19 вересня 2014

Війна-війною, а День Баранівки за розкладом: каруселі, святкова хода, футбол і дискотека


Незважаючи на події в країні міська влада вирішила відсвяткувати День Баранівки традиційно: святкова хода, урочистості, а також дитячі атракціони, футбол та дискотека. Цьогоріч головною подією свята має стати відкриття скверу біля пам’ятного знака «Баранівці – 430».


Тож 21 вересня мешканці міста відсвяткують 449-ту річницю з дня заснування Баранівки,  де окрім урочистостей та атракціонів очікується флешмоб у виконанні учнів Баранівської гімназії та виставка учнівських робіт на тему: "Баранівка - за мир!".





baranivka.blogspot.com

95 коментарів:

  1. Анонім19.09.14, 18:23

    Сьогодні одна жінка, чоловік якої воює на сході, ледь втрималась від того, щоб не заїхати своїм стареньким жигуликом на той сквер та не протаранити оту балію, що фонтаном має бути. Я до чого веду, чи наразі зараз ці фонтани зі скверами, коли на сході наші хлопці ще не забезпечені належним чином? Про качелі та розваги я взагалі мовчу. Приїзд цього цирку не міг відбутися без дозволу міської ради. Пане Душко, Ви не боїтеся, що Вам прямо на святі набьют мор.. обличчя? Чи обіцяні бариші від циркачів переважили совість?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Павло19.09.14, 18:52

      Схоже не тільки совість а ще інстинкт самозбереження. Щиро бажаю меру, щоб урочиста хода не закінчилась як у Журавського https://www.youtube.com/watch?v=eq0sRG4_Rn8

      Видалити
    2. Анонім19.09.14, 19:11

      В Баранівці такого ніколи не буде. У нас люди не то що у смітник посадити, а навіть просто слово поперек сказати бояться.

      Видалити
    3. Анонім19.09.14, 19:20

      А я ЗА! Наприклад дітям треба хоч трохи свята чи не? Нехай собі покатаються на тій качелі. Вам тільки аби ото мера покритикувати. Він же не для вас ці качелі привіз. Можете взагалі дома сидіти.

      Видалити
    4. Анонім20.09.14, 21:15

      Ронські заспокойтесь кругом стільки негативу, нехай люди відпочинуть поки оголошене перемиря,невідомо що нас чекає завтра

      Видалити
    5. Анонім20.09.14, 21:29

      Стосовно набитої морди, то її набють вам за таку брехню!!! Довожу до вашого відома, що Душко А.О. є головою громадської ради з підтримки Зброєних сил України, даною радою на підтримку військових спрямовано десятки тисяч (жоден керівник райдерадміністрації, чи будь який інший керівник району цього не зробив, більше того не намагався зробити), завтра буде вруна матеріальна допомога для поранених в зоні АТО з Баранівки, та тим бійцям які перебувають у відпустці, то бережіть свою морду!!!

      Видалити
    6. Тетяна21.09.14, 12:15

      Як ви такі обізнані то напишіть чим Душко допоміг армії,і коли, я думаю людям буде цікаво знати,і чомуж він свого сина невідправив в армію як він такий патріот?

      Видалити
    7. Анонім21.09.14, 14:44

      З Журавським невдале порівняння,він автор законопроекту про люстрацію і коли в цьому розібрались то один сперед другого бігли вибачатись. Журавський завдяки цьому відеоролику вибори виграє, до речі по тому округу балотується Литвин молодший)))

      Видалити
  2. Анонім19.09.14, 19:52

    Люди добрі схаменіться!!!!!Та не буде ніякого гуляння....ну привезли качелі ну і що тут такого......що ці діти Баранівки бачать......схаменіться досить цього Душка гризти....Якщо хтось може краще ставайте і працюйте....Як можна носити в собі стільки злоби і ненависті.Я думаю що скоро Душко буде винен у негараздах кожної сім'ї.ЗАДУМАЙТЕС!!!Він не собі у подвір'ї робить ,він старається для Вас і Ваших діток.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім19.09.14, 22:28

      Не собі в подвір'я- ви праві, а собі в кишеню.....використають 1 гривню,а спишуть 5 (як мінімум)

      Видалити
    2. Анонім19.09.14, 23:23

      Відразу видно, що Ви далека від цих справ людина. Повірте, ніхто там нічого не списує.

      Видалити
    3. Анонім19.09.14, 23:52

      Та не далека просто пише аби писати не задумуючись!!! Всі такі герої!!! А самі що зробили для солдатів що воюють, для міста???? Писати з дивану ось на що ви здатні, причому писати відверту брехню!!!!!

      Видалити
    4. Анонім20.09.14, 15:33

      То якийсь троль писав. Навіщо ви його "кормите". Не звертайте увагу.

      Видалити
  3. Анонім19.09.14, 20:09

    Да не бурчіть Ви люди добрі.Ніякого гульбиська не буде.Приїде Владика з Житомира,відкриють новий вхід до церкви ну може ще щось примітивне і все.А на качельках Ваші дітки покатаються.Невже це уже так погано.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марина19.09.14, 20:32

      Ви бачили ціни на ці качельки ? 5 хв. За надцять гривень. Більшість батьків навіть не хоче йти бо діти просять плачуть а батьки не знають куди очі сховати. Віддаючи іноді останнє на військо на качелі по таким цінам вже не... Це не свято а іздевательство.

      Видалити
    2. Анонім19.09.14, 21:26

      Просто за кілька сотень кілометрів фактично йде війна, а у нас в центрі "Місто розваг" з музикою та атракціонами. В такі моменти мені , простому мешканцю, стає соромно що я з Баранівки. Тому я обовязково прийду подивитися скільки совісті лишилось у можновладців і як вони в очі будуть дивитись людям вітаючи іх зі святом.

      Видалити
  4. Анонім19.09.14, 22:57

    А де взяв мер міста 300 тисяч на фонтан і 100 тисяч на прапор? А людям немає за що жити!!! І керівники району не докладають для цього ніяких зусиль, єдине, що вони роблять - це вимагають, щоб люди мовчали про те, що коїться в районі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.09.14, 00:04

      Нащо брехати? Які 100 тисяч на прапор? Навіть я памятаю на цьому ж сайті ж була новина про цей прапор де говорилося, що він коштує одну чи дві тисячі. Чи Ви не заснете нормально якщо не збрешете?

      Видалити
    2. Анонім20.09.14, 15:38

      Керівників можна зрозуміти. Вони за свої портфелі переживають. Навіщо зайвий шум та розголос? Ви би з тої кормушки хавали, то теж би переживали, що можете її втратити.

      Видалити
  5. Анонім19.09.14, 22:59

    Чому немає відео про мітинг вчителів Баранівських шкіл, який відбувся 18 вересня о 15 годині біля районо? Хай всі ще раз почують, які некомпетенті люди нами керують!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.09.14, 14:12

      Тому що ніхто нічого не робить, на людей плювати, головне правильно зорієнтуватися, від якої партії їти на вибори

      Видалити
  6. Анонім20.09.14, 11:53

    Сьогодні особисто бачила по 112 що у Маріуполі сьогодні святкують день міста. Так що нам взагалі треба мовчати .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь20.09.14, 12:59

      Це різні речі. У Маріуполі деь міста святкують скоріше принципово, розумієте? На зло, або як кажуть русіяни "вопреки".

      Видалити
    2. 0629.com.ua20.09.14, 13:14

      По результатам опитування, проведеного місцевим сайтом Маріуполя - 50,8% маріупольців вважають, що зараз не час для розваг із-за складної ситуації навколо міста. 26,7% опитаних вважають, що ці міроприємства допоможуть мешканцям відволіктися від проблем. 14,6% рахують, що в місті повинні проводитись тільки патріотичні заходи, а ще 8% респондентів відповіли, що їм байдуже чи будуть відмічати День міста Маріуполя чи ні.

      Видалити
    3. Анонім20.09.14, 22:22

      Подивіться БРЕХУНИ, ви гірші рашиськіх ЗМІ- http://tsn.ua/foto/tisyachi-ukrayinciv-po-vsiy-derzhavi-viyshli-na-paradi-vishivanok-zaradi-miru-369633.html

      Видалити
    4. Василь20.09.14, 22:44

      Тисячі українців заради миру вийшли на парад вишиванок.
      Не пішли кататися на каруселях, а вдягли вишиванки!
      До чого тут брехуни і рашистські ЗМІ?
      Крім Вашої дурості і не розуміння про що йде мова особисто я нічого не бачу.

      Видалити
    5. Анонім20.09.14, 22:50

      Кататися на каруселях будуть діти, а хода буде у вишиванках! Це у вас дурість в голові, чи ви пропонуєте взагалі дитинство відмінити дідям. А мій коментар стосувався брехні щодо "принципового свядкуання дня міста Маріуполя" і брехливої статистики щодо його святкування!!!!

      Видалити
    6. Василь20.09.14, 23:03

      А з чого Ви взяли що статистика брехлива? З таким успіхом я можу сказати, що брешете саме Ви стверджуючи що статистика брехлива. Хіба можна просто так казати "Це брехня, а це не брехня" не додаючи докази. Чому я мушу вірити саме Вам? Ви навіть не вказуєте своє ім'я.

      Видалити
    7. Анонім21.09.14, 18:44

      а ви точну адресу сайту дайте

      Видалити
    8. Василь21.09.14, 18:55

      Куди Ви дивитесь? Він же нею підписався (0629.com.ua) - сайт міста Маріуполя.

      Видалити
    9. Анонім21.09.14, 19:48

      за цією силкою чомусь зайти не можу.(0629.com.ua)

      Видалити
    10. Анонім21.09.14, 19:53

      зато в контакті 0629 Маріуполь знайшов протележне вашим словам!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
    11. Василь21.09.14, 20:52

      Вконтакті! Ахаха!! Ви б ще в Однокласники зайшли перевірити інформацію))))) Хто ж вірить соціальним мережам?! сайт Маріуполя у мене теж не відкривається, але вчора я теж заходив за цим посиланням подивитись чи це правда і дійсно ця статистика з сайту. Сюди той анонім її просто скопіював.

      Видалити
    12. Анонім21.09.14, 21:46

      Ну да тимчасовий сайт, створений рашистами, а ви вірите!!!! Подивіться на інших сайтах і все зрозумієте!!!

      Видалити
    13. Анонім21.09.14, 21:56

      Цей сайт український. Входить в мережу загальноукраїнських сайтів. Вони навіть виглядають однаково, тільки кожен про своє місто новини містить та відповідно назва починається у кожного з коду свого міста перед com.ua Я так думаю, що може сталося щось. Може фізично він у Маріуполі розміщений, а там зараз самі знаєте може що завгодно трапитись.

      Видалити
    14. Анонім21.09.14, 22:34

      ну не знаю може ви і праві, але в тому що сьогодні відбулося в Баранівці, я нічого поганого не побачив, до чого завгодно можна причіпитись і критикувати, але, чи воно варто того, люди вийшли у вишиванках, діти затанцювали патріотичний танець, малеча бавилась на атракціонах, на мою думку це не те що варте чвар і критики.

      Видалити
    15. Василь21.09.14, 23:35

      Я теж вважаю, що ніякого кощунства не було. Всього наче в міру. Якесь навіть єднання. Але... скільки людей стільки й думок. Час все розстпвить на свої місця.

      Видалити
    16. Анонім22.09.14, 06:04

      Я вибачаюсь що стромляю носа у Вашу сварку,бо мешканка Новог.Волин.Я приїздила до плимінників на св'ято вонимені прочитали Ваші коментарі і я була шокована.Ви повинні дякувати свому меру за те що він робить,а Ви гидотою його обливаєте.У нас уже десятки років ніхто нічого не робить,а св'ято яке.....і війна не заважає.....Мешканці не позорте своє місто.Ви не мера позорете а себе.Його роботу дуже помітно,а Вашу совість.....НІ!!!!!!

      Видалити
  7. Анонім20.09.14, 12:28

    Шановні, якщо ви безграмотні, то для вас інформація: ще в січні місяці 2014 року рішенням сесіїї (колегіально а не особисто Душком А.О.) "Про капітальний ремонт скверу по вулиці Дзержинського" було вирішено дане питання. Тому, якщо ви маєте особливий погляд на дану проблему, то на слідуючі вибори балатуйтесь в депутати, вигравайте вибори і вирішуйте яким має бути місто і проблеми вирішувати в першу чергу. (депутат міської ради)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь20.09.14, 13:45

      Особисто я Вас розумію і не проти благоустрою міста. Але більшіть, я так бачу, не схвалює атракціони, а не будівництво сквера. По-друге, умовно кажучи, в січні тоді і будувати треба було. Людям байдуже що і коли Ви там вирішували. Всі бачать результат по факту: вересень, гола-боса армія, а мер за сутки зводить сквер. Думати треба коли і що робити, то не було б дорікань. А за великим рахунком вам, депутатам ради, якщо би ви мали чітку позицію, ніщо не заважає зібратися у будь-який час та прийняти рішення про внесення коректив у будь-які попередні рішення.

      Видалити
    2. Анонім20.09.14, 14:09

      Дуже правильно

      Видалити
    3. Анонім20.09.14, 14:32

      З Вашого коментаря я наприклад зрозуміла що це наш мер винен у тому що гола і боса армія.Щоб де не зробилося винен наш мер.От вам і прислів'я :"то не так літаєш,то не так свистиш".То нічого не робить,то не тоді робить.Ви знаєте що гидко читати.Зробив ремонт погано,бо не тоді,а щоб не зробив то питалиб де дів гроші і чому не зробив.Нам потрібно передачу "Що,Де,Коли"

      Видалити
    4. Анонім20.09.14, 15:29

      Чому ж мер? Ні. Я наприклад так зрозумів, що мер взагалі нічого не вирішує. Це депутати колегіально так вирішили. Це депутати нічого не будували весь рік і тільки за добу до свята почали будувати сквер. Просто зрозумійте, все що відбувається у місті люди ототожнюють з мером, а не з депутатами. "Відгрібати" за ці колегіальні рішення приходиться саме меру, а не депутатам.

      Видалити
    5. Анонім20.09.14, 15:44

      Нічого подібного. Саме мер там все і рішає. Просто він забув, що не він должен командувати шо в місті робити, а люди. Це люди його вибрали шоб він від їх імені просто там все оформляв та за всім наглядав. Але він чомусь вирішив шо він сам собі голова і може людям вказувати шо кому робити як жити і шо казати.

      Видалити
    6. Анонім20.09.14, 17:50

      А Ви такий сміливи ,то вийдіть і скажіть,що він не правий і потрібно кожен його крок обговорювати з людьми.Цікаво буде.А хто з міських голів колись радився??Пишуть.....що небуть.....

      Видалити
  8. Анонім20.09.14, 14:13

    Назва для скверика - "Сльози війни"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.09.14, 17:46

      скоріше памятник баранівській коррупціі

      Видалити
    2. Анонім20.09.14, 20:52

      Аноніми, а сама підходяща назва для ваших коментарів: радість нероб. Є така категорія людей, у яких після гулянки на весіллі все погано, або наречена вагітна, або котлети сольоні! Дай Боже вам здоров я, щоб ви і далі приймали таку активну участь в житті свого міста!

      Видалити
    3. Анонім20.09.14, 21:06

      А ви вийдіть прямо зараз до фонтану і скажіть те все тим дітям і молодим людям які вже сьгодні в перший день роботи фонтану відпочивають біля нього, і доречі деякі критики теж там є, але не критикують у відкриту а милуються!

      Видалити
    4. Анонім20.09.14, 21:15

      Довідка для "критиків": Саме Душко А.О. на громадських слуханнях звернувся до громадян міста з пропозицією на тещоб День Міста святкувати без затрат з бюджету, що і зроблено. Так буде хода, буде мітинг, до всих було прохання прийти у вишиванках, В цей складний час нам потрібно обєднуватись а не шукати один в одному ворогів, в нас вони є і всі їх знають - перший РАШИСТИ, і другий наша ненависть один до одного, і ще не відомо який з них сильніший і який нас знищить.

      Видалити
    5. Микола20.09.14, 23:26

      Ні копійки...... а хто тоді платить за світло яке використовують всі ці атракціони? працівники будинку культури мабуть теж без додаткових надбавок бігатимуть півдня з колонками, мікрофонами та апаратурою. Авто які їздили по місту та чіпляли прапорці на всіх стовпах і т.д. мабуть не на бензині їздили а Душко пошептав у бензобак і о чудо! машина поїхала! Ви скажете це за гроші НЕ бюджетні. То Вам про те і кажуть, що якщо є якісь гроші, то не на святкування їх тратити зараз треба. Мені мер нічого поганого не зробив. Працює собі. Десь гарно, інколи не дуже. Певно причини є коли не від нього і залежить. Але інколи треба настоювати на свому а не депутатів слухати. Щодо критики, то вона буде завжди буде хтось за а хтось проти. Можу тільки терпіння йому побажати. Зі святом всіх!

      Видалити
    6. Анонім21.09.14, 19:57

      світло за атракциони платять самі атракциони, працівники будинку культури за роботу в святковий день отримують вихідний, ну бензин, так згоден затрати на нього були.

      Видалити
    7. Анонім21.09.14, 23:09

      А чому ніхто не рахував ті тисячі грн. коли за 15хв. платили пяному Павлику......Коли платили тисячі $ Козловському і Пономарьову.......Де Ви грамотні коментатори були.....

      Видалити
    8. Анонім21.09.14, 23:25

      Раніше не було таких сайтів

      Видалити
    9. Анонім21.09.14, 23:34

      Ті кошти не платились з бюджету міста, а з добловільних пожертв і тоді не було війни.

      Видалити
    10. Анонім21.09.14, 23:45

      Раніше не було проплачених тролів!!!

      Видалити
    11. Анонім21.09.14, 23:59

      Тролі були і будуть завжди. Як і проплачені конкурентами провокатори. Треба мати розум щоб їх вирізняти та міцні нерви щоб на них не реагувати.

      Видалити
    12. Анонім22.09.14, 05:53

      Дякую що підняли мені настрій.А розсмішили ти що написали "з добровільних пожертв".... Ще напишіть хто ця людина і за що такі "жертви"????

      Видалити
  9. Анонім21.09.14, 11:41

    Дякую пану меру і його команді за качелі-каруселі у моєму вікні!!!! Щоб ви тими відкатами з квитків подавилися, а ми цих бізнесменів на ваші роковини запросимо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім21.09.14, 23:05

      А розумніше щось написати розуму ноль....

      Видалити
    2. Анонім24.09.14, 17:59

      Усе правильно! Ми з дітьми у вихідний день і вийти нікуди не змогли, дякуючи "пану меру і його команді", бо малеча 100% просилася б на качелі-каруселі, а ціни там заломали втричі вищі, ніж у Житомирі. Невже пан мер думає, що у мешканців Баранівки такі статки? Влаштував не свято, а обдіраловку. ДЯКУЮ уклінно!

      Видалити
    3. Анонім24.09.14, 19:50

      Підтримую,у нас також двоє дітей і вони все хочуть,а грошей...

      Видалити
  10. Анонім21.09.14, 14:31

    Шановний МЕР (Цар) скажіть людям чому Ви не направили ці кошти на відкриття другого садочка в Баранівці чи на будівництво котельні для діючого садочка. Чому Ви допомогу для учасників АТО та їх родинам не дали тихенько в кабінеті а може їм це неприємно, що Ви це будете робити на людях. Це все свідчить про те що Ви дуже високої думки про себе і думаєте лише про себе ВЄЛІКОГО. Котельні людям небуде видно зато діткам тепло. добрі справи треба робити без піару ви ж не артист чи депутат верховної ради (не дай Боже). Спустіться на землю. Не доведіть Баранівку до того стану до якого довели як "розумний" керівник Авіс. (описаний виконавчою службою за борги). Чи нам взагалі потрібні такі керівники??????????????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім21.09.14, 14:38

      Довго тренувався цей писака на заборах викладати суть своєї душі.

      Видалити
    2. Анонім21.09.14, 14:59

      І виклав її доволі чітко. Так чітко, що Вам навіть відповісти нема шо.

      Видалити
    3. Анонім21.09.14, 22:49

      Так чому нема що відповісти є.Мені соромно читати і соромно взагалі що я ходжу поруч з такими людьми.Де Ваша совість.Коли мер робить допомогу з кабінету Ви не бачите і не чуєте і говорите що нічим не допомагає.Чого Ви вципилися до того " Авіса", це все особисте.А чим Ви допомогли армії?Про які затрачені кошти Ви говорите?Мабуть на білет для Владики.ОДНИМ СЛОВОМ ГРУБІЯН.

      Видалити
    4. Анонім21.09.14, 23:30

      Нехай ваш мер розкаже як закопав мільйони в воду та каналізацію, що і по сьогднішній день не функціонують, як річку Случ занапастив, коли вже насправді запрацює гідротурбіна на шлюзі ,як гроші відмиває на закупці матеріалів через АВІС.

      Видалити
    5. Анонім21.09.14, 23:50

      В країні війна. Економіка тріщить по швах. На носі зима. Чому ми тут між собою сваримось? Чому хочаб на території одного міста не можимо дружньо жити допомагаючи один одному? Цей сайт читають тисячі людей! І це дуже добре що нарешті є такий сайт де можна вільно спілкуватись. Але стидно інколи стає за деяких хто використовує цю можливість для просто побазікати. Давайте спілкуватись конструктивно а не просто сказати щоб сказати.

      Видалити
    6. Анонім22.09.14, 06:09

      А хто сказав що каналлізація не працює,хто з людей врізався повністю користується,яка закупка в Авісі коли писали що там нічого нема??Ви суперечите один одному.

      Видалити
    7. Анонім24.09.14, 20:06

      Більшість товарів для потреб міської ради, за особистою вказівкою мера, обов"язково потрібно купити тільки в АВІСІ, а якщо такого товару немає, то купляють в іншого продавц, але по документах пропускають знову через АВІС але уже з відповідною націнкою. Ось вам і пряма корупція.А щодо працюючої каналізації, то запитайте жителів "царського села", вони вам дуже популярно і дохідчиво пояснять.

      Видалити
    8. Анонім25.09.14, 20:04

      Вам особисто давали таку вказівку???Я працівник торгівлі уже 20 років,з них 6 років я відкрився як підприємець.Якщо по спостерігати то дуже помітно хто робить "віткати"."Господарочка"-Зелінський виписує на лікарню шарикову ручку ціна якої 1,5 по 25,00.Хвалились продавці.То що говорити про інший товар.Дуже цікава картина з" твій дім",чомусь "антоша" склякла.А як Авіс може щось хомутати,коли товару нуль,борги в банку,описала виконавча.Ви просто все продумайте ,а тоді пишіть.

      Видалити
  11. Анонім22.09.14, 06:02

    http://www.zhitomir.info/news_139226.html

    ВідповістиВидалити
  12. Альона22.09.14, 10:32

    Моя думка, що на цьому сайті присутніх декілька людей, ті які нікуди не виходять із доми, живуть своїми фантазіями, і просто найшли козла отпущенія в особі Душка,і гадять, гадять.Народ скільки можна?Перестаньте займатися брудними справами, і кожний зробіть щось хороше.Моя порада сходіть до церкви і помоліться Богу.Вам стане легше. Неможна бути такими злими . Ми зараз живемо дуже в нелегкий час тож давайте не будимо доставати одне одного.

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім22.09.14, 10:36

    Коли в родині помирає син- сім"я тримає траур. Сьогодні на сході гинуть не просто сини- кращі сини України, а ми місто розваг влаштовуємо , за наші ж гроші.... Соромно!!! Так, краще було б зібрати мітинг, сказати, люди добрі ми мали на свято потратити тис. грн.з міського бюджету, але сьогодні війна і за ці кошти ми купуємо бронежилети, каски і т.д. для бійців нашого міста, району.Так, саме за гроші міської ради. А ви, які хотіли викинути по 10-20 грн. на качельки також можете покласти ці гроші до скриньки на армію... Я думаю, що таку ідею підтримали б усі. А не викидати кошти на фонтани, ворота церкви Московського патріархату...Зібрати 5 тис. баксів Никодиму, щоб передав ворогам...Ніхто не каже , що не потрібно прикрашати місто, але у Велику Вітчизняну наші діди і батьки фонтани не строїли. На все є час і місце. Дійсно пів світу плаче- а пів скаче...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім22.09.14, 14:34

      А я з Вами взагалі не погоджусь.Я був свідком у пятницю на базарі коли ходила жіночка з тією скринькою.Щоб Ви почули що говорили люди їй у слід,було гидко слухати.Були навіть такі,що говорили:"краще витрачу на свою дитину звожу на свято на каруселі".А Ви говорите пропонуй,потім скажуть -вимагав.Хто має зробити допомогу він зробить.А на рахунок допомоги з сторони мера,то мабуть усі знають Тулісова Колю,він зараз в Херсоні де стриляють,зателефонуйте і запитайте скількі Душко надав допомоги.

      Видалити
    2. Тетяна22.09.14, 16:16

      А чому тільки Тулісові, наші хлопці реально потребують допомоги на передовій,а за Херсон я не чула щоб там стріляли,получається що в одних є все і більше а в інших взагалі нічого,де логіка?

      Видалити
  14. Анонім22.09.14, 15:51

    Слава Богу в Херсоні ще не стріляють,Тулісов стоїть в складі 10 -ки на пункті пропуску Чонгар,а це звичайний перехід, поки що ,але стосовно допомоги міськради то підтримую 100%

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім22.09.14, 17:20

    Вчора я розмовляв з Тулісовим говорив чтриляють.Я говорю про допомогу яку знаю 100%.Позвоніть у Нов.Волин. частину .Я просто не знаю усіх прізвищ.Але якщо з міста пішли в АТО десятки я думаю кожному допомогти індивідуально це просто не реально.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім23.09.14, 10:33

      Ви знову не про те Я говорив про доцільність гульок вцілому. І одне діло допомога зібрана усіма і передана "добрим" мером, як благодійником, а інше- гроші які пущені , нехай навіть на прикрасу міста, а могли бути використані на життєво важливі речі в період війни....

      Видалити
  16. Тетяна22.09.14, 19:15

    А ті що з району пішли їм допомагать непотрібно?Я розумію що їх багато, але вони також наші земляки,так само захищають і гинуть за нас,родинам обіцяли допомогти,а толку ніякого тільки обіцянки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім22.09.14, 20:46

      Це уже компетенція районної ради та адміністрації

      Видалити
    2. Анонім23.09.14, 19:40

      Я живу у селі не вмію користуватися компютером і чекала онука щоб написати.Я далека родичка сім'ї Душків,знаю їх життя з1986 року.Все що вони мають зароблено тяжкою працею без стороньої допомоги.В останній час вони як і багато людей попали з кредитами і зараз продають усе що мають щоб розрахуватися з банком.Коли були в Германії у них була можливість лишитися,але Душко хотів повернутися і будувати нове життя,чим він і займається.Пишуть що він пішов до влади заради збагачення:мені смішно.Ви були у нього дома?Спитайте сусідів як вони живуть.Якби всі були такі як Душко то наша країна була б на кращому рівні життя.

      Видалити
    3. Анонім23.09.14, 22:35

      користуватись компютером для читання вмієте, а для письма ні) не палітесь так, шановні) для старшого покоління - слово палєво від слова шити білими нитками)

      Видалити
    4. Василь23.09.14, 23:09

      Цілком вірю)) Це як моя тітка, як включити і сайти відкривати знає, а як куди писати нажимати щоб відправити о-о-о..... це для неї ціла наука))) Особисто я Вам вірю що Ваш родич чесна людина. На мерседесах не їздить. Живе не як дехто в палацах. Просто він пішов не тільки на посади, а ще й в політику як таку. А це справа брудна. Тому буде і критика і бруд і відверті наклепи. Не звертайте увагу.

      Видалити
  17. Міськвиконком23.09.14, 10:34

    У цей непростий для всієї країни час виконком Баранівської міської ради також прийняв рішення відзначити День міста Баранівки без концертів і феєрверків (про це, до речі, було розміщено повідомлення в газеті "Поліські новини"). Кошти, які передбачалися на ці цілі, були направлені на надання матеріальної допомоги членам сімей військовослужбовців, котрі брали участь в АТО. На даний час таку допомогу отримали 45 сімей на загальну суму 22500грн. Заходи, які були заплановані на День міста, передбачали: святкову ходу у вишиванках, флеш-моб "За мир", вшанування учасників АТО та Почесних громадян Баранівки, відкриття скверу біля пам'ятного знака "Баранівці - 430", покладання квітів до пам'ятника загиблим воїнам і пам'ятних знаків на честь воїнів-інтернаціоналістів та Небесної Сотні, тобто вшанування всіх героїв, котрі в різні часи відстоювали незалежність нашої країни і нашого міста, а також футбольну зустріч між ветеранами ФК "Аміко" (Андрушівка) та ФК "Керамік" (Баранівка). Звичайно, для дітей функціонували атракціони й батути. Їх власники самостійно оплачували рахунки за використану електроенергію.
    Цікаво: а коли ще, як не в День міста, віддати шану людям, котрі його розбудовували, захищали. Кому ж хочеться висловити свою думку з приводу того, якою має стати Баранівка в подальшому, ласкаво запрошуємо на громадські слухання, які кожні півроку проходять в міському будинку культури ім.А.Пашкевича. Оголошення про дату й час їх проведення заздалегідь розміщуються на сайті міської ради та в місцевих ЗМІ. До речі, проект реконструкції скверу, про який точаться такі бурхливі дебати, був представлений саме на громадських слуханнях, які відбулися 06 лютого 2014 року. Присутні в залі МБК 343чол. одностайно підтримали цей та інші проекти й запропонували внести їх до Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівки на 2014 рік. Напевно, усі, хто тут так завзято сперечається, з певних причин не захотіли прийти в МБК у лютому-місяці та відкрито висловити свою громадянську позицію. Чекаємо Вас на наступні громадські обговорення та з нетерпінням чекаємо на Ваші пропозиції щодо подальшого розвитку Баранівки. Упевнені: тільки шануючи минуле й поважаючи традиції, можна будувати майбутнє. 21 вересня вже понад сотню років є нашим престольним празником, адже саме в День Різдва Пресвятої Богородиці був освячений місцевий храм. І які не були б часи: чи то воєнні лихоліття, чи масове переслідування за віру в Бога в епоху застою, чи участь у бойових діях на території інших держав, чи Чорнобильська трагедія, а наші дідусі й бабусі, незважаючи ні на що, "празникували", тобто відвідували свох рідних і друзів, ділилися спогадами про минуле й мріями про майбутнє. І ніхто ніколи не забере в нас це свято, допоки стоятиме в Баранівці Храм Різдва Пресвятої Богородиці! Будьмо патріотами свого міста й своєї держави!

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім24.09.14, 09:01

    Та що ви розповідаєте, в мене брат і ще багато знайомих пів року там служили і родинам абсолютно ніякої грошової або ще якоїсь підтримки не було надано,їздили по родинах записували що кому потрібно одним словом ПОКАЗУХА,може ви Баранівським і дали шось аби ніхто рота не відкривав,а нащот громадських слухань,не у всіх людей є можливості піти томущо всі по роботах

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім24.09.14, 14:02

    Хватить вже тому Душку кості перемивати,одні гадять другі хвалять,можливо хтось під анонімом сам себе піарить.Час все розставить на свої місця. І ще одне ,підскажіть ,що треба нажимати ,щоб написати імя, а то тільки анонім знаю як писати.Наперед дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вибирайте у вікні не "Анонімно", а пункт перед ним - "Ім'я/URL". Пишіть у полі "Ім'я" своє ім'я та нажимайте "Продовжити". Після чого пишіть коментар та нажимайте "Опублікувати". Після перевірки модератором Ваш коментар з'явиться на сайті. Прохання бути коректними у своїх висловлюваннях, поважати думку інших та не використовувати ненормативну лексику. Всі коментарі, що будуть містити заклики до насилля, жорстокості, образи та упереджене відношення за статевою, національною, расовою, релігійною ознаками - будуть видалені.

      Видалити
  20. Міськвиконком29.09.14, 08:42

    Для тих, хто ще не знає: Баранівська міська рада представляє інтереси територіальної громади міста Баранівка. На території інших населених пунктів діють відповідні сільські чи селищні ради. Тому допомога з міського бюджету надавалася тим сім'ям учасників АТО, які проживають в Баранівці (за їх заявами). Жителям Баранівського району рекомендуємо звертатися з цих та інших питань до своїх сільських чи селищних рад або ж до Баранівської райдержадміністрації.

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім29.09.14, 17:43

    Це називається з"їхали,порівняли селищну раду і району,можна подумати що хлопці захищають тільки своє село.

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім01.10.14, 09:20

    Спочатку навчіться грамотно писати, а тоді коментуйте. Слово районна пишеться з двома "нн". Якщо ще не знаєте, прочитайте, будь ласка, підручник "Рідна мова" для 2-го класу або ж "Український правопис". Крім того, як я зрозумів, коментар міськвиконкому стосувався тільки діяльності міської, а не районної ради. Міська рада не може надавати матеріальну допомогу жителям інших населених пунктів, оскільки ці повноваження повинні виконувати відповідні ради, що розташовані на їх території. Для того й обираються сільські, селищні й міський голова, щоб представляти свою громаду й створювати для своїх жителів відповідні умови проживання. Звичайно, у межах тих коштів, які сплачують жителі громади у вигляді податків. А якщо багато хто користується землею й не платить податку, то й громада не має коштів навіть на покращення благоустрою, не говорячи вже про допомогу населенню. Отже, кожен з нас відповідальний за ситуацію, що склалася в країні та у своєму місті чи селі. Усі ми намагаємося обійти закони, не платити податків, отримувати зарплату в конвертах. Обманюємо самі себе...

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім01.10.14, 18:38

    Ви мабуть вчитель,я бачу вас більше зачепило як написано

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім05.10.14, 19:50

    Душко гарний господар в місті це не Цар а Мер з великоі букви який живе не в місті а живе містом.Ідуже прикро що люди намагаються заплямувати його чесність і порядність. Я впевнена що ці люди тільки тішаться з якихось невдач.Навіть тещо мае успіх вони перетворюють на злочин.Будьте мудрішими!!!!1

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.10.14, 19:00

      ваш господар що почне то все згниє. смерду(ю)шко - "чесність і порядність" покажіть де це? в раду коли не зайди то смердить як в придорожній забігайлівці їжею,а "цар" по коридору співають,танцюють і себе хвалять на всі боки в той час коли на сході гинуть наші хлопці. спитайтено його скільки хабара получив за утилізаційний комплекс в місті, і не в нац.валюті

      Видалити
  25. Анонім07.10.14, 20:25

    Ага а на шлюзі скільки грошей відмили,сором,і ще він в адміністрацію пробивається

    ВідповістиВидалити