20 вересня 2014

У Баранівці освітяни пікетували райдержадміністрацію, вимагаючи залишити надбавки

18 вересня близько півсотні освітян Баранівки пікетували відділ освіти 
райдержадміністрації. Як пояснили пікетувальники, дана акція несла попереджувальний характер і була проведена з метою вияснити, на яких підставах влада вирішила зняти 15% надбавки з зарплати вчителів та 40% з зарплати працівників бібліотек.

До пікетувальників вийшов начальник відділу освіти Баранівської РДА Михайло Мирончук та підтвердив, що у зв’язку з недостатнім фінансуванням галузі освіти було прийняте рішення про зняття надбавок відповідно до постанов Кабміну.

Освітян обурило те, що дане розпорядження було видано не зважаючи на попередню домовленість. Вчителям пообіцяли, що ситуацію із недостатнім фінансуванням заробітної плати буде вирішено в інший спосіб, тобто за рахунок 2-тижневої відпустки за власний рахунок під час осінніх та частково зимніх канікул.

До невдоволених освітян вийшов в.о. голови РДА Володимир Хіміч та пообіцяв не знімати надбавки. За його словами, найближчим часом відбудеться нарада з директорами навчальних закладів, на якій влада разом з освітянами спробує знайти вихід зі складної ситуації.

23 коментарі:

  1. Анонім20.09.14, 22:26

    А наше шановне керівництво знало про недостачу коштів ще із січня місяця, і протягом наступних місяців нічого не робило для того, щоб знайти кошти, а чекало незрозуміло чого! Єдине виправдання в них: немає грошей!!! Тоді постає питання, якщо вони не справляються із своїми обов'язками, то чому займають місця??? Навіщо вони там сидять, і тільки те й роблять, щоб переживають за себе!!! Вимагають іти на власний рахунок тільки вчителів, а для відділу освіти є гроші? А звідки вони, якщо ми фінансуємося із одного джерела? Що вони там мають робити, кого перевіряти, кому нараховувати гроші, яких немає??? Сором!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.09.14, 12:51

      Наші шановні вчителі (більшість) живе на порядок краще інших працівників бюджетної сфери (не рахуючи медиків), адже вони крім ЗП від держави за посереднє викладання свого предмету в школі отримують гарний "шмат пирога" від репетиторства на хаті!!! Чи може хтось хоче з Вас сплачувати податки з таких доходів??....НІ?!!.....Тоді сидіть і не "вякайте", а то терпінню батьків прийде кінець!!!!!!!

      Видалити
    2. Анонім29.09.14, 15:45

      По-перше: до тих, хто посередньо викладає свій предмет діти на репетиторство не ходять. По-друге, ніхто не заставляє батьків відправляти своїх "отприсків" до посередніх учителів. Якщо можете, то навчіть ваших найрозумніших діток самі - не викидайте гроші на вітер. І ніхто з учителів навіть "не вякне". До речі, якщо так обізнані з іншими працівниками бюджетної сфери, то серед них дуже великий відсоток колишніх учителів, які чомусь проміняли ласий "шмат педагогічного пирога" на меншу зарплату. І не шкодують. Не знаєте чому????

      Видалити
    3. Анонім29.09.14, 16:27

      Я знаю стільки, що вистачить не на одну сотню кримінальних справ!
      Власне я не бачу нічого страшного в зміні робочого місця людиною (будь то вчитель чи двірник). А в рахунок того що ніхто не заставляє відправляти своїх "отприсків" до репетиторів це звісно так...але є декілька але.
      І найголовніше! Дивна якась у вас реакція! Суть мого коментаря попереднього в, тому що про своїх 5 чи 15% ви не забули, а от про !!НАГОЛОШУЮ!!НЕЗАКОННИХ ДОХОДАХ ВІД ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!!!! чомусь ні пари з вуст!!!

      Видалити
    4. тамара29.09.14, 17:15

      Шановні! Сучасні батьки самі ж "розбалували" своїх дітей репетиторами. Ще з 1 класу наймають репетиторів. Для чого? Щоб виконали з їхніми дітками уроки? Батькам так простіше. А вони тим часом поговорять, які ж погані вчителі, що не можуть навчити. А дитинка сидить на уроці протирає штанці, заважає іншим дітям вчитися. Навіщо їй слухати вчителя на уроці, коли мама з татом заплатить гроші репетитору. Треба починати з себе, якби у Вас була повага до праці вчителя, то ця повага була б і у дітей. І вона вчилися б без репетиторів. Це моя власна думка. Я нікого не заставляю з нею погоджуватися чи не погоджуватися.

      Видалити
    5. Анонім29.09.14, 18:11

      Стосується дописувача,який радить "не вякати" вчителям.От скажіть,добродію чи добродійко, Ви напевне маєте якусь освіту. Чи готові Ви після тяжкого робочого дня,ще комусь розказувати те, що вже знаєш все життя.причому це повторювалось би майже кожен день,від цього страждала б сімя,бо чоловік і діти вчасно не поїли,господарство,город чекає?Га,що скажете? От тільки не кажіть,що ніхто нікого не заставляє займатись репетиторстовом. Є попит - є пропозиція. Чули таке?

      Видалити
    6. Анонім29.09.14, 21:03

      Відповідь тому, хто не любить, щоб "вякали". Складається враження, що вчителі - найбільші злочинці в нашій країні. Якщо маєте доказів на сотню кримінальних справ, то вперед до слідчих органів. Матимете стократне задоволення: сотню педагогів, які після роботи вчать чужих дітей, щоб ті на радість своїм татам та мамам вступили до вузів, притягнуть до кримінальної відповідальності; звільниться сотня робочих місць, а вам поставлять пам'ятник за розкриття учительського спрута (є вільний постамент). От тільки кілька питань, шановний правдоборець: чи тільки вчителі отримують НЕЗАКОННІ доходи (подивіться навколо, може ваше "пильне" око ще когось "засіче")??? чиї доходи незаконніші: вчителя-репетитора, будівельника-шабашника, лікаря-надомника, орача, що має свого коня (трактора) та плуга, газозварювальника, що без ліцензії міняє вам котла чи латає машину, перевізника, що довезе вас до Києва без білетів, установлювача супутникових антен, асенизатора, який за дзвінком з мобільного викачає каналізацію "власною" машиною.... Може продовжите перелік, о Справедливійший?!"

      Видалити
    7. Анонім29.09.14, 21:57

      для шановної Тамари. Діти,які після школи йдеть до репетитора - не розбалувані!!!!!!!!!!!Вони змучені,втомлені і важко працюють.Бо ми після робочого дня приходимо і хоча б півгодинки передихнемо,а вони до репетитора. А опісля - за уроки.Не кажіть так. а для борця за правду і розкривача вчительського спрута, або Ви мене не зрозуміли , або я Вас) То ви за вчетелями чи ні? Я за

      Видалити
    8. Анонім30.09.14, 09:48

      Всім дописувачам "борця за правду"! Я поважаю вчителів і їхню працю (якщо вчитель працює як належить - це важка праця, принаймні психологічно)!
      Для тих хто не розуміє! Вчителі звісно не "найбільші злочинці в нашій країні", але починати змінювати країну треба з себе...Працюючи вже більше 5 років в державній установі я жодного разу не приймав хабарів і подарунків.

      -"Чи готові Ви після тяжкого робочого дня,ще комусь розказувати те, що вже знаєш все життя.причому це повторювалось би майже кожен день,від цього страждала б сімя,бо чоловік і діти вчасно не поїли,господарство,город чекає?Га,що скажете? От тільки не кажіть,що ніхто нікого не заставляє займатись репетиторстовом. Є попит - є пропозиція. Чули таке?"
      Шановний анонім! В цьому коментарі ви самі підкреслили найголовнішу проблему репетиторства - "перевтома" і "професійне вигорання"! Чи може вчитель викладатися на всі 100% на уроці в школі, якщо вчора він чи вона займався репетиторством декілька годин поспіль, а ще городи, діти, жінка чи чоловік і т.д.????Якщо може - честь і хвала такому вчителю!!

      Видалити
    9. тамара30.09.14, 20:15

      Відповідь для Аноніма.Я розумію, що діти втомлені. Тільки від чого? Сидіти в школі 8 уроків, не працювати, а чекати коли піде до репетитора - також можна втомитися. Чого не попрацювати на уроці на 100%, а потім відпочивати ввечері хоча б півгодини?

      Видалити
    10. Анонім01.10.14, 00:29

      Боже!!!! які наші вчителі нещасні, яка їхня праця непосильна, бідолахи.ГИТКО в Україні війна!!!!!!!!!!!!!!! Я щось з історії(якщо мені її правильно донесли вчителі) не памятаю жодного страйку, чи натяку на нього у період Великої Вітчизняної Війни!!!!!!!!!!!!! Ганьба!!!!!!! Тяжко Вам на фронт!!!!!!!

      Видалити
  2. Анонім21.09.14, 15:16

    А при "бандитській владі" таких питань не виникало і долар коштував 8 гривень

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім23.09.14, 16:47

    Краще зменшити зарплати в міській раді працівникам та райдержадміністрації, тоді б знайшли кошти на надбавки, премії і не тільки ...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім23.09.14, 20:31

      Міняюся заробітною платою державного службовця райдерадміністрації з середньою вчительською (повірте я її знаю), а ви шановні попробуйте прожити за 1350 грн. в місяць, я так живу вже багато років. Вам не соромно зараз вимагати надбавки коли в країні війна, деж ваша совість "еліта" нації?????

      Видалити
    2. Анонім25.09.14, 13:55

      Соромно нам працювати за 1350 грн! Нас поставили в такі умови, що ми і цим раді. Зарплата держслужбовця незмінна вже більше троьх років і тоді війни небуло. А ганити вчителів за своє зароблене вважаю неправильним. Чи Ви по наївності своїй вважаєте, що ті кошти,які зекономлять на вчителях підуть на потреби АТО???

      Видалити
    3. Анонім25.09.14, 20:36

      Міняюся!ІІ

      Видалити
    4. Анонім26.09.14, 16:28

      То прошу у відділ освіти Баранівської РДА там є вільна ставка!!!!!

      Видалити
  4. Анонім23.09.14, 17:22

    Міська рада до вашої заробітної плати(премії , надбавки і так далі) не має ніякого відношення, хоч раз відкрийте закон і почитайте хто вас фінансує і хто має право приймати такі рішення….

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім23.09.14, 19:25

    А у нас в усьому винна на даний час міська рада ,бо там Душко працює?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксана23.09.14, 21:23

      До чого тут взагалі міська рада і Душко? Не путайте тут всіх. Чи Ви і є отой
      провокатор, що Душка кругом згадує спеціально аби про нього поговорили?

      Видалити
  6. Анонім24.09.14, 01:14

    Не розумію я вас вчителів. Ви всі говорите, що методисти відділу освіти тільки те і роблять, що їздять в школи тупо "пообідати" та отримати "торбу". Що вони там взагалі "пристроєні", не компетентні та нічого не роблять. Керівник відділу освіти взагалі не влаштовує жодного вчителя. То чому Ви не вийдете так же дружно на пікет і не скажете, що не бажаєте там бачити всіх цих людей, а хотете, щоб там працювали Іванов, Петров і Сидоров? Поставте туди тих людей, котрим ви довіряєте і котрі будуть відстоювати ваші інтереси. Не треба буде тоді витрачати час на пікети, написання невдоволених коментарів і т.д..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.09.14, 21:40

      Ніхто не пристане на вашу пропозицію, бо коли поцікавиться зарплатою працівників відділу освіти та посадовими обов'язками, одразу пропаде бажання. А може й ні? Може й справді ще є філантропи-ідеалісти, здатні проміняти матеріальне забезпечення вчителя у співввідношенні 2:1? Там, за достовірною інформацією, ще є одна вільна ставка.

      Видалити