13 липня 2015

У Баранівці дитсадок "Сонечко" відправили на канікули


З 15 липня по 15 серпня припинить свою роботу Баранівський дошкільний навчальний заклад "Сонечко". Таке рішення прийняли депутати на черговій сесії міської ради, яка відбулась 10 липня.

Як повідомив міський голова Анатолій Душко, заява про доцільність закриття дитсадка поступила від його завідуючої Альони Власюк.

На думку мера, призупинення діяльності дитсадка на 1 місяць дасть можливісь зекономити близько 100 тис. грн. При цьому персонал від закриття закладу не постраждає: частина піде у відпустку, частина залишиться на роботі і буде замість виконання своїх обов'язків проводити ремонтні роботи і отримувати заробітну плату.

"Насправді постраждають тільки батьки і діти, але це мова йде про чоловік 50. Нам поступила заява від завідуючої садочка і я, наприклад, вважаю, що це дуже правильно, але це ваша справа, ви - депутати, як проголосуєте, так і буде. Є пропозиція припинити на місяць, з 15 липня по 15 серпня. Тому прошу проголосувати про надання дозволу на припинення роботи під час ремонтних робіт і т.д.", - сказав Анатолій Душко.

83 коментарі:

  1. Анонім13.07.15, 11:39

    Нормально. На премії незабув, на надбавки не забув, на День міста не забув - на діток пас.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Міськрадовець13.07.15, 14:17

      У Вас, батьків, зарплати ж як у міськраді по 5000 грн, такщо не бідкайтесь, витягнете, няньок на цей період наймете.

      Видалити
    2. Анонім13.07.15, 14:31

      Міськрадовець13.07.15 14:17
      ти напевно геть хворий...

      Видалити
    3. Міськрадовець13.07.15, 17:03

      Цікаво, які симптоми і якої хвороби?Довідку,що здоровий надати можу.

      Видалити
    4. Анонім14.07.15, 12:52

      звичайно, кожен судить по собі!

      Видалити
  2. Анонім13.07.15, 13:08

    В садочку оголошення про закриття по 27 серпня включно із посиланням на рішення сесії, яке ненабрало чинності.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Депутат міськради13.07.15, 13:54

      Ми голосували з 15-го по 15-те, а що там у якому оголошенні написано я не знаю. Питайте у того, хто це оголошення повісив. Можливо, це вже така собі "ініціатива" завідуючої продовжити собі і працівникам "канікули".

      Видалити
  3. Заява поступила від завідуючої під тиском мера...))) А ви, дітки, йдіть і працюйте разом з батьками... Абсурд!!!!! У сусідньому Новограді-Волинському вчинили гуманніше: діток тимчасово влаштували в інші садочки, а у нас, вибачте, дали пенька під зад!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім13.07.15, 13:29

    Перечитала цей коментар 14 разів і нічого не зрозуміла.Хто і про що забув і не забув........Дочого тут премії,надбавки і День міста........Якщо деректор садочку подала заяву-прохання закрити на період ремонту то депутати малиб не погодитись????При цьому взяти на себе відповідальність ,що коли хоча б одна дитина отримає отруєння будуть відповідати вони.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 13:52

      ремонт робиться за 2-3 дні... а премії та день міста(буде витрачено порядка 120 тис. грн.) якраз цього і стосується... про себе ж вони не забувають, як замашніше гульнути... стидоба...

      Видалити
    2. Як це до чого премії і надбавки? Садочок чого закривають? Бо грошей нема, шукають на чому можна зекономити. А в той же час працівники міськради отримують як зарплату так і премії і надбавки і ще й все це проіндексоване. Це нормально? Це не державні кошти! Це гроші городян!! І я не думаю, що люди з уим згодні. Я вважаю і думаю мене підтримають люди, що поки така ситуація тяжка, працівники міськради могли б пожити поки що на одну зарплату, вона і так у них немаленька. Дуже огидно все це. Скорше б вже громади сформували та порозганяли всі ці міськради і держадміністрації.

      Видалити
    3. Анонім13.07.15, 14:22

      А ця заява-прохання,часом не паном мером була запропонована для Власюк?

      Видалити
    4. Анонім13.07.15, 14:39

      То хай вона і скаже про це.

      Видалити
    5. Анонім14.07.15, 12:57

      Звичайно, мер із зарплатою 12 тис. грн може дозволити няньку і не одну, як собі так і дітям! До-речі, заробітна плата цікаво формується, з окладу 4 тис., усіляких надбавок шановні депутати для мера навстановлювали і всього виходить близько 12 тис. грн ( пам"ятаєте декларацію). Доречі відрядження міськрада ретельненько теж оформляє- з"їздив на свято в Житомир- командировочні, звозив з. в Київ- командировочні, а про Польшу взагалі мовчу!

      Видалити
  5. Анонім13.07.15, 13:37

    Значить приведемо дітей до вас у міську раду і будете глядіти.
    Не правильно робити економію на дітях!

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім13.07.15, 14:07

    Шановні батьки ! Не ведіться на коментарі стосовно відповідальності депутатів за "можливе отруєння" дітей парами фарби під час ремонту. Це питання було винесене на сесію вперше(!) за всю цю каденцію. Раніше воно не виникало,ремонти проводилися і ніхто не труївся! Тут справа в складному фінансовому стані країни. Коштів не вистачає. Хтось має брати відповідальність за непопулярне рішення. Меру це не потрібно - вибори на носі, завідувач садочку теж гризтись з батьками не хоче. Натомість, щоб запропонувати реальні шляхи економії запропонувала просто закрити його.Чому б і ні? Депутати вирішили) Ми тут ні до чого)При цьому працівники будуть у відпустках, отримають відпускні. Економія? Бачите її тут? Депутати голосували за 1 місяць (з 15 липня по 15 серпня) , а вже в 16-30 в садочку батькам сказали , що "канікули" до 28 серпня. На мою думку,депутатів,які необдумано проголосували "за" підставили перед виборцями.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 16:33

      До свого коменту ти додай ще що на сході війна, а у лісі гадюки повзають, тому діток до садочка не допускати.

      Видалити
  7. Анонім13.07.15, 14:12

    А на день міста виділяти 100 тис. грн. є гроші, а на дітей не має.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Володимир13.07.15, 14:36

      А звідки така інформація, що на День міста виділили 100 тисяч? Ви депутат? У попередньому коментарі теж таке написано. Схоже, що це правда, але щоб ми всі вірили цій інформації, то чого Ви не підписуєтесь? Чого ви боїтеся?

      Видалити
    2. Анонім13.07.15, 14:37

      Скористайтеесь своїм правом виборця і запитайте у свого депутата за 100 тисяч

      Видалити
    3. Анонім13.07.15, 15:51

      Депутати голосували за призупинення роботи дисадка лише на місяць. При прийнятті рішення вони керувалися тим, що із закладу випустилося 120 дітей, а більше 70 дітей за заявами батьків оздоровлюються вдома. Усього в садочку на початок літа рахувалося 293 дитини. Тому на даний час, поки йде набір у групи, у закладі рахується десь 100 дітей, а відвідує його іще менше дітей. У той же час харчоблок працює на повну потужність, витрати на електроенергію ті ж самі, що й для 300 дітей, оплата інших послуг (водопостачання, водовідведення) також не зменшилася. Тому виходить, що дошкільна освіта 50-70 дітей обходиться для бюджету, як для 300. Для батьків пропоную спочатку покращити відвідування дітьми ДНЗ, а тоді вже піднімати гвалт.

      Видалити
    4. Анонім13.07.15, 16:22

      А кому ж тоді кухарі їсти готують ? Да я знаю чув як перед обідом раз пахло в міській раді. То ось куди дівається їжа а на дітей списується. Совість би мали.

      Видалити
    5. Оксана13.07.15, 17:13

      Фу! Це вже Ви взагалі якусь дурню пишите. Звідки така ненависть до мерії?

      Видалити
    6. Анонім13.07.15, 17:35

      Навіть працюючі в міськради розказують про те ,як перед обідом пахне смажене м'ясо, яке мали їсти діти в дитсадку, а не одну кашу і блінчики як було останнього тижня.

      Видалити
  8. Анонім13.07.15, 14:14

    Дітей з вихавателями в міську раду, завідуючу садика з Душком і його шістьорками в АТО і пам’ятник УПА не хай з собою заберуть )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 14:58

      !!!!!!!!!!!!!

      Видалити
    2. П С перший батальйон13.07.15, 15:51

      ононім 13.07 15 14.14 А памятник УПА в тебе на плечах стоїть, і тобі важко з ним , представся як потрібно і ми твою долю , стосовно памятника можемо полегшити.

      Видалити
  9. Анонім13.07.15, 14:27

    Кожен рік робилися ремонти і ніяких отруєнь не було.А вести чи не вести свою дитину в період ремонтів хай вирішують батьки індивідуально.

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім13.07.15, 14:33

    Люди забули,що влада в місті вони,а не мер,його зами і навіть депутати. Запросіть у керівництва ради дані,як депутати голосують,як обговорюють питання і побачите,за кого ви голосували і можливо ще будете голосувати. Всім все однаково. Душко сказав,попросив,наказав голосувати як йому треба і проголосували. Жителі Баранівки! Запросіть дані про міський бюджет,його витрачання, поцікавтесь зарплатами міськрадівців. Порівняйте "непосильну" працю з перекладання папірців і працю працівників благоустрою. Порівняйте скільки списується коштів на різні витребеньки,святкування нікому непотрібних свят і скільки виділяється на матеріальну допомогу людям,ремонт доріг. Вас "мали на увазі" , а депутатів мають за лохів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Житель Баранівки13.07.15, 15:17

      Не шановний голова міської ради розкажіть будь-ласка людям за які кошти ви і ваша свита їздите за кордон тай знову збираєтесь, при тому що у вас невистачає коштів на утримання садочка. Душко стає схожим на Путіна. Він робить одне говорить інше.

      Видалити
    2. Анонім13.07.15, 17:09

      А чого в них ЗАПРАШУВАТИ, якщо немає що ховати, то нехай на сайті маськради всі документи оприлюднюють

      Видалити
    3. На сайті міськради нічого такого не буде ніколи, бо у міськраді інформація про використання НАШИХ З ВАМИ коштів - за сімома печатками, а сайт у них просто, щоб був, бо так по закону треба.

      Видалити
  11. Ні чоловіче, памятник УПА ніхто забирати з собою не буде. Це тобі недоносок комуняцький він тут заважає. Це ви наліпили свій мірок в якому створили корупційні схеми і жили на проценти від награбованого. Чітко усвідомлюємо, що вам цього втрачати зась. А ми молодь, що народилась в Україні самі пишаємось героями України і сюди не масти ти: тьотя чи дядя йолоп, свого Душка, хоть він швидше зорієнтувався і кажуть підтримав хлопців, що за свої кошти поставили памятний знак дітям, внукам, правнукам.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 15:11

      Він, за свою кошти... Не смішіть!!!!

      Видалити
  12. Анонім13.07.15, 14:56

    А чому всі вцепилися до міськради.???На громадських слуханнях було сказано що дитячий садочок з нового року фінансує райдержадміністрація.Чому з них ніхто нічого не требує???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 15:04

      Аноніму 14:56 . Ти що вирішив сперти всеи на адміністрацію? Не вийде дитячі садочки находяться на балансі сільських, селишних, міської ради. Заробітну плату працівники утримують від міської ради, тай батьки платять за садочок для міської ради. Юра не перекладай з хворої голови на здорову.

      Видалити
    2. Анонім13.07.15, 15:33

      Так, садочки перебувають на балансах сільських, селищних і міських рад, але фінансуються за рахунок відповідної субвенції, яка надається з районного бюджету. На жаль, цих коштів не вистачає, щоб забезпечити належну роботу садочків до кінця року. Тому про це повинні насамперед подбати депутати районної ради. Іще одне: призупинив роботу садочок не тільки в Баранівці, а й в інших населених пунктах району. Наприклад: у Першотравенську, в смт.Полянка. Але там громади сприйняли це з розумінням. Звичайно, краще зробити "канікули" на місяць улітку, коли вдома школярі, ніж потім у листопаді-грудні призупинити роботу закладів у зв'язку з недостатністю фінансування. Крім того, міста районного значення, села й селища фінансуватимуть садочки за рахунок субвенції з районного бюджету тільки у 2015 році. Надалі згідно з Бюджетних кодексом це будуть здійснювати районні ради або ж ради об'єднаних громад. Так що батьки можуть апелювати й до районної ради, яка повинна надавати субвенцію на дошкільну освіту громадам сіл, селищ і міста району.

      Видалити
    3. Анонім13.07.15, 15:44

      Не вводьте людей в оману, анонім 15:33. В інших населених пунктах району садочки робили ремонт лише тиждень. Крім того наш садочок забезпечений коштами до жовтня 2015 року. А до кого апелювати батькам,які здавали кошти на ремонт садочка ( не малі) , а зараз не знають куди дітей подіти?

      Видалити
    4. Анонім13.07.15, 15:46

      Для того щоб зекономити кошти в Першотравенському, Полянківському садочках з початку року батьків попереджали а не за 3 дні. Та й працівники садочків не йшли у відпустки з початку року а всі пішли під час зупинки. Ви кому лапшу хочете навішати? В міській раді перевиконання бюджету складає більш ніж мільйон гривень і після цього у Вас язик повертається сказати що у Вас не має коштів. Наші діти ходять до міського дитячого садочка а не до районного. А Ви працівники міської ради займіться краще роботою а не сидите в інтернеті та огризаєтесь. Я розумію що Ви щей за це гроші отримцєте пане Оханський.

      Видалити
    5. Павло13.07.15, 15:56

      Оханський коли пише щось, то підписується. Так що не треба гнати на нього. Він норм мужик і за свої слова завжди відповідає. І да, я не працюю в міськраді...

      Видалити
    6. Анонім13.07.15, 16:00

      Кажете: до кого апелювати батькам, які здавали кошти на ремонт? А до того, хто в них ці кошти брав. Міська рада такими зборами коштів точно не займалася, такий благодійний рахунок не відкривався.

      Видалити
    7. Петро13.07.15, 16:07

      Тут уже Павлом підписався, молодець

      Видалити
  13. Анонім13.07.15, 15:22

    між іншим на святкування дня містя виділяють 250тис.грн.!!! а не 100 як писалося вище. це 100% інформація!!! що ж це за фуршет вже для мера буде??? не соромно, пане Душко?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 15:45

      геть здурів!!! потрібно, напевно людям збиратися і вимагати, щоб він йшов з посади мера

      Видалити
    2. Анонім13.07.15, 15:50

      Ви не вводьте в оману людей. На святкування дійсно передбачено 250 тисч, але з них 150 на погруддя Шевченка (100 з яких виручка від продажу пам'ятника Леніну, плюс 50 виділено рішенням сесї) А от безпосередньо на святкування виділено 100 тисяч. Це не так вже і багато. Місту 450 років, до нас приїдуть іноземні делегації із 4 країн, треба місто гарно прибрати, оркестр буде весь день грати, салют чи феєрверк має бути, і т.д., а це все не 1 гривня. Такий ювілей раз на 50 років, треба щоб гарно все було, чого ви розверещались?

      Видалити
    3. Анонім15.07.15, 19:26

      Вам пообіцяли поділитися?

      Видалити
  14. Анонім13.07.15, 15:50

    На яку суму наїв у поляків таку повинен віддати. Не дарма з початку року вже два рази там був. Щей третій збирається. Цікаво хто цього разу буде його супроводжувати?

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім13.07.15, 15:55

    Яке святкування!!! Хлопці в зоні АТО гинуть, а ми святкуємо на 100 тис. Люди їх побачать, чи нам зараз потрібно те погруддя Шевченка за такі кошти. Люди - ЗУПИНІТЬСЯ!

    ВідповістиВидалити
  16. Пропоную зробити на йьому сайті обговорення тільки зареєстрованх відвідувачів.Обливати брудом людей під вудуманими ніками багато розуму не треба, гидко читати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім13.07.15, 17:01

      Найцікавіше те, що тут сперечаються ті, хто взагалі не має дітей дошкільного віку. Напевно місцеві вибори вже близько... От і піаряться всі. А до людей і дітей їм байдуже. Не вірте білим і пушистим! Коли вони прийдуть до влади, то будуть ще гіршими. Порівняйте тодішніх і теперішніх можновладців. Усім їм народ до лампочки!!!!! Просто ділять сфери впливу!!!!

      Видалити
    2. хороший:)13.07.15, 18:33

      Добре,що хоч погоджуєтесь,що Ви погані!

      Видалити
    3. Анонім14.07.15, 13:22

      Згідно із ст.89 Бюджетного кодексу України дошкільна освіта фінансується з районних бюджетів або бюджетів міст обласного значення (і аж ніяк не з бюджетів міст районного значення, до яких відноситься Баранівка). Щоправда відповідно до п.20 Розділу VI "Прикінцеві положення" такі видатки у 2015 році можуть здійснюватися з бюджетів, сіл, селищ і міст районного значення, але тільки за рішенням районної ради і з передачею відповідних коштів. Цитую: "Якщо районна рада прийняла рішення про передачу коштів на здійснення видатків на дошкільну освіту сільській, селищній, міській (міста районного значення) раді, у районному бюджеті затверджуються міжбюджетні трансферти з районного бюджету бюджетам місцевого самоврядування. При цьому обсяги зазначених міжбюджетних трансфертів визначаються за формулою, яка затверджується відповідною районною радою у додатку до рішення про місцевий бюджет, та не можуть бути меншими відповідних затверджених видатків бюджетів сіл, селищ, міст районного значення на 2014 рік."
      {Абзац п'ятий пункту 20 розділу VI із змінами, внесеними згідно із Законом № 176-VIII від 10.02.2015; в редакції Закону № 212-VIII від 02.03.2015}
      Отже, з питаннями фінансування садочків потрібно насамперед звертатися до районної ради, яка повинна надавати відповідні трансферти (тобто субвенції). Усі інші питання (режим роботи закладу і т.ін.) вирішує завідувач ДНЗ спільно з його власником, тобто Баранівською міською радою.

      Видалити
    4. Анонім14.07.15, 19:46

      Бюджетним законодавством не заборонено, за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради, на утримання дошкільних навчальних закладів спрямовувати власні надходження місцевих бюджетів. При цьому, міжбюджетний трансферт районному бюджету не передається, а на утримання закладу складається один кошторис видатків на загальну суму, яка включає обсяг субвенції та власні надходження бюджету

      Видалити
    5. Анонім14.07.15, 20:12

      То виходить,що міська рада протягом 6 місяців здійснювала нецільове викорисатння коштів і фінансувала дитячий садочок? Та щей незаконно утримувала батьківську плату.Не смішіть і не забивайте баки людям розумними словами.

      Видалити
    6. Анонім15.07.15, 10:28

      Шановні аноніми. Це Ви забиваєте баки. Наведіть, будь ласка, ті норми бюджетного законодавства, якими Ви аргументуєте свої слова. А ще прошу не плутати власні надходження міського бюджету з надходженнями податків і зборів. Власними надходженнями якраз і є батьківська плата, яка в повному обсязі спрямовується на потреби дошкільного закладу. Усі інші надходження - це податки, за рахунок яких міська рада фінансує свої власні повноваження, передбачені ст.88 Бюджетного кодексу України. На жаль, серед цих повноважень у 2015 році відсутні повноваження щодо утримання дитсадків.

      Видалити
  17. Анонім14.07.15, 12:41

    Люди! Завтра на 08-30 збираємось біля міської ради та вимагаємо скасування рішення міської ради!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Маруся14.07.15, 18:35

    Дітей брати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім14.07.15, 19:49

      Беріть. Куди ж ви їх подінете? Садочок то закритий!

      Видалити
    2. Анонім14.07.15, 22:45

      Замість того щоб мітингувати з дітьми, почитайте їм казку та пограйтесь. Якщо є час на мітинг, значить є час і погледіти дитину. А щодо недостатності коштів то вини завідуючої у цьому немає ніякої, вона заложник ситуації і варто її підтримати. Давайте один місяць ввійдемо у положення.

      Видалити
    3. Анонім15.07.15, 06:33

      А де гарантія того що це буде лише один місяць? І Душко і Власюк заявляють що коштів хватає лише до жовтня. А далі? Обіцянки - Вибори?

      Видалити
  19. Анонім14.07.15, 19:42

    Якщо ДНЗ фінансується із районного бюджету то чому на сесію не запросили та не вислухали представників райради? Можливо вони б знайшли інші шляхи економії коштів. А так виходить (зі слів Душка) що всі погані, а він "білий та пухнастий". Прохід до садочка від вулиці Партизанської вже другий тиждень закритий "на ремонт", з іншої сторони насипана мучка - батьки з дітьми літайте, а ще краще не ходіть в садочок бо Душко вирішив його закрити.

    ВідповістиВидалити
  20. Анонім14.07.15, 21:55

    Шановні майбутні кандидати на міського голову!!!Прошу Вас частенько перечитувати ці брудні коментарі і задуматись,чи ворто так себе підставляти.НІХТО І НІКОМУ І НІКОЛИ НЕ ВГОДИТЬ!!!Щиро співчуваю працівникам міської ради.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.07.15, 14:03

      Чому їм співчувати, вони стільки нагребли грошей. А сьогоднішні слова Душка, що він відправить батьків (які підписали бумагу) в зону АТО і вижене позачергових дітей із садочка просто так не залишемо. Тому шановний мере, думайте що говорите і як ви низько впали в очах багатьох людей.

      Видалити
    2. Анонім15.07.15, 15:48

      Аноніму 15.07.15 14:03 Ну ти і БРЕХЛО!!! Кісільов на першому рашиському відпочиває!

      Видалити
    3. Анонім15.07.15, 17:05

      чому це він брехун? це чули десятки людей...

      Видалити
    4. Анонім15.07.15, 17:10

      все це було сказано... і за ато і за відрахування... нашого мера понесло так як тре(((

      Видалити
    5. Анонім15.07.15, 18:38

      Брехуни Душко "що відправить батьків (які підписали бумагу) в зону АТО" не говорив, брешіть та не забріхуйтесь.

      Видалити
    6. Анонім15.07.15, 19:35

      Це чули десятки людей, тому не виправдовуйте. В нього напевно загострення пішло, тому, потрібно з`їздити у відповідне місце і пролікуватися

      Видалити
  21. Анонім14.07.15, 22:55

    А хто буде співчувати нашим дітям,якими кидаються наче мячем.Хто захистить їх?
    ДЕ ШУКАТИ ПРАВДИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім15.07.15, 09:05

    Пане Душко, не забувайте, що вас також можна виперти поза чергою....

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім15.07.15, 15:42

    як душко може так розмовляти з батьками??? хто він такий??? вже, принаймні, в очах батьків НІХТО!!! пусте місце!!! і хай лише спробує відчислити дітей! ми його винесемо і відчислимо самого з посади!!! ПОЗАЧЕРГОВО!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім15.07.15, 17:02

    А чому напали всі на Душка, це що його була ініціатива, на сесію листа написати про припинення дитячого садочка аж на півтора місяця. То завідуюча написала листа, все це затіяла а Душко остався виноватий, а вона біла і пушиста.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Підслуханець15.07.15, 19:17

      ЙОГО, ЙОГО ІДЕЯ ЕКОНОМІЇ!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  25. Анонім15.07.15, 18:00

    Скажіть Душко поважає хоч одну людину?Сьогоднє до нього прийшли батьки,діти ,бабусі-а він кричав як звір.Про етикет спілкування з Власюк О.Д я взагали мовчу- це ЖАХ!Вона жінка в першу чергу. Але кого це цікавить.Задоволені сиділа лише його так звана "команда". Повна деградація.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.07.15, 18:31

      Ну да Власюк О.Д заварила це все, запевняючі що батьки в курсі, а сьогодні пустила сльозу і не причому. Вітаю!!! Замовлення "самопомочі" виконали шановна Власюк Ольона Дмитрівна???

      Видалити
    2. львів"янка15.07.15, 19:24

      Дмитрівно, не переймайтеся,пан мер то є трохи неадекватна людина,тому поводиться негідно!А те,що вирішив вибрати тактику нападу,доказує,що було чому захищатися!

      Видалити
    3. Анонім15.07.15, 20:42

      підтримую 100%!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  26. Анонім15.07.15, 22:00

    Проблему створила Власюк А.Д., а як побачила що паніка то сховалась в кущі.

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім15.07.15, 22:18

    Наш мер діє по принцепу:або робите як я сказав ,або ЗЇМ.Тому Дмитрівну він перш заставив ,а потім вирішив зїсти.Тактика хижака.Невдала

    ВідповістиВидалити