й решту питань. А те, що з Лісового діти добираються в райцентр до репетиторів, це не показник, в Баранівці діти ходять не один рік до репетиторів, маючи гарні умови для навчання і що?

    ВідповістиВидалити
  6. ольга15.04.15, 19:22

    Для тих, хто ратує за закриття шкіл: поцікавтеся скільки автобусів у відділу освіти і о котрій годині відправляється той, що в сторону Мокрого (більшість із шкіл, які планують закрити з тієї зони), щоб встигнути в крайню точку до першого уроку. А після того уявіть, як ви відправляєте взимку у мороз свою шестирічну кровинку з важелезним портфелем на трасу, де навіть не обладнана зупинка від вітру, і як ваша дитинка невиспана, не завжди поснідавша та промерзла трясеться ще хвилин сорок (добре, якщо сидячи) у набитому автобусі. І лише тепер починайте думати про якість освіти. Чи зможе реально дитя вчитися ще протягом 5 уроків, а потім ще години 2-3 чекати автобуса, який відправляється з крайньої точки у зворотньому напрямку після сьомого уроку. А ще треба домашнє завдання увечері робити. Для експерименту спробуйте пройти цей шлях хоча б один раз у житті - гарантую: ворогу не побажаєте, не те, що власній дитині.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім17.04.15, 15:15

      По-перше, ніколи не повірю, що поїздка автобусом з Берестівки до Дубрівки чи з Закриниччя до Мокрого триває аж 40 хвилин. По-друге, чому шкільний автобус "набитий" людьми, адже він має перевозити тільки школярів? По-третє, колись у дитинстві я також чекала автобуса до 5-ої чи 6-ї вечора, щоб дістатися зі школи до свого села. Але за цей час я встигала відвідати різні гуртки, зробити всі уроки, причому не тільки свої, а й для всіх учнів з нашого села, котрі також чекали на автобус. На мою думку, невиспаними діти їдуть до школи тільки через безвідповідальність батьків, бо дитина має лягати спати о 9-й вечора, і аж ніяк не пізніше. У тому, що учень не поснідав, також вина батьків. Для прикладу: нас було в мами троє, і вже о 7:00 ми стояли на зупинці, перед цим поснідавши, із випрасуваними піонерськими галстуками та свіжими білими комірцями, бо тоді то було святе. А нині діти йдуть до школи, щоб похизуватися смартфонами та іншими гаджетами, а наука десь на десятому місці, бо дитина твердо знає: батьки знайдуть або репетитора, або гроші, щоб потім отримати диплом. А потім багато з них купує диплом педагога за гроші й приходить навчати дітей. От і маємо якість освіти...

      Видалити
  7. оксана..17.04.15, 16:50

    Хто купує диплом, той не завжди працює в сільській школі, він і далі купує собі гарну роботу, але починаючи приблизно з 1996 року, майже більшість студентів вже починали навчатись у вузах на платній основі. Впевнена, як може вчитель навчити дитину , коли сам в школі ледь навчався, не думаю, що у виші він " прозрів"- от і де тут візьметься тоді якість навчання?! Потім батьки і шукають репетиторів, які навчались добросовісно і можуть дитині допомогти . А те, що діти сьогодні мають слабке здоров' я (від різних факторів), багато дітей з особливими потребами- хтось подумав як вони будуть добиратися до опорних шкіл, хто їх буде супроводжувати?!

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім23.04.15, 20:53

    Дуже гарно вивчили комісії ситуацію.Школи закрити, вчителів викинути, дітей в світ.Браво!

    ВідповістиВидалити