З 2018 року автомобільні дороги загального користування місцевого значення передадуть зі сфери управління Державного агентства автомобільних доріг в управління місцевим органам влади.
Про це інформує Служба автомобільних доріг у Житомирській області.
Головні дороги державного значення зношені майже на 97 %. Такі дані свідчать про те, що їх необхідно будувати заново. Більша частина мережі українських доріг будувалася ще в 80-х роках. А вже через 37 років навантаження на траси виросло в п’ять разів.
"Вже з 1 січня 2018 року згідно з розпорядження Кабінету міністрів України від 2 жовтня 2013 року №759-р «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення», яким передбачається передача автомобільних доріг загального користування місцевого значення зі сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України в управління місцевим органам влади", - йдеться у повідомленні.
Фінансування на ремонти та утримання державних шляхів надходитиме з Дорожнього фонду, який запрацює з початку 2018 року та буде наповнюватись з трьох джерел: акцизного збору, ввізного мита на нафтопродукти і з імпортованих на митну територію України транспорту і шин. Ці грошові надходження не можна буде використати на щось інше, крім ремонту доріг. На повну фонд почне працювати у 2020 році. У 2018 році тільки 50 % податків будуть направлені на дороги, в 2019 - 75 %, а в 2020 - 100 %.
"Розподіл коштів по областях буде пропорційний протяжності доріг, які знаходитимуться на балансі Житомирської облдержадміністрації та буде здійснюватися за рахунок територіальних дорожніх фондів, які безпосередньо пов'язані з Дорожнім фондом. За більшість доріг буде відповідати місцева влада", - інформує облавтодор.
Як зазначено у повідомленні, працівники Служби автомобільних доріг у Житомирській області провели інвентаризацію доріг та підготовили акти приймання-передачі.
З 1 січня на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області залишиться 26 шляхів державного значення – це 1606 кілометрів. В підпорядкування Житомирської облдержадміністрації відійде 948 (6941,5 км) шляхів місцевого значення.
Головні дороги державного значення зношені майже на 97 %. Такі дані свідчать про те, що їх необхідно будувати заново. Більша частина мережі українських доріг будувалася ще в 80-х роках. А вже через 37 років навантаження на траси виросло в п’ять разів.
"Вже з 1 січня 2018 року згідно з розпорядження Кабінету міністрів України від 2 жовтня 2013 року №759-р «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення», яким передбачається передача автомобільних доріг загального користування місцевого значення зі сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України в управління місцевим органам влади", - йдеться у повідомленні.
Фінансування на ремонти та утримання державних шляхів надходитиме з Дорожнього фонду, який запрацює з початку 2018 року та буде наповнюватись з трьох джерел: акцизного збору, ввізного мита на нафтопродукти і з імпортованих на митну територію України транспорту і шин. Ці грошові надходження не можна буде використати на щось інше, крім ремонту доріг. На повну фонд почне працювати у 2020 році. У 2018 році тільки 50 % податків будуть направлені на дороги, в 2019 - 75 %, а в 2020 - 100 %.
"Розподіл коштів по областях буде пропорційний протяжності доріг, які знаходитимуться на балансі Житомирської облдержадміністрації та буде здійснюватися за рахунок територіальних дорожніх фондів, які безпосередньо пов'язані з Дорожнім фондом. За більшість доріг буде відповідати місцева влада", - інформує облавтодор.
Як зазначено у повідомленні, працівники Служби автомобільних доріг у Житомирській області провели інвентаризацію доріг та підготовили акти приймання-передачі.
З 1 січня на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області залишиться 26 шляхів державного значення – це 1606 кілометрів. В підпорядкування Житомирської облдержадміністрації відійде 948 (6941,5 км) шляхів місцевого значення.
Готують до найгіршого)
ВідповістиВидалити