25 березня 2016

У Баранівському районі планують закрити 5 шкіл, ще 2 - перевести у початкові


У Баранівському районі до 1 вересня планують провести оптимізацію семи навчальних закладів. Призупинити функціонування мають п'ять загальноосвітніх шкіл, ще дві - планують перевести у початкові.

Про це місто Баранівка повідомили в Баранівській райдержадміністрації

"Відповідно до плану оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів, своє функціонування призупинять: Гриньківська, Йосипівська, Мирославльська, Берестівська та Жарівська загальноосвітні школи. Баранівську та Глибочанську школи I-II ступенів планується перевести в школи I ступеню", - розповіли в райдержадміністрації.

Нагадаємо, у минулому році рішенням сесії Баранівської районної ради від 3 квітня 2015 року призупинили своє функціонування шість загальноосвітніх шкіл. Однак згодом, під час чергової сесії, яка відбулась 28 липня 2015 року, депутати передумали і прийняли рішення закрити лише дві сільські школи замість шести, а чотири - перевести у початкові.

Як повідомляв місто Баранівка, згідно обласного плану оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів, до 1 вересня у Баранівському районі планують оптимізувати 7 шкіл.

162 коментарі:

  1. Анонім25.03.16, 18:12

    Так ще Гуту й Вірлю забули закрити, всерівно більшість дітей з цих сіл вчиться у Баранівці. Чи там " кришують" зверху?

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім25.03.16, 18:28

    Цікаво, чи планують влаштувати вчителів???? (пенсіонери не в рахунок......хай вже йдуть з Богом!!!!!)

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім25.03.16, 19:16

    Справді, а чому не закривають Вірлю і Гуту, Острожок і Климентіївку? А в Рогачові(11 річна школа) вчиться менше дітей ніж в Заріччі. І діти не хочуть іти в Рогачів. І постає питання, кому Так заважає Зарічанська школа???
    А куди іти вчителям? Вже до Ворощука зверталися вчителі із шкіл, які мають закривати, то він сказав: ШУКАЙТЕ РОБОТУ САМІ???
    ТО ЩО ЦЕ ЗА ВІДНОШЕННЯ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.03.16, 20:35

      Кому кому- Вельчинському!

      Видалити
    2. Анонім25.03.16, 21:47

      Добре що хоть Ворощук за 33 срібних собі знайшов роботу , в обмін на здачу партії "Батьківщина" Іуда .... Юлька нажаль незнає , ато давно на нарах допрацьовувавби .

      Видалити
    3. Анонім26.03.16, 14:45

      При чому тут Ворощук? Можна подумати це він отак сам сів і придумав. Невже так важко зрозуміти, що немає грошей на утримання цих шкіл. А якщо їх десь і знайти то це гроші на вітер

      Видалити
  4. Анонім25.03.16, 19:34

    Звичайно влаштують , так влаштували минулого року, що вчителі не "нарадуються"влаштуванню.Так і цих __" повлаштовують".

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім25.03.16, 20:18

    А що той ворощук рішає і що він вартий??

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім25.03.16, 20:38

    Почалося... 2 серія... піду за попкорном.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.03.16, 23:35

      І це тільки Заріччя топче клаву, а що було б, якби інтернет мали решта згаданих шкіл? Вже б одним попкорном не обійшлось, та й серій було би мінімум 7. І це при тому, що прізвище мера ще ніхто не згадує (тьху,тьху,тьху). Та саме прикольне те, що всі ці серіали жодним чином не вплинуть на виконання прийнятих рішень, але сам процес...

      Видалити
    2. Анонім26.03.16, 11:22

      А мер, користуючтсь нагодою, вже придобрюється- на раніше висипаний щебінь "щебеночку" в Заріччі сипле,мол Вельчинський поганий-школи закриває, а Я-хороший, любіть мене.

      Видалити
    3. Анонім26.03.16, 20:20

      100% Можна подумати в Баранівці більше немає доріг для ремонту. Пане мер, подивіться вліво-вправо на будь-який провулок будь-якої центральної вулиці - ями по коліна. А ви в Заріччі по другому кругу трамбуєте. Голоси збираєте. За бюджетні гроші. Не стидно?

      Видалити
  7. Анонім25.03.16, 22:03

    Нехай оптимізують . Як казав Вільчинський в Жарах , на селі дурні вчителі . Нехай терплять і вчителі , і учні , і селяни . Немає школи у селі , значить немає ссела - проста істина .

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім26.03.16, 00:13

    Цікаво а самі вчителі з цих шкіл вже в курсі, що їх закривають? Чи це не холопська справа. У відділі і адміністрації вирішили з якоїсь біди, що вони вершителі людських долей. На майдані і Сході наші хлопці стояли за таке покращення.Ганьба!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 14:10

      Ганьба Баранівській владі за таке відношення до вчителів!!!

      Видалити
    2. Анонім26.03.16, 14:38

      Ганьба таким як ви дописувачам, які переживаючи за власний зад не думають про майбутнє дітей. Крім того, чому громада має витрачати по 25 тисяч на одного учня, коли можна по 8 при цьому давши йому кращі умови і знання? Моя думка, що ці школи треба закривати. Вони своє віджили і на сьогодні повністю неліквідні у всіх смислах.

      Видалити
  9. волонтерка26.03.16, 09:14

    Да Гутянська школа особлива Є одна училка супер. Дитина написала речення ВІД СУСІДІВ ЛУНАЛА ГУЧНА МУЗИКА ТА СМІХ, Училка оцінила що це стосуЄться особисто неі.І це молода училка тому краще научать дітей старші учителя ніж ті яким по 20. АЛЕ скажу іще одне що Є вчителі у 20 років які краще можуть приподнести шкільний матеріал ніж учителька із 20 роками стажу щей таке бува. А в Гуті таке шо треба то скоротити учителів .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 11:37

      Шановна волонтерко, краще зверніть увагу на свою "писанину")))))))))) І не соромно блимати безграмотними вказівками????)))

      Видалити
  10. Анонім26.03.16, 16:02

    Чим же якість знань дітей із тієїж Зарічанської школи відрізняється від якості знань дітей з Баранівських шкіл?У них теж є і компютерний клас і прекрасні педагоги і потім ці діти мають золоті і срібні медалі а їхні досягнення приписують Баранівським школам хоча базові знання вони отримують саме в Зарічанській школі!І призові місця займають на різних олімпіадах і конкурсах як урайоні так і в області і не гірше ніж баранівські діти а в де чому і кращі знання показують Отож не треба стверджувати що тільки в Баранівських школах учать дітей а в інших вони отримують погані знання

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 17:35

      Про Зарічанську може й так, а от Гриньки, Йосипівка, Берестівка... то я вас прошу... Та й Глибочок дітям певно в Першотравпнській буде краще.

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 23:00

      Написав знаток- методист, який там вивчав систему роботи. А сам пише Першотравпнській ))).

      Видалити
  11. Анонім26.03.16, 18:44

    На утримання шкіл грошей немає! Зато районні депутати виділили 30 тис. на зубопротезування інвалідів . Питання до армянського радіо , хто буде проводити зубопротезування? Відповідь правильна, дочка Вельчинського.Красиво красти незаборонеш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 20:24

      А от і не вгадали. Це будуть робити житомирські. І що тепер заспіваєте?

      Видалити
    2. Анонім26.03.16, 21:37

      А ви спитайте тих людей, хто має право на зубопротезування, чи правильно зробили, що виділили кошти на це! Це до речі пільгові категорії! Не будьте такими ницими! Тай стосовно того, хто може проводити те зубопротезування поцікавтесь.Гугл в допомогу.Там ціла конкурсна процедура. Виділили - погано, не виділили б - теж погано.Люди будьте чемними перш за все до себе. Балакати кожен мастак, а зробити щось добре в такий тяжкий час не кожен може. Звичайно, краще побазікати, обгадити когось. Влада завжди винна. Притаманна риса нашої нації. Тай по оптимізації шкіл є певна процедура.Ніхто її не порушує. Цей процес має бути ретельно обговорений із педагогами, батьками, громадами, фінансово обгрунтований. Потрібно думати раціонально, якби боляче це не було. Непопулярні рішеня завжди болючі. Та щей їх підігрівають "місцеві" популісти, борці за справедливість, своїми "добрими справами і словами" лише накаляючи обстановку.

      Видалити
    3. Анонім27.03.16, 15:52

      Те,що виділили кошти на зубопротезування правмльно!Але запитання до армянського радіо.Чому не виділяють кошти інвалідам по зору?Відповідь .Дочка Вельчинського не окуліст!Житомирські клініки поставляють матерали для стоматології от вам і вся відповідь.А школи закривати це гріх.Ворощук ти мент. Ти ніколи не був педагогом іне будеш.

      Видалити
    4. Анонім28.03.16, 07:23

      про мента то супер , а про те, що кажуть ,що протезування будуть робити житомирські, то правильно тільки зать вільчинського буде возити в обласну стоматологію відпечатки, з яких будуть в Житомирі робити зуби, так ще краще, забирати відкатами,чи інваліди поїдуть в Житомир то є бред...

      Видалити
  12. Анонім26.03.16, 20:36

    Закривати школи - кощунство . Депутати райради несуть повну відповідальність за такі рішення нарівні з Вільчинським і перед громадою , з якою вони взагалі не радились , і перед совістю , якщо в них крихта її залишилась , і перед Богом . Нещодавно в новинах показали як у Японії для того щоб була можливість навчатись дівчинці з віддаленого селища збудували окрему залізничну гілку . На цю станцію потяг приходить двічі на день : забрати дівчинку до школи і привезти її назад , при чому , рух потяга змінюється в залежності до того який розклад занять в дівчинки . Ось вам і відношення держави до навчання дітей , ось вам і приклад того чому ми не живемо на рівні Японії . У нас , бачте , в Заріччі утримувати майже 80 дітей дорого ... от і порівняйте в що обходиться навчання однієї єдиної дитини і японцям це не дорого , бо це їхнє майбутнє , у нас же з таким підходом за 10-20 років закриють всї школи . Шановні районні депутати , у бджіл-трудівниць в скрутний час вбивають трутнів , але аж ніяк не молодняк . Можливо більш доцільно розпустити райраду і вигнати Вільчинського , а на заощаджені кошти утримувати в належному стані навчальні заклади . Самі судіть , за влади Вільчинського і роботи вас , депутатів , лиш закривалися школи і підприємства . Раджу вам , перш ніж приймати подібні рішення , зробіть схід села , вислухайте позицію громади . В тому ж Заріччі , пропонувалось і не раз перейти на альтернативне паливо (дрова) , хто з районного керівництва хоть палець о палець стукнув щоб щось змінити . В Зарічанській школі чимало батьків працюють в лісовому господарстві і багато хто готовий допомогти школі з дровами за власний кошт , в тому числі і я . Знаходяться такі що нарікають на умови . Мене дивує така точка зору по тій простій причині , що в школі навчались мої батьки , з розповідей яких я знаю про умови в яких вони навчались ; я навчався ; зараз навчаються мої діти і мені є з чим порівнювати . Те що "пан" Вільчинський , можливо(!!!) , планує свої проекти (за деякими переказами вже й ліжечка закупив) , не привід робити школу об"єктом торгів . Якщо Вільчинський і планує запустити власну стоматологію , аптеку , черговий гендель, лазню , це не привід щоб від цього страждала школа . Якщо на виборах в Заріччі Вільчинський сильно поступився Душкові , це не привід мститися громаді , останній принаймні організував вивіз сміття з села , інколи піклується ремонтом доріг , за що доречі тут дехто йому дорікав в підлабузництві зарічанам . Це його прямий обов"язок як мера піклуватись про благоустрій . Від Вільчинського окрім проблем Заріччя нічого не мало , ніякої користі як керівника . Бажаю вам , панове депутати , мудростім у всіх ваших рішеннях , бо на Вільчинського , як на людину , в нас громади Заріччя ніяких сподівань і хай не думає що це просто так зійде йому з рук . Минулого року громада мала з ним розмову , та і він сам на сайті висловився про те що більше не чіпатиме школи , жаль , пам"ять коротка . Хотілося б нагадати і Ворощукові якими обіцянками він викрутився на зборах в зарічанській школі , а якщо і в нього пам"ять теж коротка , то можемо показати йому запис тих зборів на відео , яке таємно знімалось можливо саме ось для такого моменту .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 22:05

      меньше тексту - дешевша телеграма...

      Видалити
    2. Анонім27.03.16, 15:22

      У Японію дівчинку до школи возить потяг, а не навпаки утримують заради неї цілу школу.

      Видалити
  13. Анонім26.03.16, 20:37

    А директор Баранівського ліцею він теж вихованець Зарічанської школи .

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім26.03.16, 22:16

    Ага , Вільчинський знав що смаженим запахне коли Жабориця розійдеться . Дременув здоровя латати , воно йому ох як знадобиться )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.03.16, 17:55

      Так, в Дубаї за 3500 поїхав. Він так запевнював,що в нього зарплата така,вчителі ж самі багаті, це слова Вільчинського.
      Я зараз навчаюсь в цій школі, і у нас знання не гірші чим в тих школах, а навіть кращі. У нас є можливість підійти до кожного учня, об`яснити якщо не зрозуміло. Вільчинський не розуміє,що коли громада до нього добереться, то йому буде не солодко.

      Видалити
    2. Анонім29.03.16, 18:09

      Які Дубаї? Він поїхав в Африку на сафарі! І навіть підстрелив там крокодила. Зараз місцеві аборигени шиють йому з того крокодила чоботи, які скоро будуть поскрипувати коридорами райдержадміністрації.

      Видалити
  15. Анонім26.03.16, 22:48

    А які критерії умов в школах ? До якого шаблону все повино рівнятись ? Це якщо моя хата гірша як у Вільчинського то її під бульдозер ? так виходить ?

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім26.03.16, 23:14

    краще створити концентраційний табір для дітей і всіх скопом туди з усього району . от дешево буде .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.03.16, 23:28

      краще створити концентраційний табір для анонімів і всіх скопом туди з усього району. от правильно буде .

      Видалити
  17. Анонім27.03.16, 08:04

    баранівський район чемпіон в області по закриттю шкіл. потрібно займатися економікою то і гроші будуть. вельчинський вже навів порядок з лівими пилорамами ні палець об палець не вдарив за що його тримають на роботі треба підказувати президенту. школу в запіччі не чіпайте

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.16, 11:25

      Зібрати підписи всім селом і президенту на стіл . Хай Вільчинський на біржу йде чи ще далі .

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 10:07

      Це дійсно, що школа в заПіччі, а не в Заріччі, як сказав анонім 08:04 від 27.03.2016. Сидять собі в запічку, уроки проводять, як хочуть...

      Видалити
    3. Анонім28.03.16, 13:51

      Аноніму 28.03.16,10.07 тобі краще підписуватись як дибіл

      Видалити
    4. Анонім29.03.16, 08:58

      Сам ти дИбіл. Навіть це слово пишеш з помилками. Мабуть, закінчив школу в ЗаПіччі.

      Видалити
    5. Анонім29.03.16, 12:57

      одним словом - Баранівка

      Видалити
    6. Анонім29.03.16, 18:00

      Анонім29.03.16, 08:58
      ти язичка прикуси, і нашу школу не чіпай. А якщо хочеш поговорити, то пиши не анонімно.

      Видалити
  18. Анонім27.03.16, 10:32

    Я думаю дарма це гвалт тут розвели. В нинішній ситуації навіть якщо б головою РДА був чи Душко,чи директор Зарічанської школи однак вдалися б до таких же дій. В протилежному випадку вже восени не було б чим платити заробітну плату, оплачувати енергоносії. Потрібно зустрічатися, обговорювати різні варіанти і знайти вирішення складного питання.

    ВідповістиВидалити
  19. Ломать - не строить!!! Замість того, щоб подумати і попрацювати над тим, як наповнити бюджет району, пішли по найпростішому шляху - закривають школи. Прирікають дітей на щоденні поїздки-походи до шкіл, залишають без роботи десятки вчителів. Вельчинському слід згадати, що він працює за народні гроші, а районним депутатам - що їх вибирав народ. Не соромно?!

    ВідповістиВидалити
  20. Оксана..27.03.16, 17:13

    Правильний коментар Зіни Іванівни.Дійсно, легше закрити школи, ніж економіку підняти.Навіщо нам ті районні ради і адміністрації, що вони там роблять, в якій галузі порядок навели? Великого розуму не треба, щоб почати з беззахисних. Ганьба!

    ВідповістиВидалити
  21. Тетяна27.03.16, 17:25

    Скажіть будь ласка, а хіба в ті часи коли навчались наші батьки, бабусі в кожному селі були школи,вони 7км. пішки ходили в школу і з школи,а зараз простіше возять автобуси,що за гвалт.Можливо дійсно треба трохи позакривати школи

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.16, 20:19

      В нашому районі майже у всіх селах були школи, Ваші родичі на хуторі , мабуть, жили.

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 10:59

      На якому хуторі? Наприклад, діти з Таборів, Йосипівки, Гути постійно ходили пішки в школу в Баранівку, починаючи з часів революції і закінчуючи "перебудовою". Тоді не було ніяких шкільних автобусів, не було й доріг. Більше того, учні в ті часи ще й на колгоспних полях працювали задарма, били ящики на заводі, ходили на ферми доїти корів. В інші дні збирали макулатуру, металолом, їздили з виступами по фермах та підприємствах. А після цього десь в 6-7 вечора стомлені пішки поверталися додому. Так що не треба тут говорити про погану нинішню владу. Діти зараз не працюють на льону, картоплі, капусті, на колгоспному току, в овочесховищах - це вже прогрес! Немає так званих трудових таборів - це також добре!!!

      Видалити
    3. Анонім28.03.16, 16:11

      Не знаю, ми в 6 -7 вечора колись ніде не "бродили".В радянські часи автобусне сполучення було хороше, так що не треба плакати, що ходили всі пішки та й дітям по шкільному посвідченню були пільги. Добратись з Йосипівкиі Таборів в Баранівку -це не в Мар"янівку, чи в Мокре.Так колись діти працювали більше й здоровіші були, а зараз майже всі хворі, їм в школу важко прийти, не те , щоб виконати якусь роботу.

      Видалити
    4. Анонім28.03.16, 18:04

      До речі, в Йосипівці свого часу була ВОСЬМИРІЧНА школа. А в 90-ті роки у початкових класах було по 15 учнів.

      Видалити
    5. Анонім28.03.16, 21:25

      Та й в Таборах була школа. А тут мова йдеться, що дітей з 1 класу будуть возить.Ви подивіться як зараз дітей возять до школи, сидять один на одному, а водій ще й виконує роль вихователя супроводжуючого.

      Видалити
  22. Дивлюся на цей галас і не розумію,до чого тут голова Держадміністрації,просто до...зам мера замовили писанину? Коли хтось поцікавитися з писунів,районною радою керує інша людина,чому про це не чути?Чому Вельчинський,а не Мялківський?Може поясните,писаки?Причому Вельчинський?На мозоль наступив шефкухарю?Який всіх дурнями обзиває?Дивимося відео масляної,кому незрозуміло,про що😁

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.03.16, 19:48

      Прийти якщо ти мужик а не бздо на збори батьків в Жаборицю і ми тобі пояснимо і про мера і про зама і кого там ще . Прийдеш і скажеш шо ти той самий Юрій а я підійду пожати тобі руку , познайомимось . Ось там і вияснимо хто під чию дудку танцює . тобі видно туго доходить що батьки за школу глотки перегризуть кому треба

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 20:45

      Ви проводите збори, про які ніхто не знає. Запрошуєте туди тільки тих кого треба. Замовні статті по лєвим сайтам толкаєте. Тому вам ніхто і не вірить. У всіх склалося враження, що це не громада переживає за школу, а купка вчителів за свої дупи.

      Видалити
    3. Анонім29.03.16, 20:25

      І в кого ж це склалося таке враження?На збори запрошувалися всі батьки бо це були ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ!Громада ж села нас підтримала численними підписами.А більше нікого не запрошували ,бо нам уже деякі запрошувані у листопаді обіцяли ,що не чіпатимуть нашої школи.А ми,батьки. будемо відстоювати свою школу всіма методами ітут нам ніхто не завадить!

      Видалити
    4. Тетяна29.03.16, 21:25

      Наскільки я знаю там підписували навіть бабусі,в яких внуки ходять уже не перший рік в Баранівку в гімназію,де логіка,а вчителі гарно опрацювали батьків

      Видалити
    5. Анонім30.03.16, 08:30

      Логіка ??? Тетяна ти бува не блондинка ?

      Видалити
    6. Анонім30.03.16, 08:50

      Яка громада? Якого села? Заріччя ж давно є частиною міської громади? Чи ви вже теж сепаратисти? І підписи "по селу" збирала дружина директора. Боїться, що чоловік більше не приноситиме "ліві" гроші?

      Видалити
    7. Анонім30.03.16, 16:45

      Ага,раз ми мікрорайон Баранівки, то й залиште нашу школу у спокої!І мені дуже цікаво, де ж це у школі можна взяти "ліві"гроші?А щодо директора,то він їздить на велосипеді,а не на крутій тачці,як деякі,і живе у старій батьківській хаті, а не у палаці.І ще ,підписи по селу збирали батьки, коли не знаєте, то краще не пишіть,І одними підписами ми не обмежимося, будьте певні!

      Видалити
  23. І ще, коли ви,пишу з маленької,бо не поважаю людей які аноністи,ой сорі аноніми,боїтесь підписались,а такі героі,так заявляйте в голос претензії і будемо вирішувати хто правий,а хто балабол,щоб не сказати гірше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.16, 21:29

      Якщо я підпишусь Папою Римським тобі від цього легше буде ? Може ти не Юрій , а Параска . паспорта твого ніхто не питає .

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 20:51

      Це все не важливо. Важливо по справі говорити, а не тріпатися. Моя думка, що часу до 1 вересня ще вдосталь. Треба вирішувати все гуртом, а не тільки владі чи депутатам. Зважити всі за і проти, а тоді приймати остаточне рішення.

      Видалити
    3. Ольга29.03.16, 18:07

      А який смисл писати ім`я, ти всіх по одному імені взнаєш, чи тут всі дані вказуються, цікава людина.

      Видалити
  24. Анонім27.03.16, 20:26

    А про дітей хто подумав???? Легше "заперти" їх в автобус і вся економія!!!!Ми в свій час поїздили, знаємо, як це ДОБРЕ! Знищують все- спочатку колгоспи, добрались до освіти і культури, сільські ради- виживайте люди! Саме за це Майдан боровся! Ганьба!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.16, 23:08

      Нарешті і ти проснувся, бо я вже хвилюватись почав, думав мо сталось щось. Стільки коментів, а про колгоспи, культуру, Майдан ніхто не чи-чирк. Значить з тобою все нормально, раз телевізор дивишся, то ще живий, нєгодуй далі...

      Видалити
  25. Анонім27.03.16, 20:59

    Схоже пару чоловік спеціально накаляють обстановку от і все що я бачу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.16, 21:30

      Ага , твоя правда , кілька чоловік що школи закривають

      Видалити
    2. Анонім28.03.16, 11:06

      Ага, кілька чоловік, для яких школи стали кормушками. Це ж добре - одержувати зарплату зразу по кількох банківських карточках: на тещу-прибиральницю, сестру-бібліотекаря, матір-технічку, батька-сторожа, брата-кочегара і т.д. Он Драган з міського стадіону теж підходить до банкомата з кількома картками, бо пристроїв на стадіон тестя й дружину, замість яких працюють інші. Але ж він майбутній сват Душка, так що йому можна все. Так само видно вважають і директори деяких шкіл: я тут князь, і крапка! Он по Заріччю підписи проти закриття школи збирає дружина її директора, яка сама працює в школі №2. Шановні директори, затямте: князюванню рано чи пізно приходить кінець!

      Видалити
    3. Анонім28.03.16, 12:56

      Теж мені Америку відкрили. Так кругом. Всі завжди пхають своїх де тільки можна. Проти закриття шкіл звичайно найбільше виступають ті, хто там працює. Я вважаю, що треба шукати гроші на утримання шкіл, а не винних серед можновладців.

      Видалити
    4. Анонім28.03.16, 13:49

      Мабуть правильніше і гроші шукати, і можновладців таких гнати в три шиї.
      До речі була слушна думка перевести Зарічанську школу на тверде паливо.Школа нормально обладнана є навіть комп'ютерний клас, тому можна 50-80 дітей возити з інших сіл, яка різниця в 1-шу , 2-гу, чи Зарічанську школу?

      Видалити
    5. Анонім28.03.16, 14:01

      Одні сказали "ми плануємо закривати", інші почали гнівні коментарі написувати, і хоч би хтось запропонував вихід із ситуації, де взяти гроші і т.д.

      Видалити
    6. Анонім28.03.16, 14:36

      Де? Та хоча б почати з того що офіційно пооформляти на роботу всих працюючих на часних фірмах

      Видалити
    7. Анонім30.03.16, 23:58

      Хочу вам сказати, що не один директор школи району, навіть і який влаштував цілу родину у школу на роботу і отримує зарплату з декількох карток не має у центрі міста "маленький" двохповерховий маєток та ще менший магазин, стоматологію. В придачу до цього квартиру та ще один маєточок на вул. Комунарів

      Видалити
  26. А мялківський взагалі нічого не вирішує, сидить і слухає шо йому "папа" скаже, фантазії,ентузіазму,амбіційності- ноль, тільки б не чіпали, але ж і впливу теж - ноль.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 23:37

      Ця "сладка парочка" нагадує мені Путіна і Медведева, взяли район у руки та й рулять, навіть так само посадами міняються. А Ворощук то - Шайгу, що скажуть те і робить, куди скажуть туди іде.

      Видалити
  27. Анонім28.03.16, 19:10

    Гроші взяти не проблема , де купити совість і позичити її можновладцям . Щодо збору підписів по Зарічанській школі , підписи стали збирати ще на загальношкільних зборах . Прорахунком педколективу було назначити ці збори на першу годину дня , коли більшість працює ще в цей час . Однак 40-50 було присутніх . Головою зборів було обрано з батьків , вона ж збирала підписи і по одній з вулиць , треба було б всеж залучити багатьох батьків до збору по всьому селу . А коли хто не знає що відбувається в громаді і хто чим займається , то не слід базікати чого не варто . Якщо до цього процесу залучені і вчителі , це аж ніяк не протирічить ситуації . Слід відзначити і поведінку директора в данній ситуації , на відміну від тогорічних баталій за школу , він зробив певні висновки і став і за колектив і за батьків , тому що громада це сила , коли вона об"єднана спільною метою . Щодо переходу на тверде паливо . Якщо в адміністрації на заміну газового котла на дровяний немає коштів , ми зарічани всім селом самі скинемось , вам на осоромлення . А ви витрачайте і далі кошти на фейєрверки , на каменюки-памятники УПА поряд з памятниками ветеранам ВВВ . На те без чого можна обійтись , як завжди , кошти знайдуться .

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім28.03.16, 19:18

    Колись школярі були прикріплені до місця проживання . Зараз інакше . В Заріччі хто захотів , в силу різних причин , відводить своїх дітей в школи Баранівки . Інакше в Зарічанській школі зараз навчалося б більше сотні дітей . Закрити школи річ не хитра , особливо вигідно мотивуючи нехваткою коштів . А якщо через рік цих коштів буде через край ... А школа тю-тю , її вже не вернеш . поки жива школа - живе село , заберете школи і селам кінець , питання лиш часу (доживання до ящика) , молодь там не триматиметься .

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім28.03.16, 19:39

    Ви мені скажіть ось що . В Заріччі 80 дітей в школі . Діти нормально можуть сходити в їдальню і всі спокійно пообідати . Як накормити 1000 дітей навіть якщо й розділити їх на три перерви . Це ж як треба працювати кухарям на видачі а дітям челюстями щоб вкластися в 10-20 хвилин перерви . Про це хтось думав ? До речі , в Заріччі прекрасне харчування у дітей , запитайте це у дітей щоб уникнути всяких там спекуляцій . Говорите що утримувати в Заріччі дорого , не робіть для нас "привілегій" виділяйте кошти на рівні Баранівських шкіл на одного учня . Свої проблеми ми , як батьки , вирішемо самі , нам не звикати . Наші діти тут завжди під боком , де один одного знає , переказує якщо щось не так . Мені . наприклад , як батькові , дуже цікаво знати кошторис на утримання Зарічанської школи і кошторис утрамання адміністрації для порівняння , щоб я знав якою мовою розмовляти після прочитаних коментарів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олена28.03.16, 22:54

      Ти вже тут писав про все, ще про їдальню не було, добре, але хочеться нагадати, що діти ходять в школу насамперед вчитися, а про харчування дитини ти, як батько, мусиш сам потурбуватись. Не знаю, правда, кому і нащо я це пишу, але такий рівень істерики від 4-5 чоловік... Ну, справжнє Запіччя засвітили...

      Видалити
    2. Анонім29.03.16, 09:38

      Аноніму 19:39. Якщо Зарічанській школі дати кошти нарівні з іншими Баранівськими школами, то їх заледве вистачить до травня. Для порівняння: на одного учня гімназії чи школи №2 витрачається трохи більше 6000гривень, тоді як на одного учня Зарічанської школи - майже 18000гривень. Сумніваюся, що в Заріччі такі багаті батьки, щоб доплатити майже по 12000грн у рік за свою дитину. І справа не тільки в тому, що школа опалюється газом, бо гімназія теж опалюється газом. Зарплати вчителям складають більше 80% бюджету школи (бо це ж не тільки зарплати, а й заміни, лікарняні, відпускні і т.д.). А якщо директор так хотів перевести школу на тверде паливо, тоді чому не зробив цього? Його ж функція як директора - управлінська, а не вчительська! Розумію, що він підзаробляє ще й читанням годин,але хай би думав не про свій карман, а шукав додаткові кошти на твердопаливний котел. найлегше сказати - винна влада. Запитайте в Трохимчука, як він будував школу №2. Він там днював і ночував, їздив по всіх інстанціях, вибивав і випрошував кошти. А Стельмах тільки підбурює людей, а сам палець об палець не вдарив, щоб зробити хоч щось для школи!

      Видалити
    3. Анонім29.03.16, 12:31

      А для чого наші чоловіки та сини воюють в АТО, за державу яка не може виконати свої зобов'язання, ні нащо немає коштів, а звідки вони візьмуться коли все державне (загальнонародне) порозкрадали під виглядом прихватизації, всих лише байками кормили що в приватних руках піде все вгору, що податків, які вони будуть сплачувати, вистачить на всі державні потреби.
      Ось, всі переваги ринкових відносин, я то кажуть "на ліцо" Дожились що навіть школи закривають під гаслом "дітям потрібна краща освіта".
      Шукати кошти - він їх де повинен шукати в лісі чи може по полях, але де ті поля там одні чагарники

      Видалити
    4. Анонім29.03.16, 16:11

      Наші сини воюють в АТО за нас, щоб ворог не прийшов сюди і не забрав наші життя й наше майно, як це вже сталося на окупованій території! Там у свій час також кричали: нащо нам ця держава? Тепер отримали сповна! Держава - це громадяни, які її населяють! Не плутайте владу й державу! А дітям дійсно потрібна краща освіта і краща школа. Дітям потрібно знати як мінімум дві іноземні мови, вільно володіти ПК, якщо вони хочуть чогось досягти в майбутньому! І кошти не треба шукати в лісі, треба просто брати участь у грантових проектах, програмах обміну і т.д. Головне - не сидіти на місці й не чекати манни небесної, а працювати ДИРЕКТОРОМ, бути КЕРІВНИКОМ, а не ВЧИТЕЛЕМ.

      Видалити
    5. Анонім30.03.16, 08:39

      То по твоєму влада до держави ніякого відношення не має?

      Видалити
    6. Анонім30.03.16, 09:37

      Владу обирають громадяни: як місцеву, так і вищу. Так що тут треба нарікати не на державу, а на себе, на свою байдужість і продажність (коли голос віддається за пляшку олії та пачку гречки). Чиновники міняються, а Україна була, є й буде! Якщо не дай Бог не стане України - не буде й ГРОМАДЯН, а будуть васали й прислужники.

      Видалити
    7. Анонім30.03.16, 10:51

      Мене більш напрягає коли свій же українець тебе на....є.
      Казочку про пляшку олії розказуй своїм дітям, ніякі вибори при такій системі як зараз не допоможуть

      Видалити
    8. Анонім30.03.16, 12:44

      Казочка про пляшечку олії та гречку була реальністю на нещодавніх виборах мера Баранівки. Є навіть фото, де вдячні жителі Баранівки беруть з рук новоспеченої спеціалістки з благоустрою продуктові набори перед самими виборами. Чи може хоч одна людина в районі відмовилася від литвинівських подачок? Ніякі вибори не допоможуть при таких продажних громадянах, бо до влади завжди будуть приходити ті, хто має гроші!

      Видалити
    9. Анонім30.03.16, 13:28

      Якраз то Душко школу не закрива, а от ого конкурент...

      Видалити
    10. Анонім31.03.16, 10:07

      Душко не закриває, бо не не керує районом. Але він ще 5 років назад казав, що цю школу давно треба закрити, бо там немає ні нормальних умов, ні нормальних вчителів. Він взагалі на зустрічі з учнями гімназії сказав, що всі вчителі - придурки, і він ненавидить їх ще зі школи, а тому хоче спілкуватися тільки з учнями, бо вони завжди кращі від вчителів.

      Видалити
    11. Олена01.04.16, 22:10

      Так, була така зустріч і мова така була. Дякую, що нагадали.

      Видалити
  30. Анонім29.03.16, 00:16

    Чуеш ти Оленко краще стули писок бо ще зуби погубиш. І небазікай про знання бо іх в тебе видно що трохи бракує.Після Зарічанськоі дитина яка хоче навчатись будь яку 11річну школу закінчить ще й з відзнакою, бо знаня в ній дають хороші. Може ти хочеш сказати що 30 учнів одному класі це добре, це за 2-3 уроки,дитину хоть раз викличуть до дошки а в класі в 8-12 учнів дитина на кожному уроці може бути опитана. Я не вчитель , і ще тут на висловлював свою думку, але мушу писати, бо гидко дивитись як купка бездарних керівників та іх підлабузників хоче будь якою ціною знищити школу. Не ви іі будували не вам і закривати. Чесне слово аж злість бере,Олено не сунь свого носа в чужу тарілку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.03.16, 09:24

      Гарно звертаєшся до жінки, нічого сказати. Видно, що це в Запіччі так навчили. А про харчування скажу таке: раніше в гімназії навчалося більше 1000 учнів, і нічого - всі встигали поїсти. Зараз там навчається майже 700 учнів, тобто на 300 учнів менше. Тому 40 зарічанських дітей, які перейдуть у гімназію, спокійно зможуть поїсти на великій перерві. Тим більше, що в гімназії є не тільки їдальня, а й буфет. А щодо їдальні в Заріччі, то там найкраще харчується пан директор. Ще й кабінет обладнав поруч, щоб не тратити зайві сили. Це ж добре - тричі на день безплатно поїсти (за рахунок дітей, які не прийшли в школу), а потім прихопити з собою додому олії, хліба, масла та інших продуктів. Кожен день несе щось додому. Через це і побивається так, що тепер треба буде купувати продукти за свої кревні.

      Видалити
    2. Анонім29.03.16, 12:38

      Та він правильно звертався, бо жінки я теж тут не бачу, скоріше гадюку, це я як жінка тобі кажу

      Видалити
    3. Ольга29.03.16, 18:24

      Анонім29.03.16, 09:24
      я навчаюся в Заріччі, і коли нас немає в школі ці гроші переходять на інший день, у нас тьотя Галя пече сама булочки, та рогалики(і дуже смачні), їх також в неї можна купити за низькою ціною, а не в магазині відати 5 гривень і не наїстися нею, ми за обід платимо 5 грн., наїстетесь ви багато за ці гроші.
      Я учениця цієї школи, у мене тут навчається брат і сестра, і я не хочу щоб її закривали те,що ми вивчаємо тільки англ.мову не дає підстави для того,щоб казати що ми не освічені.
      Якщо наша школа не дає хороших знань, то чому на олімпіадах ми займаємо 1,2,3 місця, чому виходить що ми не гірше знаємо. Перш чим піднімати галас, запитали б самих дітей хочуть вони навчатись в цій школі, хороші знання вони тут отримують. Ви не запитували в нас, практично всі діти хочуть залишитись тут, якби тут ще й були 10-11 класи, то вона б була безцінна.

      Видалити
    4. Анонім30.03.16, 09:20

      Дорога дитино! Дорослі використали тебе у своїх інтересах. У всіх школах району (не тільки в Заріччі) харчування учня обходиться не більше 4-5 гривень. Чи переходять гроші на інший день, коли тебе немає в школі, з цим розберуться бухгалтери. Бо якщо тебе не було, а в класному журналі це не відмічено, то значить хтось інший з'їв твій сніданок чи обід. Мені дуже шкода, що дорослі дяді й тьоті не гребують нічим, втягуючи дітей у свої суперечки і боячись не втратити кормушку.

      Видалити
    5. Анонім30.03.16, 09:43

      Ніхто нікого не використовує, просто ми діти і батьки хочемо навчатись в своїй школі. У нас є своя голова на плечах.
      А от купка керовників та проплачених коментаторів хоче наших дітей пустити з торбою по світу.
      Якщо Ви стверджуете що вчителі в нашій школі не дають достатнього рівня знань дітям, то проведіть їм переатестацію, замість тих хто не пройшов наберіть нових (молодих)

      Видалити
    6. Анонім30.03.16, 12:48

      Доню, а після закінчення школи ти теж залишишся в Заріччі? На жаль, свого вузу в зарічанців немає.

      Видалити
    7. Олена30.03.16, 12:50

      Неадеквату 00:16. Кому і чого бракує добре видно з твого коментаря, а от про "чужу тарілку", ти сказав відверто, але ця твоя тарілка чомусь коритом уявляється.

      Видалити
    8. Анонім30.03.16, 13:56

      Я хоч ще дитина, тай то знаю, що після 9-ти класів до ВУЗу не поступають, це робиться по закінченню 11-го класу, тому я планую в 10-11 клас ходити навчатись до однієї з двох одинадцятирічних шкіл, як робили протягом вже скількох років випускники нашої школи.

      Видалити
    9. Анонім30.03.16, 15:09

      Оленка-гадючка , ти знову тут сичиш?

      Видалити
  31. Анонім29.03.16, 05:25

    Правильно. школи потрібно закривати!Потрібно зекономити кошти .щоб було за що гріти живота в Дубаях Вельчинському!

    ВідповістиВидалити
  32. небайдужий29.03.16, 08:19

    гроші на утримання шкіл можна найти. наприклад скоротити бібліотекарів по малих селах. туди ніхто не ходить люди оформлені там без освіти наприклад в таборах штукатур а зарплата в них будь здоров. необхідно скоротити управління сільського господарства і інші. по великому рахунку і клуби якщо відкриваються на новий рік і 8 березня непотрібні а це немалі кошти. підтримую батьків молодці а якщо вчитель не такий то є на кого міняти

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.03.16, 11:16

      До чого тут бібліотекарі й завклуби, якщо для них платиться зарплата з сільських бюджетів? Чи доцільно їх фінансувати, запитайте в міського, сільських і селищних голів. Щодо сільгоспуправління, то воно утримується з держбюджету. Хоч в управлінні вже давно пройшло скорочення, і воно вже не управління, а відділ. До речі, в адміністрації, у відділі освіти та інших відділах продовжується скорочення. І ніхто не кричить і не волає, не збирає підписи, хоч там усі мають вищу освіту і також мають право на працю за дипломом. Тратити можна стільки, скільки заробили: не більше й не менше! Якщо Жарі заробляють на податках аж 500грн. на місяць, то про яку сільську раду, бібліотеку, школу чи садок може йти мова? Оформляйте землю, сплачуйте податки і витрачайте свої доходи, як бажаєте! А то маєте гектари землі, не сплачуючи за неї ні копійки податків (бо оформили на пенсіонерів), а потім кажете: чому закриваються школи й садочки? Немає учнів і немає коштів - ось основна причина. Знаю одного сільського голову, який свою дитину ще з першого класу возить у Баранівську школу, але при цьому кричить, щоб не закривали школу в його селі. То виходить, що тим, хто має свій транспорт, повинна бути доступна якісніша освіта, а іншим - яка-небудь???

      Видалити
    2. Анонім29.03.16, 15:04

      Кого, кого а відділ освіти в першу чергу потрібно закрити

      Видалити
  33. Анонім29.03.16, 14:36

    Після Великої Вітчизняної війни школи по селах залишали, а тут навіть слухати смішно це все. Роблять розруху в країні і починають це все з сіл. Які колгоспи порозвалювали?! вже з цього моменту села почали занепадати, а тут школи позакривають, то взагалі, яка може бути мова про село. А влада нам навіщо, якщо вона навіть не думає про якийсь економічний зріст району, а потім всі дивуються чому молодь втікає з країни. Хто не жив у селі, той мене не зрозуміє. і скажу по правді в селі теж можуть дати якісну освіту, тільки не всі це розуміють. Помре село-не буде в нас держави. Але ж ламати- це не будувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 09:29

      А як ті колгоспи створювалися, чому не пишете? У мого прадіда наприклад забрали все: хату, худобу, землю, а самого розстріляли. Дружина і його десять дітей були викинуті на вулицю. Ледве вижили, хоч двоє дітей ледь не загинули від туберкульозу. Села знищили ще при совєтах, бо в господарів забрали все і віддали ледарям і голодранцям, які до цього пиячили й гуляли. Потім звичайно все устаканилося, але так просто те зло не могло зійти з рук. Розпад колгоспів у 90-і - то Божа кара за сльози матерів і дітей, за кров невинно убієнних господарів, у яких відібрали все й пустили по вітру! До речі, ті ж колгоспи й розібрали на частини нащадки голодранців і гультіпак. У село не приїхав хтось і не забрав худобу, приміщення і все інше. Члени колгоспу самі провели розпаювання і рознесли все по хатах. А тепер ще й нарікають.

      Видалити
    2. Анонім30.03.16, 10:58

      Все розклали голови колгоспів та інші "начальнічки" простому робітнику пропадало лише те що цим вище перерахованин не знадобилось.
      Як приклад колгосп в Ялишеві , хто його розікрав, люди чи пан Гавіцький?Тепер він знову до влади пнеться.
      І так в кожному селі.

      Видалити
  34. Сергiй29.03.16, 21:08

    В школi мистецтв теж непотрiбних фiлiалiв дофiга. Щей зарплата у директора в 5 раз вища нiж у адмiнiстрацii - за нєфiг дєлать отримує! От там порядок наведiть! Хоча наврядче туди сунутись будуть, за це ж Вeльчинському взяточка проплачена була.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.03.16, 21:57

      То це ж ти Сергій у всьому і винен! Ти про взяточку не повідомив свого часу куди треба, то тепер і маєш що? Нічого! Сидиш тут і по кнопкам на клавіатурі тикаєш, а він поїхав відпочивати в Дубаї чи Африку чи куди там ще. А ти сиди, пиши далі.

      Видалити
  35. Анонім29.03.16, 23:13

    Щось притихло наше Запіччя, невже дійшло, що їхні істеричні корчі тут не матимуть жодного впливу на перебіг подальших подій. На цьому ресурсі багатьом вдається трохи прочистити жовчні шляхи, ви цим скористалися зповна, заодно себе показали - дуже нагадуєте наполоханих тарганів, але значно агресивніші. Тому вже не цікаво.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 08:36

      О, баран в чані обізвався, сиди там тихенько і не бекай

      Видалити
  36. Анонім30.03.16, 00:49

    Шановні дописувачі не ображайте вчителів. Саме вони вам дали дорогу в життя. А влада робить все, щоб школи закривалися, щоб вигнати вчителів зі школи, адже роботою вони вчителів не будуть забезпечувати. І скоро буде так, що ваших дітей, внуків і правнуків не буде кому вчити. Подумайте на цим!!! І що жде ваших дітей в майбутньому???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 08:57

      У минулому році всіх вчителів з оптимізованих шкіл забезпечили роботою. Наприклад, тільки школа №2 прийняла у свій колектив більше 10 вчителів. Скоротили тільки частину пенсіонерів. Учителів ніхто не ображає, просто пенсіонери мають дати дорогу молодим учителям. Ось і все. А уроки повинні читатися на належному рівні, а не просто вичитуватися, щоб потім діти платили за репетиторство.

      Видалити
    2. Анонім31.03.16, 19:10

      на скільки годин забезпечили? чи не так, як берестівського вчителя у Баранівці, на 4 години. А віже живе у Берестівці!!!!!

      Видалити
  37. Анонім30.03.16, 09:34

    То що заважає в зарічанську школу набрати нових (молодих) вчителів замість пенсіонерів?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 10:59

      Заважає вартість навчання одного школяра, замість 8 тис.грн. витрачається 18 тис.грн. А ви тут про колгоспи.

      Видалити
    2. Анонім30.03.16, 12:27

      Заважає байдужість зверху , у яких ні совісті , ні поваги до людей . У них одне мірило - гроші . шоб вам їх в гроби позакривали ті гроші .

      Видалити
    3. Анонім30.03.16, 12:37

      Нічого страшного це ж для дітей, для їх майбутнього, краще хай на дітей ці гроші підуть чим невідомо куди.
      Отже вияснилось що закривають не через неякісу освіту, а через те що навіть на дітях хоче дехто нажитись.
      При радянській владі все будувалось з нуля, і ніхто не плакався що невистачає коштів.Вийдіть на вулицю озирніться навкруги , все що ви побачите побудовано чи зроблено при тій владі,якою поганою, як зараз модно казати, вона не була но для людей вона багато чого доброго зробила.
      А тут готове не можуть утримати, а про побудувати нове той нема мови.

      Видалити
    4. Анонім30.03.16, 14:25

      А що в Зарічанській школі одні пенсіонери працюють?

      Видалити
  38. Анонім30.03.16, 11:35

    хочуть закрити сільські школи, а ви попробуйте кожного ранку підняти 6-річну дитину з ліжка і зібрати її в школу, а в 15-00 (в кращому разі) дитина приїжджає додому. не думаю, що це дуже добре. та і діти з школи до якої переводять інших не в захваті від нових учнів. це по-вашому дуже добре? я це вже все бачила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 12:38

      Пробую щоранку, бо живу в Баранівці за училищем. Мені на роботу треба на 8:00. Тому з дитиною виходимо з дому о 7:20. Забираю дитину з групи продовженого дня о 17-15, бо працюю до 17:00. Чим ваша дитина краща за мою, не розумію. Вашу хоч підвезуть до школи, а ми йдемо пішки кілька кілометрів. Бо хочемо вчитися. Що б тут хто не говорив, але таких знань, як у школі №2, ваша дитина не здобуде ніде. Наприклад, у минулому році єдиний випускник району набрав 200 балів з математики, і це був учень школи №2!

      Видалити
    2. Анонім30.03.16, 13:45

      Людино добра, водиш то води собі на здоров'я, а наші самі до школи ходять і так дуже зручно і для самих дітей і для батьків, мікрорайон тихий всі один одного добре знають, то й не страшно дитину одну відправляти до школи.
      Ми ж не вимагаємо закриття Вашої школи, то й нашу будьте такі ласкаві не зачіпайте.
      До речі по закінченню 9 класів багато хто з дітей йде навчатись до вашої 2-ї школи, і нормально й там навчається

      Видалити
    3. Альона30.03.16, 19:05

      Ніколи не втручалась в суперечки, але Аноніму 30.03.16, 12:38 відповім щодо 200 балів з математики: думаю, пан Білошицький не буде заперечувати, що такі грунтовні знання він здобув завдяки Валентині Миколаївні Цимбалюк, а не "найкращій школі в районі"

      Видалити
  39. Анонім30.03.16, 11:37

    були колгоспи-була в селян робота, а зараз крім пляшки молодь, яка не втікла з села, більше нічого не бачить

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 12:26

      Замість колгоспів є сільгосппідприємства. Майнові та земельні паї здали для них в оренду колишні члени колгоспів. І зарплати непогані там платяться, але молодь не хоче працювати на селі. Гляньте оголошення в місцевій пресі: скрізь потрібні доярки, гноярі, трактористи і т.д. із зарплатою 3-5тисяч гривень на місяць. Але для сільської молоді краще пропивати дідову чи бабину пенсію, ніж іти на свій хліб.

      Видалити
  40. Ольга30.03.16, 19:45

    Анонім30.03.16, 12:38
    Пєтя, набрав 200 балів бо він хотів вчитись, а його тато працює в Заріччі завучем, і чого коли наші діти йдуть в першу,другу школу, і вчаться на відмінно і закінчують з золотими медалями, то ця школа присвоює собі цю дитину, вона її за 2 роки зробила відмінником?
    Нас дітей ніхто не накручує, я навчаюсь в 9 класі і у мене є своя голова на плечах, думати я вмію самостійно, повторюся ще раз хай пан Вельчинський запитає в дітей, а не робить власні виводи, чесно дістало просто не має слів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 23:06

      Дядьку, діти в 9 класі вже не путають "виводи" з висновками...

      Видалити
    2. Анонім31.03.16, 20:17

      Блін , задрали ви своїми умовами . Раніше без цих умов і розумніші були , і трудолюбивіші . Завтра вам ще золоті унітази в школах давай . В Заріччі два роки назад замінили вікна , двері , підлогу , поремонтували стіни , є свій хоть і маленький але спортзал , дітям вистачає , компютерний клас . Нам в свій час таке і не снилось . мене одне цікавить : звідки ви такі скоти там в адмінистрації понабирались ? Очевидно , на вчителів злобу зачаїли ще зі школи .

      Видалити
    3. Анонім01.04.16, 08:03

      дійсно скотиняки, як сказав би О.Ляшко

      Видалити
  41. Анонім30.03.16, 21:14

    Медики , вихователі дитсадків , вчителі всі вони відносяться до невиробничої сфери , але всі вони приносять користь . Поясніть мені яка користь з тих павуків і пиявок в адміністрації ?

    ВідповістиВидалити
  42. Анонім30.03.16, 21:26

    Цілий тиждень ідуть баталії і я ніяк не зрозумію ні відділ освіти , ні адміністрацію . Невже так тяжко виїхати в те ж Заріччя , зібрати людей і нормально поспілкуватись , в будь якому разі не уникнути зустрічі , вони пройде або з ініціативи влади , або з ініціативи народу . Останній варіант буде більш радикальним , тут не треба бути стратегом щоб це усвідомити . Невже наша влада дійсно настільки бездарна що окрім популістських висловів на цьому сайті неспроможна нічого зробити ? Гнів батьків я ще можу зрозуміти , їх перепевняють емоції . Чому влада вдає байдужість ? Без згоди громади реструктуризація шкіл не провотиться , хіба що подадуть це під виглядом згоди . Однак її нема , судячи з відгуків .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.03.16, 10:28

      Баталії розгортаються тільки тут. Як відомо, владою оголошено тільки наміри щодо оптимізації, але жодного рішення ще не прийнято. Думаю, що будуть ще і зустрічі, і дебати. І не раз. Але потрібно все ж таки, щоб люди зрозуміли: і державі, і громадянам потрібна якісна, а не кількісна освіта. Для чого утримувати десять напівпорожніх шкіл, якщо можна належним чином укомплектувати й утримувати 5-6? Гімназія і школа №2 заповнені наполовину своєї потужності, зарічанська також. У Заріччі немає ні спортзалу, ні нормального кабінету для трудового навчання, ні кімнати, де б першокласники могли спати (це вимагається законом), не обладнані кабінети фізики та інші. А ви кажете, що там гарні умови. Третій клас навчається в напіваварійному приміщенні, де немає не тільки внутрішнього, а й зовнішнього туалета. З державного бюджету будуть виділятися тільки кошти на обладнання базових шкіл (за умови, що пройшла оптимізація). Вихід такий: або утримувати й далі десятки напівпорожніх шкіл, але зарплати й енергоносії сплачувати як за класи по 20-30 учнів (тоді всі вчителі можуть забути про доплати, надбавки та ін.), не ремонтувати доріг, не фінансувати належним чином медицину (бо звідкись же треба забирати додаткові гроші на зарплати вчителям), або ж провести оптимізацію, доукомплектувати базові школи як учнями, так і новим навчальним обладнанням (компютерні класи, лінгафонні кабінети і т.ін. за рахунок державних коштів). Як на мене, краще одержати якісні знання, а не атестат чи свідоцтво про освіту.

      Видалити
    2. Анонім31.03.16, 11:56

      Ви тільки почитайте що пишуть в соцмережах що робиться в ваших захвалених школах: "це правда шо цей "Єстефеєв", вчора побив школьніка і чуть не побив вчительку, а сьогодні біля редакції побів жінку? І кажуть міліція проїхала і не затримала його. Тільки що бачила, як його накінець то пендилями запхали в міліцейську машину. Щось наробив в магазині (у Батона) і два молодика його догнали і зкрутили, заразу таку. Сьогодні в школі №2 на власні очі бачила ,як він ледь не вдарив вчительку. Вчора він заходив у гімназію і набив технічку. Тому, нашу школу відвідала міліція". І це ви хочете щоб ми батьки з радістю згодились на закриття нашої зарічанської школи, і відправили своїх дітей туди де такий бардак робиться?

      Видалити
    3. Анонім31.03.16, 20:35

      А вчителям і так не платять ні індексацію, ні престижність. А тільки ставлять умови, що ніби як ми їх виконаємо ці умови, то буде все!!!

      Видалити
    4. Анонім01.04.16, 12:41

      Індексація зараз не платиться нікому, бо і вчителям, і всім іншим працівникам були підняті оклади у звязку з підняттям мінімальної зарплати. А престижність платиться в розмірі 5%, що не заборонено законодавством. Пройде оптимізація - будуть кошти на заохочення для кращих педагогів. Хоча за яку престижність може йти мова, якщо вчителі в деяких школах навчають по 4-5 учнів у класі? Це який треба мати престиж, щоб до тебе на урок прийшло кілька учнів! І хіба справедливо платити однакову зарплату вчителю, який щодня навчає на кожному уроці по 20-30 учнів, і вчителю, до якого прийшло кілька учнів?

      Видалити
    5. Анонім01.04.16, 19:56

      Цього року оптимізація вже пройшла. А вчителі, учні яких позаймали призові місця на обласних олімпіадах, і в конкурсі-захисті наукових робіт МАН премії не отримали!!! І не отримають ніколи через нашу владу!!!

      Видалити
    6. Анонім02.04.16, 14:09

      Доки вчителів буде більше, ніж учнів, про премії можна забути.

      Видалити
  43. Анонім30.03.16, 22:14

    Треба Заріччю відділитись від Баранівки , Остудімова по сумісництву мером Заріччя і директором школи , налоги з лісгоспу в Заріччі осідатимуть . За три роки в Заріччі будуть асфальтовані дороги , освітлені вулиці і автобус курсуватиме Заріччям збиратиме дітей до школи . Баранівка хай живе на налоги самих передових підприємств - фарфорового заводу , заводу "Случ" , льонозаводу , ПМК , колгоспу і ще низки подібних .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.16, 22:43

      Так ось ви як заговорили... Це вже пахне сепаратизмом. Може ще Зарічанську народну республіку створите?

      Видалити
    2. Анонім30.03.16, 23:29

      а Душко їм ще дороги ремонтує і моста підвісного зібрався будувати... Дулю цим клятим сепаратистам, а не моста. Душко, не будуй їм нічого і витри з генерального плану міста за такі розмови!

      Видалити
    3. Анонім30.03.16, 23:55

      Якщо зважати на події останніх місяців, то Остудімов справді може стати вашим мером, тільки не за сумісництвом.

      Видалити
    4. Анонім31.03.16, 08:15

      Яким мером, що ти мелеш, тоді точно будуть асфальтовані дороги от тільки вони будуть в лісі.
      Ще так масштабно ліс ніколи не крали, як при його правлінні, зараз ліснички вкрай обнагліли. Раніше хоч підводами крали, а тепер грузовими машинами.

      Видалити
    5. Анонім31.03.16, 12:37

      Зіновій сам винуватий в данній ситуації , сам себе підставив . Навіть якби владика і приїхав його зняти , ми , зарічани все одно добилися б його поновлення , навіть якби довелося б писати всім селом до патріарха . Зараз багато що залежить саме від нього . Знайде сили виправитись , ми його відстоїмо скільки б нам не варто було б нервів . 30 років тому зарічани відстояли своє право на відкриття храму , дойшло до збору підписів на адресу Михайла Горбачова . Зібрали , добились . Під лежачий камінь вода не тече , ми це усвідомлюємо . Тому і владі слід пам"ятати про цей факт . зарічани школу відстоять , а от дехто може за це постраждати .

      Видалити
    6. Анонім31.03.16, 12:40

      Київський самопроголошений патріархат ніким не визнаний , до того ж знаходиться під анафемою . І взагалі , тут тема шкіл , а не храмів і їх приналежності.

      Видалити
    7. Анонім02.04.16, 17:22

      Аноніму 22:14.Так, буде як у лісгоспі-В лісі робочих розрахували і ходять працюють як у ПП і отримують гроші в конвертах.Покалічився в лісі-твої проблеми, лікарняного не отримаєш. Хоч як тут не кричать, але Вільчинський правий-молодші класи та група садочку це найкращий варіант на даний час.

      Видалити
  44. Анонім31.03.16, 06:30

    А таке чули що нашого батюшку Зіновія зняли??? Самий найкращий і добрий , не рвач як баранівський!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.03.16, 11:38

      І це попи зробили тихо, без різних повідомлень, обговорень та дебатів, мабуть тому, що Зіновій часто моливсь за українських воїнів.

      Видалити
    2. Анонім31.03.16, 12:00

      Треба було переходити до Київського патріархату, а не служити Московському, то ніхто вашого Зіновія і пальцем би не тронув.

      Видалити
    3. Анонім31.03.16, 21:39

      а Зарічанці так за свого Зіновія переживали, що Владику, який його від служіння відсторонив, хлібом-сіллю зустрічали і руки націловували.

      Видалити
    4. Анонім31.03.16, 22:48

      Барановский роман церковный- зачем ставишь палки отцу Зиновьеву???Тебя наверное душит "жаба" что к тебе меньше ходит прихожан?? Изменись и к тебе люди потянутся!

      Видалити
    5. Камєнєв31.03.16, 23:30

      Очень хорошая мысль, но хотелось бы более конкретно узнать, как должен измениться "роман церковный", а то легко сказать изменись.

      Видалити
  45. Анонім31.03.16, 12:25

    Зробіть підвісну кладку(яку обіцянками будують років 20) собі від адміністрації до цвинтара , ми , зарічани , ходитимемо і по дерев"яній . І не приписуйте сепаратизм там де бездіяльність . У нас ніяких претензій до пересічних баранівчан , вони з такого ж тіста як і ми , у нас претензії до влади .

    ВідповістиВидалити
  46. Анонім31.03.16, 14:05

    "30 років тому зарічани відстояли своє право на відкриття храму...", писали аж Горбачову. Цікаво, а чому ніхто із зірічан раніше не наважувався відстоювати це своє право, хоча б при Брєжнєву? В часи Горбачова люди вже масово будували свої церкви без жодних "чєлобітних государю". Теж мені революціонери знайшлись на Вербових вулицях.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.03.16, 15:04

      Та в Заріччі цих революцьонерів можна порахувати на пальцях. Тут волають тільки купка вчителів і родичі техперсоналу. Збирали підписи кілька днів і назбирали тільки зо два десятки. І це при тому, що в Заріччі проживає 1500 людей!

      Видалити
    2. Анонім31.03.16, 20:31

      А ви звідки знаєте, скільки назбирали підписів? Не в адміністрації випадково працюєте??? Боїтеся за своє місце?

      Видалити
    3. Анонім01.04.16, 12:59

      Як і всі християни, я боюсь тільки Бога. Повірте, він усе розсудить і все розставить на свої місця. А всю цю балаканину можна охарактеризувати народною мудрістю: "Багато галасу - з нічого".

      Видалити
  47. Колобок05.04.16, 22:15

    якщо закриття школи дає більше коштів ніж перевезення усіх учнів до більшої школи - нема питань. Так, не зручно, на півгодини треба вставати раніше. Але, і якість навчання і дохід педагогів (навіть закритої школи) буде вищим.
    Якщо ж на перевезення учнів нема а ні транспорту а ні бюджету а ще і вільних місць у тих школах - куди їх мають перерозподіляти - то такі "рехворми" треба проводити в першу чергу в господарстві "рехворматорів". Оті три автомобілі, що не вміщаються у двох гаражах - оптимізувати!. А ті 20 Га земельки, що не взмозі власноруч обробити "рехворматор" - повернути у власність громади. І все відразу стане на лад.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.04.16, 08:45

      На перевезення є транспорт, і коштуватиме воно в рази менше, ніж утримання малокомплектної школи. А місця у великих школах є. Вони також заповнені на половину своїх потужностей. Наприклад, колись у гімназії вчилося більше 1000 учнів, а тепер - 700. Так що 40 дітей, яких підвозитимуть сюди із Заріччя, та 13 дітей з Йосипівки не переповнять і без того незаповнену гімназію.

      Видалити
    2. Анонім06.04.16, 14:57

      А чому тільки 40 дітей з Заріччя ? В Заріччі 80 дітей в школі і ще кілька десятків ходять до Баранівки самотужки , загалом більше сотні . По яких критеріях вибиратимуть тих кого возитимуть ? У кого хоть якийсь тато чи мама ?.. І взагалі , давайте залишимо базар щодо Заріччя - школу не віддамо , це аксіома . Хоча в Вільчинського і є звязки в Києві та не слід забувати що з Заріччя багато теж вихідців в різних впливових міністерствах і відомствах , як не вони , то їх діти . Знати тільки що шукати і де . Попередньо уже багато з ким мали мову , в тому ж міністерстві освіти ... А совість дехто все ж продав .

      Видалити
    3. Анонім06.04.16, 16:58

      Школу в Заріччі не закривають, а переводять у школу І ступеня, у якій залишиться навчатися десь до 40 учнів. Решту 40 будуть підвозити до гімназії, як і тих, котрі вже ходять до гімназії.

      Видалити
    4. Анонім10.04.16, 08:59

      Дайте Заріччю спокій . Школа в Мирославлі дуже добрий приклад того як "переводять" школи . Ви , скоти , покажіть що ви відкрили , а закривати наука не велика .

      Видалити
  48. Анонім11.04.16, 16:50

    Шановний воєнкоме!!! Ви не знаєте де взяти хлопців на заміну тим що в АТО? Підгоньте автобуси до адміністрації, як буде районна сесія і беріть усіх і не дивіться на довідки - вони куплені.В АТО від них МОЖЕ буде більше користі, а то поки хлопці охороняють вони тут додеруть район. Лікарні " модернізували", ліси вивезли, річку заклеїли лишилося їм тільки позакривати школи. Де ви створили робочі місця. Легше валити ніж будувати.Заберіть їх будь ласка! А ми будемо гордитися за своїх обранців, які " добровільно" підуть боронити кордони України!

    ВідповістиВидалити