Рухомий рядок вільний для замовлення. Телефонуй (067) 597 3 587

26 грудня 2015

Баранівська міськрада відхилила подання прокуратури щодо закупівлі продуктів


Депутати Баранівської міськради підтримали рішення міськвиконкому про відхилення подання районної прокуратури щодо закупівлі міськрадою продуктів харчування без проведення тендеру.

За відповідне рішення проголосували депутати Баранівської міської ради на засіданні чергової сесії, яка відбулась 7 грудня.

"29 жовтня 2015 року Баранівська міська рада отримала подання прокурора Баранівського району Житомирської області від 28 жовтня 2015 року в якому зазначено, що факт укладення Договору купівлі-продажу продуктів харчування від 2 лютого 2015 року між Баранівською міською радою та Фізичною особою-підприємцем Щерба М.Д. без проведення тендеру свідчать про наявність у діях міського голови приватного інтересу.

В ході детальної перевірки даного факту, встановлено наступне. Відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону України "Про здійснення державних закупівель", предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому уповноваженим органом. Згідно до порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26 липня 2010 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 20 і 27 ч.1 ст1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016 2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року за показником п'ятого знака (класифікаційне угрупування "категорія") із захначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

Баранівська міська рада уклала з Фізичною особою-підприємцем Договір від 2 лютого 2015 року на закупівлю продуктів харчування, які поділяються на 27 окремих категорій та є окремими предметами закупівлі при визначенні їх вартості. Також жодна з категорій предметів закупівлі, у разі визначення її вартості, не перевищує суми, встановленої в ч.1 ст.2 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Відтак закупівлі продуктів харчування згідно Договору від 2 лютого 2015 року не підпадають під сферу застосування Закону України "Про здійснення державних закупівель", а отже, в діях міського голови не вбачається приватний інтерес (корупційна складова) при укладенні вказаного вище договору. В зв'язку з цим, висновки та приписи, що зазначені в поданні прокуратури Баранівського району Житомирської області від 28 жовтня 2015 року є незаконними, надуманими та необгрунтованими.

На підставі викладеного вище, керуючись п.20,21,22 ч.1 ст.1, ч.1 ст.2 Закону України "Про здійснення державних закупівель", положеннями "Порядку визначення предмета закупівлі" затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26 липня 2010 року та Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016 2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року, виконавчий комітет міської ради вирішив: Відхилити подання прокуратури Баранівського району Житомирської області від 28 жовтня 2015 року та затвердити дане рішення виконавчого комітету на черговій сесії Баранівської міської ради", - йдеться у рішенні міськвиконкому від 26 листопада.

Дане рішення винесли на розгляд і затвердження чергової сесії Баранівської міської ради, яка відбулась 7 грудня. Після тривалого обговорення депутати його підтримали.