24 лютого 2015

Прокуратура розбирається, хто відправляв з Баранівки автобуси на Антимайдан


Прокуратура Житомирської області розслідує справу стосовно відправки з Баранівки людей на Антимайдан взимку минулого року. Заяву про те, що колишні представники органів місцевої влади організовували відправку людей до Києва для участі в Антимайдані, в облпрокуратуру подали керівники місцевих осередків політичних партій.

Про це повідомляє прес-служба прокуратури Житомирської області.

"До органів прокуратури надійшла заява керівників декількох місцевих політичних партій смт. Баранівки, у якій йдеться про те, що колишні представники органів місцевої влади, під час масових протестних акцій на Майдані, організовували відправку громадян до м. Києва для участі в Антимайдані", – йдеться у повідомленні.

Наразі розпочато досудове розслідування кримінального провадження, процесуальне керівництво у якому здійснює прокуратура області.

Прокуратурою Житомирської області, за результатами розгляду заяви громадян, внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про кримінальне правопорушення за ст. 293 (групове порушення громадського порядку) Кримінального кодексу України.

Нагадаємо, що взимку 2014 року у Баранівці були помічені автобуси, якими, ніби то, відправляли людей до Києва для участі в Антимайдані. Тоді керівник місцевого осередку ВО "Батьківщина" Сергій Ворошук пообіцяв з'ясувати хто організовував ці поїздки.





86 коментарів:

  1. Не пройшло і року... Що ж це за важелі такі у опозиції, що рік заяву у прокуратуру несли?

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім25.02.15, 19:59

    Ворощук, до чого цей цирк ти і сам знаєш хто це все робив.

    ВідповістиВидалити
  3. Анатолій25.02.15, 20:03

    Ой як незручно було там знаходитись Хімічу з Туровським......, хоча вони робили те шо їм скаже шеффффффф.

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім25.02.15, 20:05

    То Линок чи керівники місцевих осередків політичних партій?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.02.15, 20:11

      друге

      Видалити
    2. Анонім25.02.15, 20:31

      Тож ясно написано "Заяву в облпрокуратуру подали керівники місцевих осередків політичних партій". До чого тут Линок? Линок просто подав Цицюрі депутатський запит. Зверніться, мовляв, до правоохоронних органів, нехай вони виявлять хто до чого причетний та повідомте на наступній сесії про результати.

      Видалити
  5. Анонім25.02.15, 20:26

    А судді хто...?

    ВідповістиВидалити
  6. Оксана25.02.15, 21:17

    Прямо новина в новині. Осередки звернулися до райради та міськради з вимогою жорстоко засудити дії Литвина. Чого так мілко? Треба було теж в прокуратуру заяву написати. Ну скажуть наші обидві ради: "Так. Засуджуємо" і що з того? Краще би розчистили держадміністрацію та міськраду. Всі ті самі особи (всі ті самі схеми). Де ці нові обличчя? Де ця нова Україна? Навіщо цей, безрезультатний по суті, гавкіт на Литвина, коли у районі є купа незавершених і ще більше НЕрозпочатих справ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. айяяй26.02.15, 07:00

      А IQ то рівняється 0000000000000.... литвина точно треба оберігати .... хто, коли звернувся то фігня... результат треба ,що робити з тими хто їздив, хто возив, і хто організовував ті доставки ...

      Видалити
    2. Анатолій26.02.15, 14:29

      Ти не з тої ноги встав чи ще не лягав, якийсь сумбур. З якого це дива нам його оберігати. Тому що він говорить те що ви хочете чути? Вчора було модно гнати на яника він гнав , сьогодні переживати за людей, як їм вижити - він переживає, приспособленец. Треба щоб держава багата була тоді і району дістанеться, а приписувати собі все і вся , щоб потім тут його клоуни типу Федорчуків та Ільковичок, розказували, що без них земля не крутиться і що все тільки завдяки їм, не потрібно нам такого блага.

      Видалити
    3. Анонім26.02.15, 18:03

      Модераторе , ти шо продався Литвину, що недопускаєш коментарі до висвітлення???????????????

      Видалити
    4. Відкрию Вам одну таємницю - жоден коментар не видаляється. В окремих випадках видаляється зміст (текст) коментаря, якщо він суперечить правилам. На його місці лишається відповідний напис: "Адміністратор видалив цей коментар".

      Видалити
  7. Анонім25.02.15, 21:40

    А в совбезі Лисюк Наталія Володимирівна на антимайдан їздила за гроші

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім25.02.15, 22:01

      По-перше, які у Вас є докази того, що все це правда? По-друге, мова не про тих, хто їздив, а про тих, хто організовував ці поїздки, хто платив за транспорт, добові і т.д..

      Видалити
    2. Анонім25.02.15, 22:56

      є докази?
      які?
      прошу пред"явити!
      підійти особисто і сказати,чом би і ні?

      Видалити
    3. Анонім26.02.15, 08:54

      Тільки не кажіть, що ті, хто їздив вже такі безневинні, це ті люди, які за п'ять копійок в церкві перднуть

      Видалити
    4. Анонім26.02.15, 14:20

      Ти і сам пердниш коли буде мізерна зарплата а тут можливість заробити.

      Видалити
    5. Анонім27.02.15, 13:52

      Ти хоч різницю між заробити і продатися уловлюєш ???
      Як ти вважаєш, проститутка заробляє чи продається ?

      Видалити
  8. Віктор Кондратюк25.02.15, 23:38

    А справа була так: Линок П. В.подав депутатське звернення до сесії районноі ради, де крім питання "Про визнання Росіі агресором",попросив раду підтримати звернення до прокуратури - розслідувати та надати інформацію про осіб,які приймали участь в фінансуванні "антимайдану" , організовували людей за гроші, надавали транспорт чи паливо. В даному випадку якщо рада підтримує дане звернення( було підтримано) воно набуває більшу вагу і є вже запитом від сесії (усіх депутатів). А піаритись (як завжди) "уже опосля",щоб не спізнитися вміють усі. Дивимось відео, читаємо анонімів 20.11 20. 31 і розуміємо. До речі, ніхто не підіймав питання шукати людей, які їхали на " антимайдан" за гроші, чи по переконанню - це аноніму 21.40 , думаю ,Ви були б високо оцінені в1937р.

    ВідповістиВидалити
  9. Мешканець26.02.15, 00:37

    і з якого переляку чомусь через рік згадали і почали шукати винних ???!!! та мабуть тому що скоро весна, початок передвиборчих програм на осінні вибори і деякі партії з низу "турнірної таблиці" будуть намагатися підняти свій рейтинг. ДАП, Маріупіль, Дебальцево - туди всіх демонструвати любов до Батьківщини !!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.02.15, 11:01

      я з вами згодна.все на що вони здатні то це свічки ставити біля памятника і в грди себе бити-які ми патріоти.чого ж вони раніше мовчали.ще до майдану?

      Видалити
  10. Анонім26.02.15, 08:41

    Ну дуже цікаве відео..https://vimeo.com/84739289

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це відео шедевр...і як вона ще працює з молоддю...та вся адміністрація районна повинна встати і покинути насидженні місця все одно з їхньої роботи толку 000000.
      Ні в кого з керівників району не має порядності.

      Видалити
    2. Анонім27.02.15, 14:08

      Зозульку чіпати неможна !!!!! Вона за руку з Януковощом здоровкалася.

      Видалити
  11. Анонім26.02.15, 11:46

    А Кашперівський голова сільради зібрав усіх депутатів і на Антимайдан! А сам підзаробляв по 300 гривників не раз ще.І нічого.

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім26.02.15, 13:29

    Цікаво ? А прокуратура це все читає ??? Готові справи !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім26.02.15, 16:10

      Шановні, прокуратурі пофіг що ви тут говорите, пишіть прямо їм, то є підставою для подальшого розгляду

      Видалити
  13. Анонім26.02.15, 14:18

    І перший в партію регіонів побіг, а потім звідти бігом і зразу до памятника небесної сотні, а зараз вже куди? А куди небудь аби вибрали знову сільським головою. Дешевий паяц.

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім26.02.15, 23:27

    Біда у тому що з усіх сторін моніпулюють свідомістю людей а нам приходиться робити наперед непродумані кроки.Народ наш не достойний таких провідників? Можна поставити гострі запитання і попробувати дати відповідь на них.Але переконаний що відповіді будуть мати розходження з реальною ситуацією про яку ми не знаємо а пройде не багато часу і багато чого станнне нам відоме.В Україні іде шалена боротьба сфери впливу за владу за майно.Ми були розчаровані після революції 2004р і мабуть цей раз поряд з розчарюванням отримаємо в нащадок безліч не вирішених проблем які нам будуть заважати жити і розвиватися.Зрозуміло що революції не виникли в один день їх готували заздалегіть по сценарію але враховуючи що до влади прийшли з першого дня олігархи це свідчить про те що буде боротьба між кланами а простий люд постраждає.Хочу вам нагадати що коли пани дируться у мужиків чуби тріщать.Нам потрібно бути мудрими і хитрішими за них і використати їх хочаб тепер бо іншого часу не буде.Чим кращі нинішні від попєрєдніків однозначно НІЧИМ,Прикладів навести можна багато але найцінніше у всесвіті людське життя бережіть його.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.02.15, 08:27

      Гарно сказано.Респект

      Видалити
    2. Анонім27.02.15, 14:50

      ...Нам потрібно бути мудрими і хитрішими за них і використати їх хочаб тепер бо іншого часу не буде... - свою мудрість і хитрість ти демонструєш вже тим, що з висоти сільського пенсіонера уперто намагаєшся коментувати телевізійні сюжети, від яких і так нудить.

      Видалити
    3. Анонім28.02.15, 20:34

      Що можу тобі порадить звернися до ПСИХОТЕРАПЕВТА аба з розбігу головою у стовп тоді прийде прозріння.Судячи по твоїх маразматичних кривляннях ти просто ЛАЙНО.

      Видалити
    4. Віктор Кондратюк28.02.15, 23:12

      МУДРИМИ ХИТРИМИ,ну хто Ви шановний анонім,щось дуже знайоме і дуже мудре ( читай нудне) плюс кулаком по столі і "поки я тут....."??? І що Ви хотіли сказати що пропонуєте?

      Видалити
    5. Аліса02.03.15, 10:44

      аноніму 23.27 Десь між мудрістю колгоспного жука-скарабея і хитрістю таргана із радянської комуналки закопано і твій талант, шукай скоріше, бо для тебе "іншого часу" справді може не бути.

      Видалити
    6. Анонім02.03.15, 11:39

      Алісі:я зрозумів вашу продвинутість у ботаніці а про мої здібності я краще обізнаний.Хочу зазначити шо ти питай у батьків як треба жити якщо ти цього не робив(ла) комуналка це ще є щось а у тебе ПРОТЯГ У ГОЛОВІ це відразу видно і ти з цього приводу комплексуєш.НЕ переймайся краще думай про життя

      Видалити
  15. Анонім27.02.15, 11:39

    Доборолась Україна
    До самого краю.
    Гірше ляха свої діти
    Її розпинають
    Заміс[т]ь пива праведную
    Кров із ребер точать.
    Просвітити, кажуть, хочуть
    Материні очі
    отак і у нас

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім28.02.15, 09:44

    У вечері 27.02.15 переглянув Шустера там виступала ЮЛЬКА усе вона пішла на війну проти Порошенка Яцика Коломойського і т.д. Ці псевдопатріоти нас гонять на війну країну знищують тотальною брихнею і деребаном розвели корупцію що вона знищить нас усіх.Доречі боротися з нею буде Саакашвілі-це таке диво.У грузії з даніх давен родилися разом зкорупцією.Нас черговий раз розвели ЖИДИ.Янукович грабив олігархів а тепер вони грабують нас.Куди ми котимся що нас чекає,думаю розвязка такого сценарію скоро настане.Хто наведе лад у державі нам потрібні люди професійні і моральні а не такі збочинці.Ми постійно в стані очікування кращого але його нема в такій ситуації суспільство розлагається мораль честь відходить на задній план.Витрати людські і матеріальні були великі і ми усі сподівалися що буде краще після ЯНИКА а прийшли в масках люди з демократичними гаслами на ділі це УРКИ З МИЛЬНОГО ЗАВОДУ у них святого нічого нема і не було.На нашому рівні ми маємо зробити те що не дасть можливості нищити нас і державу засудити ганебну політику Порошенка Яценюка .Мусимо шукати вихід самі необхідно зібрати наш БАРАНІВСЬКИЙ майдан і порадитись як жити далі.Звертаюся до ВОРОЩУКА саме зараз вам потрібно активно попрацювати над моєю пропозицією,ви начинав тепер давайте шукати вихід нехай народ висловиться але без перевертнів-держиморд які вчора були по ту сторону а сьогодні вони в Авангарді.Шановний Сергію Антоновичу я можливо і колись до вас відносився не зовсім коректно ,вибачаюсь, але сьогодні до вас звертаюсь це ваш святий обовязок.На доному сайті є різні думки але не займайтеся тут образами і приниженням один одного.Ситуація надто складна і нас ведуть усі 24роки в рабство.Я проти.А ВИ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.02.15, 18:33

      В принципі правильно, але до чого тут Ворощук?

      Видалити
    2. однодумець28.02.15, 20:21

      не дивись телевізор перед сном, а краще взагалі, не товчись в чергах, більше бувай на свіжому повітрі, може, зайди до церкви (допомагає не всім), відвідай хорошу баню, почитай щось із класиків - це має трохи зняти напругу

      Видалити
    3. Віктор Кондратюк28.02.15, 20:21

      Шановний Сергій Антонович! Ви пишете самому собі анонімно(09.44)? А може когось попросили,щоб знову пропіаритись?

      Видалити
    4. Анонім28.02.15, 20:36

      Повністю підтримую це для нас щось нове

      Видалити
    5. Анонім28.02.15, 20:41

      А що по даному питанню думає сам Ворощук

      Видалити
    6. А що він може думати, коли приходиться дійсно самому собі писати , бо підтримки не має , думки на папері...

      Видалити
    7. Олександр01.03.15, 18:35

      А для чого Ворощуку піаритись, ну, от для чого? Про нього і так всі пам`ятають, і виборів зараз ніяких, і призначень жодних, чи може я щось пропустив? Хіба, може, Юля трохи людей нашугала своєю появою у Шустера, так до цього маємо бути готові, вона ж так не відступить - мутитиме далі, така її суть. А Сергій не мутний, він один із нас, хоч від Юлі ще не пішов. Може нікуди?

      Видалити
  17. Анонім28.02.15, 13:32

    Юля, дійсно, в Шустера говорила конструктивно, підпиралась фактами фахівців, але справжня правда де? Сергій Бодров: в чому правда( сила) брат? Що в нас зникають та вмирають патріоти(майдан,війна,Кузьма та ін.) ,в Росії Немцов і решта- одним словом Зло непереможне, жаль.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.02.15, 20:47

      Вже коли згадав Юлю і Бодрова, то і про Чечетова міг би щось додати

      Видалити
    2. Анонім01.03.15, 09:22

      Пану Кондратюку- у вас морочиться голова а є реальні події нам сьогодні треба провести наш МАЙДАН.За ВОРОЩУКА це не він ініціатор але він відкрито виступав проти Литвина і ЯНУКОВЦІВ коли ви були у засаді.КОНДРАТЮК це резервіст на посади в районі але району до кінця року не буде і ви лишитесь з носом деріться вище на область ми підштовхнемо

      Видалити
    3. Анонім01.03.15, 14:52

      Чечетов опинився між двох вогнів, мабуть вирішив обрати такий шлях вирішення проблеми, можливо допомогли , як і решта попередників(Кравченко, Семенюк-Самсоненко та ін.).Всі вони знали куди йдуть і про наслідки, хоча чисто по-людськи їх жаль...

      Видалити
    4. Анатолій02.03.15, 13:28

      Кравченко, на скільки я памятаю, вчинив самогубство ДВОМА ПОСТРІЛАМИ,Семенюк Самсоненко - вбили, я правильно зрозумів хід Вашої думки?

      Видалити
    5. Анонім02.03.15, 15:07

      ))Так, все правильно, самогубство-Двома пострілами, так й віруюча Семенюк себе рушницею, хоча, ми всі дорослі люди і чуємо, і читаємо, і бачимо все між рядків. Семенюк правильно казала, що повністю всіх об"єктів не було інвентаризовано, а прихватизація йшла повним ходом.Чечетов дуже багато чого знав, його послідовниця теж, а інформація була зброєю , тому нема людини-немає проблеми, жорстоко?!-але це реалії, не тільки сьогодення.

      Видалити
  18. Анонім02.03.15, 12:58

    Ніхто так і не зрозумів, що основна скрипка - це громадський діяч, якому не треба посади, йому треба лише справедливість. За цим стоїть потужний почерк Ковальського, який повністю здатний повести демократичну, патріотичну лінію в районі. Він автор, якого ніхто не звинуватить, що він стояв осторонь при висвітленні справедливості.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім02.03.15, 13:33

      Він так емоційно розказує як треба робити, що диву даєшся чого він ще не в АТО. На рахунок посад Ви теж не праві, посада це його основний мотив, просто він бачить, що не може туди гарно вскочити, а не гарно не хочеться, фактура ж Громадського діяча, аж смішно.

      Видалити
    2. Анонім02.03.15, 15:39

      з цими питаннями раджу вам на пряму звернутися до нього, якщо вистачить сиіливості !!!

      Видалити
    3. Анонім03.03.15, 10:19

      Мова не лише про Ковальського, але в Баранівці не принято говорити правду у вічі, краще десь за спиною, тихенько нашептати, додумати, а відкрито сваритись навіщо? Ніхто ж не знає що буде завтра, можна десь і в диню заробити.

      Видалити
    4. Не анонімно03.03.15, 22:03

      Аноніму 02.03.15, 12:58. Ковальський - говорить правду??? Наведу приклад сесія Рай ради 30.12.14, гром. Ковальський так "потужно" хвалив пана Хіміча В.В. та пана Зелінського Р.С., наводячі ті факти, що вони своїми діями підтримували МАЙДАН, навідь надавали медичну допомогу (місця в лікарні Зелінський надавав). А в РЕАЛІЇ пан Хіміч В.В. антимайдан відправляв а панЗелінський сторожів та сантехніків відправляв на антимайдан за пляшку горілки!!!! Чи мною нешановані пани Ковальський Хіміч і Зеллінський я не правду пишу??? А???

      Видалити
    5. Анонім04.03.15, 11:06

      Ворощук !!! Або ти викладаєш всю інфомацію про тих хто організовував і хто возив , або ти хочеш заробити надбавку до своєї пенсії ??????.

      Видалити
  19. Віктор Кондратюк02.03.15, 18:22

    Аноніму 01.03.15. 09.22 Без коментарів,крім одного- "бред сумашедшего".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Підтримую. Повна маячня. Особливо оце "нам потрібно майдан" "за Ворощука"
      Зазвичай такі коменти перед виборами боти розсилають.

      Видалити
    2. Анонім04.03.15, 21:06

      ЮроМаксиме, чи хто ти тут ще, ти ж розберись з текстом спочатку, а потім вже "поливай" - якийсь бовдур пише "За Ворощука", як "...за всю Адессу", а тобі вже мерещиться майдан "за Ворощука". Коли прибігаєш з тих своїх сторожувань "сутки через двоє", то, може, проспись трохи, а тоді вже... в павутиння, виглядаєш клоуном

      Видалити
    3. 1 я не сліпий. Там не думка, а "слава Ворощуку". 2 сторожує це Максим я його знаю. І не сторожує, а чергує. 3 Пишіть хоч імя, бо як з пустим місцем...

      Видалити
  20. Анонім05.03.15, 21:44

    "За Ворощука" якій очулював виборчий штаб депутата обласноі ради від партіі регіонів пана Зелінського

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім06.03.15, 07:01

    зате він раніше схаменувся, на відміну від тих, хто в регіонах і далі БЕЗПРЕДЕЛ чинив, поки їх носом не ткнули в наслідки майдану, а тоді всі гарненько порошенківські шапочки повдягали
    ...Партократи, демократи, ліберали і чужі
    Україну підкорили для служіння лиш собі.
    Вже пора нам відібрати «украдене щастя»
    Вже пора нам зупинити прокляте нашестя
    «Попандопалів» новітніх, що шапки міняють,
    І з повітря гроші роблять, і нас обкрадають!
    Вже пора екрани мити, що ми заплювали,
    Коли шоу політичні там передавали.
    Опозиція та влада із нами все грає
    Та по черзі одна одні при владі міняє....
    Уривок Ф.Олексюк

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім06.03.15, 18:57

    Шановні нам потрібно підтримувати Ворущука він провів велику роботу по боротьбі із палінням займаючи посаду заступника голови райради стоячи на порозі він увсіх перехожих випршував по цегарці щоб продовжити іхнє життя

    ВідповістиВидалити
  23. Віктор Кондратюк06.03.15, 22:36

    Шановні онаністи (читай аноніми) "вопрос завопросили" . Щоб вернулись до питання -цікаві дії наших "власть придержащих" : Хіміч В.В.звенувся до керівників обласноі ветеринарної служби щоб звільнили Линка П.В.за його громадянську позицію. Федорчук В.В.майже весь день (понеділок) "рився" в бумагам керівника апарату РДА,думаю виправляв помилки в своїх розпорядженнях))). Наступне питання яке потрібно підняти нам ,"продажним депутатам",з якою ціллю минула ( нинішня) влада використовувала кошти (Литвин М.В. перед виборами) на школи які планує закрити (???може ми невмііє робити економічні ,демографічні прогнози) , а може щось інше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.03.15, 13:50

      То він кожний понеділок там риється, і ще не скоро все повиправляє бо його вже виправити неможливо, а хоть би раз вибачився б перед нами за тещо кожному працівникові апарату як він каже: -"сала за шкуру залив".

      Видалити
    2. Анонім07.03.15, 22:30

      Виходить , що постороння особа може так просто "ритися" в бумагах керівника апарату РДА . На що дивиться прокуратура та інші компетентні органи.
      Якщо так просто "поритися" в документах РДА завтра піду "пориюсь" може щось цікаве знайду.

      Видалити
    3. Анонім08.03.15, 06:57

      Якби зразу прийшов новий голова адміністрації то багато чого цікавого відкрилось би, однозначно,більше ніхто не згадав би про образ "спасителя району" , а так Хіміч дякує, навіщо це йому?

      Видалити
  24. Стріляння цигарок дійсно було!!!07.03.15, 06:57

    1000% респект +++++++++++++++ оце дело , а в освіті постійно дивився в телевізор днями , а що за його каденції зроблено корисного, ну хоть який небудь приклад корисної роботи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.03.15, 13:54

      Щоб згадати, що було зроблено, для початку потрібно хоть щось вміти робити чи в чому небудь бути компетентним. Він займав другу позицію. Раз нічого не тямить то треба не мішати ну хібащо поболтать на порозі з перехожими заодно і стрільнути цигарочку. Справжній керівник))))))))))))

      Видалити
    2. Анонім07.03.15, 14:43

      Краще цигарки стріляти. ніж гроші з казни красти

      Видалити
  25. Анонім07.03.15, 16:04

    Зам стріляв цигарки"тобто стояв на шухері" коли голова з казни гроши крав і обоє були в долі

    ВідповістиВидалити
  26. Анонім07.03.15, 22:40

    ВОРОЩУК ВІДРОБЛЯЄ ЗАР. ПЛАТУ)))Яка тут може бути незалежність це капєц. Ми в жо... по саме не хочу. Люди не слухайте цих політичних маріонеток, вони на цьому гроші заробляють

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім09.03.15, 08:07

      В штабі Ворощуку нічого не платять, працює на громадських засадах, живе на пенсію, а взагалі, якщо не вкурсі справи, то краще не патякайте. Хочете щось більше знати, то не за спинами обтерайте, а запитайте про те чого не знаєте у нього прямо. Щодо деяких анонімів- чого це вас на відео ніде не видно, а тут патякаєте... а..., мабуть, там,.... у автобусі.....

      Видалити
  27. Анатолій09.03.15, 21:17

    Судячи із ходу розслідування цієї справи висновком буде, що антимайдан збирала ,возила, заправляла автобуси, платила гроші громадянка Юношева Ольга))). А так як вона за кордоном то і кінці у воду. Не справа, а якась заказуха. Допитують Шатровського, який ні слухом ні духом, а не головного лікаря і керівництво адміністрації району. Отаке воно правосуддя по Баранівськи.

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім11.03.15, 19:55

    Апарату РДА. НЕ нервуйтеся. Коли з нашого технікуму пішов заслужений педагог ми із студентами два дні святкували. Може скоро і у вас така радість буде.

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім12.03.15, 19:23

    Це Ви напевно про того педагога якій зливав всю інформацію про своіх колег? Це внього в крові робити людям пакості.Шістка його кредо.

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім13.03.15, 07:07

    Він в нас в технікумі викладав менеджмент.Прийшов молодий але зовсім гнилий.

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім16.03.15, 12:45

    Він зараз не інший.В нього на кожного заведена папка, для компетентних органів.Раніше він голосніше всіх кричав слава янику.Зараз перефарбувався ікричить голосніше всіхСЛАВА УКРАІНІ але при цьому від нього дуже воняє.

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім16.03.15, 18:39

    Я багато років відпрацювала в органах влади, але клоуна керівника непамятаю.

    ВідповістиВидалити
  33. Анонім16.03.15, 21:08

    При Федорчукові був блазнем, навчився в нього заливати людям сала за шкіру.Але посади не вічні, як він має жити в місті. Дивитися людям у вічі, вітатися.Добро забувається швидко а зло люди памятають довго.

    ВідповістиВидалити
  34. Анонім17.03.15, 12:54

    Не ображайте клоунів.Дурень він................Дурень!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім17.03.15, 19:17

    Мялківський як керівник , як людина порядний і то лишився поза справами , а цього децика тільки може влаштувати децик в квадраті.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім20.03.15, 23:05

      Він сам себе лишив "поза справами", можливостей хоч якось проявити себе у кожного було предостатньо...

      Видалити