04 грудня 2014

У Баранівці понад 300 людей протестували проти "шкідливого" підприємства


3 грудня близько 300 мешканців Баранівки зібралися під стінами міської ради, протестуючи проти діяльності ТОВ «Еко-Нова», яке планує утилізувати небезпечні відходи на території міста.

Саме у цей день відбувалась чергова сесія Баранівської міськради, на якій депутати мали розглядати питання щодо діяльності даного підприємства.

Люди виступали проти існування на території міста підприємств, що будуть забруднювати навколишнє середовище, вимагали, щоб підприємство ТОВ "Еко Нова" припинило свою діяльність та принесли плакати з написами: "Нашим дітям здорове майбутнє", "Депутат, думай!".

Через деякий час людям запропонували обговорити дане питання на громадських слуханнях у міському будинку культури ім.А.Пашкевича.


Зі сцени будинку культури мер Баранівки Анатолій Душко запевнив присутніх, що ніхто одноосібного рішення щодо діяльності ТОВ «Еко-Нова» на території міста не приймав, адже це в компетенції виконкому чи міської ради.

мушу одне вас попросити, щоб ви люди добрі знали, сільський, селищний, міський голова одноосібно не приймає ніяких рішень. Все лежить в колективних рішеннях або виконавчого комітету, або сесії», - сказав Анатолій Душко.

Однак депутат райради Аліджан Курбатов зазначив, що саме міська рада погоджувала дозвільну документацію ТОВ «Еко Нова» у 2013 році.

«Перелік організацій з якими погоджено документацію або умови провадження нових матеріалів і речовин: перша стоїть - Баранівська міська рада. Значить, шановні, або ввели в оману Міністерство екології, яке отримало ці документи, або це справді кримінальна справа і хтось буде віповідати. Пішов запит на Генеральну прокуратуру і, я думаю, що таки хтось буде відповідати», - розповів Курбатов.

За словами одного з депутатів міської ради Тетяни Кравчук, у 2013 році міська рада жодного рішення стосовно ТОВ «Еко Нова» не приймала.

«Я дуже обурена, що Анатолій Олександрович каже, що він нічого не вирішує. а насправді.. а хто? Міська рада, депутати?... А ми ж не голосували проти того всього. Нас так само обдурили, як і вас. Хто погоджував ліцензію? Баранівська міська рада. А ми не погоджували!», - запевнила Тетяна Кравчук.

Після цього депутатам Баранівської міськради запропонували провести засідання просто на сцені будинку культури і в присутності місцевих мешканців проголосувати питання, які стосуються діяльності ТОВ «Еко-Нова», а саме питання щодо заборони розміщення даного підприємства на території міста. Даним рішенням депутати також рекомендували «ЕкоНова» скористатись тим правом, яке було прописане при укладенні договору оренди земельної ділянки під обєктом, який належить йому на праві власності, на тих же умовах, що були у попереднього користувача, тобто використовувати землю за сільськогосподарським призначенням.

Крім того, депутати міської ради підтримали звернення до прокуратури Житомирської області з проханням перевірити легітимність здійснення господарської діяльності ТОВ "Еко Нова" в частині переробки тари з-під отрутохімікатів.

Після цього громадські слухання завершилися, а депутати продовжили своє засідання уже в стінах міської ради.

89 коментарів:

  1. Тетяна04.12.14, 18:05

    Я в шоці від нашого мера,його треба звідси гнати разом з цім підприємством"Еко Нова",хто за давайте проголосуємо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.12.14, 21:42

      Гнати потрібно таких як ти!!!

      Видалити
    2. Тетяна05.12.14, 15:56

      О захисники мера появились.

      Видалити
    3. Анонім11.12.14, 13:19

      тетяно, а хто "Еко-нову " пустив в наше місто??? того і женіть!!!!!

      Видалити
    4. Анонім11.12.14, 16:44

      ДУШКО А.О.

      Видалити
    5. Анонім11.12.14, 19:42

      Еко нова і Еко сервіс це одна і таж фірма і один і той господар.Перший договір оренди був підписаний районною адмініс. ,а саме Зубаром А. Договір було складено у 2006 році.Цей договір бачив своїми очима.

      Видалити
    6. Анонім11.12.14, 19:44

      Я нікого не захищаю і нікого не звинувачию,але дуже хочу знати правду.

      Видалити
    7. Анонім11.12.14, 22:05

      аноніму 19:42 - якщо бачив своїми очима (а не бачила) відповідно - ти чоловік.Якщо ти чоловік то будь ним до кінця - назвися, прізвище,імя,по батькові,працював в такій-то організації,установі і мав доступ до договорів оренди . Зазнач прізвище спільного господаря цих клятих "еків". А потім зрозуміло і доступно поясни причинний звязок між цим усім. Конкретні факти,друже,яким чином і хто привів їх в наше місто. Ато цей неконкретний лепіт вже набрид.

      Видалити
    8. Анонім18.12.14, 11:11

      аноніму 19-42 - а ще в 2012 році є договір душком підписаний, чом за цей нічичирк?

      Видалити
  2. Анонім04.12.14, 19:27

    А я в шоці не тільки від мера,а від Вас також.З меро все понятно,а за скільки Ви подали Вільчинському свою гідність і культуру вихованості.З зали було не тільки гидко дивитися на мера,а на Вас ,як на невиховану жінку в 100 разів огидніше.СОРОМ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна04.12.14, 20:30

      До Вільчинського я ніякого відношення не маю,я його й незнаю це по-перше,а по- друге ви мене незнаєте щоб мене судити.

      Видалити
    2. Анонім05.12.14, 05:29

      Як це тебе ніхто не знає???Ти ж сама себе виставила на посьміховисько.

      Видалити
    3. Тетяна05.12.14, 15:55

      По-перше я нікому не тикала як робите ви, бачу дуже культурно виховані,по-друге хіба я не правду написала, що наш мер із квітня місяця робив до цього часу щоб закрити те підприємство?

      Видалити
  3. В ліцензії , на діяльність даного підприємства, зазначено, що є дозвіл Баранівської МісьлРади.....якщо депутати не голосували та не підписувались?????? Які ще можуть бути запитання....? ХТО???? і чому він чи вона ще при владі за підробку...??? ХТО ВОНИ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.12.14, 21:36

      Не в ліцензії а в заявці на екологічну експертизу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Драчук!!!!! Називай речі своїми іменами , А ПІДПИСАВ ЦЮ ЗАЯВКУ представник "ЕКОНОВА"!!!!!!! Міська рада ніяких ПОГОДЖЕНЬ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА НЕ ДАВАЛА!!!! Якщо пан Курбатов її зачитував то заради справидливості міг дочитати до кінця, але це було б не вигідно пану Вельчинському!!!!! Не влаштовуйте ЦИРК КЛОУНИ!!!!

      Видалити
    2. Анонім04.12.14, 21:54

      це жах! ну хай депутатів клоунами обзиваєте, а журналісти виходить теж клоуни чи як по-вашому?

      Видалити
    3. Анонім04.12.14, 22:02

      При чому тут журналісти пан Курбатов подав заявку на екологічну експертизу як документ яким міська рада налала дозвіл на діяльність ЕКОНОВА!!!

      Видалити
    4. Анонім04.12.14, 22:43

      а при тому,що треба бути уважним і трохи мати свого копу. Це питання вже опубліковано у багатьох інтернет сайтах. Гугл в допомогу.

      Видалити
    5. Анонім04.12.14, 23:11

      То читайте уважніше заголовок( ЗАЯВКА НА ЕКОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ), і те хто це підписав, особливо чия печать там стоїть!!!! НІДЕ ПІДПИСУ ГОЛОВИ ЧИ ЗСИЛАННЯ НА РІШЕННЯ ДЕПУТАТІВ НЕМАЄ!!!!!!!!!!! Розум вам в допомогу!!!!

      Видалити
    6. Мешканець04.12.14, 23:31

      це був НЕ цирк з клоунами, бо навіть і смішно не було... все це судилище чимось нагадувало середньовіччя, не вистачало тільки великого багаття та відьми !!!! це був театр двох акторів ( Курбатов та Вельчинський), які вміло розіграли свій спектакль.
      а ми ще дивуємося чому це люди в Донецьку до сих пір вірять, що по всій Україні панують бандерівці і правий сектор, да тому що от такі мозгоправи керують свідомістю людей в своїх шкурних інтересах.
      огидно те , що ніхто навіть не намагався розібратися, бо думка у кожного своя, а ПРАВДА посередині.
      не витративши і 15 хвилин я скористався порадою пана Курбатова і виявив для себе :
      http://www.menr.gov.ua/index.php/expertyza/zayavky/2945-zaiavka-na-derzhavnu-ekolohichnu-ekspertyzu-tov-eko-nova
      1. мова дійсно йшла про заявку на експертизу ОВНС , який не має жодного відношення до видачі ліцензіі, і там слово ПОГОДЖЕННЯ може носити будь-який характер ( від погодження меж міста чи поштової адреси до погодження спільних дій в питаннях захисту місячного сяйва)
      2. на картах гугл та яндекс відміряв 500м від труби і побачив, що в цьому радіусі чепляє лише паркан новенького "скромного" будиночку біля дороги на Дубрівку.
      3. а остання клоунада з мараторієм на землю .... Запропонували виділити цю землю для учасників АТО. мальовничий куточок Баранівки...з одного боку болото, з другого автоколона де палять вугілля і диму як під час лісової пожежі, а з третього - новеньке КЛАДОВИЩЕ... .запропонували б вже хлопцям вдодачу і там діляночку. Я вважаю що це образа героям, які захищають нашу Батьківщину, не шкодуючи свого життя, а Вельчинський міг би їм запропонувати іншу земельну ділянку - якраз навпроти міської ради!!!

      Видалити
    7. Анонім05.12.14, 01:12

      Так. Все вірно. Це не ліцензія і не дозвіл. Це просто заявка, де і не має бути ніяких підписів Душка чи депутатів. Але дурника клеїти теж не треба. Чорним по білому написано, що Баранвська міська рада погодила що? ДОКУМЕНТАЦІЮ. Документацію яку? Таку яка вказана у пункті 5.Перелік документації, де першим документом який? Матеріали по термічному знищенню небезпечних відходів на утилізаторі УТ3000Д. Тобто, бачив і Душко і депутати, що за виробництво має прийти в місто. І зробив що? НІЧОГО. Судячи з цього самого документу ПОГОДИВ. Ось про що мова! А не про те, як який папер називається і хто, де, коли і що підписував чи ні.
      А те, що відбувалося в залі, звичайно цирк, але такий самий цирк, як всі решта. Як Душка обговорення на посаду, чи будь-які інші "слухання". І якщо запит в прокуратуру чи поіменне голосування на майбутнє ще можна якось зрозуміти, то про отей мораторій, щоб нікому непотрібну землю для учасників АТО дати - це взагалі схоже на підставу. Ця Кравчук мабуть і сама не розуміє, як вміло її використали. І показуха буде - от ми мовляв землю героям роздаєм. І землі не треба тужитись, щоб думати яку давати. Бо те що хочуть втюхати то не земля, а богом забуті кладбищенські болота у чорта на кулічках з димовою завісою промзони. І не треба розказувати, як ті місця на папері записано, с/г чи райські сади. По факту це промзона. Була, є і буде.

      Видалити
    8. Анонім05.12.14, 08:46

      Яка промзона, якщо міська рада підготувала проект рішення про включення частини цих земель до переліку земельних ділянок, які підлягають продажу на аукціоні для ведення сільського господарства?
      Крім того, пропонувався мораторій на всі землі в районі льонозаводу, тобто від автопідприємства й до Таборів. А це вже зовсім не біля кладовища чи в чагарниках... Чому хочуть віддавати наші землі чужим????

      Видалити
    9. Мешканець05.12.14, 13:22

      в радіусі 500 м від заводу існує санітарно-захисна зона (тому що завод знаходиться на землях промисловості) . У межах санітарно-захисних зон забороняється будівництво житлових об'єктів, об'єктів соціальної інфраструктури та інших об'єктів, пов'язаних з постійним перебуванням людей.

      а ніхто і не хотів віддавати ці землі, мова йшла про довгострокову оренду для вирощування горіхових садів !!! за ареду треба платити.

      і чому нікому ці землі 20 років не були потрібні, а зараз стало питання ??? якщо це комусь цікаво, нехай приймають участь в аукціоні .
      це називається : САМ НЕ ГАМ - І ДРУГОМУ НЕ ДАМ !!!!!!

      Видалити
    10. Анонім05.12.14, 13:51

      Ви самі вже запутались. Чи забрехались. Ви пишете: "завод знаходиться на землях промисловості". Виходть ЕкоНова просить змінити цільове призначення з земель промисловості на землі промисловостіі? Чи це колись були землі промисловості, які потім змінили на сільськогосподарські, щоб платити менші податки? А тепер півень клюнув, то треба таки назад повертати на пром.? Ви дістали вже всі будучи при владі гратися паперами: змінювати призначення земель, переписувати, підлаштовуватися і т.д. Типова політика регіАналів - все і зараз, а після мене хоч потоп.

      Видалити
    11. Анонім05.12.14, 14:44

      100% підтримую. Яка санітарно-захисна зона від заводу??? Усі ж запевняють, що він не працює? Чи працює? Запевняють, що земельна ділянка не відводилася. Якщо не відводилася, то хто дав висновок, що це санітарна зона заводу? Хто ж тоді обманює? Нічого не розумію! Правда одна: такий завод Баранівці не потрібен!

      Видалити
    12. Мешканець05.12.14, 15:33

      Пане АНОНІМ, заплутались саме ВИ ! ви разом з людьми не відчуваєте різницю між трьома підприємствами : ЕКОСЕРВІС, ЕКО НОВА та УТИЛІЗАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС.
      Коли знищили Льонозавод, його розділили між трьома власниками : 1-Шикирявий з компаньонами забрали колишні гаражі і там зараз пилорама; 2-Свіжевський забрав КОТЕЛЬНЮ; 3-Екосервіс забрав цехові приміщення (саме цю найбільшу територію я назвав ЗАВОДОМ і там земля промислового призначення)

      Екосервіс свої приміщення використав, встановивши лінію по переробці платикової пляшки, яку привозили зі смітників. Це виробництво не є небезпечним і не потребує ліцензії.

      ЕКО НОВА в 2013 році взяла в оренду частину приміщень Екосервіса, закупила обладнання, отримала ліцензію на поводження з небезпечними відходами і працює вже майже 2 роки.

      Свіжевський свою котельню не використовував і щоб не платити зайві гроші перевів землю з промислового призначення в сільськогосподарські.(на якій підставі треба спитати депутатів, які приймали це рішення)
      В цьому році цю котельню купив Утилізаційний комплекс і подав клопотання про надання в оренду цієї землі зі зміною цільового призначення назад на землі промисловості (на що має законні підстави, тому що котельня - це промисловий, а не СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ обєкт).

      ось як все виглядає насправді, і в даному питанні поки що я політики не вбачаю, політика проглядається в діях тих, хто мабуть знову хоче до влади

      Видалити
    13. Анонім09.12.14, 15:28

      Пане Мешканцю, заплутались саме ви. Вас запитали про санітарно-захисну, а не про промислову зону. Ви ж самі кажете, що під словом "ЗАВОД" мали на увазі Екосервіс. Далі самі ж зазначаєте, що виробництво, яким займається Екосервіс, не є небезпечним.
      То звідки ж взялася санітарно-захисна зона в 500м? Для звичайної котельні, яка надає послуги теплопостачання, санітарна зона становить 50м. ЕКО НОВА орендує котельню. Чому тоді для них потрібна санітарно-захисна зона в 500м?
      А тому, що утилізатор небезпечний!!!! Орендарі незаконно (чи може з чиїхось дозволів?) переобладнали це приміщення котельні і встановили в ньому утилізатор. А міська й районна влада мовчить... Не звертається до інспекції ДАБК, щоб ті перевірили законність такого використання звичайнісінької котельні...
      До речі, котельня може бути й сільськогосподарським обєктом, якщо опалює ферму, наприклад.
      Далі ще цікавіше. Як можна встановлювати санітарно-захисну зону від обєкта, якого не існує?!!! Всі ж посадовці запевняють, що утилізатор ще не працює! І Ніхто не надав жодного документа про те, що ЕКО НОВА встановлює межі земельної ділянки саме для обслуговування будівлі утилізатора. Вони ж орендують К-О-Т-Е-Л-Ь-Н-Ю!!!! Тоді про які 500м санітарно-захисної зони йдеться????

      Видалити
  4. Максим Пашкевич04.12.14, 19:52

    Мер тут нічого не вирішує. Він змушений робити те, що кажуть зверху. Це ПОЛІТИКА або іншими словами ГРОШІ. А гроші величезні. Крутяться саме в бюджеті, бо виробники отрутохімікатів здійснюють платежі, які має держава використовувати на вирішення проблем утилізації таких відходів. Ці гроші будуть стабільно приходити у відповідний бюджет того регіону , де розташовані такі підприємства. Хтось вірить у те, що вони будуть використовуватись по призначенню? Отже... Не Душко, то хтось інший.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець04.12.14, 22:54

      Гроші не бюджету, а сумлінних приватних компаній - імпортерів зі світовим ім'ям. А вони не хочуть їх платити в держбюджет, звідки вони зникають у невідомому напрямку через ФІКТИВНІ карманні фірми по утилізації...тому вони заключають прямі договори по утилізації з особисто перевіренеми фірмами, а бюджет регіону поповнюється саме за рахунок цих фірм, які платять податки

      Видалити
    2. Анонім05.12.14, 14:50

      А ці фірми не платять ніяких податків, так як офіційно "працюють" у формі "пусково-налагоджувальних робіт". Зарплату платять у конвертах. У результаті весь дохід від подібного бізнесу залягає в кишенях власників цих підприємств. Як результат - у місцевому бюджеті як була дірка, так і є. А населення заплатить своїм здоровям за подібні інновації.

      Видалити
    3. Мешканець05.12.14, 22:09

      Згідно податкового законодавства до місцевого бюджету поступає лише подоходний прибуток з заробітної плати (як каже той же Душко - на підприємстві працює 30 працівників), от і порахуйте за 2 роки від середньої зарплати. А наскільки мені відомо, там всі працюють офіційно (хто ще в Баранівці офіційно платить???) і мінімальна ЗП там 1500 грн.

      а працювати у формі "пусково-налагоджувальних робіт" з подібною ліцензією неможливо. так працював постійно ЕКОСЕРВІС....

      Видалити
  5. Як це він змушений робити те, що йому кажуть зверху???????????????????? Він має робити те , що Я йому скажу......я за нього голосував.....і переді мною він має і звітувати - що він підписує..... не захоче - тоді бетонні черевики і в недобудований шлюз...!!! Думаю мене підтримають багато жителів Баранівки , які за нього голосували....

    ВідповістиВидалити
  6. Володимир04.12.14, 20:56

    Пропоную вивчити,що колись було на місці друкарні, дуже багато негативної енергії в тих людей які там бувають.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.12.14, 21:42

      І що ж там було? Розкажіть усім, якщо ви вивчили.

      Видалити
  7. Анонім04.12.14, 21:32

    потрібно боротися за наше місто за його добру назву Баранівка , щоб потім не соромно було перед нашими дітьми!

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім04.12.14, 21:49

    якщо людину люди обрали мером міста то потрібно відповідно подальше думати про добробут цих людей а не як Попандопало змінити фурашку і в кущі

    ВідповістиВидалити
  9. Ольга05.12.14, 08:48

    Анонім-мешканець-депутат Оханський, той що любить писати ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ. покайтеся поки не пізно, вас навіть дволикими не назвеш, там безліч лукавих лиць. Депутат Кравчук одна серед усіх виступила відкрито проти смітника, якого вирішили зробити з Баранівки і ви, названі чоловіками, накинулися а жінку? воювати - на схід, хочеш щось сказати - говори відкрито... соромно за вас... Тетяно Кравчук, тримайтеся. Вас підтримують більша частина жителів міста, спокою Вам, витримки і мужності, це Вам знадобиться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оханський05.12.14, 15:19

      Депутат Оханський під ім*ям "мешканець", "депутат" ніколи не писав! І завжди говорив відкрито навідміну від вас Ольга, якщо це ваше справжнє ім*я!!! І за кожне своє слово можу відповісти!!!

      Видалити
  10. Ольга05.12.14, 08:52

    На додачу- пан Кубратов вихована, розумна , освідчена людина, на відміну від багатьох. Удачі Вам, панове, в цій нелегкій боротьбі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.12.14, 15:42

      Згоден, вихований, розумний, освідчений.... мяко стелить, да жорстко спати. як він своїм розумом та освітою угробив Полонський завод, де по його скромній персоні до сих пір триває кримінальне провадження, як зараз поживає Довбишський Корал де мільйонні заборгованості по виплатам соціальних внесків на працівників і де всі працюють за 500 грн.

      а ще мену дуже сподобалось написане МЕШКАНЦЕМ, де він перевірив слова Курбатова і вказав на маніпулювання фактами !!!!

      КАЖІТЬ ПРАВДУ І ДІЙТЕ ЗА ЗАКОНОМ, і ніхто вас ніколу не осудить

      Видалити
  11. Анонім05.12.14, 10:00

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВА від 4 липня 2001 р. № 756
    Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності. Читайте люди добрі п 3 даної постанови і будете знати чи додається для отримання ліцензії будь-який дозвільний документ міської ради (органу місцевого самоврядування)!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.12.14, 21:51

      Это просто смешно, как мэрия города может повлиять на министерство, Люди читайте законы, вы, что сума сошли, или я не знаю, как министерство может упираться на заключения гор совета. Ну, просто смешно и обидно, что мы такие неграмотные, даже по простой логики…

      Видалити
  12. Анонім05.12.14, 15:00

    Шановні пане Вельчинський та Курбатов ваша діяльність стосовно "ЕкоНова" дуже схожа на власний піар з метою спаплюжити Душка та нагадати про себе. Люди які розуміють що відбувається захоплюються вами . Ви ж признайтесь для себе, що проблема роздута та надумана для того, аби пригнобити Душка. Запам'ятайте, що Бог є на світі, він все бачить, а брехня то гріх.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це про яку "надуману проблему" ти тут розводишся, одуде, хоч що-небудь прочитай про цей "реактор", може розвидниться, а про Бога сам не забувай

      Видалити
  13. Мешканець05.12.14, 15:05

    http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/756-2001-%D0%BF
    ТАК дійсно, ніяких погоджень в переліку немає

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім05.12.14, 16:35

    Логічно промальовується така картина - якщо ніяких дозволів не потрібно,чому еконова вписала міську раду в ту заявку на експертизу? В залі ж був представник підприємства ? То якого біса чеснющий мер не підняв його на сцену ,як зробив з землевпорядником і представником комісії. Чому не спитав ,навіщо вони його так підставили,раз він такий святий ???Хлопці і дівчата,не рвіть одне місце так за свого патрона,вам ще жити в цьому містечку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець05.12.14, 22:29

      да тому що в Баранівці жоден підприємець навіть не знає що навіть на вентилятор в цеху потрібно оформити дозвіл на викиди в атмосферу і заплатити екологічний податок (будь які викиди, в т.ч. викиди тепла, пилу, а не тільки шкідливих речовин) , а для отримання цього дозволу потрібно виконати такий документ як ОВНС (ОЦІНКА ВПЛИВУ НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ) та пройти його експертизу. а органи місцевого самоврядування ставляться до відома шляхом повідомлення.

      а той головний інженер з ЕКО НОВА намагався прийняти участь в земельному аукціоні на оренду землі для фірми "Баранівські сади" і з цим питанням мабуть і прийхов на сесію, а коли ГОЛОВНІ клоуни цього цирку наклали мараторій - намагався заперечити і що ???? закричали ГАНЬБА. там нікого не слухали , крім двох осіб ....

      Видалити
    2. Анонім06.12.14, 01:44

      Так нам же все понятно які сади там будуть. Відходи ж треба десь закопувать, а утилізовувати їх так як вимагається, то ж скажено дорого!

      Видалити
    3. Мешканець06.12.14, 12:59

      сади садяться , а не будуються !!!!! це навівть школярик знає...

      і навіщо купувати страшенно дорогий утилізатор, щоб відходи закопувати ...? маразм - ваш супутник життя !!!!

      Видалити
    4. Анонім06.12.14, 21:51

      То тобі "мешканцю" шкода грошей,які заплатили за страшенно дорогий утилізатор????Тому так тут захищаєшся,вибудув цілу лінію захисту,посилаєшся на ті закони,які тобі вигідно??? Розплюш очі,невже в тебе дітей немає???Чому так захищаєш "заїзжих",а не жителів свого міста??? Депутати,які відкрито висловили свою позицію молодці,головне - вони вийшли і сказали,що не хочуть аби цей завод тут був! Відкрито! Щоб потім мер не сказав та ми ж тут не причому,все сесія з депутатами.Я захоплююсь ними .

      Видалити
    5. Мешканець07.12.14, 13:16

      мої діти живуть в баранівці, але це не дає мені морального права захищати беззаконня !!₴!! утилізатор - це всього лише купа металу, яку можно завжди перевезти в інше місце і я ніколи не рахую чужих грошей. і не в тому справа "заїжі" вони чи корінні, бо іноді СВОЇ бувають ще гірші....
      і саме НЕ ВІДКРИТО, а під натиском зомбованої толпи народу вони висловлювали "свою позицію" яку хотіла чути толпа, і не вийшли вони, а вивели їх.... і сором деяким з них, у кого не вистачило мужності взяти і піти звідти і не позоритися , приймаючи участь у тому фарсі !!!! на власну думку депутатів можна було дивитися останні 3 сесії : 14 голосів ЗА - це вже схоже на демократію., а не на стадний інстинкт...
      я не будую ніякої лінії захисту, основну думку, яку я хочу донести це відкрити очі людям на всі сторони цього конфлікту і підчас приховані мотиви і дії.
      Головний тезис : МАКСИМАЛЬНО ЗАХИСТИТИ ІНТЕРЕСИ ГРОМАДИ ЗА УМОВ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ. !!!! бо навіщо було гнати Януковича з цієї країни щоб і далі творити беззаконня ???!!!

      Видалити
  15. Анонім05.12.14, 16:38

    звертаюсь до захисників міського голови. Не добивайте його своїми коментарями тут остаточно, ви і так чоловіка підвели під монастир

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім05.12.14, 19:45

    Значить так! Баби базарні! Розум нашого "велишановного" мера і так у космосі літає, йому ще не вистачало понюхати отих відходів! Те, що Душко хоче побільше грошей заробити на цій кампанії - то і дурному зрозуміло. На наше здоров'я він з високої гори ср*в! А ті хто його підтримує - ТАК ЗАДИХНІТЬСЯ СОБІ НА ЗДОРОВ'Я! Але подумайте про своїх нащадків, а то будете потім бігати по лікарнях з легеневими хворобами і нарікати на лікарів, коли справжній винуватець буде мирно налагоджувати контакт з космосом. І не замучить же вас совість після такого? Хоча...про яку совість мова?

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім05.12.14, 21:18

    Мне кажется что пан Винчинский просто решил устроит дебаты, правильно, есть проблема и почему на этом не выиграть, просто молодцы такие политики, умеют пользоваться шансом, ничего не пропустят, да еще какая группа поддержки, личный вопрос депутату Татьяне вы б хотели иметь дом по соседству с полем и пром зоной………..я б лично НЕТ и нашим борцам этого не желаю, Они достойны намного лучшего……

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.12.14, 13:02

      сценарий был разыгран как по нотам !!! снимаю шляпу перед сценаристом и исполнителями, НО .... с землёй учасникам АТО возле кладбища фигня получилась :)

      Видалити
    2. Анонім06.12.14, 14:13

      Пригадую там не було зазначено біля кладовища чи в промзоні. Було запропоновано не дерибанити ці землі до розробки генплану. а коли він розроблятиметься будуть слухання, будуть висновики компетентних органів і вирішать де буде житлова забудова. Питання виділення землі для учасників АТО наразі є дуже актуальним по всій країні і депутати запропонували свій варіант,який народ підтримав. Будучи чесним стосовно кладовища не спекулюйте на цьому - багато наших жителів живуть неподалік кладовища,деякі аж біля трьох АЗС і нічого ж.

      Видалити
  18. Анонім05.12.14, 21:29

    Звісно, не маючи власного житла нашому меру більше нічого і не залишається як піти у монастир , взявши разом із собою свого особистого ескулапа

    ВідповістиВидалити
  19. Любов06.12.14, 12:10

    Чиновники Минприроды «крышуют» предприятия ЭКО НОВА и ИНМАР
    Город Барановка. сегодня превращается в могильник химических отходов, грозящий перерасти в техногенную катастрофу. Из-за несанкционированного сброса ядохимикатов в городскую канализацию и водоемы, акватория рек Случ и Хомора может оказаться непригодной для жизнедеятельности.
    Упомянутый выше «Барановский полигон» эксплуатируют две компании – ООО «Эко Нова» и связанное с ней киевское ООО «Имар». Работают компании всегда в паре. В 2013-ом Прокуратура Барановского района Житомирской области проводило проверку по соблюдению требований действующего законодательства в сфере обращения с отходами и в предписании было сказано, что ООО «Эко Нова» не должным образом сохраняло сырье, что привело к загрязнению окружающей среды химическими веществами, которые вымываются осадками. Также прокуратура не нашла у предприятия разрешения на выброс загрязняющих веществ в атмосферный воздух. Кроме того, ООО «Эко Нова» использовало воду из артсвердловины ЧП «Эко Сервис» и сбрасывало ее в канализацию г. Барановка, не имея разрешений на спецводоиспользование и договора о приеме сточных вод в коммунальную канализацию. За год нарушения так и не были устранены. Вместо утилизационного оборудования, «Эко Нова» установила дробилку для механического измельчения тары с остатками химических веществ и мойки Назарова для ополаскивания тары.
    После успешной «прокрутки» с линией утилизации тары, в компании решили расширить круг «доноров» за счет аграриев. В 2014 году компания получила лицензию на уничтожение в Барановке таких опасных отходов как биоциды, ртутьсодержащих отходов и т.д.Летом 2014 года компания снова пошла на подлог документов, подав заявку в Министерство экологии и природных ресурсов на госэкоэкспертизу процесса термического уничтожения опасных отходов на утилизаторе УТ3000Д. В заявке, датированной 31 июля, указано, что «Эко Нова» согласовала с органами местной власти и органами экоконтроля все документы.
    В списке перечисленных значится и Барановская районная рада. Однако там отрицают наличие согласия и ссылаются на решение #542 от 22 августа 2014 года. «Районная Рада, учитывая общественное мнение, рекомендует райгосадминистрации не предоставлять согласие на получение «Эко Нова» разрешения на выбросы загрязняющих веществ а атмосферный воздух», – говорится в решении. Также решение сессии было направлено в Департамент экологии и природных ресурсов Житомирской ОГА, ГУ Госсанэпидемслужбы в Житомирской области, райгосадминистрацию и городской совет.
    Фальсификация документов не остановила чиновников Минэкологии и последние дали разрешение «Эко Нова» на использование утилизатора УТ3000Д. А Государственное предприятие «Центр экологических инициатив», входящее в сферу управления Минприроды, дало эколого-экспертную оценку работы данного утилизатора. Причем никого в Минэкологии не смутило, что оборудование несертифицированно в Украине, а компания-производитель никогда ранее подобное оборудование не выпускала, для сжигания пестицидов его не испытывала, а для ртутьсодержащих отходов и не декларировала. Соответственно использование этого оборудования носит исключительно экспериментальный характер. Тем самым, чиновники Минэкологии покрывают противоправную деятельность ООО «Эко Нова» и ООО «Имар».

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Володимир06.12.14, 13:20

      1. Навіщо Ви це передруковуєте? Достатньо дати посилання на ці дві публікації
      http://politica-ua.com/zarabotat-na-prirode/ та http://politica-ua.com/koroli-musora/
      2. Не факт, що все саме так, як там написано. Може бути "матеріал на замовлення".

      P.S. Чомусь ніхто не звертає уваги на те, що всі ці публікації посилаються на ресурс http://kraina.name/, як першоджерело. Хоча на даному ресурсі таких публікацій не існує... Вас не дивує, що цей "авторський матеріал" розміщено лише на декількох ресурсах, без підпису, з посиланням на "стрім" ресурс на якому таких публікацій ніколи не було?

      Видалити
  20. Мешканець06.12.14, 13:11

    если уж хватает ума передрать текст с сайта, ссылка на который еще вчера была выложена в коментах, то уж не подписывайтесь от своего имени :)

    А ведь по тексту нетрудно прочувствовать заказной мотивчик данных публикаций. кто-то кому-то перешёл дорогу в этом бизнесе, вот и началась информационная война... и мне кажется это только первые отголоски этой войны, дальше будет интереснее :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Любов06.12.14, 14:49

      Мешканцю, передрукувала для того, щоб ПРОЧИТАЛИ, а не вішали собак аби на кого, зокрема на Душка. Дозволу ніхто НЕ ДАВАВ! Ні теперішня, ні попередня влада.Не заперечую, що були матеріали на сайті, але хто читав?! Тепер в скороченому вигляді читайте! Не суди судим не будеш...

      Видалити
  21. Анонім06.12.14, 14:24

    Вельчинський привів ці екосервіси в Баранівку. Справу до кінця не завершив, бо Душко мером став. Одесиди його відповідно і кинули, бо вже не при ділах та переключились на Душка. Вельчинський тепер і влаштовує ці цирки. І все було б гарно, якби не ця лажа з заказухою на отих сайтах. Йому треба було на місцевому рівні (так само як ці цирки в будинку культури) замовляти простенькі публікації у місцевих ЗМІ, а не наймати професіональних заказушників і не палитись так жостко. Особисто я поти всяких утилізаторів у місті, але у даному випадку ставку треба робити на Душка та підтримати його у боротьбі за закриття цих еконов. Звичайно при умові, що він сам нарешті визначиться, прийме рішення та у відкриту почне боротьбу за закриття цих еконов. Навіть більше скажу - у Душка іншого шляху зараз і не має. Якщо Вельчинський включить мозок та перестане робити помилки, то ця вся тема еконов Душка не те, що у крісло голови РДА не приведе, а й крісла міського голови позбавить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець06.12.14, 14:44

      згоден з усім , крім питання заказухи на сайтах...
      Вельчинський надто мілко плаває щоб на таке спромогтися, бо це й ще коштує немалих грошей.
      я майже впевниений, що пан Вельчинський - частина складної схеми, це йому заплатили щоб він організував своє дійство в Баранівці, а в нього з усього цього однозначно особистий політичний інтерес.

      Видалити
    2. Анонім06.12.14, 15:06

      З усіх коментів Ваш найрозумніший.Раджу Душку прислухатись.

      Видалити
    3. Анонім06.12.14, 16:24

      Так!!! В даній ситуації дії Душка А.О. можуть дати результат!!! Ні Курбатов який хоче привеси до влади Вельчинського, ні кум Курбатова Завадський (який звертаєься через Слово Полісся") нічого не зроблять!!!

      Видалити
  22. Анонім06.12.14, 22:09

    І Вільчинський і Душко, - кожен із них вніс свою лєпту для діяльності "Еко Нова". Один допоміг їм прийти та закріпитися, їнший далі допомагає розвиватися.(кожного разу на засіданні тисне на депутатів міської ради, щоб підтримали "Еко Нова": дали згоду на зміну цільового призначення землі, надали землю для дочірнього підприємства "Баранівські сади")...Немає чого їх захищати..У кожного з цих КЕРІВНИКІВ.тільки одна мета - досягти влади, заробити собі блага. Скоро вибори мера і вони між собою таким чином борються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мешканець07.12.14, 00:56

      А якщо не ставити питання в площину ХОЧУ-НЕХОЧУ. а подивитися з точки зору закону, то Душко тисне на депутатів прийняти ці рішення бо не мають законних підстав для відмови. А по садам це взагалі фарс якийсь - що в них поганого? Хочуть горіхи посадити -нехай садять, а потім побачимо що там виросте. Це ж багатоуде земля с\г використання і завжди можна розірвати договір аренди за нецільове використання.

      Видалити
  23. Анонім06.12.14, 23:45

    не в захист Вільчинського. Але все-таки. Еконова створена у 2013 році, утилізкомплекс - чуть пізніше. Віличнський тоді не у руля був,як то кажуть. Стосовно Екосервіса, то його привіз сюди близький родич однієї з посадовців міста, а вирішувала це питання райдержадімінтрація, бо то було ще за межами міста Баранівка. не вводьте в оману людей цими постами,бо насправді проблема в нас велика і місто у великій ж*пі,через цей клятий утилізатор

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люблю Баранівку07.12.14, 00:49

      В місті проблема і мені здається, що комусь дуже вигідно організувати "пиль", пердвиборчий піар, вийти на сцену із рішеннями які не вирішують нічого. Основна задача створити умови для відводу уваги від самої проблеми. Ну що дали нам рішення Кравчук Т.В. про заборону діяльності "Еко Нова"????, 0 - а для неї піар!!!, Що дало нам читання заявки на екологічну експертизу Курбатовим А.Б., 0 - а для нього піар!!! Що дали слова Вельчинського М.Р., 0 - а для нього піар, реально нічого не змінилось! Куча галасу, а результат - НАЗНАЧИЛИ Душка А.О винним, і все!!!!! Проблему ніхто не вирішив, таке враження що їм і не вигідно її вирішувати!!! І поки ми тут дружньо пишимо гадості на Вельчинського М.Р, Курбатова А.Б., Душка А.О., підприємство працює і далі, ТА ср**ь, вони хотіли на рішення прийнятті на слуханні!!! На мою думку Вельчинському Курбатову Душку (забувши про посади) та всім жителям Баранівки потрібно обєднатися і боротися проти "Еко Нова" так як обєднався майдан проти Яника, в іншому випадку буде біда! А якщо вони не можуть це зробити то потрібно знайти іншого ЛІДЕРА або ЛІДЕРІВ, яким не цікаві посади!!!!

      Видалити
  24. Тарас07.12.14, 02:30

    Весь цей імпровізований спектакль корисний ще й тим, що демонструє значимість проблеми і консолідує громаду. Але без належної організації і чіткої координації дій небайдужих земляків цей вулкан може почати виверження, тоді буде важче з ним боротися. Потрібен хоч якийсь "штабний" телефон, чи e-mail для обміну інформацією і т.д.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.12.14, 07:15

      Допоможемо очистити наше місто від мера Душка! За такий короткий період своєї діяльності стільки він натворив «чудес», і висновок напрошується єдиний- потрібно гуртуватися! Спочатку наведемо порядок у Баранівці, а потім підемо далі. Запрошуємо всіх залучитись до важливої справи – усунути його від влади, а тоді публічно судити!
      Створюємо ініціативну групу для збору підписів про недовіру мешканців міста Баранівка меру Душку. Сьогодні є 9 ініціаторів. Запрошуємо людей будь-якого віку.
      Також звертаємось до депутатів міської ради з проханням винести питання про недовіру міському голові м.Баранівка і розглянути дане питання на позачерговій сесії міської ради. Прохання-записуйтесь! До праці!

      Видалити
    2. Анонім07.12.14, 13:16

      Возникает вопрос, почему вы все делаете анонимно, надо было написать кто вы, номер телефона оставить, а не просто словами раскидываться, как вы умеете Борцы за справедливость, у вас только одни способности с мухи делать большого слона…… надо на бой выходить достойно……. И открыто……….

      Видалити
    3. Тарас07.12.14, 14:25

      Та що Ви вчепилися в того Душка, яка недовіра? Сьогодні ми маємо справу з мафією, для якої жителі сіл та малих міст, разом з їхніми лідерами - це тупа сіра маса неорганізованих лузерів, від яких відвернулася доля. То ж не будьмо такими. Зараз не час для внутрішніх розборок, а для справжніх лідерів громади є чудова нагода проявити себе, в т.ч. і для нинішнього голови.

      Видалити
    4. оксана07.12.14, 17:03

      Аноніму 13.16.
      А ти чого такий розумний і правдивий, а пишеш під анонімом. А ну- ка відкрий своє забрало,- і ми побачимо іще одного сраколиза мера.

      Видалити
    5. оксана07.12.14, 17:26

      Тарасе, по - моєму ти дуже помиляєшся. Нинішній мер - це не лідер , а ,як на мене, стовідсотковий ЛУЗЕР.

      Видалити
    6. Анонім07.12.14, 19:59

      Слышь, ты Оксана, какой привет такой ответ, я нечего такого не предлагаю, а особенно анонимно, если буду предлагать то буду представляться, не считаю нужным, а особенно таким людям как ты, сплетникам завистникам, ты какое право имеешь меня обзывать, выходи к себе в огород и там себе кричи, танцуй и все такое……… по с крипту я никого первая не обзывала….. и не хочу опускаться до твоего уровня, но иногда можно, особенно таким как тыыыыыыыыыыыы……..

      Видалити
    7. Тарас07.12.14, 20:17

      Оксано, звісно, я можу помилятись щодо мера, але він очолює громаду, яка його обрала, вже не один рік, і що?? Чи може хтось із його попередників був кращим головою? Думаю, Ви і не пригадаєте їх усіх, і про їхні трудові здобутки Вам теж, напевно, мало що відомо, як і мені. Будьмо об`єктивними. Проявиться хтось із кращих претендентів - буде у нас кращий голова, а зараз ми маємо мера не гіршого за його попередників, а це значить, що свідомість нашої малої громади зростає, відповідно і вимоги до своїх очільників. Але зараз не про це мова. Ми маємо боротися з організованими гопниками, для яких час зупинився. Вони все ще вважають себе всесильними і готові нагнути будь-кого на периферії, для таких якийсь там мер, а тим паче призначений керівник району це, в кращому випадку, оловяний солдатик. Тому зараз нам важливо правильно визначити пріоритети і боротися із більшим злом.

      Видалити
    8. Анонім07.12.14, 20:28

      Закликати "про недовіру меру" АНОНІМНО!!!!!????????Супер.......О це в людини розуму......Ви коли пишете,то хоча б чуть думайте......Це називається :"Кину слівце нехай кусаються,а я посміюся".Тож мені лідер і борець за справедливість.....

      Видалити
    9. Анонім10.12.14, 22:51

      А ви впевнені, що це так важко зробити? Якщо сильно захотіти,будь-якого голову можна зняти з посади! А нашому то щей копняка треба дати для швидкості.

      Видалити
    10. Василь10.12.14, 23:53

      Незгодний з Вами. Підтримаю Тараса. Душко аж ніяк не гірший своїх "папєрєдніков", а в чомусь навіть кращий. Для міста зробив точно більше ніж вони, принаймі візуально.

      Видалити
    11. Тетяна11.12.14, 17:33

      Негірший,але й не кращий

      Видалити
    12. Анонім11.12.14, 23:16

      Ну, от бачите, Тетяно, вже "негірший", а то відразу "гнати", ми ще побачимо, що для міста зробить його наступник, бо "планка" піднята Душком для майбутнього мера доволі високо. І це при постійних нападах Імпульсивного Ентузіазму.

      Видалити
  25. Анонім07.12.14, 11:35

    На сайті міської ради є список депутатів,іх контактні дані. Звертайтесь до них, бо серед них є багато небайдужих до цієї проблеми людей,повірте. Від них залежить дуже багато,бо вони наші представники. Вважаю не потрібно поспішати ставити нулі за ті рішення громадськості, бо вони обовязкові для виконання радою,мером .

    ВідповістиВидалити
  26. Любов07.12.14, 20:25

    Читаю висловлювання і стає сумно. Яку мету ми маємо в такий важкий час? Чого не допомагаємо, а тільки критикуємо і закликаємо "ламати і гратись у вибори". Чому не організували " борці за справедливість" на благодійний концерт допомоги АТО? Чого не закликаємо зібрати допомогу сім"ї Олексія, якого похоронили нещодавно в Жабориці? А в нього лишилися дітки без тата... Живемо злобою і хамством. Навіть таке глобальне питання, як боротьба за екологічно чисте місто і то зводимо до особистостей, як болючіше "вжалити" мера! Скажать конкретно, як зупинити небезпечне підприємство? Миру і спокою!

    ВідповістиВидалити
  27. Тетяна07.12.14, 20:56

    Ми про хлопців в АТО незабуваємо,допомагаємо чим можемо,хто одежою хто консервацією,плетемо сітки,але про своє навколишнє середовище також треба пам"ятати,що нас жде далі.Якщо наш мер нічого сам неможе вдіяти, нехай закликає громаду на допомогу а не сидить і жде свого призначення на голову адміністрації,проблема сама не вирішиться.А нащот майбутніх виборів, наші люди добре вже знають Вільчинського і всіх остальних,людей вже необманиш ніяким піаром

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.12.14, 22:41

      Ну раз наші люди так легко ведуться на піар Вельчинського ,значить погано знають....

      Видалити
    2. Тетяна08.12.14, 13:13

      З ваших слів я зрозуміла що утилізатор не такий страшний,як його малюють всі,чи як?Особисто я Вільчинського незнаю,і мені на чийсь піар на..чхать,мені головне щоб наші дітки жили і росли здоровенькими.А "Еко Нова" нехай їде звідки приїхала, і там будують шо хочуть.

      Видалити
  28. Любов07.12.14, 23:38

    Знаю про допомогу, молодці. А саме тоді, коли самі хлопці з АТО приїхали, не хватило розуму "борцям" організувати жителів на концерт, щоб зібрати більше грошей. Це справжня робота була б їх, а не просто шум для шуму...

    ВідповістиВидалити