30 вересня 2015

Міська виборча комісія вже зареєструвала 5 кандидатів у мери Баранівки


Станом на вечір 30 вересня Баранівська міська виборча комісія вже зареєструвала п'ять кандидатів на посаду мера Баранівки, із яких троє представляють політичні партії та два - самовисуванці.

Про це місто Баранівка повідомила секретар Баранівського міськвиборчкому Наталія Свінціцька.

«Станом на 16:00 годину 30 вересня ми зареєстрували п'ять кандидатів на посаду мера Баранівки: Вельчинський від БПП, Душко від УКРОПУ, Ковальчук від РПЛ та самовисуванці Кундельський і Сидорівський», - сказала секретар міськвиборчкому.
  1. Вельчинський Микола Романович, 1959 року народження, громадянин України, освіта вища, позапартійний, голова Баранівської районної державної адміністрації - партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність»;
  2. Душко Анатолій Олександрович, 1963 року народження, громадянин України, освіта вища, позапартійний, Баранівський міський голова - політична партія "Українське об'єднання патріотів - УКРОП";
  3. Ковальчук Микола Васильович, 1978 року народження, громадянин України, освіта вища, головний спеціаліст- юристконсульт відділу держземагенства у Баранівському районі - Радикальна Партія Олега Ляшка;
  4. Кундельський Володимир Миколайович, 1969 року народження, громадянин України, освіта базова вища, позапартійний, керівник громадського формування «Баранівка-Правопорядок» - самовисування;
  5. Сидорівський Віктор Миколайович, 1969 року народження, громадянин України, освіта вища, позапартійний, директор КП «Баранівка-Сервіс» - самовисування.
Нагадаємо, чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 
відбудуться 25 жовтня 2015 року.

74 коментарі:

  1. Чому порядок у списку не відповідає хронології. Чому я бачу знову перевагу "в пушку" кандидатів. Нові лиця потрібні. І вони мусять перемогти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.10.15, 14:06

      Якій хронології? Вони по алфавіту як і має бути. А коли тобі щось здається - перехрестись.

      Видалити
  2. Виборець01.10.15, 12:14

    Одне хочу сказати: нормальна людина до Ляшка не піде

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.10.15, 14:15

      Не можу з вами погодитись. Партія тут не є визначальним фактором. Як на мене, то це єдина дійсно нова кандидатура. Особисто я буду вибирати між ним і Сидорівським, принципово, бо решта троє - це вчорашній день.

      Видалити
    2. Анонім01.10.15, 14:32

      Якраз - є
      Факт вступу в цю партію є його помилкою, а якщо він її допустив вже на цьому етапі, то скільки наробить будучи обраним мером.
      Від себе скажу що будь він самовисуванцем може й за нього прогосував, але такі його кроки відштовхують від себе

      Видалити
    3. думайте добре думайте...02.10.15, 14:21

      а в сидорівського хата закінченна.... треба дивитися як у кандидата біля хати таке буде і в місті .... не вибирайте знову ледачих .... Душко то є оптимальний кандидат.

      Видалити
    4. сам подумай...02.10.15, 15:21

      То може тому і незакінчена, що будується довго як у всіх, бо за чесні заробітки.
      А не як у декого - трах-бах і особнячок як на картинці. От про що подумай!!!

      Видалити
    5. Анонім03.10.15, 23:44

      Та, нема коли Сидорівському хатою займатись, мабуть. Бо коли не йду увечері, то не в хаті, а на роботі вікно світиться. Часом і запівніч. А вранці о восьмій вже на порозі Будинку побуту можна побачити.

      Видалити
  3. Анонім01.10.15, 12:55

    Кандидатам - успіхів, жителям Баранівки - зробити мудрий вибір!

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім01.10.15, 15:40

    А я за Вельчинського i нас таких багато... Цей кандидат пiдходить 100%. Знаючи якi тяжкi часи вiн не був осторонь... Дякую Вельчинському що знов наважився на цей непростий шлях. Хто поливать брудом буде то це всi хто цього не зрозумiв...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.10.15, 18:18

      Да 2 скликання поспіль дерибанив міську та районну скарбниці.Пора вже припинити цей авторитарний режим. Не допустимо до влади...

      Видалити
    2. Анонім01.10.15, 18:22

      Вас таких багато -)))) це точно! аж двоє!

      Видалити
    3. Анонім01.10.15, 19:58

      Ну дайте людині добудувати 4-й будинок-((((

      Видалити
    4. Анонім01.10.15, 22:49

      А Вельчинському в адміністраціі що мало коштів чи вже перехотів працювати?!...

      Видалити
    5. Анонім01.10.15, 23:12

      Дякувать Вельчинському за його крок непотрібно він вже спить і бачить себе на даній посаді.Дивує лише одне-чому висунутий лише БПП.А деж Батьківщина, Самопоміч,Свобода та інші карманні партіі?!...

      Видалити
  5. Анонім01.10.15, 15:43

    Душка зразу геть, вiн не виправдав сподiвань людей якi проживають в Баранiвцi... Душку позор...

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім01.10.15, 17:36

    А я за Душка. Нехай дороблює все чого наобіцяв.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім01.10.15, 18:22

    Пора вже пакувати валізи на Польщу,а то можна ще не встигнути...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не анонімно01.10.15, 20:51

      То пакуй! але тебе туди не пустять!

      Видалити
  8. Анонім01.10.15, 18:28

    душко це правильний вибір

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім01.10.15, 22:45

      В Києві ще такий був "Льоня космос" та його "молода команда"

      Видалити
    2. вибір02.10.15, 14:24

      запомніть , ніхто ,нічого крім Душка робити не буде....

      Видалити
    3. Анонім02.10.15, 22:31

      Стільки як зробив він для себе дійсно ніхто вже не зробить. Одна його зарплата та премія чого варті!.. А премії своїм прихильникам за "карі очі" перевищують усі розумні межі!

      Видалити
    4. Анонім05.10.15, 15:28

      Агітатори Душка отимують свою платню матеріальними допомогами,що виділяє ви конавчий комітет ради. А Вельчинський вже роздає продуктові набори .Отак проводиться виборча компанія господарниками міста і району.

      Видалити
    5. Анонім06.10.15, 09:10

      Вельчинський не роздає ніяких продуктових наборів! Набори розносять якраз працівники міської ради! Заходять у квартири і просять проголосувати за Душка! А саме головне - розвозять ці набори службовим транспортом міської ради! Прохання до людей: продукти беріть, але ні в якому разі не голосуйте за кандидата, який їх роздає. То його обовязок - допомагати нужденним, а не виключне право!!!!!

      Видалити
  9. .... а мені цікаво, який фонтан побудує новий мер? У нашому містечку це вже стало традицією, Вельчинський -світловий фонтан в сквері біля кінотеатру, Михалюк - водограй біля міської ради, Душко - фонтан біля церкви, а далі буде...

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім01.10.15, 21:53

    А далі, прийдуть нові люди, які викриють схеми дерибану, злодіїв за грати. Ліс вирізали нещадно, от і задумайтесь панове...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім02.10.15, 14:19

      Да ті нові люди неспроможні навіть навести до кінця лад у своїх справах,а ви хочете щоб вони ще розбиралися в якихось там схемах. Уже не в одного бандити мали сидіти в тюрмах. А приходять до влади, то красти починають ще більше ніж попередники. Згадаймо лиш недавню "зоряну" операцію героя майдану Шкіряка та його політ в Катманду. Та й Душко обіцяв багато, а натомість побори з підприємців зросли в геометричній прогресії, почав працювати лівий готель в парку, пішли відкати з субвенцій литвина і т.д.

      Видалити
  11. Анонім01.10.15, 23:23

    Вибирайте кого хочете но тільки не тих хто уже був при владі... хто х них що зробив що людям в Баранівці лучше стало жити... кожний з них першу чергу за себе не забував... думаю шо жителі Баранівки зроблять розумний вибір...

    ВідповістиВидалити
  12. Сергій01.10.15, 23:45

    Чомусь жодної живої душі в коментах, одні аноніми-запічники, почалось...

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім02.10.15, 07:22

    Пора вже кінець кінцем покінчити з монголо - татарською ордою гнилориб з душком ,а також ерою вельчинських з михалюками.Вимітайтесь геть.!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім02.10.15, 13:07

      А тут крім Вельчинського і немає жодного серйозного керівника. Керувати магазином і громадою - то зовсім різні речі. Це можна побачити на прикладі того ж Душка. Як ішов у мери то обіцяв золоті гори. А прийшов та й зрозумів що одягнути галстук і костюм - це ще не все. Люди ж ідуть в міськраду щодня зі своїми проблемами і чекають на грамотне й швидке їх вирішення. Та й гроші на капвидатки зараз дають не просто так.Треба брати участь у проектах і конкурсах. І колективом треба вміти керувати так, щоб він не розбігався хто куди. Гадаю карєру потрібно будувати поступово, а не бац-бац - і в дамках. На мою пересічну думку молоді кандидати мали б спочатку зарекомендувати себе як лідери хоча б середнього громадського чи приватного колективу, а тоді вже балотуватися в мери. Тому я - за Вельчинського, сильного і відповідального керівника!

      Видалити
    2. Анонім02.10.15, 15:14

      Неподобається пара (Душко-Гнилориба) є альтернативна пара (Сидорівський-Кундельський) і чого їм не йметься просто працювати,треба до корита дорвати.

      Видалити
    3. Анонім02.10.15, 18:06

      Щось від такого сильного керівника також щось почали тікати працівники хто в йосипівську раду,хто у вірлянську,а хто у берестівську.Оце в керівника виважений підхід!?...

      Видалити
    4. Анонім02.10.15, 22:35

      Підхід якраз виважений. Усі вони йдуть від однієї з Вельчинським партії. І такий крок спрямований на подальше обєднання територіальних громад. А в Душка хто від Радикальної партії, інші від УКРОПу, ще інші - від Народної партії. Навіть його рідний брат балотується від Народної партії, а не від УКРОПу. Справжній шарварок у казенному домі!

      Видалити
    5. Анонім03.10.15, 16:20

      Зрозуміло, що виважений, якщо у Вельчинського погоджувалися списки кандидатів усіх карманних його ж партій а це БПП, Батьківщина, Самопоміч, Свобода. Інакше як підважений його не назвеш...

      Видалити
    6. Анонім04.10.15, 21:10

      Трохи із "самостроміччю" у Вільчинського не получилось!! Порозбігались!! І в БПБ, і до "ради КАЛІВ", і на платформу.)))

      Видалити
    7. Ще раз хреново згадаєш про Радикалів - відірвемо голову. Йолоп. Ти що не бачиш що тільки вони говорять правду?

      Видалити
    8. Петрович06.10.15, 08:40

      Чим тобі Радикали не побобаються. Скотиняка ти. Я тобі вуха пообриваю. Молись тим паразітам шо награбали все. То викша ліга бандіто. Не види цю погань до влади.

      Видалити
    9. Анонім06.10.15, 09:13

      Вони говорять не правду, а тільки те, що хочуть чути люди. А це дуже небезпечно, бо ніякого толку з цього не буде! Менше треба терендіти і більше робити добрих справ!

      Видалити
  14. Анонім02.10.15, 14:15

    Душко сам особисто без грошей литвина нічого не зробив ??? Таке враження , що міська влада це окрема держава . Там зарплата в рази більша чим в Баранівці , особистий повар для міського голови . І це все за рахунок коштів жителів Баранівки. Цікаво який відсоток заробітна плата займає в витратах міської ради ????? Просто цікаво . Хто підскаже???

    ВідповістиВидалити
  15. Чекаємо в маси чудові витвори, так звані прискорювачі, з можливою цікавою інформацією на бідних мерів.

    ВідповістиВидалити
  16. Свійський02.10.15, 15:16

    Вельчинський куди ти прешся? Мало тобі? Хлопче ми тобі допоможемо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім02.10.15, 15:36

      Ти собі допомоги не в змозі, а ще хочеш комусь допомогти.

      Видалити
    2. Свійський02.10.15, 16:58

      О, появилась зацікавленість показати.

      Видалити
  17. Анонім02.10.15, 16:01

    Аноніму 02:10:2015р. 13:07 Ви помиляєтеся. Міський голова має бути гарним керівником (менеджер), а не просто дядьком по відмиванню грошей. Вільчинському потібно стати мером бо ще не добудований будиночок (теремок).

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім02.10.15, 18:17

    займати першу посаду в районі і рватись в каналізацію пане вельчинський а що скаже президент який вам довірив посаду і як вам не стидно іти в мери під прикриттям партіі президента

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім02.10.15, 22:42

      Хай іде Вельчинський, бо Душко так і не довів до кінця ні будівництво каналізації, ні адмінреформу, яку він з тріском провалив разом з соратницею по УКРОПу з Першотравенська. Може хоч Вельчинський зможе до пуття довести обєднання громад і залучити в громаду Баранівки додаткові кошти. А партію Президента дуже хотів підімяти під себе якраз Душко, але не вдалося. От і подався в УКРОП, тобто до олігарха Коломойського. Хоч сам получає грошики в Ощадбанку, а не в Приваті. І куди дивиться Коломойський?

      Видалити
    2. Анонім03.10.15, 08:19

      Да залучити додаткові кошти на добудову власного " Межигірря" навпроти міськоі ради просто необхідно.Хай щастить Баранівці!

      Видалити
    3. Анонім03.10.15, 22:55

      А що в адміністраціі красти? А так буде ближче додому переносити...

      Видалити
  19. Анонім03.10.15, 23:03

    Таких як Вельчинський та Душко в Баранівці вже мерів хапуг не було...Оце кандидати!

    ВідповістиВидалити
  20. Тетяна04.10.15, 09:40

    Люди, схаменіться!!! Всі крадуть.... Кожен ДУМАЄ й ГОВОРИТЬ в міру своєї зіпсованості: сам злодій, то всіх злодіями оголошує. Душко і Вельчинський - без сумніву, найкращі кандидатури!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щось мені підказує, що саме між цими кандидатами і буде основна боротьба.

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 09:19

      Звичайно, це і є основні кандидати, а інші просто вирішили спробувати свої сили в передвиборній гонці. Тільки на цей раз Вельчинський у кращій ситуації, ніж Душко. На минулі вибори Душко йшов так би мовити з чистого листка, а тепер після 5-річної його каденції Баранівка зрозуміла, що помилялася. Не все те золото що блищить!

      Видалити
    3. Анонім05.10.15, 14:36

      Ну і Вельчинський за дві каденціі що зробив для Баранівки так це власне "Межигірря" навпроти міськоі ради.На мою думку і переважноі більшості виборців ці два кандидати це кандидати минулого.До влади необхідно обирати гідних цієі посади кандидатів.

      Видалити
    4. Анонім06.10.15, 09:30

      Як це Вельчинський нічого не зробив? А станція знезалізнення (згадайте яка червона вода раніше текла з наших кранів)? А газифікація Заріччя та віддалених вулиць? А вуличне освітлення? Да до Вельчинського світився тільки центр, та й то через раз! А переведення всіх багатоквартирних будинків на автономне опалення? (Тоді надавалася жителям цих будинків матеріальна допомога на придбання котлів.) А завершення будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу? А тренажерний майданчик в парку? А штучне футбольне поле? А відкриття додаткових груп в садочку у приміщенні бувшого заводського дитсадка? А придбання перших сміттєвозів і налагодження вивезення сміття від приватного сектора? А облаштування скверу біля мацвея? І так можна перелічувати й перелічувати. І це при тому, що тоді не було мільйонних субвенцій від Литвина. Тратили тільки те, що заробляли. Використовували при цьому й кошти різних фондів. Головне - тоді відчувалося, що в місті є господар!!!!!

      Видалити
    5. Анонім06.10.15, 10:40

      І власне "Межигірря",і прихватизація земельних ділянок у центрі,і льонозаводський пятиповерховий будинок,і розпродаж БФЗ і ще багато іншого
      Оце господар на свій карман.

      Видалити
    6. Анонім06.10.15, 16:17

      Да це Межигіря не більше за Душкове, причому Душко одержав земельний участок під забудову свого Межигіря безкоштовно. Тоді як Вельчинський за гроші придбав аварійний будинок, який там стояв, та ще й заплатив гроші за сільськогосподарські втрати, коли оформляв землю під цією хатою. БФЗ розпродали власники його акцій, серед яких не було Вельчинського. Робітники у свій час самі захотіли керувати цим підприємством, взяли акції, перейшли на хозрасчет, получали на той час баснословні зарплати. А потім дохазяйнувалися до ручки і почали продавати акції. Їх відразу ж купили спритні ділки і забрали за ці акції у власність приміщення. Були навіть робітники які продали майнові акції на частину магазину "Фарфор", що був на Хрещатику! І це задокументовано! Так що не треба шукати тут винного! Винні ті, хто мав майнові акції і продав їх! А за рахунок коштів, виручених від продажу льонозаводовського будинку (а це на той час була сума майже рівнозначна річному міському бюджету!), і було зроблено газифікацію та виконано інші роботи з благоустрою Баранівки. Бо ніхто тоді не давав ніяких субвенцій! Не було тоді й бюджету розвитку, яким міг користуватися Душко та його команда. Міська влада могла витрачати на благоустрій міста тільки ті кошти, які надійшли як податки або у результаті продажу комунального майна! Хотілося б побачити, хто міг би на той час, коли бюджет наполовину недовиконувався, без мільйонних субвенцій і різних дотацій, зробити для міста більше, ніж Вельчинський?

      Видалити
    7. Анонім06.10.15, 21:20

      Якщо не помиляюся,то станція знезалізнення це не Вельчинського заслуга,а районного керівництва, а за льонозаводський будинок пропонували значно більшу суму коштів,ніж було продано вигідній особі

      Видалити
    8. Анонім07.10.15, 11:04

      Якраз помиляєтесь. Якого в біса районного керівництва? Усі угоди йшли через міську раду і за кошти міського бюджету. Правда була співпраця з УФСІ, але увесь проект готувала міська рада, створювала Агенцію, давала кошти на співфінансування та дофінансування, замовляла й погоджувала необхідну документацію і т.п. Районне керівництво тільки записало ці здобутки собі у звіт. А льонозаводовський будинок виставлявся на продаж шляхом конкурсу, у якому могли взяти участь усі бажаючі. Причому виставлявся кілька разів поспіль, бо не було бажаючих. Тільки їх чомусь і потім було обмаль, бо ціна на той час була зависока - 100тис.зелених. Це зараз деякі кажуть, що дешево, а на той час то була сума, майже рівнозначна річному міському бюджету.

      Видалити
  21. Анонім05.10.15, 10:41

    Переважна більшість кандидатів міняє політичні бренди як шкарпетки.І з такими кандидатами не лише в Баранівці ,а й в Украіні лад не наведеш.То ж робіть правильний вибір.Щасти всім!

    ВідповістиВидалити
  22. Згадайте нещодавно скільки грязі через листівки було Душком вилито на Вельчинського і наоборот. Хіба Виборцю не надоїв запах того лайна. Ви собі і уявити не можете, як ці парні використовуючи владу наїлись. І цього разу рвуться до бюджетних коштів. Ну не вірте їм. Не вірте. Зроби с в і й вибір.

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім05.10.15, 15:29

    душко це круто не все доробив але почав не побоявся. не клоун як хтось за вельчинського писав я не згоден просто він переріс наш район давайте зберем 25000 і відправим порошенку хай візьме заступником. а грошики за землю вельчинський вже хоче?

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім05.10.15, 18:32

    Виборцям необхідно відкинути в далеке минуле цей горе тандем Вельчинського і Душка та обирати і жити по новому

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.10.15, 09:32

      А жити по-новому - це девіз БПП. Як би там не говорили, а Вельчинський єдиний сильний кандидат на посаду мера.

      Видалити
  25. Анонім07.10.15, 07:56

    вельчинський дійсно єдиний кого треба просто вигнати з району

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.10.15, 13:06

      А його вже не раз питалася вигнати з району місцева мафія, але люди завжди робили правильний вибір! Згадаймо 2002 рік, коли проти нього було кинуто потужний адмінресурс! Але жителі Баранівки все одно вибрали тоді Вельчинського, бо він ще раніше зарекомендував себе як послідовний, відповідальний і сильний керівник!

      Видалити
    2. Анонім07.10.15, 15:53

      Злодій він, а не керівник. Можна подумати шо він на свої зароблені тереми побудував. Злодій - і йде красти. Душко навчився брати. Але в законний спосіб - зарплата 10, 12, 15 тисяч. Погано? Ну трошки краще чим попередник. Треба нового.

      Видалити
    3. Анонім08.10.15, 09:15

      Душко бере і в законний спосіб і незаконний. Така зарплата - це хіба законно???? До того ж, йому платить і ЕКОНОВА, і орендарі греблі, ще йшли відкати з субвенцій, і гарний дохід приносить підпільний готель у парку. Уже не говорю про використання службової машини в особистих цілях і на охоту, і в житомир, щоб привести продукти в кафе і т.д. А теремів у нього півбаранівки. Одна фірма Авіс та заготконтора скільки займає площі!

      Видалити
  26. Патріот09.10.15, 17:17

    Країні потрібні сучасні керівники. Ось приклад міста Кузнєцовська, де мером став ІТ-спеціаліст. Є на кого рівнятися.

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім10.10.15, 12:47

    За Вельчинського1000000000000% Душка Геть геть Геть позор такому меру хабарнику

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім10.10.15, 14:45

      За Душка1000000000000% Вельчинського Геть геть Геть позор такому хабарнику

      Видалити
    2. Анонім13.10.15, 12:44

      Цей комент, видно, дав сам Душко, глянувши в криве дзеркало. Не може нічого придумати свого, то віддзеркалює сказане, дещо викривлюючи інформацію на свою користь.

      Видалити
  28. Анонім15.10.15, 12:59

    Читаючи коментарi чесно скажу Душко як ти вже всiх дiстав брехнею на кожному кроцi:)

    ВідповістиВидалити