11 березня 2017

У Баранівській гімназії відбувся постійно-діючий семінар учителів історії


6 березня у Баранівській гімназії відбувся постійно-діючий семінар учителів історії, під час якого учасники семінару відвідали відкриті уроки вчителів історії гімназії та обговорили їх у ході тренінгу.

Про це місто Баранівка повідомила методист відділу освіти Баранівської міської ради Світлана Присяжнюк.

"6 березня на базі Баранівської гімназії відбувся постійно-діючий семінар вчителів історії на тему «Мотивація навчальної діяльності школярів засобами шкільних історичних курсів». Учасники семінару відвідали відкриті уроки вчителів історії гімназії.

Під час уроку історії України у 9-А класі учні працювали над темою «Модернізація українського суспільства в середині та у другій половині ХІХ ст.».

Учитель Філоненко В.А., застосувавши технологію проблемного навчання, організувала роботу учнів над індивідуальними і колективними завданнями щодо розвитку промисловості в Наддніпрянській Україні, особливостей індустріалізації в Україні, розвитку міст і сіл тощо. Учні підготували та презентували дослідницькі проекти про українських підприємців Яхненків і Симиренків. Присяжнюк В.В. в 11-Б продемонстрував механізм підготовки учнів до ДПА та ЗНО у ході викладання курсу «Історія України».

Учителі Присяжнюк А.В. та Григорчук Т.Г. продемонстрували використання різних методів та прийомів в залежності від мети уроку на прикладі теми «Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами» у 6-А та 6-В класах.

Обговорення відкритих занять відбулось у ході тренінгу, який провела методист відділу освіти Баранівської міської ради Світлана Присяжнюк. Учасники працювали над розумінням дефініцій «мотив», «мотивація», визначали складові мотивації, її види, досліджували власну мотивацію за формулою, запропонованою Б.Дадоновим. Спробували в ролі учнів та педагогів визначити мотивацію до вивчення історії та співставляти свої результати із результатами професійних досліджень. У групах працювали над прийомами і методами, що дають можливість сформувати мотивацію учня до вивчення історії. Ознайомились із такими методами, як «фішбоун», «денотатний граф», «шляпи Боно», «ромашка Блума», «кубування», «бук трейлер», «mindmap» тощо", - йдеться у повідомленні.



фото відділу освіти міськради

Немає коментарів:

Дописати коментар