23 грудня 2014

У Баранівці впереддень нового року обиратимуть нового голову райради (оновлено)


30 грудня на позачерговій тридцятій сесії Баранівської районної ради шостого скликання, депутати будуть вирішувати єдине питання - обрання голови районної ради. Ініціаторами скликання позачергової сесії виступила група депутатів райради у кількості 16 чоловік.

Відповідні документи опубліковані на сайті Баранівської райради.


Нагадаємо, питання щодо обрання нового голови депутати пропонували розглянути на позачерговій двадцять сьомій сесії районної ради ще 22 серпня. Однак більшість депутатів не підтримали цю пропозицію аргументувавши це тим, що тимчасове керівництво районної ради справляється з виконанням покладених на них обов’язків, а так як дали людям обіцянку до наступних виборів не обирати нового голову райради, то мають її дотримуватися.

фотокопії документів сайту райради

85 коментарів:

  1. Анонім23.12.14, 15:48

    Ну хто на цей раз дорветься до влади і продемонструє що він може? Завіряю - йому не позаздриш. Ми будемо питати його за корупційні схеми, кришування, і хай не думає, що дамо спокій. Хто там уже був - на смітник, у кожного із вас рильце в пушку. Потрібні нові. Тільки не кроваві зрадники ЛТВ - урна на готові. Проте, скоро вибори і ми покажемо гідну громадську думку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь23.12.14, 16:17

      Хто це ми? Аноніми? Ну-ну...

      Видалити
    2. Анонім23.12.14, 16:33

      Вы считаете, что мусорные урны это так круто, это наверно так глупо и бессмысленно, что просто не хватает слов, этим мы доказуем какие мы дикари, надо иметь уважение до всех, тогда мы будем меняться, и окружение возле нас тоже… Злоба поражает злобу……

      Видалити
    3. Анонім23.12.14, 18:58

      Міняй "пластінку" урна вже не актуально.Треба було раньше туди повкидати тих хто там зараз, а то вже ходять наче нічого не сталось.Скоро вибори то хай депутати вирішують.

      Видалити
    4. Марко23.12.14, 23:10

      Аноніму 16.33. А кто это тут у нас такой русский-русский? Якщо, Ви з нащадків Голохвастова, або близькі родичі з Сердючкою то це круто. Бо інакше Вам би довелось вживати замість "доказуем" - доказываем або демонстрируем, "до всех" - ко всем, "окружение возле нас" - наше окружение, ну, якось так. Шкода, що текст короткий, але було б цікаво і такий послухать у Вашому виконанні. Пишіть ще. А про баки Ви так даремно, на багатьох діє.

      Видалити
    5. Анонім24.12.14, 06:11

      Марко, принимаю критику, и буду исправляться, мне не стыдно признавать свои ошибки, но я не считаю, что я, тот человек, которого нужно критиковать, или исправлять именно в этой рубрики, я здесь не главный герой… и я по крайней мере никого не обижала в отличии от вас, но, что есть то есть, и лично я думаю что вы и есть та самая большая Злоба… так нельзя………Марко, спасибо за внимание……… Вам хочу пожелать, что б ваши знание грамматики не пропадали даром на меня, а езжать Верховную Раду…. Там уже вас заждались……Успехов………..

      Видалити
    6. Марко24.12.14, 13:13

      Прошу пробачити мене шановна пані, я не хотів Вас образити, але рідною мовою Ваш текст, напевно, був би кращим...

      Видалити
  2. Мешканець23.12.14, 16:22

    хто-хто ???? там тільки один бажаючий, котрого ПРОКАТИЛИ минулого разу - ВЕЛЬЧИНСЬКИЙ !!!! після минулої невдачі - піднабрався сил, заручився підтримкою депутатів (не за ДЯКУЮ звичайно) і в новий бій... Ну ДУЖЕ вже засумував за владою і грошима :) мабуть ЗОЛОТИЙ ЗАПАС вже закінчився, хатинку навпроти міськради треба добудувати !!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім23.12.14, 17:13

      А от і помиляєтеся, Пане Мешканцю. Бажаючий зовсім інший. Він, до речі, першим приніс відповідне депутатське звернення в районну раду. Запитайте в Цицюри, і він скаже, хто ж цей загадковий Інкогніто.

      Видалити
    2. Мешканець23.12.14, 17:48

      ???? здивували, і хто ж це у нас ще найдостойніший ???

      Видалити
    3. Анонім23.12.14, 22:28

      От і дійсно не вгадали не Вільчинський,а його "нововиявлений протеже" Курбатов.Ну Михалюк уже відпочиває.Вільчинський хитрий став ,він сам не піде,когось підставить.А сам тихенько кінотеатер буде приватизовувати і відбудовувати.Так і Осіпчука в лікарню просунуть,щоб грошики було куди списувати.А Душко грошей не краде от його і не призначають,щоб не мішав їншим.От Вам і чесність і порядність.

      Видалити
    4. Анонім24.12.14, 10:01

      І знову пане(і) Анонім23.12.14 22:28 не вгадали))) хто наступний кандидат?)

      Видалити
  3. Микола23.12.14, 17:10

    Я щось не зрозумів... Депутати! Ви ж людям обіцянку давали, а тут позачергово сесію збираєте спеціально, щоб обіцянку порушити? Ви про себе якої думки взагалі? Владу відчули персонально? Це ми вас нею наділили, а ви оце отак плюєте на людей і на свої обіцянки?!

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім23.12.14, 21:02

    Після того як провели громадські слухання по головному лікарю і громада підтримала Шатровського депутати зібрались і комісією у складі декількох депутатів підтримали як претендента на посаду Осіпчука, при цьому повністю знехтували думку народу, то я не дивуюсь їх безбожним діям. Совість відсутня повністю, одні посади і відкати в очах. ЖАХ, СХАМЕНІТЬСЯ.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім23.12.14, 22:08

    Буде хтось з бувших жуліків

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім23.12.14, 22:58

    Які обіцянки!!!! пану Вільчинському потрібно влади. Ой вибачте тільки що поступила інформація що він хоче потрапити в книгу рекордів Баранівського району в рубрику кількість разів буди не обраним головою районної ради, вже 8 є, дуже потрібен,9. і 10, ніхто в історію районну не війде з такою кількісттю. Ну зато запамятають,)))

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім24.12.14, 00:21

    Питання до штабу супротиву, та інших диванних організацій а ДЕ ОБГОВОРЕННЯ КАНДЕТАТУРИ????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.12.14, 05:27

      А кому вони потрібні ці ОБГОВОРЕННЯ????Невже Ви так ще і не зрозуміли,що ніхто не слухає цю громаду???Зробили,а висновок уже давно готовий.І депутати як овечки без власноі думки.І як крали ті гроші через лікарню так і будуть красти.

      Видалити
    2. Анонім24.12.14, 12:45

      Обговорення потрібно тоді, коли при призначенні на якусь посаду має бути врахована думка громади. Зараз же, голову райради обиратимуть депутати, яких в свою чергу обирала та сама громада. Обговорення у даному випадку - це буде дублювання воєвиявлення громади.

      Видалити
    3. Василь24.12.14, 17:13

      Згоден. Але ж подивіться, що вони роблять! Обіцяють одне, а роблять інше! Якщо не обговорення, то значить треба самих депутатів розігнати та нових обрати. Я розумію, що це не завтра. Будуть вибори - оберемо нових, а вони вже нехай голову оберуть. Так же було домовлено? А тут на тобі ! Який висновок напрошується? Комусь дуже не терпиться в крісло влізти. Причому настільки не терпиться, що сесію позачергову "зганяють". Треба певно знову двері перекрити 30-го та нагадати цим депутатам хто вони і для чого...

      Видалити
    4. Анонім25.12.14, 08:44

      Необрання голови райради та непризначення голови РДА вигідне тільки колишнім регіоналівським недобиткам, бо допоки не прийдуть нові люди на посади, ці так і будуть керувати. А таку обіцянку просив у депутатів райради Строєв, коли, боячись люстрації, сам написав заяву про звільнення. Але район не повинен жити розумом Строєва та йому подібних. Пройшла ж Революція Гідності!!!! А скрізь в Україні все ще керують колишні... Тому так і живемо... Шкода...

      Видалити
    5. Строєв25.12.14, 18:43

      В Баранівській районній раді за моєї каденції не звучало слово "партійність". Основним пріорітетним напрямком роботи було відстоювання інтересів громади району,право кожного депутата бути почутим. Сесії проходили конструктивно,були дискусії, не без цього, але питання вирішувались.Я вважаю, що не потрібно зараз, на рівні району, спекулювати питанням партійності, є важливіші питання,тому треба розібратись чи більший патріот свого краю,той хто шапки міняє.
      В лютому 2014 була надзвичайно напружена обстановка. Зараз аналізуючи той час розумію,що написавши заяву про дострокове припинення повноважень,вчинив правильно, заодно і побачив хто є хто.
      Я хотів би побажати відвідувачам сайту бути добрішими. Ми живемо в невеликому містечку, кожний день бачимось,вітаємось і не хочеться усвідомлювати, що поряд людина яка під "Анонімом" виливає на тебе бруд.
      Кожному властиво помилятись. Не помиляється той,хто нічого не робить, але час все розставить на свої місця.

      Видалити
    6. Анонім27.12.14, 21:22

      Ігор краще згадай як ви потрапили у раду і де ваші ШТИКИ

      Видалити
    7. Анонім28.12.14, 17:07

      Конструктивно працювали з перекосами у бік АМБІЦІЙ дикого а згодом ФІДОРЧУКА. ВОДИЛИ КОЗЛА(литвина)по району а поруч прозібали мешканці без будь-якого захисту і надії на краще.ТОБІ публікувати свої мемуари ІГОРЕ потрібно через років 20 та з дозволу людей-таксистів які тебе знають як облупляного бо їм ти насолив найбільше.А у РАДІ ти протирав штани і промотував райбюджет

      Видалити
    8. Строєв28.12.14, 21:17

      Сильно)))

      Видалити
  8. Анонім24.12.14, 10:04

    Федорчука Вову - Васіного сина вам та дрина шановні хто хоче на цьому нагрітись. Васильович - ти трохи тут наколотив (баб слухав) - та мужик ти наш, порядок любиш, даже кого журив вони за тебе дурниць не говорять. Баранівчанам треба тверда рука.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Баранівчанам треба, щоб депутати слова дотримувались і робили те, що їм люди кажуть, а не так, як їм заманеться. Виходить прийшли люди в зал - добре люди, як скажете, ми ж ваші обранці. Вийшли люди з зали - "рєшаем сваі дєлішкі дальше" ?

      Видалити
    2. Анонім24.12.14, 12:20

      Не всі депутати такі,повірте

      Видалити
    3. Анонім24.12.14, 12:48

      30 грудня у них буде нагода це довести...

      Видалити
    4. Л.Горшкова24.12.14, 16:29

      Шановний аноніме, звідки такі знання про дату сесії? Я, як делутат, не знаю дати сесії і хто подав кандидатури. Так, є люди, котрі ініціюють проведення сесії щодо обрання голови райради.Я також за те, щоб дотримувались попередніх рішень. Але життя вносить свої коректури. У нас з приставкою В.о. керівництво району, що обіймають посади перших і навіть редактор газети. Шкода, що часто фантазуємо і звинувачуємо... Повністю згідна, що 10 депутатів не можуть вирішувати за всіх 42 щодо головного лікаря. Але так склалися обставини. Преса була присутня....

      Видалити
    5. Л.Горшкова24.12.14, 16:30

      Перепрошую. На сайті є дата.

      Видалити
    6. Анонім24.12.14, 17:56

      І чомусь у ці 10 увійшли люди,які взагалі не підтримали громаду.......А Ви Люба Василівна "на чийому возі їду тому і пісеньку співаю".Дуже соромно за наших непотрібних депутатів(якщо їх можна назвати НАШИМИ).

      Видалити
    7. Л.Горшкова24.12.14, 20:09

      Я їду на своїй позиції. Як би я, як Ви, мала чого соромитись, то писала б, як Ви, анонімно. Різницю помітили?!.Вибачайте. Буде сесія і почуєте, що не голосували одноголосно, але деталей не ждіть від мене. Гарне правило: почни з себе! (щодо пісеньки).

      Видалити
  9. Анонім24.12.14, 15:35

    Все неправда.
    Будуть обирати не голову рвйради, а головного лікаря. Є дві кандидатури. Вгадайте кого мають "призначити", якщо рекомендують не обирати Шатровського ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь25.12.14, 21:56

      Так. Цілком можливо, що питання обрання головного лікаря включать у повістку денну. 99%, що 30грудня дві ключові посади отримають нових власників. І все це руками старого депутатського корпусу, де вже всі давно спєлісь і можна протягнути будь-яке рішення. Зараз все порішають, а ми потім будемо руками розводити зі словами ну а що вже тепер поробиш. Скоро будуть вибори. До цього часу всі ключові посади можуть побути в режимі в.о. Нічого страшного. Процедури процедурами, але вирішувати як, коли, кого і куди призначати повинна громада.

      Видалити
  10. 30 грудня... Символічна дата... Ну що, народе, залишимо все погане у старому році?
    Ворощук! Перекривай двері! Дейнека! Давай каністру! Один...Два...Три... - Райрада, гори!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.12.14, 21:53

      Ви всі супостати, бачу що спалите сельсовет ,русаки хренові ...

      Видалити
    2. Сергій Нікітчин27.12.14, 09:07

      Олеже! Я вас прошу, тільки без каністр - не беріть гріх на душу!

      Видалити
    3. Аліса Селезньова27.12.14, 13:51

      30 грудня. На фоні райради стоїть Ворощук і мовчки дивиться у небо, немов би в очікуванні якогось знаку чи то від бога чи то від когось з Небесної сотні. Поруч пробігає з каністрою в руках Дейнека, запитуючи де взяти сірники, бо сам мовляв некурящий. Невідомі молоді особи забивають останні цвяхи у прилаштованих на дверях райради нахрест дошках. З сесійної зали чути крики: "Сірожа, не бери гріх на душу", "Людоньки шо ж це робицця" та "Ура! О це я понімаю новий рік!". Метрів за 200, на площі Леніна, за всім цим спокійно спостерігають бійці 15-ї пожежно-рятувальної бригади, провсяк випадок тримаючи на поготові бронсбойти. Біля ЗАГСу два міліонери щось старанно записують на аркушах паперу формату А-4. Серед здивованих зівак-пішоходів можна почути "Та ну нах!", "А я казав!", "Скинеш мені потім по блютусу". І тільки у вікні пятиповерхівки, що навпроти райради, можна було розгледіти силует жінки, яка готувала олів*є, зрідка поглядуючи на екран телевізора, де Надя запевняла Іполіта, що це зовсім не те, що він подумав. Далі буде...

      Видалити
    4. О котрій годині все буде починатись???????? Хочу це бачить.........., до речі, сірники в мене є завжди.....

      Видалити
  11. Анонім24.12.14, 21:43

    "Добрій душі" від 24.12. Я , як колишній учень СПТУ-11 , хотів би вам побажати досягти того рівня відповідальності перед суспільством і людьми , який присутній Любов Василівній . Вона завжди відстоювала свою позицію , не дивлячись на пагони . І люди , які її знають , можуть це підтвердити . Якщо її позиція не співпадає з вашою , ну , як кажуть , ще не вродився той що всім вгодив . Не знаю що там на обговоренні ради щодо головного лікаря було , але , на скільки мені відомо , як мінімум 80% медперсоналу проти Шатровського . І річ не в тому що він поганий фахівець , а в тому що травматолога ніким замінити , в той час як обов"язки уролога можуть лягти на плечі і терапевта і хірурга . Тут ще хтось писав що Душко не краде ... Може воно так і є , навіть не стану сперечатись , маю лише одне запитання до нього : ЯК ТАМ СПРАВИ З НАШОЮ ГІДРОСПОРУДОЮ , ВЖЕ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім24.12.14, 22:19

      Вам відомо???? 80%???? проти Шатровського????? Відстоюйте свою позицію разом із Любов Василівною, із іншими "героями" району??? але не брешіть і не перекручуйте фактів.
      Стосовно Шатровського - людина, яка здатна змінити щось в медицині, але декому (їх десь 10 %) це не подобаються.
      Незнаєте що на обговоренні було - так там тільки один медик виступив, що нікому буде замінини Шатровського травматолога, ну по її словах вона тянула на відсотків 0.0000001, хоча в залі було достатньо мед персоналу.
      Стосовно шлюзу читайте районну пресу і будете знати!!!
      А якщо не знаєте, а просто хтось попросив написати, то із цього і починайте.

      Видалити
    2. Л.Горшкова25.12.14, 09:08

      Шановний аноніме(24.12.2014 22:19)! Вам відома моя позиція? Пишіть тоді своє ім*я і поговоримо. В такій ситуації Ви - "герой" району, але (Вашими словами продовжую) не брешіть і не перекручуйте фактів.

      Видалити
    3. Максим Пашкевич28.12.14, 21:08

      Кого, пробачте, читати? Районну пресу? У районі є преса??! Не знав...... І ще, шановний аноніме, коли Ви настільки убогий та затурканий, що навіть ім'я своє написати не можете, при цьому згадуючи чужі прізвища, то Ви просто дурник, на якого скоро взагалі ніхто не звертатиме уваги.

      Видалити
  12. Анонім25.12.14, 06:46

    Такий спеціаліст як. Шатровський ще не доріс до даної посади,а Душко. чим скоріше збирає гроші на виплату преміальних в судовому порядку спеціалісту ради.І чи не соромно міському голові ходити із скриньками по місту, а самому обкрадати бюджет, виплачуючи по 200-300% премії особисто собі та наближеним людям .Ганьба такому меру!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Депутат райради25.12.14, 09:33

      На висловлювання наближених до так званого *штабу супротиву* аноніЗмів і відповідати не хочеться, але кого ж ви хочете пропихнути на головного лікаря? *Лікар* навіть два слова докупи зв*язати не зміг на обговореннях, а Шатровський - як мінімум доповідь доктора медичних наук (причому зрозуміла людям). Ваш *головний* потрібен тільки для ручного керування Зедінськими, Вельчинськими, Хімічами щоб відстояти свої власні матеріальні інтереси. А з приводу Душка - хоча б ви всі разом взяті зробили для міста стільки як він, тоді щось і писали б. Та й взагалі деяким *кандидатам* на голову райради потрібно на політичний смітник ( і пригорнути зверху, щоб не вилазили)

      Видалити
    2. Анонім25.12.14, 17:05

      Кажете, доповідь доктора наук? Жесть! Якого доктора? Яких наук? Там просто майже годину тупо зачитувалася нова медична реформа. І жодної пропозиції (повірте: жодної!) щодо покращення медичного обслуговування населення! Пообіцяв тільки доплачувати санітаркам. Звичайно, це ж вони першими "чемно" зустрічають пацієнтів ще на порозі лікарні. А як же люди? Так і будуть цілий день вистоювати в черзі, щоб отримати медичну консультацію? Які конкретні пропозиції щодо вдосконалення роботи закладу? Їх просто не було!!!! Згадав тільки, як важко медикам. А звичайним хворим хіба легко?

      Видалити
    3. Анонім25.12.14, 23:09

      Погоджуюсь. Ніякої змістовної програми ми не почули, була лише суха констатація фактів,якими володіє Шатровський І.В. , як начмед з 15 річним стажем. Він гарно розказав про основні засади медичної реформи тай по всьому. Плюс проінформував скільки виділяється коштів в доларовому еквіваленті на лікування одного хворого в різних країнах. Цим звичайно дав мотив для роздумів для одного з учасників цих "слухань" , що не могло не повеселити люд. Натомість Осіпчук В.В. коротко і ясно виклав свою позицію. А навіщо це шоу було робити думаю всі ми знаємо. Хто уважно слухав то зрозумів,що по вимогах того наказу МОЗу,який зачитав представник з області Шатровський І.В. не дуже прохонже. От і шукають підтримку у всіляких зборах трудового колективу,громадських слухань,які власне ніякої юридичної сили у вирішені даного питання не мають.

      Видалити
    4. Максим Пашкевич28.12.14, 21:24

      Згоден. Тільки не розумію, що вам всім заважає висловлювати думки від власного імені, а не під огидним Анонімом? А щодо мера... І так зарплата, наскільки я пам'ятаю їхні декларації, 8 тисяч у Душка, 5 тисяч у Гнилориби. І якщо це правда, що він по 200-300% премії виписує, то це просто 3,14-здєц

      Видалити
  13. Анонім25.12.14, 09:36

    Дико чути про обіцянки людям. Не знав, що люди і Строєв тотожні поняття. Легше керувати чи впливати на безголовий колектив, хоч і обраний людьми. Колектив райради на даний час безпорадний.
    Заступник і голова -- дві великі різниці, хто слухає заступника? Ситуація вигідна для реваншу Регіонів(вибачте, уже Порошенків).
    Щодо головного лікаря. Один ставленик Душка, другий Хіміча, а вибирати з нікого. З одного боку збори, на які зібрали усі організації підконтрольні Душку, з іншого адмін ресурс. Крайніми будуть вчителі, які голосували за головного лікаря.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.12.14, 21:18

      Якщо чоловік гниленький, то чи він заступник, чи голова результат буде тей самий.

      Видалити
  14. Анонім25.12.14, 09:42

    Ой! А хто доріс? може той спіціаліст яка вместо того щоб збирати гроші зі скринькою, їздить із сотрудніком в кущі за Баранівку, а потім ображана що її застукали біжить до суду вимагати за свою не дуже тяжку поведінку премію???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.12.14, 17:15

      А можна детальніше? Співробітниця... Кущі... Я таке люблю!)

      Видалити
  15. Анонім25.12.14, 10:02

    Оленко хватить писати гадості на Душка, виключай комп і бігом до мене в машинку, зустріч біля "Фавориту")))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А оце діло цікавіше мать її в пень ту хідроспоруду Оленко хто ти і хто тебе постійно чекає біля Фавориту...

      Видалити
  16. Анонім25.12.14, 10:22

    Щодо гідроспоруди, тільки не треба тут плакатись, що немає документації.
    Магазинчики та тому подібне строять без докуметтів , а потім вже узаконюють (бо це для себе) або по документах які зроблені шахрайським шляхом.
    А от шлюз зробити для людей для міста, то так виявляється не можна...

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім25.12.14, 10:25

    Головна мета мого попереднього коментару була сказати слово про Любов Василівну , як педагога , як людину яку я поважаю все життя. Мені байдуже хто стане , Шатровський чи Осіпчук , я виріс достатньо щоб повірити що хтось із них щось змінить в системі (не той рівень) . Та й до медицини я не маю жодного відношення . Гроші полюбляють всі , той же Шатровський , напевно . В любій системі існує своя пираміда . А вам порадив би просто походити коридорами лікарні і послухати і лікарів , і простих санітарів . Я навіть знаю багатьох , хто готовій розрахуватись або піти з посади у разі якщо стане Шатровський і це люди які ще непогано розуміють у медицині . Вміння працювати з людьми і по-людськи до них відноситись - це теж дар . І ще одне , особисте . Я не чіпляю на себе ярлик "патріота" чи "героя району" . Я простий робітник і це моя участь в житті , до "корита" відношення не мав і не матиму . І на моє переконання , кожний народ заслуговує на тих керівників , яких має . Що заробили у Бога те й маємо і не нити потрібно , а частіше дивитись у дзеркало власної душі .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.12.14, 23:21

      Погоджуюсь. Більшість персоналу лікарні проти Шатровського і він це добре знає. Спеціаліст він гарний,але чомусь не ладить з колективом. І це величезна проблема. Не вірю,що його противники відразу ж порозраховуються, бо зараз не той час , щоб роботою накидатись. Але....роботи нормальної не буде .І це в установі, яка лікує громадян. Атмосфера в трудовому колективі є вкрай важливою, бо на роботі ми проводимо більшість свого часу. От дивишся на Шатровського зі сцени - така цяця, білий та пухнастий, а насправді кажуть він справжній тиран. Хоча нічого дивного,багато хто гарно говорить ...

      Видалити
    2. Анонім27.12.14, 19:24

      Підтримую, Шатровський - ще той самодур і буквоїд, уже багатьох з роботи вижив. Осіпчук хоч нікому ніколи крові не пив і в колективі до нього ставлення на багато краще.

      Видалити
    3. Любов28.12.14, 09:46

      Шатровський спеціаліст вищої категорії і вимогливий як керівник, що дуже важливо для нас пацієнтів. Є такі працівники лікарні, яким потрібно давати зауваження чи й посварити. Не свариться він з особистих мотивів, а вимагає відповідальності на робочому місці кожного. Не всім це подобається. Тому, як Ви коментуєте, є незадоволені. Зате люди будуть мати гарне лікування. Такого керівника потрібно лікарні. Він не прогинатиметься під "сім"ю". Що дуже важливо. Дивіться глибше. Ніхто не принижує Осіпчука, він лікар, але не керівник. Згодні?

      Видалити
  18. Анонім25.12.14, 18:12

    От наївні :-) Житомир вже все вирішив ;-) а ви тут думкою радійте

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім25.12.14, 22:43

    Не розумію нічого...чому так негативно всі ставляться до Осіпчука...він хоч чемний та порядний..завжди порадить та вислухає!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.12.14, 22:00

      Як людина непоганий.Як керівник він ніякий. Зелінському такий і треба, а чи треба людям?

      Видалити
  20. Анонім26.12.14, 10:48

    В кожній людині є і добро і зло , все залежить що ми хочемо побачити

    ВідповістиВидалити
  21. Мешканець28.12.14, 12:48

    Тема Баранівки вже висвітлюється у центральних інтернет-виданнях :
    http://blogs.korrespondent.net/blog/events/3461319/

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім28.12.14, 17:01

    Вільчинський вже наМЕРився...свого часу.... що він зробив для людей?ой,да,точно,лампочки гірляндові на вул.леніна почіпив....більше,нажаль,нічого не запам*яталось....

    ВідповістиВидалити
  23. Максим Пашкевич28.12.14, 17:23

    Пропоную адміністрації сайту зробити коментарі платними))) бо вже половина коментарів - це типовий бруд виборчих штабів тих чи інших кандидатів на ту чи іншу посаду. Нехай платять на окремий рахунок для допомоги армії наприклад.

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім28.12.14, 18:04

    ПОГОДЬТЕСЯ ВЕЛЬЧИНСЬКИЙ МОЛОДЕЦЬ відвів від нас страшну біду яка реально несла небезпеку БАРАНІВЦІ.БОМБУ ЯКУ БАРАНІВЧАНАМ ПІДЛОЖИЛИ душко і еко нова ЗНЕШКОДЖЕНО.ЗА ЯКІ ЗАСЛУГИ І З ЯКИМИ НАМІРАМИ столичний журналюга так турбуеться звісно не за дарма і не зрозуміло де він нарив таку інформацію ДЕРЖАВНА ТАЄМНИЦЯ І ГОДІ .А ВЕЛЬЧИНСЬКОГО І КУРБАТОВА НАМ ПОТРІБНО ПІДТРИМАТИ. ВОНИ ДІЙСНО СЕБЕ ПОВЕЛИ ТАК ЯК ПОДОБАЄ ДЕПУТАТАМ НАШОЇ ГРОМАДИ.У ЦЕЙ СКЛАДНИЙ ДЛЯ НАС УСІХ ЧАС ПОТРІБНО ГУРТУВАТИСЯ БІЛЯ РОЗУМНИХ І ПРОВІРЕНИХ ЛЮДЕЙ ШОБ ПЕРЕБОРОТИ ТРУДНОЩІ .ОКРЕМО ХОЧУ НАГОЛОСИТИ НА ТОМУ ЩО У НАШОМУ МІСТЕЧКУ Є ОСОБА ЯКА РАЗОМ ІЗ ПРИХИЛЬНИКАМИ ВНОСИТЬ ДЕСТАБІЛІЗАЦІЮ У НАШЕ ЖИТТЯ І УЖЕ ВПРОДОВЖ КІЛЬКОХ РОКІВ ПРЯМИМИ І ОПОСЕРЕДКОВАНИМИ ДІЯМИ ДОШКУЛЯЄ ЖИТЕЛЯМ МІСТА ЦЕ НАШЕ ГОРЕ НАША БІДА З ЯКОЮ МИ ЖИВЕМО МОВА ЇДЕ ПРО душка.ВІН ТАК ДАЛЕКО ЗАЙШОВ ТАК ЗАГРАВСЯ ЩО ЙОМУ ПОТРІБНА ДОПОМОГА АБО ГРОМАДИ АБО ПРОКУРАТУРИ В ОДНОМУ І ДРУГОМУ ВИПАДКУ ЦЕ ЙОГО ВИЛІКУЄ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.12.14, 21:14

      Спам.

      Видалити
    2. Бред щоби далі збивав пішоходів інфу в студію ящо це правда...

      Видалити
  25. Анонім28.12.14, 18:47

    а чим ти армії допоміг крім ТРЬОПУ ?????

    ВідповістиВидалити
  26. Анонім28.12.14, 18:50

    в кожній брехні є доля брехні, а решта - правда !!!!
    ми то собі про Вельчинського і так знали, але те що все так високо переплітається .....

    принесіть хтось у вівторок сміттєвий бак - може панам депутатам сподобається :)

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім28.12.14, 20:38

    МОЛОДЕЦЬ!!!!!!!ЩЕ НІХТО ТАК НЕ ПІДЛИЗУВАВСЯ ДО вільчинського і курбатова.А ЗРОБИТИ вони НІЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ,ВСЕ ЯК БУЛО ТАК І Є ,ТІЛЬКИ ПРОПІАРИЛИСЬ.А КОМУ ЛІКУВАТИСЯ ПОТРІБНО ЦЕ ТОЖЕ ПИТАННЯ ВІДКРИТЕ?!?!

    ВідповістиВидалити
  28. Максим Пашкевич28.12.14, 21:34

    Вам обом довбанутим анонімам треба лікуватись. Такий розмір шрифта говорить сам за себе.

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім29.12.14, 06:11

    Коли будемо іти до лікарні і Вас не забудимо прихватити,бо Ви зовсім не контролюєте свої емоції.....

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім29.12.14, 12:50

    Чому нічого не змінилось??? Купка князьків вирішують долю району, і начхати їм на думку людей. Вільчинський як вогню боїться громадських слухань, і хоче за допомогою клану Савича (який особисто переконує депутатів голосувати за Вільчинського), прийти до посади голови рай ради. Де правда, скільки можна так знищувати Баранівський район?

    ВідповістиВидалити
  31. Свідомий громадянин29.12.14, 13:31

    НЕ Доппустимо старих ворюг до влади !!!!
    всі завтра до Райради
    Нехай виконують обіцянки перед народом, а інакше - всіх в сміттєвий бак !!!!!

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім30.12.14, 06:37

    Коля! Віддай прапора прапора Володі.Не тягни на себе чуже покривало.За сепаратизм потрібно відповідати і не тільки тобі,але і меру. Душенці та айболиту так званому "кандидату наук" Шатровському з покровителем Цицюрою

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталія06.01.15, 21:03

      Аноніме, Ви убога людина... Шатровський рятує людей! Покровитель у нього кожний чоловік, кому він допоміг і майже всі жителі району. А що Ви доброго зробили іншим в своєму житті ? Тільки й того, що кричите на замовлення...

      Видалити
  33. Анонім04.01.15, 21:44

    Тут періодично згадують про Еко Нову.Скажіть мені шановні,а чому ніхто зараз не згадує про уранові кар'єри під Ст.Гутою і якими нас травились ще з 80хроків?чому ніхто не каже про чад,який іде з колишньогої автоколони,де зараз спалюється вугілля-в них є хоч один дозвіл?Вони, до речі,на відміну від Еко Нови знаходяться в межах населеного пункту,і увечері в районі вулиць Франка,дубрівського шоссе від їхнього виробництва немає чим дихати.Нас травили і травлять давним давно,але згадали чомусь тільки про Еко нову.І хто згадав-людина,яка ще коли була при владі давала їм всі дозволи на виробництво,щоправда тоді вони звались Еко сервіс.А зараз ця людина робить з себе народного захисника,бо знову рветься до влади-пройти на голову районної ради не вийшло але ж незабаром нові вибори?

    ВідповістиВидалити