22 квітня 2014

Українська революція очима відомого французького фотографа Еріка Буве


Відомий французький фотограф Ерік Буве (Eric Bouvet) побував на багатьох значних подіях, які міняли хід світової історії, не міг пропустити і Майдан. У 1990 році Буве почав свою кар'єру вільного художника і з тих пір незалежний фотожурналіст.

Він багато подорожував до багатьох зон конфлікту, як Ірак, Іран, Судан, Сомалі, колишньої Югославії і зовсім недавно Лівії.

Він знімає жахливу війну у Чечні протягом тривалого періоду і десятки разів відвідав Афганістан. Його роботи були опубліковані в численних журналах, як Time, Life, Newsweek, Stern і New York Times Magazine. Він працював з різними НУО та благодійними організаціями, як Лікарі без кордонів і Міжнародний Червоний Хрест. Його робота отримала кілька нагород, серед яких п'ять нагород World Press. Наступні образи приходять із серії The Beginning (Лівія), Uzbin долині (Афганістан) і Росіяни Commandos - Чечня.

Камера цього талановитого фотографа відобразила протестні рухи і на Майдані, і протистояння на Грушевського та Інстітутській. Буве дуже тонко вдалося передати мужність і відданість українських героїв під час жорстоких протистоянь в Києві.

Фотороботи з революційного Києва Буве оформив у альбом під назвою «Герої Майдану» (Heroes from Maidan). Тому, особливу гордість викликає те, що до цього альбому потрапило фото, на якому є наш з вами земляк.


 









Джерело: ericbouvet.com

Із інтерв'ю фотографа Еріка Буве:

"Я бачив народ, який бився з силою та гідністю. Я бачив молодих людей, стареньких, всі шари суспільства. Я бачив революцію. Я був вкрай зворушений вашими вчинками в цей історичний момент"

"Іноді деякі історії, які я висвітлюю як журналіст, не торкаються мене. Однак цього разу, я залишив там частинку свого серця. Мабуть, мої пращури були українцями"

"Я намагався не відступати від журналістського принципу дотримуватися нейтралітету, але це трохи складно, бо мені необхідно висвітлювати факти і не дозволити моєму серцю або голові брати гору. І завжди очевидно, що глибоко всередині я завжди приймаю сторону найслабших і сторону свободи..."

На запитання, що вразило Еріка найбільше, він сказав:

"Гідність і відважність людей, які пішли на штурм 20-го лютого. Які попадали від куль прямо на моїх очах без жодного крику"...

Зазначимо, що з 7-го травня по 8 червня 2014-го року у Національному художньому музеї України відбудеться фотовиставка французького фоторепортера.

Джерело: Українська правда

Немає коментарів:

Дописати коментар