03 листопада 2016

У Баранівці міському Будинку культури дозволили займатися бізнесом


Міськвиконком дозволив Будинку культури ім. Анатолія Пашкевича надавати платні послуги. Так, концерт, проведений силами працівників БК обійдеться у 1 тис. 200 грн, виступ хорового колективу - 375 грн.

За відповідне рішення проголосували члени виконкому Баранівської міської ради на засіданні, яке відбулося 25 жовтня.

Відтепер у Баранівці працівники міського Будинку культури зможуть за окрему плату писати сценарії, здійснювати постановки, проводити різноманітні заходи. Заробити у закладі культури тепер можуть не тільки на здачі приміщення в оренду. У кошторисі платних послуг у міській раді прописали також оренду сцени, костюмів та інструментів.


Як зазначено у додатку №1 до рішення міськвиконкому, кошти, отримані від надання платних послуг, можуть витрачатися для закупівлі товарів та послуг, зокрема:
  • оргтехніки, музичного та сценічного обладнання;
  • реквізиту та костюмів;
  • канцтоварів, інвентарю та товарів для господарських потреб;
  • меблів та устаткування;
  • оплати за користування каналами зв’язку, мережею Інтернет, техобслуговування офісної та комп’ютерної техніки, витрати на відрядження, ремонт приміщень, проведення масових заходів тощо.
Крім того, кошти, отримані від надання платних послуг, можуть використовуватися на здійснення доплат за вислугу років відповідно до переліку посад працівників культури, затвердженому Постановою Кабміну від 9 грудня 2015 року № 1026.



23 коментарі:

  1. Анонім04.11.16, 09:19

    Ці розцінки для кого? Чи буде й міська рада платити за виставлені рахунки за концерти? І за що тоді ми платимо заробітну плату працівникам БК щомісячно за гроші держави (субвенція) і громади, якщо їхні концерти стають платними? Хай реєструються як приватні підприємці, сплачують податки і заробляють на цьому гроші! А то добре одержувати зарплату від держави та громади, використовувати у своїх приватних концертах комунальне майно та ще й виставляти рахунки за свою роботу замість звітів про неї!!! Чи може ці розцінки стосуються тільки корпоративів, бо в рішенні щось нічого про це не сказано?

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім04.11.16, 09:35

    Робити бізнес на державних чи громадських коштах - корупція!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім04.11.16, 13:16

    ржу німогу...))))))))))))))
    а прокат сцени це як???? прокат - це те, що можна "прокатити"- перемістити, перенести і т.д. ну грамотєйка ще та...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.11.16, 14:19

      Це мабуть ота дерев'яна "сцена", що стоїть на дворі біля клубу.

      Видалити
  4. Анонім04.11.16, 13:45

    А мене найбiльш розсмiшив пункт : "за окрему плату писати сценарії, здійснювати постановки, проводити різноманітні заходи."Питання : ВИ ХОЧ ОДНУ ПОСТАНОВКУ НА РIВНI ЗДIЙСНИЛИ? Спочатку найдiть таких спецiалiстiв, а тодi пропонуйте такi послуги. О , да забув, на купала були постановки (смiх) У вас режисерський состав прям сила! (смiх )

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім04.11.16, 14:10

    Тодi якого милого на День мiста запрошували платних артистiв, коли у нас так профi працюють?

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім04.11.16, 14:18

    В тому клубi i так крiм квартету , мулен ружа та хору , що ледве дише нiчого нема.Як би странно це не звучало. Ще з костюмами та орендою зала можна понять. А от все остальне це реально корупцiя. На то вiн i МБК. Що ви там при прийнятi таких рiшень покурюєте, мiськкомiтет? Га?

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім04.11.16, 14:46

    Може я чогось не розумію, але як Будинок культури може брати гроші за всі ці перераховані послуги? Жителі вже по суті за все заплатили і платять щомісяця. Адже Будинок культури знаходиться на балансі міської ради і за всі закупки, ремонтні роботи і т.д. платить бюджет міста, тобто люди. І ці ж самі люди платять щомісяця зарплату працівникам клубу. А це і є оплата за всі ці виступи, концерти і т.д. Можливо, це йде мова про легалізацію шабашок? Тоді це інша справа, але хіба наприклад концерт художньої самодіяльності за 1200 грн це шабашка? Чи це якщо хтось чужий приїде і захоче в Будинку культури концерт провести то йому така ціна? А хорорий зал, танцювальний зал? Тепер щоб там займатись треба платити? Дивне якесь рішення, більше запитань ніж відповідей.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.11.16, 21:43

      А ЧОМУ НЕ ЗАПИСАЛИ В КОШТОРИС ЦІНУ ВЕСІЛЬ?

      Видалити
    2. Анонім06.11.16, 08:55

      Надіюсь, що це все-таки ціни для тих артистів, що до нас приїздять(цирк, вистави, концерти та ін.) Так і має бути, бо в кожному місті беруть гроші за оренду залу, за використання апаратури. Коли приїздять Зайченки, Ганзера чи ін., то нехай платять за використання майна, купленого на наші з вами податки. А то приїдуть - гроші в карман і до побачення, а апаратура ж зношується.
      А за виступ районних колективів, за концерти на місцевому рівні гроші брати непотрібно. Думаю, що так і буде.

      Видалити
  8. Анонім04.11.16, 21:56

    Який позор До таких ідей тільки бездарі додумались Одне добре що на загал визнали що в тому клубі крім двох гуртів ніхера нема а хор що так дешево оцінили мохом поріс І за що тому к---у мають заслуженого працівника культури дати Точно повний космос якщо не п---ц

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім04.11.16, 22:09

    Панi Загорська, в вашому перечнi купа помилок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.11.16, 23:35

      Там у всіх рішеннях завжди купа помилок. Наприклад, сітілайти у міській раді чомусь через дефіс пишуть, а білборди мало того що теж через дефіс, то вони їх вагалі сленговим словом бігборд написали. Ще в Європу вони їздять на конференції... Для початку на мовні курси походіть десь хоча б в Житомирі.

      Видалити
    2. Анонім06.11.16, 08:50

      Безглуздішого документу виданого міською радою ще не було ЩО ЦЕ ? М АБУТЬ МАРАЗМ УСІХ ХТО ГОЛОСУВАВ Працівники отримують зарплату від держави по суті наші податки і ще з нас мають здерти гроші за проплачені послуги То ді вихід один- гнати іх в шию і по конкурсу набрати нових талановитих людей і таким чином викуриму бездар типу КАТІ ОХАНСЬКОІ віті смоляра і тд і тп

      Видалити
    3. Тетяна06.11.16, 15:55

      Катя не бездар. Справжня бездар - це такі аноніми як ти, яких не взяли на роботу в Будинок культури і вони тепер строчать анонімні кляузи.

      Видалити
    4. Анонім06.11.16, 16:18

      Тетяно а ти дипломи іх бачила ? Ч и ти думаеш що в клубі мають працювати всі кому не лінь? Прочитай ЗУ Про культуру і знайдеш відповідь Якщо я побачу Катю на сцені в ролі артистки то вибачусь а поки що нема тобі чим крити

      Видалити
  10. Анонім07.11.16, 19:54

    Так, працівники МБК отримують зарплатню, але пробачте ...це копійки...У кожного є сім"я і ті зайві 50 грн на хлібне стануть зайвими.

    А взагалі, чому б не організувати неплановий концерт і зібрати певну суму на те, щоб закупити нові костюми чи апаратуру?
    Фінансування то виділяється, але погодьтесь, що на новинки (будь-які) ніхто і копійки зайвої не дасть! Скажуть, що все є ж, поки можна обійтись...і т.п.
    А коли концерт і організується, то це вже наша справа йти туди чи ні)*
    Якщо є кошти і бажання подивитись на тих, хто має талант, то чому б і ні!
    Давайте не будемо осуджувати тих, хто займається чимось у житті, адже легше тут сидіти і писати, а от коли щось зробив, то на все будеш дивитись іншими очима.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім08.11.16, 11:27

      Там костюмiв бiльше, нiж артистiв. I що значить 50 грн не стануть зайвими? Ви хоч розумiєте про що йдеться мова?

      Видалити
    2. Анонім08.11.16, 23:52

      Так! Розумію і знаю!
      1200 концерт - це не 12-15 тисяч, які брав Ганзера чи інші артисти.
      А ви вважаєте, що організувати концерт це так легко? Чи ті мізерні 1200грн отримає одна людина?
      Так хочеться дати карти в руки так "розумним" людям і подивитись що зробите ви. А головне - скільки захочете отримати за свою працю!

      Видалити
    3. Анонім09.11.16, 10:49

      Таке враження , що ви притворяєтесь не розумним. Це не є ПП - це державна установа. Хай на виїздах , що хочуть то i беруть а не в нашому мiстi за нашi зарплати данi їм, ще бiзнeс влаштовують. Геть обнаглiли.

      Видалити
  11. Анонім10.11.16, 08:12

    в головному залі держави украіна ціни сягають за сто тисяч там можна а в баранівці це державна установа. проснись ти се-ш або йди і співай.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім10.11.16, 22:20

      Цiкаво, чи в сусiднiх районах так? А то ви Баранiвку до Києва прирiвняли (смiх)

      Видалити
  12. Анонім26.11.16, 03:25

    Про яке порівняння можна говорити?!))
    Сміхота)
    Не хочете - не йдіть )
    А я піду і заплачу кошти,адже,коли люди вміють більше,ніж ми з вами,то не треба заздрити і рахувати їх гроші)*
    "Колхоз - дело добровольное"
    А оці безглузді коментарі пишуть просто лицемірні люди.
    Нема чого навіть і сперечатися))))

    ВідповістиВидалити