03 грудня 2015

Депутати Баранівської міськради збираються внести зміни до бюджету


7 грудня о 14.00 відбудеться друга сесія Баранівської міської ради 7-го скликання, під час якої депутати збираються внести зміни до міського бюджету та затвердити план роботи міськради на І півріччя 2016 року.

Про це повідомляє сайт Баранівської районної ради.

Крім того, депутати мають затвердити регламент роботи міської ради, звіт про виконання бюджету та протокол засідання конкурсної комісії міськради на право оренди двох нежитлових приміщень міського Будинку культури ім. Анатолія Пашкевича.

На розгляд другої сесії Баранівської міської ради вносяться такі питання:
  1. Про затвердження регламенту роботи Баранівської міської ради.
  2. Про внесення змін до штатного розпису виконавчого апарату міської ради.
  3. Про затвердження звіту про виконання бюджету.
  4. Про внесення змін до міського бюджету.
  5. Про затвердження протоколу засідання конкурсної комісії Баранівської міської ради на право оренди двох нежитлових приміщень загальною площею 71.8 м.кв. міського Будинку культури ім. А. Пашкевича.
  6. Про затвердження оцінки частини нежитлових приміщень дошкільного навчального закладу «Сонечко» по вул. Соборна, 40.
  7. Про затвердження плану роботи міської ради на І півріччя 2016 року.
  8. Про затвердження розпоряджень міського голови та рішень виконавчого комітету, прийнятих в міжсесійний період.
  9. Розгляд заяв, звернень громадян, клопотань підприємств, установ, організацій з інших питань, що входять до компетенції міської ради.      
  10. Земельні питання.
  11. Різне.
Нагадаємо, 7 грудня о 10.00 відбудеться друга сесія Баранівської районної ради, під час якої мають затвердити персональний склад постійних комісій райради та обрати їх голів.

44 коментарі:

  1. Анонім04.12.15, 09:07

    Ооо, оце воно. Буде весело.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.12.15, 10:58

      Внесуть зміни, щоб збільшити фінансування на апарат ради. Мабуть, планують розширити штат міської ради, бо видать не справляються в такому складі, який є, транжирити казенні гроші. Тулісов та інші, не допустіть ще більшого розширення штату!

      Видалити
    2. Анонім04.12.15, 13:01

      так Тулісов ж великий шанувальник Душка... що ж він не допустить?

      Видалити
    3. Анонім04.12.15, 13:01

      Мабуть... Як не знаєш, то чого писати? І чого інших закликати? Прийди сам і не допусти розширення штату, сесія відкрита, чи ти герой тільки за монітором?

      Видалити
    4. Анонім04.12.15, 16:26

      Так я ж не депутат і не маю права голосу. Їх обрали люди. то вони й повинні відстоювати інтереси людей, а не інтереси Душка.

      Видалити
  2. Ольга04.12.15, 16:33

    Всього лиш непотрібно бездумно руки піднімати... вельмишановні депутати, загляньте у книгу розпоряджень міського голови, які затверджувати будете. подивіться на преміювання, особливо новообраного секретаря та його матері, яка уже ніби в БК числиться, а премії і досі космічні одержує. за які такі заслуги??? чому директор БК дозволяє ним і його штатом маніпулювати, приймати усіх яких душко йому тицьне? а як районна рада, знаючи усі ці маніпулювання, дозволяє це робити, виділяючи гроші? бо культура фінансується з держ.бюджету. що ж це діється? де кінець? і де порядок? а нема...

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім04.12.15, 16:48

    Тулісов лише гвинтик чи ба пластелін в руках вновьобраного. Знав би Тулісов якими словами в часи Майдану обзивав його його новий "меродруг", але хай це залишиться на совісті базіки, хоч де там совість. Час розсудуить і покаже)))

    ВідповістиВидалити
  4. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.12.15, 09:10

      ..."зміни у виконкомі" - ти про що??? виконавчий комітет і апарат ради це зовсім різні речі. Зміни штатного розпису - це зміни у апараті ради з відповідними витратами на оплату праці та космічними преміями. Миколо, з усією повагою...прийми пораду - почитай Закон України "Про місцеве самоврядування", ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" в роботі знадобиться ))), а для різноманістності ще і ЗУ "Про службу в органах місцевого самоврядування" і порівняй чи все діється відповідно до законів, особливо прийняття на роботу))). Не дозволь задурити тобі голову

      Видалити
    2. Голову задурити завжди знайдеться чим.
      Як що всім цікаво в Баранівці хто скільки заробляє а решта питань лишається поза увагою то час визначити розмір заробітних плат для працівників міської ради та не надавати жодних премій (нема за що).
      Мене особисто цікавить другий аспект,а саме :
      Благоустрій міста.
      Якість роботи комунального господарства.
      Деребан земель міста.
      Закупівлі та продаж.
      Створення нових робочих місць.
      Допомога підприємцям в їх діяльності (згідно закона).

      Всім бажаючім прошу мені допомогати

      Видалити
    3. Анонім05.12.15, 14:19

      Миколо, пояснити Вам що і як має бути є чимало порядних і хороших людей, було б бажання працювати. Цілком підтримую Вас у благородному прагненні. Ви визначили дійсно пріоритетні питання, однак захмарні зарплати окремих працівників ради далеко не виправдані. ЗП має бути такою як і в інших держ.підприємствах та органах місцевого самоврядування. Побачите скільки коштів буде зекономлено, які можна буде використати на ремонт доріг (які після засипання очей мучкою), досі в жалюгідному стані, та освітити вулиці, на яких ліхтарі, що перед виборами почіпили (дешеві, зато багато) вбагатьох випадках вже перегоріли. Да і облагорожувати потрібно не лише центр, аі всімікрорайони міста пропорційно, витрачаючи однаково кошти, а не з огляду на те,що що там живе якийсь "крутий поц")))
      Роботи багато... було б бажання...
      а на черговій святковій сесії депутам в черговий раз заливатумуть очі спиртним та засипатимуть наїдками... В Україні досі триває війна, багато місцевих чоловіків досі там... більша частина баранівчан ледве зводить кінці з кінцями. які гулянки? скромнішими треба бути

      Видалити
    4. Анонім05.12.15, 23:14

      Пан Тулісов! А як щодо завтрашнього святкування з Душком в його на мийці свята Збройних сил Украіни? Чи Ви не попали в число 25 запрошених? А інші 275 що не причетні до даного свята? Не личить так меру. Стидоба!

      Видалити
    5. Анонім06.12.15, 01:19

      І що тут поганого? Все логічно, мер Баранівки робить свято для баранівських військових, селищний голова Першотравенська - для Першотравенських. І так має бути по всьому району для всіх 275 про яких Ви говорите. Врешті є голова райради і адміністрації, щоб по району то все організовувати.

      Видалити
    6. Анонім 05.12.15 23:14 Припиніть вішати ярлики
      Поки не кінчиться війна я особисто проти таких святкувань
      Не бачу поводу

      Видалити
    7. Анонім06.12.15, 12:11

      Наскільки мені відомо Душко там взагалі ні до чого і ніякого святкування у тому кафе не буде. Те кафе замовили військові НЕ з Баранівки, які приїхали на могилу свого побратима. Сьогодні Віталію Гасюку мало б виповнитися 32 роки.

      Видалити
  5. Анонім04.12.15, 18:22

    Достойна відповідь...

    ВідповістиВидалити
  6. Щоб так ще і міська рада з людьми спілкувалася, то дивись і бруду менше було б. Пише якийсь коментатор дурниці, то скажіть про це. Поясніть, що це мовляв не так, що краще зробити отак, бо отакі-то є на те причини. Живемо разом, а спілкування відсутнє. Прикро.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім05.12.15, 08:53

    Ходять чутки, що мер своїм розпорядженням розпорядився купити дитячий майданчик який на 30 тис. грн. дорожчий від ринкової ціни. Якщо це правда, то куди дивляться депутати міської ради. Мабуть потрібно такі рішення приймати на сесії міської ради з однією метою, щоб усе було прозоро.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рішення про цей майданчик винесено на комісію чомусь вже після того як його купили .
      Все робиться скритно та в між сесійний період .
      До речі в міжсесійний період голова може витратити 300 тис.гр.
      Як з цим боротися поки не знаю.

      Видалити
    2. Анонім05.12.15, 12:38

      До речі, усі розпорядження, прийняті в міжсесійний період, затверджуються на сесії, тож, депутати, читайте, що затверджуєте! Ви ж не повинні як ті барани просто піднімати руки! І саме від під підняття руки залежить пройдуть злочинні розпорядження чи ні. Головомер не одноразово заявляв "це не я, це депутати прийняли рішення" )))))))))) Тож депутати,мешканці Баранівки виявили вам довіру, не одуріть їх ще й ви...

      Видалити
    3. Анонім05.12.15, 12:48

      ви ж депутат, Миколо. згідно закону Ви можете отримувати всі рішення виконкомів та сесій... оприлюднюйте їх в інтернеті та через газети. я думаю, що знайдеться дуже багато людей, які Вам в цьому допоможуть. не дайте Душкові набивати собі кармани за рахунок людей!!!

      Видалити
    4. Анонім05.12.15, 13:33

      Мер звик все робити заднім числом. Наприклад майданчик. Купити його за гроші гомади (навіть не питаючи у громади), поставити, вислухати подяки, ніби він це за свої гроші зробив, а потім провести все заднім числом. І в міській раді так все! Він не розуміє, що він просто обраний громадою представляти її інтереси і робити (шукати, оформлювати і т.д.) все, що громада скаже (погодить). Він просто виконавець, якому за цю роботу громада платить зарплату. Натомість, він досі чомусь впевнений, що він цар, який все вирішує сам і не громада йому, а він громаді має казати, як їй витрачати свої гроші, як жити і в якому напрямку рухатись. Донесіть в його світлу голову, що це не так.

      Видалити
    5. Анонім05.12.15, 17:04

      Так що громада каже він і робить. І результат на лице (вибори). А якщо певним програвшим особам це неподобається то вони зганяють зло нажимаючи клавіатуру,бо іншого нічого не вміють.

      Видалити
    6. Анонім05.12.15, 18:32

      Так, є й такі, але де його прозора робота? Де оприлюднені рішення виконкомів, сесій? Я вже не кажу про проекти рішень, які мають теж бути оприлюднені за 10 днів до засідань. А саме вони (проекти) і є, по суті, тим запитання у громади чи так робити (гроші витрачати) будемо чи ні. Адже згідно закону 10 днів не просто так дають для їх оприлюднення. По факту мер щось там собі вирішує, робить (тратить наші гроші), а потім навіть не звітує (оприлюдненими рішеннями) скільки, куди і на що він їх потратив. І навіть на запити депутатів не можна отримати розпорядження чи додатки, не говорячи вже про простих смертних. І "чистий" офіційний сайт міськради тому є підтвердження.

      Видалити
    7. Анонім05.12.15, 20:00

      Мер мером, а депутатів ми теж обрали не для того, щоб вони руки на сесії піднімали, а для того, щоб вони працювали. Працювали - це значить дивилися уважно на папери, звіти, додатки і пропонували, змінювали, відміняли і т.п. Це робота, а не просто відвідування сесій, значок на лацкані і посвідчення в кармані.

      Видалити
  8. Анонім06.12.15, 00:17

    Деякі депутати не виходять з тої ради вже багато років, мабуть, для них це своєрідний картярський клуб, аби провести час та інформацію корисну інколи отримати, пересиджують мерів, міняють партії і все їх влаштовувало і влаштовує...

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім06.12.15, 10:08

    Відповідь Миколі Тулісову від 05.12.15р.12:04. Шановний Миколо, я особисто Вас дуже поважаю і вірю, що Ви зможете відрізнити зерно від полови. Так, у Вас трішки не вистачає досвіду, але це діло наживне. Було б у Вас тільки бажання. Моя порада, що на черговій сесії необхідно внести в порядок денний питання щодо заборони мерові розподіл коштів в межсесійний період. Залишіть цю функцію сесії і тоді дійсно буде все прозоро. Якщо станеться якась непердбачуванна ситуація то за годину можливо зібрати позачергову сесію і вирішити відповідне питання. Депутати міської ради, якщо вони дійсно пришли служити громаді міста, а не мерові, то повинні з цим погодитися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відповідь Аноніму 06.12.15, 10:08
      Бажання працювати та розібратись в певних питаннях сприймається в штики як мером так і радою.
      Кожна нота недовіри будь кому з апарата ради рахується як зрада та не має належної підтримки депутатського корпуса.
      Але хочеться думати що це не буде тривати довго.
      Наполягаю на максимальному розповсюдженню інформації що до рішень сесій та виконкому.
      Та не все так просто як здається на перший погляд .
      Сайтом Міської ради займається людина на громадських засадах .
      А як відомо поки не заплатиш не можеш вимагати жодної якості від послуг і це вигідно кожній владі яка би хороша вона не була .
      На разі можу запропонувати любу інформацію що до діяльності міської влади яка вас зацікавить.
      ЗВЕРТАЙТЕСЬ та отримаєте все з перших рук, і не буде жодних пліток
      ДЯКУЮ.

      Видалити
    2. Анонім08.12.15, 22:26

      Шановний Миколо,тебе знову обдурили... розміщенням інфи на сайті міськради займається цілих дві людини: програміст міської ради (а для чого ж іще він в штаті ради???), що сидить на другому поверсі і комп.ігри грає цілий день та бібліотекар, який рахується в бібліотеці в Заріччі, яка завжди зачинена... перш ніж щось писати Колю, перевір інформацію ту, що тобі там дають

      Видалити
    3. Анонім08.12.15, 22:28

      і насправді все дуже просто... чесно і прозоро ніхто не хоче працювати і не буде... на жаль змарновано і віру і надію людей, яка зернятком зародилась під час Євромайдану

      Видалити
    4. Стосовно сайту
      На останній сесії піднімали це питання.
      Все як я казав .
      В посадових інструкціях програміста не зазначено що він має займатися сайтом, бо в нього ніби не вистачає кваліфікації в сфері ІТ технологій.
      То що вже казати про бібліотекаря.
      ЗНОВУ БРЕХНЯ ТА НЕБАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ.

      Видалити
    5. Останні слова 100% в точку. І справа не в освіті бібліотекаря чи програміста. Відкрийте сайт, написано: "Ми почали вивозити пісок туди, де колись може буде футбольне поле... Ми провели зустріч, з якої толку НОЛЬ... Ми вже в сотий раз прибили доску до кладки на Заріччя..." Хочеться сказати БЛ*ТЬ, ну невже потрачений на написання цієї ХУ*НІ час не можна було використати на те, щоб опублікувати хоча б одне рішення сесії наприклад чи звіт про закупівлі чи хоча б щось КОРИСНЕ?! І саме страшне, що це не просто небажання звітувати, а що це СВІДОМЕ небажання! Що з цим робити?

      Видалити
    6. Анонім10.12.15, 10:04

      Да, це дійсно свідоме небажання працювати. Навіщо брати на роботу програміста, який не володіє ІТ технологіями? І чому саме бібліотекар має висвітлювати інформацію про діяльність виконкому, якщо в апараті є спеціалісти (люди з повною вищою освітою), якщо є заступник, який повинен як опрацьовувати, так і оприлюднювати рішення виконкому? Зайдіть на сайт. З 2011 року і аж до червня 2015 року включно заступник голови-секретар виконкому оприлюднював на сайті прийняті рішення. А далі? Прийшла на посаду інша людина, симпатична голові, і вже не хоче виконувати свої прямі обовязки? Шановні депутати, це ж ви затвердили на посаді окремого заступника, який керуватиме справами виконкому! От і вимагайте від нього хоча б оприлюднення прийнятих рішень. Премії ж заступникам там захмарні. От хай і відпрацьовують!

      Видалити
  10. Анонім06.12.15, 12:49

    На коментар анонімному відписувачу від 05.12.15р.17:04. Я погоджуюся, що міський голова здобув перемогу, але є проста математика. Усього вибоців в місті -9501. Брало участь у голосуванні 4596 -48%. Душко набрав 2231 голос, а решта четверо кандидатів набрали 2278. Навіть і від тієї кількості виборців, що прийшли на вибори мер не набрав
    більше 50%, набрав лише 48%, а від загальної кількості виборців отримав лише 24%
    голосів. Статисика проста, нашого мера підтримує у місті лише 24% виборців. Переважно це бабусі, частина із них отримала матеріальну допомогу. Не
    буду перароховувати інші метрди, які використовувалися під час вибочого марафону.
    Мера вибрали бабусі і з цим потрібно рахуватися. Вітання. Але мер повинен організувати
    роботу ради на принципах народовладдя, гласності, прозорості і т.д. Тоді буде діалог і можливо тісна співпраця.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.12.15, 18:08

      Ну, якщо так рахувати то решту підтримує 2-ге місце - 12%, 3-тє місце - 5%, 4-те - місце 4% - а 5-те 3 %. Але вибори - це не математика!!! А про матеріальну допомогу, дай Боже щоб ти її ніколи не просила!

      Видалити
    2. Анонім07.12.15, 13:36

      Дай Боже, щоб її не роздавали своїм прихвостням нинішній мер і його молода команда!Це Стасюк такий нужденний чи може Стахович? А може мама нового молодого заступника? Не брешіть, що не можна оприлюднювати рішення виконкому про надання матеріальної допомоги. Законодавством заборонено оприлюднювати тільки повну домашню адресу особи, її паспортні дані тощо. Тому треба просто видалити ці дані і на сайті опублікувати рішення без зазначення адрес і паспортних даних. Тим більше, що Закон України про публічну інформацію вимагає оприлюднення всіх прийнятих рішень! Працюйте чесно й прозоро, адже витрачаєте громадські гроші, і громада має знати, куди вони витрачені! Я не хочу, щоб зі сплачених мною та моєю родиною податків годували зажерливих куркулів типу Стасюка! Працюйте гласно, як того вимагає закон!!!!

      Видалити
    3. Аноніму 07.12.15, 13:36
      Зверніться за допомогою самі за ради експерименту побачите що отримуєте.
      Знаю з власного досвіду .
      Ходила дружина ,написала заяву отримала 450грн(грощі витратив на нужди АТО де власно в тей час і знаходився на тей час)
      За моїм прикладом отримали допомогу мої знайомі.
      НЕ відмовили жодному.
      Та оприлюднювати прізвища цих осіб вважаю некоректно по відношенню до цих людей.
      Стосовно пана Стасюка можу сказати що рішення виконкому було на мою думку вірним. Описувати подробиці теж вважаю некоректним.А як вважаєте Ви?
      ДЯКУЮ.

      Видалити
    4. Анонім08.12.15, 22:30

      стасюк - хіба людина яка потребує матеріальної допомоги буде в робочий час лакати горілку в себе в барі не стидаючись людей?? ганьба таким працівничкам! а по 450 грн. дали майже всім родинам АТОвців, а стасюку з стаховичем по 1000!!! питання - хто більше потребує допомоги???

      Видалити
    5. Анонім08.12.15, 22:33

      піднімаючи руки за премію заступнику в розмірі майже 4000 грн., лише премії!!!! це нормально??? на ремонт транспорту??? ти що!!! запчастини закупляються по накладних!!!! ех ви!

      Видалити
    6. Анонім09.12.15, 21:29

      А Стасюку що на бізнес не хватає? Тулісов, не змінюй про себе думку!

      Видалити
    7. Погоджуюсь з Миколою щодо недоречності оприлюднення прізвищ будь-яких прохачів та отримувачів, адже ситуації в житті кожного із нас можуть змінюватись не лише в кращий бік. Проте це не означає, що подібна інформація має бути закритою взагалі, кожен член гроиади може її отримати особисто (лише для прочитання) в тій же мерії, і я думаю, що цей механізм уже працює, спробуйте.

      Видалити
    8. Анонім10.12.15, 09:49

      Як працює цей механізм, уже спробувала в жовтні-місяці цього року депутат міської ради. На її письмове(!) звернення так і не було надане рішення виконкому про надання матеріальної допомоги жителям Баранівки на загальну суму 45000грн. Ось так за день розбазарили майже 50000грн. і навіть не надали інформації депутату ради. Що вже говорити про звичайних громадян? Душко тільки на публіці такий відкритий і "дюже чесний", а на ділі - вульгарний, брехливий і загребущий...

      Видалити
    9. Анонім10.12.15, 22:38

      Якими ж були наступні дії шановної депутатки після відмови у наданні інформації? Напевно, була дуже сердита, але змирилась. Тому і результат такий. А цим, як ви кажете вульгарним, брехливим і загребущим такі депутати - знахідка.

      Видалити