26 березня 2015

Мера Баранівки не призначають на нову посаду, бо не заплатив, - житомирський політолог


У Житомирській області за посаду голови райдержадміністрації треба заплатити від 50 до 100 тисяч доларів. Про це у своєму блозі на Житомир.info пише місцевий політолог Володимир Піньковський.

«Після приходу на посаду президента України в червні-липні 2014 року своїми Указами П.Порошенко в більшості випадків звільнив голів ОДА та РДА та оголосив конкурс на заміщення вакантних посад. Тоді, гасло «жити по-новому» в основному ще сприймалося більшістю населенням, як перспективний месидж, який буде втілюватися в життя у всіх сферах, в тому числі і в органах державного управління. На посаду голів РДА в нашій області почали подаватися люди, які насправді вболівають за справу, які стояли на Майдані або всіляко підтримували Революції Гідності. Команда БПП на Житомирщині оголосила кастинг на заміщення вакантних посад, почалось активне подання документів до Адміністрації Президента, проходження співбесід, тощо . Але ні в АП, ні в ЖОДА не поспішали жити по-новому та призначити нових голів РДА, ставили після-майданівським кандидатам завдання втягуватися в партійно-політичний процес та «давати» високі результати на виборах до Верховної Ради, які відбулись 26 жовтня. Пройшло 9 місяців, пройшли і вибори до парламенту, кандидати пройшли спец-перевірки і співбесіди, а більшість посад голів РДА і по цей день залишаються вакантними», - зазначає автор.

Він вважає, що Житомирська ОДА спільно з АП придумали доволі оригінальну форму призначення, як то тимчасово виконуючий обов’язки голови, що фактично «підвішує» призначену особу в незручний стан надовго, а то і назавжди.

«Логічно, і у мене, і у Вас, постає риторичне запитання – чому так сталося, кому це вигідно і що робити? Ґрунтовно дослідивши ситуацію по справжньому був шокований, виявляється, що «революційні» представники БПП на Житомирщині, які курують і опікуються кадровою політикою в області, хочуть за призначення отримати гроші, продавши, як на їх погляд, хлібну посаду. З цього приводу з кандидатами проводять складні маніпуляції , які всіляко підштовхують претендентів до збору грошей за посаду голови влаштовуючи справжні торги хто більше дасть. Ціна питання в залежності від району коливається від 50 до 100 тисяч вічно зелених та різко підскочивши у ціні доларів. Наші житомирські куратори цього процесу бачачи реальну ситуацію, що пост-революційні кандидати на посаду голів не мають коштів та і не збираються їх збирати та платити, з «шафи» сміливо витягують спритних регіоналів та інших сумнівних на руку ділків, які готові «підтягнути» ресурс, а прийшовши на посаду голови РДА сконцентрувати свої зусилля по відбиванню вкладених коштів та зароблянні нових», - пише Піньковський.

В якості прикладу він розповідає про ситуацію у Володарськ-Волинському та Баранівському районах.

«На сьогодні одним з головних претендентів на посаду голови РДА є Олександр Одноворченко, нині перший заступник відсутнього голови РДА, член Партії регіонів з 2010-2014 рік, який саме по цій партійній лінії обирався до райради в 2010 році, та який вже мав би прямо потрапити під дію Закону «Про люстрацію». Більше того, не безпідставно подейкують та з великою вірогідністю ( на той час теж був заступником голови РДА) мав бути причетний до організації поїздок держслужбовців на антимайдан в 2013-2014р., який тоді організовувала Володарськ-Волинськарайдержадміністрація. Далі, ще напруженіша ситуація склалася в Баранівському районі, де ще з серпня минулого року претендентом №1 на посаду голови РДА був міський голова Баранівки Анатолій Душко, який пройшов всі співбесіда, кастинги, перевірки, домовленості, а головне, отримав публічну підтримку громади району на цю посаду в вигляді громадських обговорень, про що неодноразово наголошував голова ЖОДА О.Машковський. Але, як виявилося, претендент має серйозний «недолік», він не готовий підкріпити свої здорові амбіції готівковим матеріальним ресурсом, який однозначно піде в кишені житомирським кураторам. І тут, прогнозовано і на противагу, з’являються інші персони, які знають чого хочуть і як це зробити. Одним словом, в Баранівському районі ( та і не тільки) з приводу призначень і не призначень назріває глибокий конфлікт, аж до громадянської непокори в випадку призначення іншої персони та масштабного суспільного протистояння», - пише Володимир Піньковський.

Автор зазначає, що на момент написання статті у Житомирській області з 23 районних державних адміністрацій були відсутні голови в 14 районах: Баранівському, Брусилівському, Бердичівському, Володарськ-Волинському, Емільчинському, Житомирському, Лугинському, Народичському, Новоград-Волинському, Овручському, Романівському, Червоноармійському, Черняхівському, Чуднівському, що складає більш ніж 60%. «Коли дана вже стаття була написана та подана в друк розпорядження Президента України від 24 березня за №280/2015-рп та «281/2015-пр головою Ємільчинської та Новоград-Волинської РДА призначені В.Ширма та В.Михнюк відповідно», - уточнює політолог.

65 коментарів:

  1. Анонім26.03.15, 13:42

    Цікаво, нарешті очі дівочі бачать Пилипів, що вискакують із конопель та кожен, як впечений тягне одіяло до себе. Холодно їм. Будемо думати, як їх нагріти. Що знову захотілось порулювати. Спокою не чикайте!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім26.03.15, 14:23

    Виходить, що Душко або порядна і чесна людина раз не хоче платити за посаду або просто не має таких грошей.

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім26.03.15, 14:45

    Є інформація, що Вільчинський - Пилип призначений рулювати районом. Громада одумайтесь. Йому ще мало? Знову почнеться "чесна гра" у гривні: хто більше? Треба ж гроші відмити. Таки краще Душко.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колобок28.03.15, 23:25

      вибір як при янику: між клізмою і ботерброд з кавном!.

      Видалити
  4. Анонім26.03.15, 15:10

    Як мені жаль Душка! Зараз заб*юся в куточку і поплачу ,який він "чесний,порядний і бідовий мер". Навіщо спирати все на гроші? Послухайте його мову,подивіться,як він себе вихваляє і все стає на свої місця. Чи в АП не люди сидять? Їм не налапшаєш,як баранівським жителям.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім26.03.15, 15:11

    Або заплатив, але не тому, кому слід) Або бачать люди, що не варто таких призначати... А зайві гроші кому сьогодні зайві.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім26.03.15, 15:25

    Вельчинського на посаду голови РДА - це людина достойна!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім26.03.15, 16:05

    Чи не боїться космос кидатися таким звинуваченями не тільки на адресу вже призначених голів РДА області,а й конкретно щодо АП?

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім26.03.15, 17:07

    Окрім того,що Вельчинський достойна людина, він ще розумний, мудрий управлінець.

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім26.03.15, 17:35

    Якщо Вільчинський "достойна" людина, чому він боіться громадських слухань?Чому люди його не обрали мером? Чому він 8 раз балатувався на посаду голови районноі ради,а депутати не обрали?За що сужбовець якій не декларував бізнес побудував 2 палаци і магазин? ГЕРОІ гинули на МАЙДАНІ і на війні, щоб такі чесні прийшли до влади? Тоді грош ціна нам і владі.

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім26.03.15, 19:50

    Гірка правда

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім26.03.15, 20:14

    я не думаю,що Вільчинський боїться громадських слухань

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Павло26.03.15, 20:33

      А чого їх боятись? Це тут всі аноніми такі сміливі і "все знають", а на слуханнях, як завжди, абсолютна тиша.

      Видалити
    2. Анонім26.03.15, 23:51

      Він не боїться, він точно знає, що не пройде, я не за Душка не Вільчинського, не за Іванова чи Сідорова, я за людину яка не за пісяє стати перед людьми і сказати - "Я беру на себе відповідальність за цей район і ...."

      Видалити
    3. Анонім27.03.15, 08:58

      це 100 %...люди-давайте боротися за себе....ми-не бидло....Слухання !!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  12. Анонім26.03.15, 21:45

    Якщо не боїться громадських слухань,нехай зробить заяву і перед прзначенням пройде їх.Але цей метр з шапкою на мою думку ой як їх боїться. Напевну представникам демократичних сил потрібно зробити оцінку чесності і корумпованості майбутнього керівника району. А може наші демократи сміливі тільки з під жінчиної спідниці вигукувати.Я мав наувазі Віцина, Нікулуна, і Моргунова тобто Ворощук,Цимбалюк і Ковальський.

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім27.03.15, 07:49

    Звертаюся до Ворощука, Ковальського, Цимбалюка- Вельчинський це тей чоловік якій потрібний району? Чесний, не корумпований, думає тільки про людей і про державу?Ви є представниками демократичних сил, дайде відповідь. Чи мабуть вас тоже купили?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.15, 15:43

      Ковальського купили?-......ха-ха....

      Видалити
    2. Анонім27.03.15, 16:30

      Вельчинський достойний кандидат на посаду голови.
      Ворощук і інші члени не каламутьте води.
      Контролювати роботу голови райдержадміністрації - це обовязок кожного .

      Видалити
    3. непотрібний району28.03.15, 06:29

      Якщо віліка то вам всім до лікарні на лікування , баранивчанах.

      Видалити
  14. Анонім27.03.15, 14:36

    а хто з вас, шановні, святий? читаю і думаю: наша РДА вся баблом запакована, і тільки питання котрий його вхапить. не смішіть!!! заррплати мінімалки, а відповідальність ще та, крім того кожен вважає, що безгрішний і пророк, може навчити, "по чім в Одесі рубероїд" це як в тому анекдоті про Марію Іванівну та Івана Івановича, що займались посеред вулиці коханням, а сторонні їм підказували, як треба. сама основна біда, що Революція Гідності відбулась, країна, люди хочуть жити по новому, але в країні ніхто не змінив правила гри (закони) А жити по новому зі старими законами не вийде. щодо голови РДА Вельчинський серйозний гравець, добре розуміється на багатьох речах. я його підтримую і не заздрю йому, як людині. дуже вже багато бруду йому прийдеться ковтнути...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.15, 17:15

      Це Ваша думка, а є думка НАРОДУ!!!! І я бачу не Ви не Ваш кумир Вельчинський її знати, а тим більше поважати не хоче!!!! Як що він "серйозний" гравець то нехай вийде до народу, а то може статися так як з Яником народ прийде до нього.

      Видалити
    2. Анонім27.03.15, 22:46

      ой чесний....слези й занавес....не позорте район з цим проффесором крахоборства...люди кров ллють а ця нечвида як й в 2005-тишком - нишком до влади....перевертень а громада-чисто бараняча....сумно.

      Видалити
  15. Анонім27.03.15, 19:23

    помниться рік назад до Душка народ приходив.Жаль що тоді не витягли його за барки.

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім27.03.15, 19:32

    Не переключайтесь і не відходьте від головної теми цього запису.Мова про звинувачення міського голови Баранівки на адресу губернатора .Це досить серйозне звинувачення! Не викликає сумніву,що саме пан Душко є ідейним натхнеником цієї статті в Житомир інфо,оскільки там про нього більш за всіх написано.Навіть кастинги він якісь проходив))) Як в шоу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колобок28.03.15, 23:36

      Або ви наведете статтю закону України про "губернаторство" або вас викинуть з цього ресурсу назавжди як засланого москаля.

      Видалити
    2. Анонім29.03.15, 22:49

      колобок - круглий, лисий і тупий...(не в образу лисим)))

      Видалити
  17. Анонім27.03.15, 19:56

    ДА.....Ви праві він "серйозний"гравець бо краде по серйозному по дрібницях не розмінюється!Якщо його призначать буде означати що прийшла влада злодіїв.Знову підпрємці будуть нести мзду.

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім27.03.15, 21:48

    На мою думку є більш достойні на посаду голови рда- Супрунець, Козиренко, Козел, Кондратюк,Линок,Цимбалюк,Ціцюра, Сіцінський

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.03.15, 22:38

      ...о дав...по-феншую...- дами в шубах на роспашку - господа с тростью...весь старий курятник...

      Видалити
    2. Анатолій Миколайович28.03.15, 06:36

      Стоп .... А супрунець і правда міг би очолити РДА всі якості нормального керівника у нього є ... ТОж народе думай.

      Видалити
    3. Анатолій28.03.15, 08:51

      Да,достойні голосування на голову ради це показали))) Клоунада.

      Видалити
    4. Оксана28.03.15, 10:26

      Анатолій Миколайович, в тому то і біда, що такі люди як Супрунець справді достойні, але вони не хочуть. Чому ні? Причини від банального "немає вже на це здоровя" до реального "все одно не дадуть нормально та чесно працювати".

      Видалити
    5. Я теж гарноі думки про Супрунця. Взагалі не розумію чому такий махач за цю посаду. Цей чоловік однозначно попадає в історію як останній голова адміністраціі Баранівського району, якому треба закрити масу шкіл та інших закладів які ще поки що існують на теренах району і повірте цей перелік непопулярних кроків наскільки великий, що цій людині не позаздриш. Це однозначно мужній крок , хто б не став на цю посаду.

      Видалити
    6. Так Ігоре ти правий, але та людина яка рветься на посаду РДА думає інакше, йому вистачить часу на добудову незакінченних його обєктів , а там і трава не рости, ну не вірю, що віля йде з ідейних міркувань зробити в районі щось краще, ну то є повний бред.

      Видалити
  19. Анонім27.03.15, 22:17

    Погоджуюсь!Але всім потрібно пройти громадські слухання, хто побажає зайняти дану посаду.

    ВідповістиВидалити
  20. теж анонім27.03.15, 23:36

    Інколи здається, що цей сайт читає Президент, так тут один поперед одного намагаються довести свою правоту. Насправді ж толку із цих анонімних текстів тут не більше як із коротких фраз на паркані. Як малі діти -...достойний кандидат.., серйозний гравець.., боїться - не боїться.., крав - не крав.., потрібний - не потрібний...- ще голосування тут можете влаштувати, кандидатури вже внесено самими претендентами, вперед...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.03.15, 11:10

      Я вважаю, що дійсно і Вільчинський і Душко мають той потенціал, що позволив ім бути у руля. Але?? Чому усі зациклились на них. Один і другій показали, що вони самі себе переграли. На даний час працює Хіміч, а чи є до нього притензії? Справляється. Не той хлопець, не з бізнесу. Є інші хлопці - це звичайні скромні трудяги і до них можна віднести Ронського, Вітю Омельчука і т.д. Це вже готові керівники і повірте, що з бабським батльоном вони воювати не будуть, бо їм не позволить чоловіча гідність. Думайте, панове.

      Видалити
  21. Анонім28.03.15, 16:30

    Нам всією громадую потрібно просити на посаду голови рда такіх як Домашин Ю.Г. Він не бігав і не піарився в любові до УКРАЇНИ як наші " демократи" , а пішов добровольцем на війну. Района рада повина прийняти звернення до президента щоб призначили нашого героя.Я підтримую Оксану на превиликий жаль порядні люди на дану посаду йти не хочуть, а лізе одна наволоч.Віля перший клієнт для антикорупційного бюро в нашому районі .Нехай сушить весла і бігом в Ізраїль.Ми памятаємо як пропадали вагони із довшською посудою в Курному, як він будував школу в Довбиші.

    ВідповістиВидалити
  22. Колобок28.03.15, 23:43

    Тим писакам хто не вірить в "силу слова": цей ресурс пан "шоколадні горіхи" - не читає, і пан Аваков не встигає сюди заглянути, а от такі люди як пан Геращенко - вкурсі існування цього ресурсу. І можете бути впевнені, що не за ради патріотизму, не за ради кращого життя в Баранівці, але за особисте покращенні - такі "читачі" можуть привнести багато лиха нашим "керівникам" ну ...... і чимало плюсів собі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.03.15, 11:54

      бачу, що ти не лише "...від діда утік і від баби утік", а й від здорового глузду теж

      Видалити
    2. Це кризовий Колобок, на мізки для нього у діда з бабою не вистачило ресурсу...

      Видалити
  23. Анонім29.03.15, 22:59

    чомусь всі пишуть - Душко не такий, Вельчинський не такий, ... не такий, і т.д... давайте громадські слухання!!! чому ж ніхто з вас, боягузів, не зібрав підписів, не заніс якусь заяву до органів влади на гр.слухання...? чому? всі лише пишете... якщо ти живеш в своєму РІДНОМУ місті, то мусиш робити ВСЕ щоб воно жило та процвітало заради себе та своїх нащадків!!! Громадянин району. Слава Україні!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім29.03.15, 23:16

    Вибачте, але ПАН Душко має, перш за все, зробити щось для Баранівки як голова міста, чого не видно... я за цю людину голосував, про що жалкую... як він може балотуватись на голову РДА, якщо він вибраний ГРОМАДОЮ на службу місту... чи йому мало міста, він хоче район на коліна поставити... вже в Баранівці всі на цвинтар через його АВІС ходили... ДОСИТЬ!!! нехай відпрацює свій законом визначений термін, а потім балотується хоч на керівника НАСА(там його приймуть за свого)...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.03.15, 09:00

      друже ти напевно сліпий, якщо Душко нічого не зробив для міста, ти скажи хто із попередників зробив.....тільки шкодили...

      Видалити
    2. Анонім30.03.15, 12:29

      і що ж він зробив, окрім продажу земель в Баранівці за копійки? приклади? фонтан збудував, за який ще не розрахувались? чи за постійні виписування премій собі "любимому"?

      Видалити
    3. Анонім30.03.15, 15:09

      а ти хоча б поцікався за які "копійки" при Душку продавалася земля (через відкриті аукціони - до речі) і я не чув щоб для когось з його родини виділялася земля. Фонтан - для малого дозвілля людей, світлофор - як приклад поведінки на дорозі для школярів; будинок культури, будинок дитячої творчості, ФОК, стадіон - просто порівняй до і під час... Я не ідеалізую його, та все ж зроблено багато і як жителька міста, може не у всьому, та все ж підтримую його.

      Видалити
    4. Анонім30.03.15, 15:25

      Анонім від 29.03.15 23:16 не сліпий, просто тролить на замовлення!!! Що ти (Анонім від 29.03.15 23:16) зробив для міста????

      Видалити
    5. Анонім30.03.15, 16:19

      Це точно! Білий та пухнастий куплений анонім) Мені і всього вище перерахованого не треба, я за сам лишень стадіон вдячний! І не я один такий - кожен за своє! Та якшо вам на думку громади насрать, то про шо може бути мова?!

      Видалити
    6. Анонім31.03.15, 19:29

      Дай Боже щоб Ви ніколи на цвинтар не ходили.але коли я з цим зіткнулася,то мене ніхто не посилав в Авіс,я сама пішла......Ви підіть подивіться на ціну товару і якість в одному і другому магазині і пишіть тоді....

      Видалити
  25. Анонім30.03.15, 16:02

    Вважаю, що потрібно ставити КОГО ЗАВГОДНО, лише б не Вельчинського! Він встиг настільки зануритись в багнюку, що найгрязніший його опонент буде чистішим... Люструвати його та й все!

    ВідповістиВидалити
  26. Анонім30.03.15, 16:39

    Щодо Душка неправильно роблять, ой неправильно... Він не святий, звісно, але серед усього зброду - найкращий, як на мене... І взагалі, з якого це часу думку громади ні у що не ставлять?

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім30.03.15, 20:58

    Душко дійсно зробив для міста більше ніж всі разом взяті.Віля імітував роботу,як памятник його імітації "фонтан аля віля".А про інших годі і говорити, як кажуть в народі їхній стиль роботи аби день до вечора.Якщо Душко зробить стільки для району як зробив для міста то такім районом можна буде пишатися.

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім30.03.15, 21:44

    Давайте будемо справедливими!!! І говорити правду, а не вигадувати всякий брєд!!!
    За попередньої влади в місті Баранівка збанкрутувало два комунальних підприємства а третє находилося на межі банкрутства. Коли мером став Душко, він дав обіцянку, що борги по зарплаті збанкрутілого, не за його каденції, підприємства «Баранівка очисні споруди» будуть погашенні, а це 150 тисяч грн.. В кінці 2014 року це було виконано. А підприємство «Баранівка міськводоканал» яке було в кінці 2010 році майже банкрутом, за підтримки міської ради працює і надалі. І це є правда яку можуть підтвердити всі причетні до цього люди.
    І це тільки один факт зі всієї його діяльності!!!
    Тому давайте не будемо вигадувати, а дивитися на факти! Душко проста людина з НАРОДУ без ВОЛОХАТОЇ РУКИ, без впливу родичів, він такий як є, зі своїми недоліками, але він такий я к ми всі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.03.15, 11:49

      Шанований собою та закоханий у себе товаришу Душко. розкажіть людям де поділася бруківка куплена для садочка, ще коли ви прийшли до влади? А вона люди добрі була куплена. Досить обкрадати людей Баранівки. Розкажіть чи одна комунікація працює зроблена за субвенцію? Хватить вихваляти себе який Ви чесний та незамінний керівник. Розкажіть як виганяєте людей простих зі свого кабінету не вислуховуючи. Вся діяльність міського голови (бо в Україні немає мерів як і губернаторів) полягає в обкраданні людей та створенні відділу у міській раді який тільки тим і займається, що вихваляє голову.

      Видалити
    2. Анонім31.03.15, 12:29

      Більшість працівників міської ради,які прийняті Душком ( і навіть ті хто не працює там,але постійно там ошивається) просто зобов'язані писати тут йому хвалебні оди. Тай він сам не гнушається ще раз себе вихвалити. На мою думку,якби тут не звучало прізвище "Вельчинського" Душкові було б все-одно. А так...Давня образа і заздрість недає спокійно жити

      Видалити
  29. Анонім30.03.15, 23:08

    Потрібно вибрати старого Савича або Ділодуба. Можно і Вишинського. Це стара гвардія. Докрадуть все що ще залишилося в районі, а тоді - приєднаємося до Н-Волинського району.

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім31.03.15, 01:16

    Пора переходити до голосування:

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім31.03.15, 12:04

    Проснулася.........................Втікла від Сашка і тебе не зедовільнили?Ая-яй......

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім31.03.15, 14:29

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 337/2015-рп

    Про призначення М.Вельчинського головою Баранівської районної державної адміністрації Житомирської області

    Призначити ВЕЛЬЧИНСЬКОГО Миколу Романовича головою Баранівської районної державної адміністрації Житомирської області.

    Президент України Петро ПОРОШЕНКО

    31 березня 2015 року

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. теж мешканець31.03.15, 22:14

      Яка досада - не встигли тут проголосувати, а скільки кандидатів достойних відшукали, от халепа. І чого тому Президенту так поспішати з цим призначенням?

      Видалити