01 липня 2016

У Баранівці відкрилась виставка картин художниці Олени Мущинської з Першотравенська


29 червня у приміщенні районного історико-краєзнавчого музею, що в міському Будинку культури ім. Анатолія Пашкевича, відкрилась виставка картин художниці Олени Мущинської з Першотравенська.

На виставці 22-річна художниця представила близько 20 картин.

Олена Володимирівна Мущинська народилася 2 липня 1993 року у селищі Першотравенськ Баранівського району. Закінчила Першотравенську загальноосвітню школу.

Навчалася у Грицевському вищому художньому професійному училищі, де здобула професію художника-конструктора (дизайнера). Заміжня. Разом з чоловіком виховують сина.

Загалом у творчому доробку художниці близько сотні робіт, написаних протягом 5 років.

"Раніше у мене батько займався мистецькими роботами: різьбив, малював і ще всяке різне. Потім брат почав малювати, мені це подобалось і я теж почала малювати. Потім пішла навчатися в училище, вийшла заміж, народила сина. Коли син підріс, то я помітила, що він дуже любить квіти. І я почала багато малювати квітів, щоб його радувати. За останні 5 років я написала близько 100 картин, деякі з них продала", - розповіла Альона Мущинська.







4 коментарі:

  1. Анонім01.07.16, 13:41

    Дуже чудово що в нас є така талановита молодь.
    Молодчинка.
    Дякуємо також сайту що висвітлює такого роду події та заходи.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім01.07.16, 14:28

    Да? Біжу знайомитись!

    ВідповістиВидалити