27 серпня 2014

Активісти збираються пікетувати громадські обговорення, Душко закликає схаменутися


Голова місцевої партійної організації ВО «Батьківщина» Сергій Ворощук закликав активних та небайдужих мешканців Баранівського району 28 серпня пікетувати громадські обговорення кандидатури на посаду голови райдержадміністрації  Анатолія Душка.

«Ми мріяли про час, коли прийдуть нові люди і проведуть радикальні зміни. На жаль, цього не вийшло. Перший раз ми не пустили в кабінет голови райдержадміністрації славнозвісного Іщенка. І знову Житомир пропонує нам кандидатуру Анатолія Душка, яку ми не можемо сприйняти. Чому громадські слухання проходять безальтернативно? Чому заслуховують лише одного кандидата? Партійні організації «Батьківщина» та «Свобода» 28 серпня пікетуватимуть громадські обговорення і закликає усіх жителів району приєднатися до акції і сказати своє слово», - заявив Сергій Ворощук.



Сам же кандидат на посаду очільника району – нинішній міський голова Баранівки Анатолій Душко не заперечує, що свого часу балотувався від Партії регіонів, однак запевняє, що завжди намагався жити чесно і по совісті. Він каже, що на посаду не просився, але відчуває, що потрібний району.

«Я на посаду не просився: ні в губернатора, ні в президента, бо у мене такої можливості не було. Але я відчуваю величезну відповідальність. Я вірю собі і довіряю, я знаю свої сили - що я потрібний сьогодні на цій посаді. Тому коли я взнав, що штаб супротиву висунув (крім кандидатури Сергія Ворощука) другу кандидатуру Юрія Володимировича Цимбалюка, я поїхав до губернатора Житомирщини і сказав, що хочу забрати заяву, бо не хочу оголошувати конкурси, не хочу, щоб якісь негідні люди, які не варті мого імені, мені завтра кричали «Ганьба!», - розповів Анатолій Душко.

Коментуючи заклики керівника місцевої ВО «Батьківщини» пікетувати громадське обговорення, Анатолій Душко заявив, що такі, як Сергій Ворощук можуть допомагати у різний спосіб, але їм потрібно дорости до честі очолювати район.

«Я завжди жив і творчо відносився до своєї роботи, тому хочу сказати, у нас з такими як Ворощук, не стоїть питання їх працевлаштувати. Всі, хто хоче працювати у владі і хоче долучитися, можуть йти на фронт, можуть допомагати у різний спосіб, можуть працювати волонтерами. Але їм потрібно йти у владу заступниками, їм потрібно перед тим, як стати керівниками, дорости до тієї високої честі – очолювати Баранівський район, районну раду, відділи, управління РДА. Я б хотів усіх закликати, давайте схаменемося – у нас війна, треба мати відповідальність йти на посаду. Ворощуки у нас не будуть очолювати район, навіть, по тій причині, що вони не можуть фізично його очолювати. Я абсолютно не ідеалізую себе, як людину, громадські обговорення для мене - це також іспит. Навіть бути на таких обговореннях – це честь: не всіх обговорюють, не всі варті, не всіх хочуть. Тому «вірю в себе і в кожного з нас» - це той лозунг, з яким я йшов на вибори міського голови», - розповів Анатолій Душко.



Нагадаємо, 28 серпня о 15.00 в приміщенні будинку культури міста Баранівка відбудеться громадське обговорення кандидатури на посаду голови райдержадміністрації Анатолія Душка.

110 коментарів:

  1. Анонім27.08.14, 20:13

    «Я на посаду не просився: ні в губернатора, ні в президента, бо у мене такої можливості не було...але коли я взнав, що штаб супротиву висунув (крім кандидатури Сергія Ворощука) другу кандидатуру Юрія Володимировича Цимбалюка, я поїхав до губернатора Житомирщини і сказав, що хочу забрати заяву," Ну і що тут скажеш? Якщо Ворощук не може очолювати район фізично, то Душко психічно чи морально,як?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 10:37

      Згоден!!! Дуже схоже на "Ми - Ніколай второй" Розум зовні не видно, але його відсутність- дуже кидається в очі! Може хтось в силу хвороб та травм і не може керувати районом, але і психічно хворим людям там не місце! Видно забув, як на Гуйві після революції лікувався!

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 10:41

      Не перебільшуйте. Вони всі (начальніки) на Гуйву їздять час від часу. Не лікуватися. Просто для факту. Щоб якщо смаженим запахне (зловлять на хабарі і т.д.) то вони відразу справочку до суду, мол хворий я, не можна мене в тюрму і взагалі судити не можна.

      Видалити
    3. Анонім02.09.14, 16:20

      Просився щей дуже просився наприклад у Зубка. Необманюйте людей ще не дойшовши до цієї посади. А що жде нас після того як ВАС ВАША ВЕЛИЧНІСТЬ призначать.

      Видалити
  2. Анонім27.08.14, 20:37

    ЛЮДИНА, ЯКА ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ ЗМIНЮЁ СВОЮ ДУМКУ НЕ ВАРТА ОБIЙМАТИ КЕРIВНI ПОСАДИ, ТИМ ПАЧЕ ОЧIЛЬНИКА РАЙОНУ,ГАНЬБА ТАКИМ КАНДИДАТАМ! СЛАВА ГЕРОЯМ!

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім27.08.14, 20:45

    Самозакоханий бовдур,а не голова рда

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 21:02

      Якщо цей вислів стосується Ворощука, то я підтримую 100 %.

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 21:32

      У цій ситуації це тільки у бік Ворощука.

      Видалити
    3. Анонім28.08.14, 08:01

      авжеж!

      Видалити
  4. Анонім27.08.14, 20:57

    Ворощук, а що ти за весь цей період зробив доброго ? Старі заслуги - не в рахунок. 5 осіб в "Батьківщині", а колотять ... Щось від них більше душком смердить ніж від Душка.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім27.08.14, 21:02

    а я не проти наприклад Ворощук мені не подобається.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім27.08.14, 21:05

    Нема що протиставити Душку, до будуть тупо пікітувати, є факти???? докази??? подавайте приходьте на обговерення, а не має, сам лідер "штабу запротиву" декілька раз покидав "ВО Батьківина" і заради посади начальника відділу освіти їздив з одним паном з параші регіонів домовлятись за посаду, забув чи що???? Напевно пора пікітувати штаб супротиву!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім27.08.14, 21:08

    Душко РЕАЛЬНО пихатий та самовпевнений. Вже аж "задихається" від відчуття повної влади.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім27.08.14, 21:16

    Дай Бог щоб наші хлопці поверталися з АТО живими, вони як побачать ці "зміни", то буде третій майдан.

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім27.08.14, 21:39

    Пане Ворощук Вам не набридло пікетувати......Ви мабуть більше і робити нічого не вмієте.....Назбирали біля себе кучку пияк і діток і казитесь...Схаменіться....Не буде Душко но і Ви не будете...СОРОМ!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 21:46

      А він більше і нічого робити не вміє, от і займається херньою, а що сам зробив за період при владі???? і знову рветься. ГАНЬБА!!!!

      Видалити
    2. Павло27.08.14, 23:28

      Куди він рветься? Що Ви мелете? Ворощук, я так розумію, просто проти кандидатури Душка, а що він кудись рветься я ніде не бачу по факту.

      Видалити
    3. Анонім08.09.14, 18:26

      Казяться скажені

      Видалити
  10. Анонім27.08.14, 21:45

    Одні думають як не допустити других і як собі місце зайняти, ой кумедні ви хлопці. Читаю і просто балдєю.Як кажуть всі погані а я самий лутший ))))))

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім27.08.14, 21:56

    У мене питання до Ворощука. Скажіть будь ласка що Ви зробили для покращення району та його населення будучи при владі? Мене цікавлять приклади, бо я щось їх не дуже памя'таю .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім27.08.14, 21:59

      НІЧОГО,,,,НІЧОГО,,,НІЧОГО,,,

      Видалити
    2. Анонім27.08.14, 22:17

      Як НІЧОГО, а телефоном гратися цілих 4 роки в кабінеті, це теж праця, і за неї ще й гроші платять!!!

      Видалити
    3. Павло27.08.14, 23:36

      Я знаю, що будучи при владі, Ворощук дуже дивувася, що закупівля продуктів для дитсадків і т.д. йде по ДУЖЕ завишеним цінам. І коли почав розбиратися, то виялось, що поставщики - це люди Гнилориби і Душка. Не знаю, чим закінчились ці розборки, але невдовзі Ворощук перестав очолювати відділ освіти.....

      Видалити
    4. Анонім28.08.14, 10:57

      Щось я не пам"ятаю щоб Ворощук був в освіті при керуванні Душка

      Видалити
  12. Анонім27.08.14, 22:02

    Вірно...Вірно...Вірно...Сиди там тихенько в редакціі і сопи в дві дирки.МОВЧКИ!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім27.08.14, 22:25

    Сергій Антонович, я поважаю Вас як працівника МВС, як героя МВС, але політика то НЕ ВАШЕ!!!!! Не займайтеся тим що Вам НЕ ДАНО!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 08:08

      АУ! Ворощук нікуди не претендує! В даний час мова йде про ДУШКА!!! Прокиньтесь, люди!!! Невже люди гинули на Майдані за те, щоб голубі "П....! мінялися місцями??? Ви не помітили як ті, хто у грудні 2013р-лютому 2014 відправляли людей на Антимайдан, пресували вчителів за те , що їх батьки виходили на місцеві Майдани низенько голови схиливши поминали ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ та клали квіти до пім"ятника на День Незалежності!?!!! Падлюки!!! Скільки вже Душко може шапки міняти? Вам не надоїло? Мені вже бридко від цього!!! Я сам себе не буду поважати.....

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 09:00

      Ага там ще е такий Ромчик Зелiнський який теж шапки мiняе. Бiзнес аптечний переписав на сестру (дарма що дружина не знае)Як прийде одна влада то вiн "красний" як iнша то вiн "бiлий". В лiкарнi однi хабарi - так i живемо

      Видалити
    3. Анонім28.08.14, 09:39

      Ну не Душко відправляв на антимайдан це точно.....А Ворощук претендує....Було опубліковано офіційне звернення до Кізіна що тільки одна кандидатура може очолити цю посаду:ВОРОЩУК

      Видалити
    4. Анонім28.08.14, 10:01

      Не думаю, що він не приклав свою лапку... На вибори його пропихав Строєв І.М., тому "вдячний" мер свою долю вніс, якщо не активними діями, то мовчазною згодою. Знаю точно, що на Майдан він не ходив і Людей не підтримував

      Видалити
  14. Анонім27.08.14, 22:32

    Хочу сказати що ви зараз пишите телефони по яких можна злити грязь на людину, а дітки кажуть що крисятнічати не добре, вдруг він ще цей телефончик і в вашу сторону повернеться , ніхто про це не подумав.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім27.08.14, 22:40

    Пікетувати ? Просто вони більш нічого не вміють, і цьому раді.От і роботьонка їм підвирнулася.

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім27.08.14, 22:43

    Ще раз переконався, що Анатолій Олександрович - нормальний і толквий мужик...Сподіваюся, що в нього все получиться...

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім27.08.14, 22:50

    От давайте підтримаєм його взавтра.

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім27.08.14, 23:51

    Ніяких Душків та ніяких Ворощуків. Запропонуйте Президенту надати цю посаду Володі Хімічу, що зараз в.о.. Людина порівняно молода, толковий спеціаліст, закінчив аграрний ВУЗ. Починав з "низів". Знає весь район, всі його землі, потенціал та економіку. Я б завтра не пікетував, а переконав область всією громадою хто нам тут насправді потрібен. А потім, щоб усі йому допомагали гуртом, то і в районі порядок був би. Я нікого ні до чого не закликаю. Це моя особиста думка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 08:11

      ХТО??? Ще один ......Ви чули як він спілкується з людьми? ЛЮБЛЮ ПОВАГУ...ЯК ПРИ ПОСАДІ!!!! думаю ще не довго при любих раскладах!

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 09:37

      ХІМІЧУ!!!! тому хто пресував людей їхати на АНТИМАЙДАН Ви що зовсім з головою не дружете!!!!!!!Хімічу!!!!! який яника готовий був цілувати в дупу за свою посаду, даааа......

      Видалити
    3. Анонім28.08.14, 09:42

      Уточняю:не був готовий цілувати,а цілував і не тільки яника ,а і федорчука....ГАНЬБА!!!!!!

      Видалити
    4. Анонім28.08.14, 11:31

      А Ви я так розумію теж це робили якщо все про всіх знаєте де і коли.

      Видалити
    5. Анонім28.08.14, 12:34

      Був свідком розмови верніше криків пана Хіміча В.В. про те що державним службовцям потрібно поїхати і підримати яника, і підчас виборів до ВРУ він активно агітував за ПР, і про це напевно всі знають, але чомусь забули!..

      Видалити
    6. Анонім28.08.14, 13:18

      Ви брешіть та незабріхуйтусь бо при Федорчуку нікуди державних службовців не возили і не примушували. При помаранчевих возили всюди коли при владі також був Ворощук між іншим. Шановний Анонім сказати це для Хіміча у вічі слабо. Напрошується висновок, що ви його підлеглий, який недобросовісно виконує свої обов"язки за що отримує наганяй.

      Видалити
    7. Анонім28.08.14, 13:36

      Та ви що не возили!!!!! А Ошатюк, правда її не заставляли вона сама рвалася а потім її всім у приклад ставили!!!!!!! Інших призьвищ називати не буду!!! Отож Ви ЗАБРІХУЄТЕСЬ!!!!

      Видалити
    8. Анонім28.08.14, 16:29

      Кожен має право на свою громадянську позицію, в тому числі і Ошатюк. А те що Яник обманув і своїх то Ошатюк не виновата. А ми ніколи не зможемо бути в Євросоюзі якщо не будемо поважати чиюсь думку. Пора порозумнішати і не давити на когось. І взагалі політикою повинні займатися політики. Люди добрі схаменіться.

      Видалити
    9. Анонім28.08.14, 21:29

      Да її думка сьогодні чомусь змінилась, інавідь інтонація, БРИДКО дивитись на таких як вона, поважати потрібно людей які мають думку 100%, но не Ошатюк яка цю думку продає!!!

      Видалити
    10. Анатолій01.09.14, 23:32

      Це коли Хіміч став "толковим спеціалістом"? Корейба, ти ж, здається, не куриш...

      Видалити
    11. Анонім02.09.14, 16:15

      Толковий чи ні можна судити навіть по показниках району. Наш район займає 6 місце врейтингу області. Чи хоч один очільник до Федорчука займався створенням робочих місць.Тільки все розвалювали.

      Видалити
    12. Анонім02.09.14, 21:58

      Всі займались ,тільки ніхто не бив себе в груди і не якав на кожному кроці. "Я прийшов - корови почали краще доїтись,зросла врожайність, молокозавод відкрив і взагалі ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ" , а яка ж насправді участь голови адміністрації у тому ,як приватний бізнес веде справи,статистика і більше нічого та хіба ще вчасно збирати калим.Не чув Ющенко хто йому завод відкрив)))

      Видалити
    13. Знайте шановний аноніме Бог Вам судья. Дай Боже щоб Ви тільки і жили на таку зарплату та калим який має Хіміч.

      Видалити
    14. Анонім09.09.14, 14:32

      Підтримую слова стосовно Хіміча. Нормальний і толковий чоловік. Працює в адміністрації досить давно,причосму почав з низів.Не так і легко залучити в район інвесторів. Але це вдалося і попередньому голові ,і Хіміч зараз нормально справляється.Я особисто рахую,що краще б його головою залишили. Але він же не опускався до того,щоб бити поклони з Баранівки до Житомира ще з січня,щоб отримати посаду.

      Видалити
    15. Анонім09.09.14, 22:11

      Мені здалося що тут про Федорчука мова,до чого тут Хіміч?

      Видалити
  19. Анонім28.08.14, 07:25

    А чого всі забули про "другу кандидатуру Юрія Володимировича Цимбалюка", і обговорюють лише дві кандидатури. На мою думку нам повині представляти не лише одного кандидата, а і команду з якою він прийде ( своїх заступників).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 07:50

      Кандидатур в обласній державній адмиіністрації на очільника району досталь і з логічної точки зору пройти громадське обговорення потрібно всім кандидатурам, а не лише одній.

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 11:29

      Першим заступником візьме (бо вже домовлено) Кондратюка (який тільки і мріє як добратись до надр, щоб гроші класти в карман.).Який розвалив марківське сільгосп. підприємство, продав на мясокомбінат тільну худобу. Та і Ваш кандидат Цимбалюк хай розповість як він "господарював" в явненському колгоспі.




      Видалити
    3. Олександр28.08.14, 12:16

      Не знаю як Цимбалюк, а Кондратюк вже свою мрію здійснив - до надр добрався. Нещодавно притащив "свого" інвестора та буде землю копати каолін добувати. Так що мушу визнати - маєте рацію. Мабуть і Цимбалюк госоподар ще той...

      Видалити
    4. Анонім29.08.14, 23:28

      Юрія Володимировича ого го як пафосно ,а я його знаю як карася і який два слова до кучі не стулить не те щоб написати без помилок і з освітою Рогачівського технікуму може його кандидатуру треба було обговорювати, такого нам треба голову РДА? Але він все ж кращий за Хіміча ,тому ,що в списку самодурів Хіміч посідає почесне друге місце))))

      Видалити
    5. Анонім31.08.14, 09:05

      Кожен нечальник посвоєму самодур. Булиб Ви на посаді може посілиб почесне перше місце (хто знає?).

      Видалити
    6. Анонім31.08.14, 12:31

      Вже заняте

      Видалити
  20. Анонім28.08.14, 09:18

    Пане Ворощук!!!Схаменіться!!!!Не колотіть людьми!!!!У Вас ще є час!!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім28.08.14, 09:51

    На мою думку всім потрібно забути будь-які чвари. Сьогодні в країні дуже складний час. І маємо визнати, що посаду голови адміністрації має зайняти особа, яка має досвід, яка вболіває за добробут людей, і яка буде покладати всі свої зусилля щоб покращити стан нашого району. Це має бути людина для якої є визначальні совість, честь та гідність. На мою думку Душко А.О. саме така людина. Він це довів займаючи посаду міського голови. Нам би побільше таких Душків, то й жити стало б краще!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 10:06

      А ми й так чуть не задихнулися! Ще клонувати Душків? Так, собі він допоміг- однозначно! Мільйони разом з Елітбудом поділив, річку повернув, ларків та магазинчиків набудував, сину землю виділив, все зробив, молодець! Низесенько вклоняємось!!! ще чуть і другий Яник місцевого рівня був, би.

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 18:37

      В десятку попав-правильно

      Видалити
  22. Анонім28.08.14, 09:57

    Мені сподобалось: йщов на посаду, щоб дати СОБІ ШАНС!? І як, видно бюджету міста маловато, раз в РДА рветься!!! ( зарплата там кстаті 2тис. грн.) ..і чого це туди рватись, але папа Литвин субвенцію підкине, поділяться і буде ШАНС

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім28.08.14, 10:10

    Людина, яка себе поважає, ніколи не буде сміятись над фізичними вадами інших (тим паче при наявності своїх менш зовні помітних..) Ворощук отримав травми- захищаючи життя та здоров"я громадян, виконуючи добросовісно свої професійні обов"язки. І в районну раду він не ПР був приведений, його обирали жителі району (навіть не міста) Так, що хто доріс до посад - ще питання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в районну раду попасти тільки один шлях,спочатку за тебе голосують люди,а коли став депутатом тоді дупутати обирать голову ради,до речі 90% керівників району були в ПР і ніхто їх туди не заганяв.

      Видалити
  24. Анонім28.08.14, 11:05

    Отак і плітки родяться.....Цікаво :чи знають Ворощук,Душко,Хіміч,Вельчинський про себе стільки лайна як тут написано???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олександр28.08.14, 12:22

      Чому ж лайна? Може правди? Хто ж їм у відкриту цю правду скаже? У нас всі бояться публічно свою думку висловлювати. Тому, на таких очільників і заслуговують. Той хто палку взяв той стадом і керує. Не розумію навіщо ці обговорення у клубі? Для показухи? Стадо все одно буде сидіти і мовчати.

      Видалити
    2. Анонім28.08.14, 12:54

      Згоден в Вами. Стадо буде стадом, але воно в тому не винне. Йому показуть тільки те, що треба показати. Воно не має іншої інформації бо ніхто йому її не дає. Всі памятають про Дикого якого на звятці 20 тисяч посадили? Він на свободі, прекрасно себе почуває і нещодавно придбав три!!! автомобілі. Собі, дружині та сину. Гарно "відсидів" ?

      Видалити
  25. Анонім28.08.14, 17:21

    Ваша правда. Ми маємо тих керівників на яких заслуговуємо! дві години диферамбів про себе коханого в той час як у країні війна....

    ВідповістиВидалити
  26. Анонім28.08.14, 18:02

    ТАК ГАРНО ОБГОВОРЕННЯ У БЛОЗІ ВЕДУТЬСЯ А У КЛУБІ УСІ ЯК МИШІ СИДІЛИ - УСІ НА ВОРОЩУКА СПОДІВАЛИСЯ, А САМИМ КОМ У ГОРЛІ СТАВ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.08.14, 22:20

      А Вам що заважало висловити свою неприязнь до Душка "КОМ"?Ви нічим від інших в даний момент не відрізняєтесь......Досить людей гадити....

      Видалити
    2. Анонім29.08.14, 08:37

      я його не підтримую на цю посаду, того і на виставу не пішов, а хто в залі був і мовчав- значить підтримував

      Видалити
    3. Анонім29.08.14, 18:04

      Тоді звідки знаєте що там було???

      Видалити
    4. Анонім29.08.14, 18:36

      Знов втюрили

      Видалити
    5. Анонім29.08.14, 18:37

      Вірні друзі Душка розповіли ;)

      Видалити
  27. Анонім28.08.14, 18:23

    А може в тому і сила, що поступив по-християнськи - не став виясняти відносини. Вистачає війни на Сході.

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім29.08.14, 09:09

    ЯКЩО І ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ самообороною буде керувати такий організатор як Ворощук то мабуть. російських диверсантів будуть зустрічати. з. хлібом та сіллю.Ганьба штабу супротиву!

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім29.08.14, 10:29

    Ну, що, пане Ворощук, Тобі подобається піднімати бурю в стакані води. На слухання в БК прийшли свідомі громадяни. А твої штаби поховалися. Можливо й правильно зробили. Бо дійшло до них- з ким вони і за що "воюють".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 11:26

      штаб-лизуни душка,хай надинуть шаровари з ним й позаводять оселедци,-----а в кишенях тримають георгивськи ленточки-це для них

      Видалити
    2. Анонім03.09.14, 00:14

      На слухання в БК прийшли свідомі громадяни? Не смішіть мене! На слухання прийшли зігнані мером бюджетники та вірна гвардія дуполизів. А ще потенційна, щоб переконатись остаточно, що не помилились у виборі дупи.

      Видалити
    3. Анонім03.09.14, 05:42

      А Ви себе до кого віднесете:бюджетники чи дуполизи.Тільки не розказуйте що Ви не були ,а Вам розказали......Вже це чули......

      Видалити
    4. Анонім03.09.14, 16:10

      Була. Я саме той бюджетник, котрих "запросили", а Вам з того що? Ви лижіть, не відволікайтесь;)

      Видалити
    5. Анонім03.09.14, 17:47

      Мабуть і запрошували тих хто лиже, я також бюджетник,але мене не запрошували.Так що це вам не потрібно відволікатись....

      Видалити
    6. Анонім03.09.14, 19:08

      Так прийшли свідомі громадяни, а тобі потрібно було підійти до мікрофону і всім сказати що вони жополизи, і побачив би щоб з тобою там зробили. Ми не в той час вже живем щоб когось, кудись зганяти. Було достатньо оголошень про даний захід і кількіть людей, що прийшли про це свідчить! А якщо тебе не запросили, значить у тебе було інше важливе завдання - ЛИЗАТИ!!!

      Видалити
    7. Анонім03.09.14, 21:23

      "і побачив би щоб з тобою там зробили"... Саме тому і не вийшла. Толку все одно було б нуль, а от гавкання здійнялося би на всю округу. Я вирішила просто поспостерігати, як Ви на задніх лапах намагались стояти та хвостами виляли. Це було набагато цікавіше;)

      Видалити
    8. Анонім03.09.14, 23:32

      Скажи просто:боялася що роздеруть.А під анонімом можна і по хизуватися своєю хоробрістю....Ти у вічі скажи....А не можеш то сиди і мовчи....тоже мені спостерігач....За собою слідкуй....

      Видалити
    9. Анонім04.09.14, 10:17

      БАРИГИ, ЗАБЕРІТЬ СВОЇ ЗАГРЕБУЩІ ЛАПИ ВІД ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
      Люди з майже мільйоними боргами не мають ніякого морального права бути в керівництві нашого району

      Видалити
    10. Анонім04.09.14, 23:23

      Дійно коли говориш брехню, то толку нуль, тому СИДИ СОБІ СПОСТЕРІГАЙ І НЕ ГАВКАЙ, а про борги це є не твої проблеми, якщо вони є то, не в тебе гроші брались і не тобі будуть відаватись, і з розіміром трохи помиляєшся (боргів), мало береш- міліон, кажи вже одразу - міліааааард. Як тобі не соромно, а назви точну суму кредиту???

      Видалити
    11. Анонім05.09.14, 09:52

      Ти тут мені не керуй.
      Я знаю що кажу.Гроші брав не віддав, шлюз робив - не зробив, підвісний місток робив - не зробив, воду та каналізацію в південному мікрорайоні міста робив - не зробив.Нехай доробить розпочате, а тоді можна й за підвищення думати. Тоді дійсно всі свідомі мешканці міста його кандидатуру підтримають. А то напочинати можна багато чого.
      На рахунок "точної суми" - кому треба ,той знає

      Доречі, кредити у МВФ також не ми берем , а віддавати прийдеться всім нам

      Видалити
    12. Анонім05.09.14, 14:39

      Тебе забув спитати що мені робити! Так брехати кожен зможе!!!

      Видалити
    13. Анонім05.09.14, 20:43

      Якщо так, то скажи будь лакаска де я збрехав

      Видалити
    14. Анонім06.09.14, 00:14

      Та всюди, наведи конкретні факти, про шлюз вирішували депутати, а тещо він до цих пір не зроблений це питання не до Душка а до бюрократів на рівні міністерств (я маю на увазі погодження робіт щодо спорудження гідроспоруди), підвісний місток, це є важлива проблема, але життя диктує свої умови, і тому щоб зекономити кошти важливіше переобладнати котельні на тверде паливо, а місток буде зроблений.

      Видалити
    15. Анонім09.09.14, 10:30

      А кому це АВІС описали за борги? Не знаєте?

      Видалити
    16. Анонім09.09.14, 12:18

      Якщо АВІС описали за борги - це говорить лише про те, що Душко не займається власним бізнесом належним чином. Може тому, що з головою занурився у проблеми міста? Також це говорить про те, що він не краде бюджетні кошти і не дотує власний бізнес за рахунок їх переливання через свою фірму. Чи не так?

      Видалити
    17. Анонім09.09.14, 14:17

      Ага, то значить валити шлюз був дозвіл, а от новий зробити то нема.
      Місток також непотрібен бо є більш важливі життєві проблеми, як от свою жо..у в першу чергу обігріти, а про фонтан коло церкви я взагалі мовчу

      Видалити
    18. Анонім09.09.14, 23:13

      До вашого відома він почав валитися ще в 2008 році, (за вашою логікою це Душко його з Авісу почав валити ) За період каденції Душка (2010- 2014) шлюз було відремонтовано!!! Проблема не в тому щоб обігріти чиюсь жо..у, а в тому щоб економи кошти на обігрів адмін приміщення міської ради, будинку дитячої творчості, дитячого садка, фіскультурно оздоровчого комплексу в деяких із цих приміщень гріються дитячі жо..и, але в них більше розуму ніж у твоїй голові. А на рахунок фонтану то він робиться НЕ за гроші міської ради, а за гроші ЦЕРКВИ. Депутати міської ради всього-навсього надала дозвіл на здійснення даних робіт!!!!

      Видалити
    19. Анонім10.09.14, 08:25

      Судячи з Ваших відповідей то міський голова зовсім ні дочого не приклав своїх зусиль, все вирішили депутати, то в чому його заслуга йти на підвищення, давайте тоді когось з депутатів на посаду голови РДА

      Видалити
    20. Анонім11.09.14, 13:32

      Судячі з Ваших висловів то Ви нажаль нічого не розумієте в роботі міської ради і депутатського корпусу. (Без образ)))

      Видалити
    21. Анонім11.09.14, 16:01

      а Ви нажаль не можете ніяк зрозуміти, що є набагато важливіші проблеми чим фонтанчики, бігборди та часи
      А то виходить, що про Баранівку можна сказати, як в народній приказці "Голий, босий але при часах"

      Видалити
    22. Анонім11.09.14, 18:10

      Да є що робити "заводи відбудувати" ,"гоші в кожну хату носити", "ліхтарі на кожній коліточці чипляти" ,"може дробва кому порубати"," двір позамітати" і тд.ЦЕ ВСЕ ВХОДИТЬ ДО РОБОТИ НАШОГО ТЕПЕРІШНЬОГО ГОЛОВИ.......А все що він робить це дурниці.....От як би він робив усе вище перераховане то було б СУПЕР.Коли ми научимось цінувати чиюсь працю люди добри??І чому у Вас стільки злоби??Ось будуть вибори будь -ласка вперед і тоді будите говорити.Сором невдячним баранівчанам.

      Видалити
    23. Анонім11.09.14, 19:05

      Да мабуть щоб і це все робив було б не так....Це наш баранівський менталітет...Як би люлина не старалась щоб не робила буде погано.Ми уміємо тільки поливати гі....м....

      Видалити
  30. Анонім29.08.14, 11:55

    Ну що пан Ворощук сьогодняшній візит до мера за посадою і є всім супротивом штабу
    Ганьба такому штабу і особисто Ворощуку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.08.14, 20:05

      Краще і не скажеш. Ось воно дійсне нутро "демократа"

      Видалити
    2. Анонім03.09.14, 00:24

      Дійсно дивно чого Ворощук злився. Але не хочеться вірити, що продався. В будь-якому разі це вже не важливо. Нехай зараз слухають та призначають самі себе хоч кожен день. Дайте війну закінчити. Прийдуть хлопці з АТО вони пікетувати теж нікого не будуть. Просто з кабінету ввічливо попросять вийти та й усе.

      Видалити
  31. Анонім31.08.14, 21:41

    Ганьба НЕДОЛУГІЙ ОПОЗИЦІЇ, усім псевдопатріотам самооборони на чолі з Ворощуком! Як-то кажуть: сказав "А" говори і "Б". А то ніби і протест і пікет мав бути, а у результаті вийшов великий ПШИК. Здулися протестні гасла і вже у прапорах ніхто не ходить і в груди себе не б'є і жодного слова проти сказати не має! Якщо Ви лідер - то будьте ним до кінця, а якщо поруч Вас у боротьбі ніхто поруч стати не готовий, то який з вас лідер??? Мабуть, уже мостите собі нове тепле крісло в адміністрації Душка? А чи не натре воно Вам мозолі, здобуті на "диванній революції", участь у якій Ви приймали, коли у Києві на Майдані лилася кров?!?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А тут майбуть крапка , відпрацьований матеріал . Баласт . Пренія закінчилися . Райком закритий . Всі на фронт.

      Видалити
  32. Анатолій01.09.14, 23:45

    А чого всі пруть на Ворощука? Він чомусь має віддуватись за всю команду. Де інші депутати-БЮТівці? Пане Сергію, кидайте ту гнилу контору, Юля загризла Ющенка, тепер за Порошенка взялась, Путін вже відверто її підтримує, а Ви тут за неї ламаєте списи...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це, вже буде на його шляху четверта , замінена шапка Але вони всі зрадники, не мають ні совісті, ні честі , і не мають власноі гідності , про ідейність зовсім у іх головах не катить.

      Видалити