Рухомий рядок вільний для замовлення. Телефонуй (067) 597 3 587

22 квітня 2014

Українська революція очима відомого французького фотографа Еріка Буве


Відомий французький фотограф Ерік Буве (Eric Bouvet) побував на багатьох значних подіях, які міняли хід світової історії, не міг пропустити і Майдан. У 1990 році Буве почав свою кар'єру вільного художника і з тих пір незалежний фотожурналіст.

Він багато подорожував до багатьох зон конфлікту, як Ірак, Іран, Судан, Сомалі, колишньої Югославії і зовсім недавно Лівії.

Він знімає жахливу війну у Чечні протягом тривалого періоду і десятки разів відвідав Афганістан. Його роботи були опубліковані в численних журналах, як Time, Life, Newsweek, Stern і New York Times Magazine. Він працював з різними НУО та благодійними організаціями, як Лікарі без кордонів і Міжнародний Червоний Хрест. Його робота отримала кілька нагород, серед яких п'ять нагород World Press. Наступні образи приходять із серії The Beginning (Лівія), Uzbin долині (Афганістан) і Росіяни Commandos - Чечня.

Камера цього талановитого фотографа відобразила протестні рухи і на Майдані, і протистояння на Грушевського та Інстітутській. Буве дуже тонко вдалося передати мужність і відданість українських героїв під час жорстоких протистоянь в Києві.

Фотороботи з революційного Києва Буве оформив у альбом під назвою «Герої Майдану» (Heroes from Maidan). Тому, особливу гордість викликає те, що до цього альбому потрапило фото, на якому є наш з вами земляк.


 









Джерело: ericbouvet.com

Із інтерв'ю фотографа Еріка Буве:

"Я бачив народ, який бився з силою та гідністю. Я бачив молодих людей, стареньких, всі шари суспільства. Я бачив революцію. Я був вкрай зворушений вашими вчинками в цей історичний момент"

"Іноді деякі історії, які я висвітлюю як журналіст, не торкаються мене. Однак цього разу, я залишив там частинку свого серця. Мабуть, мої пращури були українцями"

"Я намагався не відступати від журналістського принципу дотримуватися нейтралітету, але це трохи складно, бо мені необхідно висвітлювати факти і не дозволити моєму серцю або голові брати гору. І завжди очевидно, що глибоко всередині я завжди приймаю сторону найслабших і сторону свободи..."

На запитання, що вразило Еріка найбільше, він сказав:

"Гідність і відважність людей, які пішли на штурм 20-го лютого. Які попадали від куль прямо на моїх очах без жодного крику"...

Зазначимо, що з 7-го травня по 8 червня 2014-го року у Національному художньому музеї України відбудеться фотовиставка французького фоторепортера.

Джерело: Українська правда

Немає коментарів:

Дописати коментар