11 січня 2015

У Баранівці батьків просять подбати про харчування дітей під час уроків


10 та 11 січня класні керівники обдзвонювали батьків, діти яких навчаються у молодших класах та повідомляли, що безкоштовне харчування у шкільних їдальнях для учнів 1-4 класів, окрім дітей пільгових категорій, після новорічних канікул припинено.

Тому з понеділка, 12 січня, учням молодших класів пропонують брати з собою до школи їжу або гроші на оплату шкільного обіду з розрахунку 3 гривні на день.

За словами одного з директорів баранівських шкіл, повідомлення відділу освіти Баранівської райдержадміністрації про припинення фінансування, вони отримали в усній формі у п'ятницю.

65 коментарів:

  1. Тетяна11.01.15, 18:16

    Наскільки я знаю то цей закон не прийняли,і мені здається усна форма нічого не значить.Нас ніхто не попереджав

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь11.01.15, 18:46

      Суть справи не міняє. Відправиш в понеділок дитину без "тормозка" чи трьох гривень - дитина буде голодна. Цікаво, що на це скаже відділ освіти? Взагалі, дивно, що про такі речі кажуть за день до початку навчання. Тим паче, в усній формі. Щось тут не то... Складається враження, що влада вкотре намагається вирішити проблеми за рахунок людей, як було зі зняттям 15% надбавки вчителям.

      Видалити
  2. Анонім11.01.15, 18:57

    Я знаю багато людей які говорили, що голосуватимуть за Литвина, бо він зробив щоб у школі діти харчувались безкоштовно, він пройшов і відмінив. Так і треба

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім11.01.15, 19:14

    Алеж вчителям надбавки вернули і виплатили,а тут я думаю не все так просто

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім11.01.15, 19:49

    Закон прийняли, Президент підписав, опублікований 31.12.2014 на сайті "Голосу України". Безкоштовно харчуватимуться лише учні 1-4 класів із числа дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, діти-інваліди та діти з малозабезпечених сімей. Там ще дуже багато "цікавих" нововведень

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нострадамус11.01.15, 20:57

      Забудьте про надбавки і про ще багато чого...

      Видалити
    2. Анонім11.01.15, 22:03

      "Закон прийняли, Президент підписав... " Чого я взнаю про це у коментарях від аноніма?! Чого про це офіційно та заздалегідь не повідомляє місцева влада?! Написали б на сайті офіційне звернення (роз'яснення) що так мовляв і так. Батьки були б в курсі що, де, коли і чого. А оці дзвінки в останній день - це як "снисхождение" мовляв "ей, ви там передайте, щоб гроші батьки чи будерброда дали, бо в столовці дітей вже кормити не будуть". Висновок: цій владі плювати на людей і їх проблеми. Це приспособленці, що просто пристроїлись та ходять на роботу. Дивно, що взагалі подзвонили...

      Видалити
  5. Анонім11.01.15, 20:24

    Правильно на кому ж економити як не на дітях

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім12.01.15, 12:36

    Що тут скажеш... гарний подарунок дітям та батькам на Новий рік від влади. Цікаво, що в районному бюджеті оствіти та медицини, кошти на заробітну плату займають до 80%, а на харчування та відповідно ліки 20%. Тобто зарплату держава платить, а все решта люди нехай самі оплачують. Люди ж у нас багаті. У всіх зарплати по 10 тисяч. Куди їм гроші дівати? Нехай платять за все самі, а ми просто їм будемо казати куди подорожник приложити...

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім12.01.15, 13:17

    Народ поставили на коліна, події та вчинки влади нагадують геноцид 33 року, спочатку на дітях економлять(одноразова допомога при народженні 2-ї та 3-ї дитини зменшилась, 130(нещасних)грн відмінили, подарунків на Новий рік дітям від соцзахисту не видали, тепер харчування....), а там уже можна і пенсіонерів( й так з них толку ніякого) відправляти на заслужений відпочинок в потойбічний світ, а пізніше і решту категорії людей... Чим менша кількість населення - тим менші витрати. Жах якийсь!!!!!!!!!!! Головне, що будемо кричати СЛАВА УКРАЇНІ!!!!(на колінах....виживаючи....)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім12.01.15, 18:02

      В країні війна, ублюдку

      Видалити
    2. Максим Пашкевич12.01.15, 18:44

      Давай все на війну спишемо ублюдку. Давай закриватимемо очі як на цій війні відмиваються гроші, як продовжують деребанити державні кошти, як... Давай ублюдку прикриємось війною. Війна все спише. Так ублюдку?

      Видалити
    3. Анонім12.01.15, 19:41

      Ублюдку!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А хто каже, що на все очі треба закривати?????? От ти, ублюдку, і починай з себе!!!!!!! Ублюдку!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Війну сюди не приписуй, а всі претензії до тих, хто заварив цю кашу, УБЛЮДКУ!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
    4. Максим Пашкевич12.01.15, 20:03

      Який нервовий анонім... Заспокойся ублюдку. В чому неправий 13:17? І війну, це ти ублюдку сам сюди приплів, а не я. З огляду на твою неадекватніть та знервованість, а також анонімність, як таку, я більше тобі відповідати не буду ублюдку. Навчишся спілкуватися спокійно та без образ - пиши. Бувай здоровий.

      Видалити
    5. Анонім12.01.15, 20:23

      Ублюдку, ти спочатку купи словник розділових знаків, тоді і коментуй... Гадаю, що помилки у твоїй голові, ублюдку, теж є.)))) Знервованість є реакцією на твоє, ублюдку, грубе звертання. Етикету теж не завадило б навчитися, ублюдку. І тобі не хворіти!

      Видалити
    6. Тетяна12.01.15, 21:24

      Як огидно читати такі коментарі,я згодна в країні війна але діти не менш важливі,це наше майбутнє,і будь-ласка не ображайте один одного

      Видалити
    7. Анонім12.01.15, 22:03

      Погоджуюся. Треба поважати думку іншого. Але кожен ставиться до іншого так, якби хотів, щоб ставилися до нього. Тільки від того, що ми ось тут один одного обливаємо брудом, нічого не зміниться. Треба починати щось змінювати в собі, тоді і навколо тебе зміниться. Почніть з толерентного ставлення один до одного, повторіть правила спілкування, найдіть позитив хоть у чомусь. І все почне змінуватися в кращу сторону. Бажаю всім ВІри, Надії, Любові та мудрості.

      Видалити
    8. Тетяна Степанівна12.01.15, 22:59

      погоджуюся з Анонімом 20.23 і хочу Вас попросити якщо маєте таку інформацію підкажіть будь-ласка де можна придбати Словник розділових знаків давно шукаю бачите як пишу а у Вас все так класно напевне Ви його вже десь знайшли

      Видалити
    9. Анонім13.01.15, 08:55

      Тетяно Степанівно, словника розділових знаків як такого не існує і ніколи не існувало...(даремно давно шукаєте)))) Саме цим я і хотів привернути увагу цієї людини, яка "ввічливо" зі мною спілкувалась і вважає себе дуже грамотною. Він навіть не звернув на це уваги...)))Мабуть, піде шукати такого словника))))А правила вживання розділових знаків у простому і складному реченні можна знайти і у підручниках для 8 та 9 класів, і в інтернеті(якщо вас так цікавить))))А сарказм ваший недоречний. Вибачте, що на "ви" з маленької букви.Всього найкращого!

      Видалити
    10. Анонім13.01.15, 09:08

      А Максимка то правий. Ображати ти почав перший. Про війну ти почав перший. А тепер не знаючи що сказати починаєш про грамотніть та орфографію базікати.

      Видалити
    11. Анонім13.01.15, 09:13

      Знайди, будь ласка, моє перше образливе слово в його адресу???? ))

      Видалити
    12. Анонім13.01.15, 09:17

      Аноніме 13.01.15. 09.08, я почав взагалі то писати 12.01.15 о 13.17)))) А фраза В КРАЇНІ ВІЙНА УБЛЮДКУ - це вже вибачте - не моє...

      Видалити
    13. Оксана13.01.15, 09:26

      У тому й проблема, що ви всі аноніми не можете елементарно підписатись. І тепер хто, де і що написав - нікому не зрозуміло. Ососбисто я теж так зрозуміла, що оте "у країні війна ублюдку" то ваше. Підписуйтесь і не буде проблем.

      Видалити
    14. Людмила13.01.15, 09:35

      В тому то і справа, що через ці АНОНІМИ суперечка виходить, із-за однієї фрази В КРАЇНІ ВІЙНА, УБЛЮДКУ пересварились усі. А той анонім-ублюдок сидить і посміхається, мабуть. Дійсно, треба підписуватись - і не буде проблем в коментаріях...

      Видалити
  8. Анонім12.01.15, 16:07

    Та годі вам!! Оце трагедія відмінили харчування дітей 1-4 класів(але ж не всіх, пільгові категорії і далі будуть харчуватися безкоштовно). Я вважаю це правильним кроком нам всім пора звикати жити за свій рахунок. Це взагалі дивно виглядає коли дітей годують безкоштовно в той час коли батьки їх щодня возять до школи на машинах а в кишенях діточок телефони від 1тис грн., а в портфелях планшети. Але ж ми такі всі нещасні...що 3 грн на обід дитини це геноцид...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім12.01.15, 17:12

      Не про те мова. Влада закуповує продукти харчування за державні кошти, а батьків
      змушують платити повторно за ці продукти. Розумієте? Чи Вам в кайф бути лохом?

      Видалити
    2. Анонім12.01.15, 17:27

      А сьогодні ми взнали що за наші гроші вони дітей харчувати не будуть,немають права, і запитання аноніму 16.07 а на даний момент у вас ї діти які ходять в молодші класи?У мене дитина сидить на групі продовженого дня до 16.30 що мені ній з собою дати їсти на весь день?

      Видалити
    3. Максим Пашкевич12.01.15, 18:51

      Як це не мають права? І як це відбувається? Коли приходить учень 5 класу то у нього можна взяти гривню та налити йому супу тарілку, а коли першокласник то ні? У їдальні на касі фейс-контроль чи що? Їжу по віковому цензу відпускають? Щось Ви таке розповідаєте, що ні в тин ні у ворота.

      Видалити
    4. Анонім12.01.15, 20:48

      Працівники їдальні тут нічого не вирішують. Таке розпорядження було з відділу освіти. Харчувати лише дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування та дітей, батьки яких одержують допомогу як малозабезпеченні. Даже учні 5-11 не могли б купувати їжу в їдальні. Годину назад дізналися, що харчування буде. Ціна, організаційні питання ще не всі вирішені.

      Видалити
  9. Анонім12.01.15, 19:30

    Це нам сьогодні так сказали,ми вжей готові платити головне щоб дітки непсували свої шлунки,ми взагалі в шоці

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Максим Пашкевич12.01.15, 19:54

      Навіть не знаю що Вам відповісти. Дивно чому мовчать вчителі, директори шкіл, відділ освіти... Скажіть людям що до чого! Не робіть вигляд, що Ви не читаєте цей сайт. Судячи зі статистики тут все місто і район як мінімум. Хоча, їм може бути просто все одно або самі не знають, що сказати. Тоді чому самі журналісти не "добивають" тему? Тема наче актуальна для всіх батьків усього району.

      Видалити
    2. Анонім12.01.15, 21:07

      ШАНОВНІ зрозумійте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ті хто приймав закон про бюджет надто піклуються про наших дітей бо їх діти такої БАЛАНДИ їсти не будуть.Пора зрозуміти що ми для них люди іншого сорту Яценюки Порошенки вони ходять по землі а їх думки давно не з нами .МИ засіб для заробляння грошей та різноманітних благ а хто проти дивись і ярлик почіплять сепаратист або провокатор а дітям треба рости щоб їх пережити і були щасливими і успішними

      Видалити
  10. Анонім12.01.15, 20:19

    Директори і освіта сама в шоці вони незнають шо робити

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім12.01.15, 21:55

    А ні директор школи тим більше учитель дане питання не вирішить. Це рівень районного керівництва,але хто буде рішати жодного голови немає.Район живе без керівництва отож буде так що усі райони вирішать ці проблеми а ми знову залишимся з проблемами.Грошей у державі немае нам треба на місті їх шукати.Тут пишуть різні нисинітниці і про хто зна що.ВИ краще долучіться до інформації скільки хто платить грошей о це резерви .Тут є про що ........А з кожним днем буде складніше.

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім12.01.15, 22:50

    Директори дійсно в шоці. Але кому не байдуже, вчора обдзвонили батьків, а сьогодні цілий день штурмують владу з різних боків. А влада зарплату отримує, проте нічого не робить, її фактично нема.

    ВідповістиВидалити
  13. Тетяна13.01.15, 08:48

    А чому ніхто не скликає громадські слухання,це дуже важливе питання для міста та району,можливо знайшлиб якийсь вихід з цієї ситуації

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім13.01.15, 15:32

    Смішно і дивно це все читати ! Чомусь усі звинувачують місцеву владу, а ви напишіть но до прем'єр- міністра чи прямо до президента, адже саме він підписав такий Закон про Державний бюджет України.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна13.01.15, 18:57

      А тут я нічого смішного не бачу,якщо вам весело то батькам зовсім,а влади в нас як такої немає

      Видалити
  15. Анонім13.01.15, 16:22

    це питання я так думаю, може вирішити райрада (обрані НАМИ депутати) виділивши гроші із бюджету. Однак, вони з поміж себе майже рік голови не можуть обрати, не то що вирішити нагальні питання. Враження, що вони просто хочуть "дотянуть" свій депутатський термін і боронь, Боже, своїх колег та партійних наставників обідити...

    ВідповістиВидалити
  16. Депутат13.01.15, 16:43

    Залишилось десь взяти трошки бютжету))).Якщо ви на "ти" з компютером то не полінуйтесь і знайдіть, з яких джерел наповнюється районний бютжет, скільки можна розподіляти , а потім проаналізуйте скільки в районі бютжетонаповнюючих підприємств, скільки податків збирається і який плановий показник доведено на поточний рік . І буде вам щастя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна13.01.15, 19:58

      Скажіть будь-ласка, а Органік Мілк, податки платить в наш районний бюджет?Тому що я чула що в Новоград-Волинський

      Видалити
    2. Анонім13.01.15, 21:41

      А Сушко уже закінчив будуватися пора гроші збирати у бюджет нічим харчувати діток схаменіться у нашому районі більше 50-ти пилорам мілки еки мери депутати нехай гасла майдану дійдуть до БАРАНІВКИ багаті поділяться з бідними

      Видалити
    3. Анонім14.01.15, 01:09

      Тетяно, "органк мілк" - це дріб'язковий бізнес Литвина, враховуючи його вплив у нашому регіоні можна стверджувати що він і 50% необхідних податків не платить. Взяти хоча б до уваги скільки вони працювали до офвідкриття, і скільки людей працювало без оформлення трудових відносин. А це все бюджет звідки і дитяче харчування в тому числі.

      Видалити
    4. Анонім14.01.15, 12:42

      Оргінік Мілк зареєстровано в Баранівці.Достовірно.

      Видалити
  17. Анонім14.01.15, 00:49

    Як вже це все набридло...Досить. Нам потрібно вже врешті скинути "совкові стандарти соціального забезпечення". Держава не повинна "ходити" за кожним громадянином і підтирати йому шмарклі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.01.15, 12:29

      Тобто з Ваших слів виходить, що держава нічого не повинна гарантувати людям, лише люди повинні захищати така країну, нафіга тоді така країна треба?

      Видалити
    2. Анонім14.01.15, 14:22

      любий друже! держава повинна виконувати функцію "нічного сторожа". (Держава як "нічний сторож". З середини XVII по середину XIX ст. роль держави обмежувалася виконанням функцій, пов'язаних із забезпеченням безпеки громадян, збереженням їх майна (захист прав власності), створенням необхідної правової бази для взаємовідносин господарських суб'єктів, контролем за виконанням контрактів. Найхарактернішим у цей період було ототожнення держави з "нічним сторожем", який повинен був спостерігати за тим, щоб ніхто і ніщо не порушувало порядку речей, що склався.

      Уявлення про державу як про "нічного сторожа" були багато в чому зобов'язані ідеям А. Сміта, що набули поширення в кінці XVIII ст. У 1776 р. А. Сміт опублікував роботу "Дослідження про природу і причини багатства народів" де спробував довести, що ринок є найкращим інструментом, котрий забезпечує як економічне зростання, так і суспільний добробут. Він відстоював ідею "природної гармонії" (рівноваги), яка встановлюється в економіці стихійно, при відсутності зовнішнього (державного) втручання і є оптимальним режимом функціонування економічної системи. Тому, за А. Смітом, держава в жодному разі не повинна втручатися в регулювання економічних процесів. За державою повинні бути закріплені деякі базові функції (оборона, правопорядок та ін.), необхідні для процвітання ринку.)
      І лише потім вже гарантувати мінімальні соціальні стандарти (мін З/П, відпустка, лікарняні, пенсії, охорона здоров'я, освіта середня та ін.)

      Видалити
    3. Анонім14.01.15, 15:42

      О, як барижня заспівала...

      Видалити
    4. Анонім15.01.15, 09:14

      15:42 це ви звідки таке взяли?

      Видалити
  18. Анонім14.01.15, 07:32

    Не рівняй х... з пальцем , при совкові і зарплати були і соціалка. Які були часи.......

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.01.15, 11:40

      В цьому то і біда що більшість населення може жити лише при диктатурі і тоталітаризмі, а як отримали волю - "демократію" то все пішло шкереберть. Кожен хоче нажитися на іншому, вкрасти, обібрати, здерти хабара, отримати соціалку, субсидію, безкоштовне харчування для дітей і .т.д., і.т.п., при цьому роблячи все щоб тінізувати і мінімізувати свої доходи ти самим обкрадаючи не тільки Державу але й кожного чесного громадянина який офіційно працює. сплачує податки і живе по можливостям.

      Видалити
    2. теж анонім14.01.15, 12:28

      як зарплати були при совкові, особливо у селян? яка соціалка, і для кого? і кого безкоштовно харчували у школі, хіба кухаря. за народження дитини хто кому платив? Що ви тут ниєте, здійняли бурю в стакані. Про війну в державі вже хтось тут нагадував, не доходить.

      Видалити
    3. Анатолій14.01.15, 16:27

      Теж анонімові зараз 20-25 років хіба він може памятати як було, зате добре навчився дорікати, ходити в балаклаві і думати, що він щось знає і розуміє.Селянам не платили, тільки потім, як вияснилось, найбільше грошей, на ощадних книжках, пропало саме у селян.

      Видалити
    4. Тетяна14.01.15, 17:34

      Запитання,ви хочете жити як колись?Навіщо порівнювати.

      Видалити
    5. Анонім14.01.15, 21:27

      Тетяно, такі Анатолії справді хочуть жити як колись, коли їх ще любили дівчата і не мучив простатит, а про те, що ті сільські "олігархи" отримали паспорти в 70-х роках, для сьогоднішнього комуніста ні про що не говорить, він продовжує рівняти х... з пальцем

      Видалити
    6. Анатолій15.01.15, 04:40

      Ви праві і дівчата любили і робота була ,відпочивали в Криму, машину заправляли по 30 коп,хліб купували по 16 копійок. Не задумувались де жити тому, що закінчив школу - поступив на навчання, закінчив навчання - отримав направлення на роботу в любу частину нашої величезної країни, де і отримав житло від держави і принципи були людина людині друг, товариш і брат. Можливо дійсно трохи звучить по комуняцьки, але це правда. Звичайно зараз є свої плюси, але однозначно більше мінусів.
      P.S. Є така приказка: "Що кому болить, той про це і говорить" тому стосовно того ,що вам болить скажу слідуюче не намагайтесь образити старше покоління, можливо і ваша мамка мене любила.

      Видалити
    7. за мамку16.01.15, 12:50

      А моїм дідам ніхто нічого не давав, все наживали самі, а потім прийшли комуністи - все забрали і роздали різним Ивановым, Петровым, Павловым, Сидоровым та іншим Козловым, яких привезли сюди, щоб загадити своїм поганим сімям всю Україну. В той час коли цвіт нації гноїли в мордовських таборах, такі сексоти як ви тут жирували. Вам справді є за чим жаліти. Але рано чи пізно це мало закінчитись і воно закінчується. Не дивно, що фінал кривавий, бо кривавим був весь шлях червоної мерзоти, від самого початку.

      Видалити
    8. Анатолій16.01.15, 19:55

      Це ви себе так скромно в "цвіт нації" записали. В цей "цвіт" спочатку татари 300 років своє сімя садили, потім литовці з ляхами, потім кацапи свою частину внесли, не рахуючи жидів, яких тут була незліченна кількість, то хто ви після цього? Навіть вимовити важко. А якби не війна то до цього часу невідомо чи взагалі була б така нація. То була наша історія, яка вже вона була, то друге діло, хто не цінує історію, той не має майбутнього. Треба бути громадянином своєї країни і трошки дивитись ширше на речі. З таким рівнем доходів наших людей, тяжко сказати чи не повториться 1917рік, коли зубожілий народ піде громити місцевих царів без краплини жалю, дістанеться всім.
      P.S. Не думайте, шо щось закінчилось.....

      Видалити
    9. Оптиміст17.01.15, 00:51

      "Історику", ти щось попутав, це твоїх кацапів 300 років садили татари, ви ж там жили одним улусом. "Собиратели земель", ненаситними ординцями ви були завжди, але ваш злобний карлик вже демонструє щось схоже на агонію.
      "А якби не війна то до цього часу невідомо чи взагалі була б така нація" - це абсолютно геніальна сентенція. Що куриш, песимісте?

      Видалити
    10. Анатолій17.01.15, 09:03

      Синок ти трошки не туди вліз,піди краще підчитай літературку, почитай про Золоту Орду,Велику Вітчизняну, Світовий уряд, різні думки щодо того,що зараз відбувається в світі.Оптиміст ти рівно на тей період поки діє алкоголь, а потім до бабусі в гаманець і на пивко.

      Видалити
    11. Палеонтолог17.01.15, 13:05

      Динозавре, на відміну від тебе, я не вживаю...

      Видалити
    12. Анатолій17.01.15, 14:30

      А, ти ж покурюєш, вибач, що недооцінив.

      Видалити
  19. Усі так "гарно"тут висловили свої думки,а по суті справи сказав тільки один(12.01.16:07) Згідний з ним на всі 100% Що на даний момент 3 грн.? Більш ніж впевнений,що бучу піднімають ті,що привозять дітей до школи на авто і поповнюють для свого першачка рахунок кожного місяця на 40 грн.(як мінімум).А виділити 60 на харчування слабо? А ніяка мама у якої немає на бутерброд для дитини не запитала сама у себе:--Скільки викурює за місяць мій чоловік? Анонім 12.01 17:12 запитував чи ми лохи? Я запитаю також--А продукти закуповують тільки для дітей молодших класів? Всі інші платять за обід і що?? Чи можливо діти в старших класах шлунок не псують?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.01.15, 09:18

      Дякую за підтримку і розуміння! (Анонім 12.01.16:07) хоча я ту ще багато чого писав

      Видалити
  20. Тамара14.01.15, 21:58

    З 13 січня усіх учнів 1-4 класів знову харчують безкоштовно. Учні 5-11 класів харчуються за кошти батьків.

    ВідповістиВидалити