27 серпня 2014

Мер Баранівки претендує на посаду голови райдержадміністрації


Мешканців Баранівського району запрошують обговорити кандидатуру голови райдержадміністрації. 28 серпня о 15.00 у міському будинку культури ім. Пашкевича відбудеться громадське обговорення кандидата на посаду голови Баранівської райдержадміністрації Анатолія Душка.

Про це повідомляє сайт Житомирської облдержадміністрації.

Анатолій Олександрович Душко народився 10 січня 1963 року в селі Табори Баранівського району. Закінчив Київський державний інститут культури ім. О. Є. Корнійчука та Державний агроекологічний університет. Здобув освіту за спеціальностями «Культурно-освітня робота» та «Облік і аудит».

Працював у закладах культури та на підприємствах Баранівського району. Зараз Анатолій Душко – діючий міський голова міста Баранівка.

В облдержадміністрації пропонують громадянам, яким відомо про факти корупційних діянь та зловживань, вчинених Анатолієм Душком, повідомляти про це за телефоном обласного контактного центру: 0-800-301-025, (0412) 55-89-57.

Як відомо, восени 2010 року Анатолій Душко йшов на вибори міського голови від Партії регіонів. Про це свідчить інформація на сайті Центральної виборчої комісії.



Нагадаємо, навесні місцеві активісти виступили проти призначення на посаду голови Баранівської райдержадміністрації колишнього регіонала Віталія Іщенка. Тоді громада домоглася свого і новопризначений керівник району за кілька днів написав заяву на звільнення.

108 коментарів:

  1. Анонім27.08.14, 14:32

    Оце то да, видно Душкові маловато міста, хоче ще й районом керувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 08:20

      Гниленький народик в Баранівці , як і всі заздрісники , не вмієте нічого робити ні руками ,ні мізками , а язиками плескати то не плужка перти , а те що можливо Душко чи не зробив щось чи не доробляє ,то в тому ми з вами і всі винуваті , а нам всім жителям Баранівки закачувати рукава і ставати, і робити щось, та візь міть те кладовище , кому там які потрібно вкладати гроші , прийдіть всі людоньки на могили своїх близькиж і поприбирайте до другої пречистої , чи то може Душко вам всьо то зробе . А то що в Анатолія Олександровича пре такий імпульсивний ентузіазм в перемішку з випадами нестриманості , то нам всім жителям Баранівки потрібно Анатолія направляти до правильних дій. Але ж у нього такі є досвіченні радники які пройшли всі посади у районі і всіх сферах працювали.

      Видалити
  2. Анонім27.08.14, 15:04

    Нічого не змінилося після майдану. Сині як керували,так і керують. Заради чого загинули наші хлопці, заради яких змін???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 18:31

      Уважніше придивіться на дані кандитатури,там перед"одружений,має двоє дітей"написано:ПОЗАПАРТІЙНИЙ!!!

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 19:36

      чого ж цей ПОЗАПАРТІЙНИЙ йшов під стягами ПР, самовисуванцем мочі не хватило

      Видалити
    3. Анонім27.08.14, 20:06

      ну да,позапартійний. Треба ж завжди бути там,де тепленько. Як в казочці - і голий ,і одягнутий, і іду, і їду)

      Видалити
  3. Анонім27.08.14, 16:33

    Взагалі-то він позапартійний йшов на вибори і не особливо був прихильник ПР. На той час (2010 р.) це був його єдиний шанс перемогти на виборах (мається на увазі за підтримки ПР).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 16:39

      а зараз за чий рахунок і за чиєю підтримкою у адміністрацію зібрався?

      Видалити
  4. Анонім27.08.14, 16:47

    Зрозуміло, що "Солідарність"

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім27.08.14, 17:48

    І за що Ви критикуєте Душка?Не вже з попередніх міських голів хтось робив ЩОСЬ більше?Перш ніж гадити оцініть людину за вчинками!!!!!!На мою думку у нього дуже добре виходить керувати.А на рахунок "голубих",так у нас їх чемало їздило на антимайдан,а зараз перебігли до Свободи та Батьківщини.Цікаво чому ніхто не критикує Вельчинського ,який збудував такі будівлі в центрі міста?Пане Душко нехай Вам счастить!!!!!Терпіння Вам!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 18:03

      усі "голубі" зараз в Порошенка

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 18:12

      БРЕХНЯ

      Видалити
    3. Анонім27.08.14, 18:16

      «Треба вміти володіти собою, щоб уміти володіти світом. - П. Кальдерон » Нажаль перше у пана Душка погано виходить.

      Видалити
  6. Анонім27.08.14, 17:54

    Оберіть Вельчинського.У нього будинок немає грошей добудувати .Допоможіть йому БІДОЛАСІ!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 23:46

      чого вчепились до будинку вельчинського?ну побудував чоловік,він один такі будує,чи що?гляньте по радянській,червоноармійській.

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 09:14

      А ви не замітили, що будинок будувався коли пан Вінчинський очолював в м. Баранівці керівні посади, а потім коли їх залишив то якось все тихо, да, на тих вулицях теж шикарні будівлі, але вони хоть не нагліли будували якось дальше від місця роботи, а цей пан захотів щоб через дорогу і робота була і дім, але пролетів як фанера над Парижем….

      Видалити
  7. Анонім27.08.14, 17:59

    Душко ніколи не підтримував ПР ,не меліть дурниць.Він відкрито завжди про це говорив.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 10:34

      Як не підтримував він йшов на міського голову від ПР.

      Видалити
  8. Анонім27.08.14, 18:01

    Чого ви всi галас пiдняли? Хоче хай iде. Вiн давно туди хотiв, ще коли Савич уходив.Але скоро адмiнiстрацii розгонять бо буде децентралiзацiя влади i пiде вiн назад в Авic або ще хуже на трубi грати час зараз складний

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 18:11

      Він людина проста І на трубі пограє,при любій децентралізації влади керівник всеодно буде.

      Видалити
  9. Анонім27.08.14, 18:22

    Щось часто в коментах прізвище Вельчинського звучить, його кандидатура також розглядатиметься? І взагалі, інші кандидати будуть?

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім27.08.14, 18:23

    Душко - нормальний керівник, добра, чуйна і порядна людина. Який галас здійнявся серед " попередніх керівників"? Бояться - гади! Якби було більше Душків( щоб його можна було клонувати) - ми би в Євросоюзі були скоріше. Хочу, щоб його скоріше призначили і шагом марш баранівка в Євросоюз!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 18:48

      Знайшли менi вiвцю Доллi - Душка клонувати :) не замiнимих нема менi ще командир у армii говорив - хто так думае треба голову вiдкрутити

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 10:22

      Донька уже в Європі! За наш з Вами рахунок. Будинок не в Баранівці , а в Європі! В місті щось людське крім годинників через два метри та рекламної стрічки міста , щось є? Так, Жобориця плаває, каналізація на яку потрачено наші мільйони не працює і ніколи у всякому випадкі, враховуючи як і коли її робили, працювати не буде, подивіться якою стала наша річка Случ, де риба, раки, як же їм допоміг мер!

      Видалити
    3. Анонім28.08.14, 10:50

      Я знаю,що донька хворіє і дома....А будинок у "ДУШКА В ЄВРОПІ" - це просто АНЕКДОТ,,,,,,

      Видалити
    4. Анонім28.08.14, 13:27

      а навчається вона випадково не в Польші? не знаєте?? і не за спасибі...

      Видалити
    5. Анонім28.08.14, 13:52

      У Польші....там багато дітей з Баранівки навчається.....донька Душка не виняток...

      Видалити
    6. Анонім02.09.14, 00:04

      Дитина душка має КАРТУ ПОЛЯКА і навчається там БЕЗКОШТОВНО,(КАРТА ПОЛЯКА НАДАЄ ТАКЕ ПРАВО) але напевно для тебе це не аргумент, твоя ціль викинути будьяку інформацію, зробити з неї негативну і радіти, -я такий "крутий" сенсацію в інтернет викинув, щей трохи добрехав, ну прям герой - та ні ти просто ДЕБІЛ!!!!

      Видалити
    7. Максим Пашкевич05.09.14, 19:10

      Карта у неї чи ні - це не важливо. До чого тут взагалі донька Душка? Це дуже низько з вашого боку. Це ж не вона на посаду претендує. Не про неї тут мова!

      Видалити
  11. Анонім27.08.14, 18:24

    А що,є інші кандидати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. обладміністрація27.08.14, 18:39

      У тому то і справа, що інших кандидатів просто немає. Офіційне подання було лише на одного кандидата - Душко А.О. Ще, кажуть, подавав документи якийсь Цимбалюк, але куди він їх подавав - невідомо, бо про нього ніде ніхто нічого не чув, ні в області, ні в адміністрації президента.

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 20:20

      а може, вам там, в обладміністрації,було вигідно,щоб документи Цимбалюка пішли " невідомо" куди

      Видалити
    3. Анонім27.08.14, 21:40

      З ДОСТОВIРНИХ ДЖЕРЕЛ ВIДОМО, ЩО КРIМ КАНДИДАТУРИ ДУШКА В ОБЛАСНУ АДМIНIСТРАЦIЮ ПОДАНО I IНШI КАНДИДАТУРИ, ТАКI ЯК ЦИМБАЛЮК Ю,В, КОВАЛЬЧУК М,В, ТА IНШI ЧОМУ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ I IНШИХ КАНДИДАТУР?

      Видалити
  12. Анонім27.08.14, 18:50

    Кандидатури на посади голів районних державних адміністрацій
    Кабінету Міністрів України вносяться головами відповідних обласних
    державних адміністрацій. На кожну посаду вноситься одна
    кандидатура.Що це за громадські обговорення? Про яке офіційне подання іде мова?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 19:11

      Так, але головам обласних державних адміністрацій райони подають декілька кандидатур, якщо їх, кандидатур, декілька взагалі є. Але від Баранівки тільки всі самі по собі тихенько їздили та особисто щось "рішали", а офіційно було подано лише кандидатуру Душко А.О. Тому, це проблеми Баранівки, що вона не спромоглася раніше зібратися, обговорити та подати до області декілька кандидатів, щоб уже Житомир в свою чергу подавав когось на Київ.

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 19:44

      Люди добрі, про які обговорення йде річ, якщо Душко вже був на співбесіді у Машковського і його кандидатура пішла далі? ВАС ЗНОВУ КИНУЛИ!!! НІКОМУ ВАША ДУМКА НЕ ЦІКАВА!!!! У нас все робиться навпаки, сперш домовляються, подають, а потім НАС до відома ставлять!!!

      Видалити
    3. Анонім27.08.14, 19:55

      в тому то й річ,що далі ця "кандидатура"не пішла)

      Видалити
    4. Анонім27.08.14, 21:47

      Це просто щоб Ворощук викричався зразу а не на другий день...Як було з Іщенко

      Видалити
  13. Анонім27.08.14, 19:04

    Невже серед 12000 мешканців м.Баранівки тільки одна кандидатура?

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім27.08.14, 19:04

    Який Цимбалюк,не смішіть.Душко достойний кандидат.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім27.08.14, 19:16

    Хто робив офіційне подання на даного кандидата? І чому так звані "громадські обговорення" проходять лише по даній кандидатурі.При таких обговореннях слід вже призначати дану кандидатуру.

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім27.08.14, 19:16

    не смішіть з цією достойністю.людина,яка все життя прагне влади.Це одержимість. Мало того,що себе не контролює,той ще політично не стабільний. Він як курка з яйцем бігає по партіях вже багато років. То він у промисловцях,потім у помаранчевих.Далі рвався в єдиний центр,але в житомирі від того центру видно розумні сиділи - побачили,що за цяця. потім на вибори пішов від регіонів і нехай ніхто тут не каже,що це неправда, бо він сам на всих зібраннях це підкреслював. А зараз нову хвилю впіймав.політична хвойда він,а не достойний кандидат. Як має бути такий голова адміністрації, то хай краще будуть ті,що є .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Павло27.08.14, 19:54

      Згоден на всі 100% Спочатку хай доробить все, що почав. На цьому сайті я бачив безліч публікацій про те, що він збирався робити дороги, освітлення, моста підвісного, ворота в церкву, сквер з Шевченком, гідроспоруду на шлюзі, сам центр перебудувати. Це тільки те, що я памятаю. Підкажіть, що там ще.... І де це все? Хай доробить що почав, а тоді вже матиме всі підстави та відповідно реальні докази, що може і районом керувати.

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 20:04

      Робити то він робить, але обіцяє і говорить краще

      Видалити
    3. Анонім27.08.14, 21:51

      Скажіть а хто робив більше???

      Видалити
    4. Анонім28.08.14, 14:11

      на литвиновських субвенціях можна робити багато що.Але питання - чи доцільно робити те,що зроблено в місті зараз? для чого ця показуха в центрі,коли в місті повно інших проблем? для чого ці страшні білборди, хіба , щоб залишки Авісу туди задіяти? Всі кошти спрямовано за виконані роботи тим особам і підприємтвах,які на виборах його підтримували. Ми могли б його тоді вихваляти,коли б він без субвенцій щось робив. Коли б збільшив міський бюджет,комунальна сфера не була б збитковою . А так,це показуха. Намалювали місту губи,так би мовити, в центрі більш менш, а все як було так і лишилось.

      Видалити
    5. Анонім28.08.14, 22:12

      Чи робить чи ні всеодно не так....Що за людоньки.......

      Видалити
  17. Анонім27.08.14, 19:21

    Перш ніж очолювати район даному кандидату слід навести порядок в місті, а не тікати як миші з корабля при пожарі.

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім27.08.14, 19:27

    В даному випадку нічого дивного немає.Пан Душко в черговий раз змінив шапку вушанку і вчасно зайшов у партію "Солідарність".І даний вчинок в черговий раз засвідчує особистість даного кандидата.

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім27.08.14, 21:21

    От читаю я коментарі і думаю усім не вгодиш, чомусь пишуть майже все погане, а чому доброго ніхто не згадає, у нас привикли любити тільки опозицію, а вся ця опозиція була ж уже при владі і їх так само обговорювали і не любили.Треба завжди оставатися людьми і жити просто по совісті і не злорадствувати.Охаменіться і подивіться кожний на себе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 21:55

      Я щось не розумію всі ганять Душка ....Всі нервують що одна кандидатура....так чому кожен не подав свою???Просто сидіти і коментарі писати........І всі дорослі люди....

      Видалити
  20. Анонім27.08.14, 22:08

    А мені подобається кандидатура Душка він заслуговує на цю посаду, багато чого зробив для міста і думаю ще зробить для району, і підтримую його. Удачі Вам пане Душко думаю у Вас усе получиться. Памятайте Ви не один.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 07:06

      ПАНЕ ДУШКО, ДОРОБІТЬ У МІСТІ, ЩО ОБІЦЯЛИ

      Видалити
  21. Анонім28.08.14, 07:44

    Звісно , не один, а ще ті особи, консультанти, які "керували" районом та особи , які вже втретє хочуть увійти в одну "річку"

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім28.08.14, 08:48

    Слід звернути увагу - громада району знову втянута в гнилу бойню, в якій, як ті щурі кандидати (окрім Ковальчука М.В.) розказують, які вони діячі наколовсяческих наук. Питання - а чи не є той самий Ковальчук обдим із достойних кандидатур на посаду голови РДА? Чи не може в сотий раз розібратися громада району кому слід організовувати тут роботу? Чи не може губернатор С.О. сам визначетись, чи можливо як той Кізін чекає гру в покер.

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім28.08.14, 09:33

    Завжди люди на цю посаду призначалися облрадою.Як мені відомо,кандидатур багато:Ковальчук,Кондратюк,Оксанчук,Ворощук,Цимбалюк,Душко.Але як тільки когось(крім Ворощука)мають призночити,і ця вісточка прилетить у містечко ЗРАЗУ Ж відбувається ПІКЕТ.Сергію змеріться з пораскою.Всі читали звернення про Вашу персону,але Ви також не підходите на цю посаду.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олександр28.08.14, 12:30

      Оксанчук? Не смішіть мене! Краще технічку з школи вже подавати))) А хто такий Ковальчук? Це той, що з Стоєвим все "перетирав" навіть коли його з кабінету виносив? Болото, показуха та колуарні ігри - це Баранівка.

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 22:53

      Як недочує то збреше , Баранівка(((

      Видалити
  24. Анонім28.08.14, 09:47

    що зроблено мером Душком :
    1.Гідроспруда на річці Случ- невиконано.
    2.Вода та каналізація в південному мікрорайоні міста- закопано мільони субвенційних коштів а результат нуль.
    3.Дитячий майданчик -за кошти фонду Литвина.
    4.Філія дитячого садочка в Будинку дитячої творчості - за кошти субвенції.
    5.Відкрито піщаний карєр-(вкладено біля мільона гривень)- а пісок не продається.
    6.Закуплено техніка за субвенційні кошти -а вона не працює .
    та багато іншого придбано та зроблено за державні кошти які були дані в район але без толку.Осьтакі результати роботи пана мера.

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім28.08.14, 09:57

    Не беріть приклад з Росії, яка успішно розповсюджує брехню, з метою завоювання нашої території. Будь-яка неправда з часом розбивається і тоді буже стидно.

    ВідповістиВидалити
  26. Олександр28.08.14, 12:33

    Схоже всі висказались. На обговорення можна не йти))))

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім28.08.14, 13:11

    Пане Ворощук! А де ж Ваша Юлька в такий складний для країни час??

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім28.08.14, 13:39

    Як де,в АПАЗІЦІЇ!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім28.08.14, 13:46

    Бідненька готовиться до виборів.....лікується закордоном......тільки де грошинята взяла.....в тюрмі заробила чи що????

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім28.08.14, 14:06

    Як Вам не соромно Ви знаєте на яких умовах вона там навчається??? Запамятайте "не рий яму іншому бо попадеш в неї сам"

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім28.08.14, 14:40

    «Вдягніться, отже, як вибрані Божі, святі й любі, у серце спочутливе, доброту, смиренність, лагідність, довготерпеливість, терплячи один одного й прощаючи одне одному взаємно, коли б хтось мав на кого скаргу. Так, як Господь простив вам, чиніть і ви так само» (Кол.3:12-13).

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім28.08.14, 23:22

    да цього разу. мер перещеголяв так звану опозицію зігнавши бюджетників з транспорантами а. також ветеранів шахматистів та футболістів. Однак ганьба такому кандидату. так як з виступу і досі не відомо подала його кандидатуру партіЯ солідарність штабом якої він опікувавсЯ а чи його неодноразові поїздки до губернатора Через його стан здоровЯ ВІН І НЕ БУВ ПРИЗНАЧЕНИЙ ПОПЕРЕДНІМ ГУБЕРНАТОРОМ
    ЯК МОГЛА БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ. ВИДАТИ ЙОМУ НЕПРАВДИВУ ДОВІДКУ

    ВідповістиВидалити
  33. Анонім29.08.14, 00:06

    а я от думаю, стане душко головою рда, а хто містом керуватиме? мені ніхто з його замів і секретарів не подобається.Він один і тянув лямку,а далі хто?гнилорибі не треба нічого, іншим теж

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 09:28

      От тебе й назначимо замість Душка, а потім і про тебе будем гадості читати, ну як завжди, ми добре вміємо язиками почесати…

      Видалити
  34. Олександр29.08.14, 01:06

    Каже анонім аноніму: "Ти чого мовчав? Ганьба тобі!" А інший йому відповідає: "А ти чого мовчав? Це тобі ганьба!" Так і розійшлися по хлівах. І лише мер, сідаючи в службове авто, зловив себе на думці, що йому дуже пощастило жити в такому чудовому місті анонімів...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 09:40

      Бенкет гучний... Бенкет серед чуми...
      Аплодисменти й оди... Поряд гинуть люди!..
      Спиніться вже! Згадайте, хто є ми?!
      Інакше нам майбутнього не буде!

      Видалити
  35. Анонім29.08.14, 12:11

    Уважаемые жители Барановского района,все что происходит - аналогично событиям 2004-2005 года, "Попандопалы"-меняют шапки-пристраивая свои госзадницы под удобными знаменами,Стыд и срам!!!!!!!!!!!!!!.На крови патриотов,горя страны-сново эти гниды будут паразитировать на теле общества,пускать слезу,петь Гимн Страны-которую ненавидят и продадут,Дерижор хора-"патриотов"-ЛИТВИН.Да-да.....не отрицайте -подумайте....Хитер подлец,ценичен,...Весь этот балаган - путь к депутатству "сына земли"- на котором кровь лучших сынов Украины.Все идет по-его плану,Вставай народ!!!!!!!!!!!!!!! На нем -харьковские соглашения,он довел армию до убожества вместе с московскими вассалами(глава нацком по обороне в ВС),За это партия голубых подонков-щедро отблагодарила.Субвенции на житомирщину-уверено легли в карман "миротворца"-молокозавод,племенной скот и мн др,.....Жаль,что некому это вструсить,Жаль,Посыпалась бы вся пирамида-штабов,душков ,и много другого,Думайте за кого голосовать и просите в Бога мудрости,Слава Украине!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 16:25

      У тебе вовчий оскал. Тобі б побільше крові. Ти маєш ненависть до всього і ще підбурюєш народ. За грати або на передову. Може тоді іншу пісню заспіваєш.

      Видалити
  36. Анонім29.08.14, 15:41

    Ненависть нельзя победить ответной ненавистью. Ее можно победить только отсутствием ненависти.

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім29.08.14, 17:15

    Люди добрі! Хоча добрі тут більшістю не пишуть. Що ви самі зробили для інших?! гарчите з кущів? Ховаєтесь за анонімами?! Зроби сам, а потім говори про інших. Душко - господарник і про це говорять його справи. Для того, щоб діти вчились в Європі насемперед потрібна голова, а потім - гроші. Злість бере, що ваші нащадки не тягнуть далі Житомира? Хай працює, не ставте йому палки в колеса. Вже бачили " папєрєдніків" - і начальників автоколони і учителів фізкультури. Один гарчав неперестаючи, у другого не було інших справ крім приватних. Ви думаєту люди сліпі і глухі?! Бюджетні непотрібні самі дешеві вікна , поклівля , що протікає - ставилась Райковським , а управлялась кимсь іншим?! Мищо, зовсім дебіли по-вашому?! І це під прапором " Батьківщини" і всн шито-крито! Понадягали панове вишиванки, бігаєте з прапорами і думаєте, що ви перші на посади?! Докажіть справами, заслужіть авторитет - а тоді приходьте!!! І, будь ласка, підписуйте свої кляузи , а то якось - несорйозно. Шатровська Т - лікар. До нових зустрічей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.08.14, 07:44

      Пані Шатровська,як би Ви відносилися до пацієнта який Вас перед цим критикував? Ось Вам відповідь чому всі "аноніми". А кляузи... В каждой шутке есть доля шутки.

      Видалити
  38. Анонім29.08.14, 18:07

    Я-по крови русский человек,ноУкраина для меня-выше всего,это мой дом,Жаль,что большинство людей черпают информацию из "до безумия правдивых" районных рупортов-т.е-периодики....(Слово полисся и тп),Правда то она закрыта,так легче местной кассте неприкосаемых-манипулировать массами доверчивых людей,Вы-бросающиеся на меня,вы-восхваляющие хамелионов,вы-будите меня упрекать в желании мести и зла?.....это Вы-своим -"одобрям-с"-и хлопаньем в ладоши даете дорогу новому витку лжи.Нету обьяснения причасности к партииЗЛА,,они не скинули голубых мундиров.и надеются на страну рабов и господ,Больше чем уверен-люди быстро дадут оценку пристегаям,.....Вы-хлопали и физкультурникам и таксистам -клялись в верности ,ходили с букетами,,,,сейчас на очереди -"господарник",,,,ПЛЕБЕИ.....это ваше место -сбится в кучу и заглядывать в рот очередному властителю....Ворощук пусть и так но людей подымал,не хватило сил-ничего найдутся продолжатели,....Но вы-жирные коты,когда начиная с декабря люди собирались в Барановке на майдан-сидели тихо-тихо и ловили ветер -чья возмет,Родные-победила УКРАИНА!!!!!!!!!!!!! Я горжусь Барановкой!!!!!! Это путь очищения,мы пройдем его, Вечная слава погибшим за НОВУЮ УКРАИНУ!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 18:32

      Молодець хоч и кацап,

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 21:12

      А сам зрозумів , що сказав? Чи просто так - словарний понос?

      Видалити
    3. Анонім29.08.14, 21:24

      Ваш словарный запас - скуден,Извените,

      Видалити
    4. Анонім29.08.14, 22:13

      Извените, ИЗВИНИТЕ

      Видалити
  39. Анонім29.08.14, 21:48

    Я підозрююю, хто це вітієвато метикує. Не стогніть. Не подобається- ЧЕМОДАН! ВОКЗАЛ! РАССЄЯ! А ще пропоную вчити мову держави, в якій ви живете! Адью...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 22:43

      геть и не здогадуетесь пробачте

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 23:13

      Дурне словосполучення придумане не в нашій країні і всі повторюють.Людина яка народилась в Україні тут її Батьківщина і вона має право на власну думку,а не "хто не скаче той москаль". В словах попереднього недо москаля є зерно правди ,але тільки до того моменту де він починає хвалити того Сер гея . В його словах тільки ненависть і злоба, більшого циніка я в житті не зустрічав. та взагалі в тому так званому "штабі супротиву" заслуговує на повагу тільки тей харизматичний козак, здається на нього кажуть "Максимович". Тому немає різниці який життєвий шлях пройшла людина головне ,щоб нею залишилась.

      Видалити
    3. Анонім29.08.14, 23:57

      ....харезматичний козак з штабу - чистий козел....без намордника не випустиш....але для штабу придае елемент народности....колориту боротьби,Йому всеривно за що боротися-...вин спросоня кричить-ганьба!....результат боротьби штабу-прихид чистого регионала.....вовка в овечий шкури....кукловод Литвин знае що робить-хавайте сполна.Смерть ворогам Украини!

      Видалити
    4. Анонім30.08.14, 02:06

      Не переходь на особистості. Тим більше, я так розумію, ти навіть не знайомий з цим козаком особисто. А от стосовно результату роботи штабу, що привів регіонала нічим не кращого за Іщенка та майстра-кукловода Литвина - згоден абсолютно. Місцевий люд навіть не доганяє за яке тупе бидло його мають. Але що з них взяти, коли на рівні областей майже те саме відбувається. А там відсоток думаючих набагато вищий. Цей синдром "нам скажуть зверху що робити" вже в крові. Це покоління "моя хата скраю" і цього вже не змінити. Нажаль. І не треба про Майдан і т.д. - це лише перші сотні нового покоління і їх ще дуже мало, щоб змінити всю країну вцілому.

      Видалити
    5. Анонім30.08.14, 09:30

      Добрий ранок,Дякую за аналитичне розуминня проблеми,Вся бида в тому,-що при високий наявности патриотичних людей в нашому р-н-иснуе факт - вони не об"еднани,,Чому цього не зробив штаб?---ПИТАННЯ....Власни амбиции,чи читке киривництво 5-колони?-питання видкрите,Висновок останних подий в райони-ПОВНА БЕЗДИЯЛЬНИСТЬ И НЕ АВТОРИТЕТНИСТЬ ТАК ЗВАНОГО ШТАБУ,....Я як и Ви и впевнений бильшисть були готови пидтримати -стати стиною проти цеи надруги над людьми району.АЛЕ?...В самий видповидальний момент-навить козака з штабу не стало,НЕ ПО_КОЗАЦЬКИ,...Зелена дорога-перевертням да ще й пид аплодисменти,...на костях и крови,Ганьба!!!!!!!!!!!!! Давайте краще обьеднувати патриотичний дух для боротьби з цим злом,литвиновщиною.НЕВЖЕ ВСИ КУПЛЯЮТЬСЯ??????????????....Перемога буде над ворогами Украини-и не тильки над зовнишними,Посипаки московитськи знайте-в Баранивському р-ни е люди и не мало яки боролись и будуть боротись з кацапськими прихлебаями,Украина-це великий незламний дух!!!!!!!!!!!!!!!! Воля або смерть! А всю цю нечисть - прийде час ми виведемо на чисте плесо,Слава Украинським Героям!

      Видалити
  40. Анонім30.08.14, 08:34

    щоб підписуватися званнЯм лікарЯ його потрібно в суспільстві заслужити але цього ви не варті ви лише лише. разом з вашим чоловіком лише хабарники та лизодупи Душка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім30.08.14, 09:27

      А ви чому не підписуєтесь? Страшно? Підпишіться- може познайомимось? Шатровська - як і раніше -лікар , 26 років. Чоловіка не чіпайте! Він 99 % жителів району лікував. Вас , видно - ні. Від вас злоба так і свище.

      Видалити
    2. Анатолій Миколайович Т31.08.14, 22:00

      А яке у тебе звання , і що ти зробив у цій Баранівці , ононім і є оннонім , один хрен до Шатровського присунешся , щоб лікували або й приходив . Це я так, не сильно в підтримку Шатровських , але коп треба мати в макітрі, якщо вона ще є на плечах.

      Видалити
  41. Анонім30.08.14, 11:14

    Мабуть свита Шатровських планує очолити керівні посади в лікарні але не спішіть бо ще не час і не роки калічень людських тіл та душ засвідчують ваш авторитет та професіоналізмГаньба таким еяююскулапам

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Павло30.08.14, 18:50

      Вона, на відміну від Вас, варта поваги лише за те, що не боїться підписатись.

      Видалити
    2. Анонім31.08.14, 09:27

      Тому ми так і жмвемо в нашій Україні. Навіщо Ви ллєте грязюку на всіх підряд. Люди Вас душить заздрість за те що хтось щось досягнув в своєму житті, а на Вас не звертають уваги то Ви вирішили таким чином проявити свою індивідуальність. Це покрайній мірі низько для того хто вважає себе людиною. Направте свою негативну енергію в добре русло допоможіть нашим хлопцям в АТО або їх родинам.

      Видалити
  42. Анонім31.08.14, 11:13

    Невже в нас нема освідченої молоді? Як показує практика, саме там, де до влади приходять молоді люди з сучасним підходом до управління, міста розвиваються. Ех, Ляшка б до нас. Він би розказав, де повинні бути "старі пердуни"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.08.14, 12:30

      Підтримую на усі 100%. Розумної молоді у нас вистачає, а роботи для них як завжди не має. Дійсно треба робити радикальні зміни! Підтримую!

      Видалити
  43. Анатолій М31.08.14, 22:19

    Гниленький народик в Баранівці , як і всі заздрісники , не вмієте нічого робити ні руками ні мізками , а язиками плескати то не плужка перти , а те що можливо Душко чи не зробив щось чи не доробляє ,то в тому ми з вами і всі винуваті , а нам всім жителям Баранівки закачувати рукава і ставати, і робити щось, та візьміть зайдіть на те кладовище , кому там які потрібно вкладати гроші , прийдіть всі людоньки на могили своїх близьких і поприбирайте до другої пречистої , чи то може Душко вам всьо то зробе, ну отак і всі разом і щось зробите ,от і побачимо після Баранівського празнику , що ви за людоньки можете робити щось чи тільки п....и. А то що в Анатолія Олександровича пре такий імпульсивний ентузіазм то є для Баранівки дуже добре,а у кого ще такий є, а випадку його нестриманості , нам всім жителям Баранівки потрібно Анатолія направляти до правильних дій. Але ж у нього такі є досвіченні радники які пройшли всі посади у районі у всіх сферах працювали.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олександр01.09.14, 10:24

      таких "радників" хіба ворогам побажати можна

      Видалити
    2. Антип01.09.14, 14:37

      Дякую шановному ніби Анатолію М. з Рогачева, який так лагідно називає мешканців Баранівки "гниленький народик", це так зворушливо аж блювати хочеться. Але це Вам баранівчани легко пробачають, бо Ви вперше поставили нашому меру чіткий діагноз - "ІМПУЛЬСИВНИЙ ЕНТУЗІАЗМ", хвороба ця, скоріш за все, невиліковна, але, вочевидь, і не заразна, бо в близькому оточенні мера навіть звичайних ентузіастів не видно, а імпульсивних, чи ще якимось чином рафінованих, то і в районі годі знайти. Пишіть ще про свого пацієнта дорогий раднику, "людонькам" дуже цікаво.

      Видалити
    3. Шановний, ніби Антипе , ну от давайте скажіть , а хто в районі міг би , його очолити, і щоби був хоч якийсь толк , ну хто на Вашу думку , кому б Ви доручили працювати на посаді голови РДА , ну в кого є ентузіазм ану скажіть.

      Видалити
    4. Антип02.09.14, 01:31

      Так не хочеться нічого писати, але дуже розчулений Вашою увагою. Якщо говорити відверто, то мене харить від цого кіпішу навколо призначення керівника району, тут деякі коментатори справді вірять, що від якогось Душка, чи Ворощука залежить їхня подальша доля, як малі діти. А "щоби був хоч якийсь толк", то треба було Роману Безсмертному свого часу завершити адміністративну реформу (Юля замяла справу), і тоді, в результаті укрупнення адмін.територій не було б таких мікро районів як наш, а відтак у багатох ентузіастів не рвало б дах від гіпер наснаги, а їхнім "доброзичливцям" жаба не вкорочувала б віку, і так буде, трохи згодом.

      Видалити
    5. Пане Атипе , от якби да каби , от якби не було жовтневого кіпішу 1917 . Та при Вашому хотінні укрупнення району ,Вам би тоді не простило би все населення району того укрупнення ,бо і самому за якимися довідками треба було би долати відстані , так що Антипчику спускайся в реальність, а не кружляй у хмарах . І не дали Ви відповілі конкретної на поставлене питання , це всеодно шо Ви відповіли типу " ш т о ".

      Видалити
    6. Реальний Антипчик02.09.14, 09:29

      Спускаюсь в реальність. Душко буде призначений головою РДА, це факт, і він буде кращим на цій посаді за його попередника, це точно, але його фанатичне бажання очолити район не принесе користі району, а для нього самого, скоріш за все, обернеться якоюсь халепою, бо через його "імпульсивний ентузіазм" йому важко працювати на результат. Ви скажете, що команда і радники йому допоможуть - було б добре, але хорошу команду він зібрати не зможе, з багатьох причин, переважно субєктивних. Але Вам, як пенсіонеру, цим вже можна не перейматись.

      Видалити
  44. Анонім01.09.14, 16:27

    Шановний, зараз за копання кожної могили беруть чималеньку суму грошей + хто хоче платить за прибирарання могил рідних. Скажіть, можна було б за ці гроші хоч раз на рік викосити або витравити бур'яни між могилами? Чи хоч трохи облагородити занедбані могилки, де вже явно видно, що родичів не залишилося? Не треба в недоробках одного винити інших. Якщо в мене не заметений двір, то я не кажу, що це ваша вина

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ви нічого і не кажіть, і не замітайте у себе у дворі, не потрібно так краще , а могилки прибрати треба , то перед вмерлими в першу чергу обовязок , але ви не так думаєте , тут порада лікарів потрібна.

      Видалити
    2. Анонім02.09.14, 08:19

      Ну-ну! Читайте уважно. Мова йшла про занедбані могили і стежки. Могили рідних усі прибирають і обов'язок свій виконують. До чого тут порада лікарів-так, аби булькнути що-небуть...

      Видалити
  45. Анонім05.09.14, 15:30

    Кожному населенному пункту на р.Случ побудувати по ГЕС,ось гасло махінатора Душка...

    ВідповістиВидалити