Рухомий рядок вільний для замовлення. Телефонуй (067) 597 3 587

02 квітня 2016

У Баранівці створили комісію з питань будівництва, реконструкції та ремонту


Баранівський міськвиконком затвердив склад спеціальної комісії з питань будівництва, реконструкції та ремонту, яка буде здійснювати обстеження місць, де заявники бажають провести відповідні роботи.

За відповідне рішення проголосували члени виконавчого комітету Баранівської міської ради на засіданні, яке відбулося 29 березня.

Як зазначено у рішенні, дана комісія створена з метою об’єктивного розгляду заяв щодо погодження на території міста будівництва, реконструкції та капітального ремонту житлових та не житлових приміщень, будівель та розміщення малих архітектурних форм.
  • Василь Савчук - заступник міського голови, голова комісії;
  • Юрій Оханський - секретар ради, заступник голови комісії;
  • Олександр Веретельник - головний спеціаліст-юрисконсульт, секретар комісії; 
  • Людмила Дума - начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Баранівської РДА, член комісії.
  • Сергій Танський - начальник відділу Держгеокадастру у Баранівському районі Житомирської області, член комісії.
  • Віктор Супрунець - начальник філії Баранівський райавтодор, член комісії.
Основним завданням комісії є здійснення обстеження місця, де заявник бажає провести відповідні роботи (будівництво, реконструкція, капітальний ремонт або встановлення МАФу (торгівельного павільйону) та діє відповідно до покладених на неї завдань, а саме:
  1. Безпосередньо розглядає заяву про погодження будівництва, реконструкції та капітального ремонту житлових та не житлових приміщень, будівель та розміщення малих архітектурних форм;
  2. Забезпечує розгляд поданих документів, організовує проведення обстеження об’єкта заявника, та встановлює відповідність документів вимогам чинного законодавства;
  3. Приймає рішення про надання рекомендацій виконкому щодо погодження або не погодження будівництва, реконструкції та капітального ремонту житлових та не житлових приміщень, будівель та розміщення малих архітектурних форм;
  4. Свої рішення викладає у формі протоколу, який підписує кожний член комісії присутній на засіданні;
  5. Веде реєстр суб’єктів, які здійснюють на території міста будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт, та зобов’язані укласти з Баранівською міською радою договір на пайову участь у розвитку інфраструктури міста. Здійснює контроль щодо сплати пайових внесків;
  6. Письмово протягом десяти робочих днів надсилає заявнику рішення про погодження або непогодження заявлених вимог;
  7. Забезпечує зберігання актів обстеження;
  8. Надає роз’яснення заявникам на підставі чого було здійснено відмову в погодженні заявлених вимог;
  9. За погодженням з виконавчим комітетом, встановлює перелік документів потрібних для погодження будівництва, реконструкції та капітального ремонту житлових та не житлових приміщень або для розміщення МАФ.

Немає коментарів:

Дописати коментар