07 вересня 2015

Баранівський художник презентував у Житомирі виставку, присвячену героям АТО


7 вересня у Житомирській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олега Ольжича баранівський художник Володимир Кравчук презентував третю персональну виставку картин «Вівтар мужності».

Про це повідомляє радіо "Житомирська хвиля".

Усі роботи митця об’єднує тема життя на сході України, де нині точаться бойові дії.

"Не будучи там, я це все намагаюся переоцінити тут, далеко від тієї лінії фронту. Тема важка. Чорно-біла. Графічна серія, як нагадування того, в який важкий час ми живемо. Я неодноразово переосмислював усі ці жахливі події. Крім того, маю добрих друзів, які також воювали, а зараз займаються волонтерською діяльністю. В моєму розумінні, все це нам далося для того, щоб ми врешті переоцінили своє життя, визначившись з тим, хто ми є, де ми і на що нам сподіватися у майбутньому", – поділився своїми думками автор.

В експозиції майже чотири десятки полотен. Особливо ж вирізняються роботи, виконані на ящиках з-під патронів, привезених з АТО волонтерами та військовими - товаришами митця.

Згадував Володимир Кравчук і свого учня – Віталія Гасюка з Баранівки, який загинув 20 січня під час операції по евакуації з Донецького аеропорту поранених побратимів.

Художник каже, що понад усе на світі хотів би, аби в Україні врешті настав мир і йому більше не довелося малювати війну, а всім нам – зустрічати труни з полеглими бійцями.

"Я не люблю малювати війну. Колись у художній школі мій учитель вчив мене малювати "петриківський розпис" – те, що є затребуваним у мирному житті. Саме тому мені хотілося б поставити величезну крапку на цій моїй "військовій" серії. Я відмовляюся малювати війну, хай лишень тільки вона вже скінчиться. Аби нам не довелося більше навколішки і зі свічками в руках зустрічати своїх загиблих земляків", - розповів художник.

Виставка його робіт діятиме у холі Житомирської обласної універсальної бібліотеки до кінця вересня. Оцінити художні вміння Володимира Кравчука можуть усі бажаючі.

Нагадаємо, 26 серпня Володимир Кравчук передав на схід України прапори з образами святих.



фото Ірини Маринюк, відео користувача tvradiozt1

Немає коментарів:

Дописати коментар