03 березня 2018

У Баранівці створять Центр надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс”


Баранівську громаду внесли до Переліку міст обласного значення та ОТГ, що мають намір створити та забезпечити функціонування центрів надання адміністративних послуг в форматі “Прозорий офіс”.

Як повідомляє прес-служба Міністерства соціальної політики, Кабінет Міністрів України збільшив перелік міст, що мають намір створити центри надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс".

"Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до переліку міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад, що мають намір створити та забезпечити функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" розроблено в зв’язку з надходженням звернень від міст та об’єднаних територіальних громад", - йдеться у повідомленні.

Усього перелік збільшився на 8 позицій, з яких 6 - це об’єднані тергромади та 2 міста.

Реалізація зазначеного рішення надає можливість забезпечити створення та функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" на територіях міст обласного значення та об’єднаних громад для підвищення ефективності соціального обслуговування населення.

Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України №122 від 28 лютого 2018 року, до переліку додані: Гніздичівська селищна ОТГ Львівської області, Мереф'янська міська ОТГ Харківської області, Баранівська міська ОТГ Житомирської області, Студенянская сільська ОТГ Вінницької області, Радивилівська міська ОТГ Рівненської області, Березівська сільська ОТГ Сумської області, а також два міста - Бахмут і Хмельницький.

Органам місцевого самоврядування уряд рекомендує визначити приміщення для "Прозорих офісів" з урахуванням вимог щодо доступності для осіб з інвалідністю, забезпечити розробку проектно-кошторисної документації для проведення ремонтних робіт у приміщеннях.

Створення центрів надання адмінпослуг здійснюється на умовах співфінансування, при цьому з місцевих бюджетів фінансується не менше 10% витрат.

За словами начальника ЦНАПу Олександра Самчука, в центрі надання адміністративних послуг "Прозорий офіс" окрім ЦНАПу також планується розмістити реєстраційну службу, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості, управління пенсійного фонду, міграційну службу та ін.

Для зручності оплати за надані адміністративні послуги також буде встановлено банківський термінал, а для відвідувачів з малими дітьми - облаштується дитячий куточок.

6 коментарів:

  1. Анонім05.03.18, 17:42

    Хороша новина. Нарешті всі служби будуть в одному місці і не треба буде за кожною довідкою бігати висолопивши язика по всій Баранівці.

    ВідповістиВидалити
  2. Не думаю. По такому принципу вже створювали Єдиний дозвільний центр -щоб задекларувати початок роботи бізнесу, ФОП всерівно бігав до контрольних служб по консультацію.

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім06.03.18, 22:49

    Як бiгали i носили iм хабарi так i будуть i далi носити, та з iншими нулями...

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім06.03.18, 22:52

    Так працюють всi служби через адмiнцентр,добавився лише зайвий карман...

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім09.03.18, 14:46

    Ну не знаю... На мою думку, все одно має бути краще, ніж є зараз.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім10.03.18, 00:36

    Покращення лише в мера в карманi

    ВідповістиВидалити