04 березня 2015

Ще одне підприємство у Баранівці збирається забруднювати атмосферне повітря


Баранівське підприємство "Райагропромтехніка" збирається отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Про свої наміри публічне акціонерне товариство "Баранівське підприємство "Райагропромтехніка" повідомляє в оголошенні, опублікованому на сторінках місцевої газети від 4 березня.

В ньому підприємство повідомляє про свій намір отримати дозвіл у департаменті екології та природних ресурсів Житомирської облдержадміністрації на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в результаті роботи твердопаливних котлів чотиристороннього верстату.

Згідно опублікованої інформації, перевищення санітарно-гігієнічних показників якості атмосферного повітря (ГДК, ОБРВ) при проведенні розрахунків розсіювання у приземному шарі атмосфери на межі СЗЗ не зафіксовано. Існуючі величини викидів від джерел забруднення ПАТ "Баранівське підприємство "Райагропромтехніка" пропонується прийняти як нормативні.

В оголошенні також зазначається, що свої зауваження та пропозиції мешканці Баранівки та району можуть надсилати до місцевих органів влади за адресою: вул.Леніна, 12 та до ПАТ "Баранівське підприємство "Райагропромтехніка" (вул.Першотравенська, 30).

Нагадаємо, що 20 серпня ТОВ "Еко Нова" оголосило про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в результаті роботи термічного утилізатора відходів, що викликало невдоволення мешканців району.

29 коментарів:

  1. Свідомий громадянин04.03.15, 21:47

    Шановний авторе публікації !!!
    Називайте, будь-ласка речі своїми іменами... забруднюють атмосферне повітря в Баранівці безліч підприємств, а Дозвіл на викиди мають одине чи два... По закону треба отримати спочатку дозвіл, а потім вже здійснювати викиди. А у власників "Райагропромтехніки" після багатьох років безкарного ігнорування природоохоронного законодавства РАПТОМ прокинулась совість і вони вирішили жити по закону

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дирекція05.03.15, 14:02

      аноніму і остальній братіі яка боіться підписатись своім іменем. Дозвіл на викиди №1820655100-32 ми отримали ще 20.01.2009 року. Закінчився він 20.01.2015 року. З 2.01.2015 року підприемство веде відповідну роботу по отриманню нового дозволу який зважаючи на нашу діяльність буде безстроковий. Відносно того що питання екологіі в Баранівці стало модним то це правда. Правда ініціаторами виступають ті хто породив ці \еки\ і ті хто потравив цілі селища. Дирекція

      Видалити
  2. Анонім04.03.15, 21:49

    Душко готується до осінніх виборів - примусив братика прикрити йому тил на екологічному фронті (бо дуже в нас серйозно за екологію всі взялися ....)

    ВідповістиВидалити
  3. Депутат04.03.15, 22:21

    Сьогодні дозволи на викиди мають лише ОРГАНІК та ЕКОНОВА, а решта - обо старі, що не відповідають дійсності (бюджетні організації), або ніяких (ці тихенько платять екологічний податок у конвертах перевіряючим і внаглянку димлять)

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім04.03.15, 22:24

    спитайте про дозвіл у тіх чортів, що влаштували ПЕКЛО в автоколоні і накривають димовою завісою весь куток....
    куди дивляться депутати ??? до виборів готуються ????

    ВідповістиВидалити
  5. Дирекція05.03.15, 14:03

    коментар зайвий

    ВідповістиВидалити
  6. Павло06.03.15, 14:55

    Як на мене, то не можна підприємствам, які забруднюють повітря знаходитись у межах міста. Я вірю, що показники викидів у нормі і т.д., але вважаю, що підприємства такого типу повинні знаходитись якнайдалі за межами міста. Це просто моя думка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець07.03.15, 00:55

      там де закінчуються межі міста - починається межа сільської ради і т.д. нечійних земель небуває. чим краще мешканець Баранівки від мешканця таборів чи Ст. Гути ???? для цього в межах міста існують промислові зони, які зазначені в генплані і які обираються з врахуванням меж житлової забудови, природних факторів (роза вітрів, рівень грунтових вод, напрямок течії річки і т.д.) на генплані Баранівки промислова зона в районі колишнього Льонозаводу та Хлібозаводу. а викиди в атмосферу завжди будуть, для цього і існують норми ГДК (гранично допустимі концентрації). А шкідливих викидів в атмосферу від спалювання листя в Баранівці в 10 разів більше, ніж від всіх підприємств міста разом узятих. Тож починати потрібно з себе....

      Видалити
    2. Анонім07.03.15, 13:38

      Коли будували льонозавод і формували, як ви кажете, промислову зону, Баранівка закінчувалась біля кладовища. Так як за цей час межі міста змінювались в бік збільшення, то не може йти мови ні про яку промислову зону, там де вона зараз є і взагалі не треба використовувати навіть цей термін.Маю надію, що з часом рівень культури наших, так званих, промисловців підвищиться, вони більше будуть думати про екологію і про людей які живуть поруч, тоді питання відпаде саме собою.

      Видалити
    3. Мешканець07.03.15, 23:39

      Аноніму 07.03.15 13:38
      льнозавод введений в експлуатацію в 1986 році, а генеральний план Баранівки затверджений роком раніше, і на ньму межі населеного пункту включають вищезазначену промислову зону з санітарно-захисною зоною 500 м, межі якої проходили максимально по Дубрівській трасі і не зачіпали житлової забудови на вул. І. Франка (а ця житлова забудова існувала і в той час, тобто Баранівка жодного разу не закінчувалась біля кладовища....)
      Наразі, Вам потрібно підвищити свій рівень знань історії свого населеного пункту та його географії, а також рівень знання законодавчих актів і керівних документів, а потім говорити від імені людей....

      Видалити
    4. Анонім08.03.15, 06:49

      Вам простіше перейти в сусідній кабінет і підняти " законодавчі акти і керівні документи")))

      Видалити
    5. Анонім09.03.15, 20:00

      До 1989 року межа була по вулиці Старченка

      Видалити
    6. Анатолій09.03.15, 21:01

      З постів можна зробити висновок, що Мешканець це працівник міської ради, а можливо і сам мер. Невже їх не турбує яким повітрям будуть дихати жителі міста.Я не думаю що вони хочуть зробити гірше своїм виборцям. Потрібно обєднатись і громаді і керівництву в прагненні зробити наше місто комфортним для життя. Звичайно потрібно знайти якусь середину, щоб і бізнес розвивався, а з ним і робочі місця і екологія була на достойному рівні. Давайте будемо чути один одного і не може бути в таких серйозних питаннях корупційної складової.

      Видалити
    7. Мешканець11.03.15, 00:14

      Анатолію 09.03.15 21:01
      до міської ради жодного відношення не маю (і не хочу), а тим більш до крісла мера...
      Але вдячний Вам за ПЕРШУ виважену позицію на теренах цього блогу, бо втомило вже читати крайні праві (лизоблюдські) або крайні ліві (брехливо-опозиційні) висловлювання, в яких вбачається лише політичне підгрунтя, а не вболівання за долю міста, мешканців і їх майбутнє шляхом єднання громади, примирення влади і бізнесу, досягнення консенсусу між екологією і людським прогресом...

      Видалити
  7. Громадянин06.03.15, 21:26

    Я знаю одне, якщо кожний з тих хто вкорочує життя людям міста своїми димарями буде думати, що він самий хитріший ігноруючи при цьому думку людей, то одного разу сам може згоріти в побудованих ним же печах разом з усим своїм барахлом.І ніхто його не спасе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Депутат07.03.15, 12:31

      тисячі людей - тисячі думок.... для усіх хорошим не будеш, там де починаеться суспільна думка породжується хаос. ЯКЩО ВРАХОВУВАТИ ДУМКУ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ - то процес прийняття рішення затягнеться на роки, а будівництво новобудови чи підтримання життєдіяльності старих підприємств стане просто неможливим.... і про створення робочих місць для людей, які хочуть працювати і кормити свої сімї можна забути саме через таких людей, які вважають що їхня думка стоїть на рівні з законами і обовязкова до виконанння.

      Видалити
    2. Правий сектор07.03.15, 18:50

      Коли був Янукович - "узурпував владу", зараз прийшли так звані "демократичні сили" то вигрібайте по повній))) Громадські слухання , колективні звернення, мусорна люстрація і т. д. Попробуйте хоч одне рішення прийміть без думки громади МИ вам покажемо.

      Видалити
    3. Депутат08.03.15, 16:35

      згоден, зараз повний безлад, так зване НАРОДОВЛАДДЯ в своїй повній красі... раніше це мало назву "АНАРХІЯ" !!!!

      Видалити
    4. Анонім12.03.15, 13:07

      Так, дійсно АНАРХІЯ, але цей "анархічний борщ" вигідний певним особам, котрі наживуться сповна. Смішно, що тут влаштували такі бурхливі дебати через чотири твердопаливних котли, які працюють в РТП. Через нові ціни на газ такі котли будуть стояти незабаром чи не в кожній хаті. Що тоді скажуть непримиренні захисники екології? І куди вони дивляться, коли в нас палають поля? По Баранівці й району пішла справжня пошесть: підпалювати суху траву. Внаслідок цього вигоряє все живе в радіусі десятків кілометрів. В окремих селах уже горять сараї і хліви, на які перекинувся вогонь з полів. Ось де справжня трагедія і варварство, бо отруюється не тільки атмосфера, а й знищується все живе, вигоряють цілі екосистеми...

      Видалити
    5. Анонім12.03.15, 13:30

      А біля магазину престиж взагалі у вечері не можливо пройти від смороду, чим вони палять, закопчений весь центр

      Видалити
  8. Анонім09.03.15, 20:02

    Будемо обєктивними для того щоб офіційно оформити дозіл на викиди не вистачить а ні грошей а ні часу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець09.03.15, 21:09

      грошей це коштує від 5000 до 10000 грн в залежності від складності екологічних досліджень (і це все замовляється офіційно сертифікованій організаціїї), а часу 4-6 місяців в залежності від бюрократичної впертості і жадібності організацій, які погождують документ (але все це при умові, що наші місцеві "ПРАВДОЛЮБИ " І "ЗАХИСНИКИ ЕКОЛОГІЇ", що дуріють від нудьги в органах місцевого самоврядування не почнуть "ДОПОМАГАТИ"....)

      .... Забув назвати ще одну обовязкову умову : Підприємство, для якого робиться Дозвіл, повинно офіційно існувати, обладнання сертифіковане і мати дозвіл Гірпромнагляду на експлуатацію... А це для Баранівки з розряду Наукової Фантастики :)

      Видалити
    2. дурію від нудьги11.03.15, 22:05

      Що ж тут фантастичного? Що замовник має "офіційно існувати", а як може бути інакше? Хто ж тоді виступатиме замовником екологічної експертизи? А кого влаштує обладнання без сертифікату? Напевно ж не про самогонний апарат йдеться. Про Гірпромнагляд, звичайно, можна розповідати багато, але без них було б не краще, це безпека працівників. В чому фантастичність?

      Видалити
    3. Мешканець12.03.15, 21:56

      Що фантастичного ??? як може бути інакше?... Хто зможе показати офіційні документи на підприємства-пилорами (оформлене ЧП, де власник є єдиним робітником, обладнання закуплено за готівку і на основних засобах не рахується, в експлуатацію не введено, як обєкт підвищеної небезпеки не зареєстровано, робочі місця не атестовані, споруди побудовані (або ще радянські) без проекту і в експлуатацію не введені, сушилки цих пилорам димлять без будь-яких дозволів, лісоматеріали 90% лівак)... і де ж тут офіційність ????
      Така ж історія і з конторами по виготовленню пілет чи брикетів, а ще яскравіше там де палять вугілля - ці димлять яскравіше, ніж всі разом узяті пилорами.... і на днях вже пустило пробний димок нове виробництво по Вугіллю в автоколоні, так що тепер будуть диміти в дві горлянки, і радості від цього у мешканців прилеглих будинків стане вдвічі більше....
      А основна моя думка така:
      треба боротися не за екологію, а за суворе дотримання всіми без винятку законодавства, тоді і екологія буде в порядку, і робочі будуть отримувати з/п не в конвертах, і умови праці будуть людськими, і в міській буджет для розвитку міста кошти потраплять.

      Видалити
    4. Вельмишановний Мешканцю! А в якій частині Баранівки ви "мешкаєте"? Ви компетентна людина, правильно перерахували суть сучасного підприємництва в Баранівці і тут же ввели в курс громаду стосовно автоколони. Скоро літо і коли на вулиці 25 і вище хочеться відкрити вікно і подихати свіжим повітрям.Уявіть розчарування коли відкривши вікно відчуваєте запах гарі від продуктів піролізу деревини, яким займаються перераховані вами "підприємці-промисловці" Якою буде ваша реакція, коли ви розумієте, що всі легальні важелі впливу не працюють. Тут багато звучало різних варіантів розвитку подій то хочу вам сказати, що всі вони будуть актуальні.

      Видалити
    5. мешканець13.03.15, 22:47

      Мешканцю, це ти кому пропонуєш "боротися не за екологію, а за суворе дотримання всіми без винятку законодавства"? Якщо хтось живе біля смердючої труби, то йому байдуже легально його травлять чи ні, яким чином там утримують працівників і які у них умови праці, йому заважає сморід, шум, чи ще якась напасть, то з чого він має починати - правильно, із заяви в прокуратуру про порушення його прав на здорове довкілля. А ти тут розтікаєшся "мислію по дрєву".

      Видалити
    6. Анонім14.03.15, 22:50

      Шось тут багато мешканців розвелось.

      Видалити
    7. Мешканець15.03.15, 00:09

      для початку, пофантазуй і видумай собі імя, відмінне від мого або назвись справжнім....
      а суть моєї попередньої думки в тому, що боротися треба з причинами, а не з наслідками !!!! якщо з труби смердить, то це є наслідок, а причина - підприємець чХати хотів на закони, йому головне БАБЛО !!! а якщо б міська рада і районна адміністрація виконували свої функції щодо недопущення утворення вищезгаданих причин, то не мали б ми і наслідків. І заяви в прокуратуру повинні подавати саме ці органи, а сьогодні ситуація така, що на них треба заяви писати за БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ .

      Видалити
    8. Леонід15.03.15, 13:41

      Толку з тих заяв. Скільки їх вже подано, включаючи і генеральну.

      Видалити