02 жовтня 2015

Міськвиборчком зареєстрував списки до Баранівської міськради від 9 партій


На чергові місцеві вибори, які відбудуться 25 жовтня, Баранівська міська виборча комісія зареєструвала 5 кандидатів у мери Баранівки і списки кандидатів у депутати міської ради від 9 партій.

Копія протоколу № 4 засідання Баранівської міської виборчої комісії, що відбулося 30 вересня 2015 року, є у розпорядженні місто Баранівка.

Список кандидатів у мери Баранівки:
  1. Вельчинський Микола - «Блок Петра Порошенка «Солідарність»,
  2. Душко Анатолій - «Українське об'єднання патріотів - УКРОП»,
  3. Ковальчук Микола - Радикальна Партія Олега Ляшка,
  4. Кундельський Володимир - самовисуванець,
  5. Сидорівський Віктор - самовисуванець.
Партії, які беруть участь у виборах до Баранівської міськради:
  1. Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» - 27 кандидатів,
  2. Народна партія - 27 кандидатів,
  3. «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» - 27 кандидатів,
  4. «Блок Петра Порошенка «Солідарність» - 27 кандидатів,
  5. Радикальна Партія Олега Ляшка - 21 кандидат,
  6. Всеукраїнське об'єднання «Свобода» - 12 кандидатів,
  7. «Опозиційний блок» - 10 кандидатів,
  8. «Республіканська платформа» - 10 кандидатів,
  9. «Нова держава» - 5 кандидатів.
Виборчі списки кандидатів у депутати від партій, які беруть участь у виборах до Баранівської міської ради можна подивитися тут, до Баранівської районної ради - тут.

141 коментар:

  1. Анонім03.10.15, 20:27

    Огласіте спіскі, пожатуста.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. піар менеджер06.10.15, 16:12

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Шановні кандидати в мери в депутати ! Якщо хочете заручитись підтримкою голосів, то вирішіть невеличку проблему, а саме дуже багато мешканців Баранівки обурені тим що робиться на р. Случ, і не тим що ще не добудовано ГЕС та так званий «навісний міст», а тим що річка скоро стане МЕРТВОЮ і не тому що через засуху дуже мало води , а тому що ніхто не бореться з браконьєрами особливо з такими що відкрито серед дня ставлять сіті через кожні двадцять метрів, дехто організував майже промисловий масштаб (по кількості сіток а не по кількості виловленої риби) Просимо посприяти в даному питанні, бо якщо так піде далі то своїм онукам, річкову рибу будемо лише на картинках в книжці, і це при тому що якби всі органи які повинні з цим боротись в Баранівці - є, це і єгері, і міліція і прокуратура з судом і т.д., лише лишається направити їхню роботу в одне русло ,узгодити їхню співпрацю. Вирішення даконого питання гарантовано підніме рейтинг будь якого кандидата, при чому, як зараз модно пишуть в проектах законів в Верховній Раді, реалізація цього питання не потребує значних фінансових витрат
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  2. На другий день після виборів , бачу як вибрані самовисуванці впряжуться у плуга і попруть... всі роботи в місті зразу будуть попроблені... настане рай... ще не довго лишилося ... робота закипить ... а ви людоньки готовте коменти , бо хто ж вам вгодить...
    У Душка вже хоч напрацювання є , а нові будуть вчитися років два ...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.10.15, 00:32

      Так напрацював, що позакривав своі багатомільйонні кредити,щеб покерувати років два а тоді вже можна спокійно переіжати до Польщі.Тож давайте дружньо допоможемо обрати гідного кандидата з вищеперелічених

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 03:09

      Аноніму 04.10.15 00:32
      Не гоже в чужих кишенях рахувати гроші. Це, як на мене, щонайменьше- жлобство, яке межує з вурдулакством.
      Див. вурдалак — оборотень, вампир, упырь Словарь русских синонимов.

      Видалити
    3. Анонім05.10.15, 09:28

      А гроші тратилися не з кишені мера, а з казенної. Тому ми всі маємо повне право запитати, куди вони пішли? Навіть на ту високу зарплату яку зробив собі мер (а це більше 100тис.грн. у декларації за 2014 рік) не можна було закрити його мільйонні кредити. Значить гасилися ці кредити не за його кревні гроші. І вурдалаком можна назвати самого мера, бо він як вампір вичавлює всі соки з міста, щоб його Межигіря процвітало.

      Видалити
  3. Анонім03.10.15, 21:52

    Якщо по життю гонушник, то ніколи не навчишся порядку.

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім03.10.15, 22:17

    а на манеже одни и те же... і з кого тут вибирати?

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім04.10.15, 00:21

    Оберіть Вельчинського, щоб було бідному близько до роботи ходити, а то вже втомився бідолаха...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.10.15, 10:23

      Дякуємо за пораду. Так і зробимо.

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 09:33

      Проголосую за Вельчинського. Йому хоч не треба купляти за кошти міської ради пальне, щоб возити на роботу. А то зараз службова машина возить на роботу не тільки мера а й Мадестовну та інших наближених осіб. Вранці робить по пару ходок, щоб всіх завезти на роботу!

      Видалити
  6. Анонім04.10.15, 09:17

    То Курбатов уже у платформі,а де ж самопоміч? Зрозуміло,що і ця партія є карманною у Вельчинського.То виборці робіть правильні висновки і голосуйте за гідного кандидата.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Самопоміч спрямувала всі сили (гроші) на обласний центр. Так активно, як зараз піарять по Житомиру пані Чиж, то хіба що Сухомлин поруч стояв. Тож і не дивно, що коли зникло фінансування районного осередку - зникли і політичні амбіції

      Видалити
    2. Відколи ж це він у "Платформі"? У Вас, шановний, є докази?

      Видалити
    3. Анонім04.10.15, 20:14

      Докази? Запросто! тут не пропускають посилання, тому наберіть самі у ютубі "Республіканська платформа Мар' янівка" і розуйте очі на 2 хвилині відео.

      Видалити
    4. Анонім04.10.15, 20:33

      Аноніму04.10.15 20:14
      Опублікують списки та й поглянете хто де...

      Видалити
    5. Анонім04.10.15, 20:43

      Кому вони треба ті списки? Майже 200 кандидатів по всіх дільницях. Прийдете на вибори у бюлетені побачите і виберите собі кого захочите.

      Видалити
  7. Ольга04.10.15, 09:45

    Аноніме, ви завидуєте Вільчинському, бо самі невдаха. Перемоги Вільчинському! Справжній мер.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім04.10.15, 15:46

    Інформація для *няши*.*окроп* розпочинає підкуп виборців продуктовими наборами - ПИЛЬНУЄМ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.10.15, 20:46

      Окроп - це партія невдах. Туди збіглися всі ті, кого ніде не взяли. Бо у депутати хочеться, а самовисуванцем не можна. От і окропляться та новодержавляться.

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 09:32

      Та вже скільки цей душко буде разом із своєю кокітко та завклубом оханським міняти партійні коні-партія регіонів, народна партія, БПП , укроп.Ну справжні хамелеони.Ганьба таким кандидатам

      Видалити
    3. Анонім05.10.15, 20:24

      А що це за партія укроп - борщівник? Хто в районі іі очолює?Чи не та наташа,що з першотравенська?

      Видалити
    4. Анонім05.10.15, 22:41

      А Вельчинський питав дозволу у партіі "няша Украіна" коли висувався від БПП?

      Видалити
    5. Анонім06.10.15, 12:42

      А хіба БПП не був у "Нашій Україні"?

      Видалити
    6. Анонім07.10.15, 09:31

      І не лише в Нашій Украіні ,але і є засновником Партіі регіонів.

      Видалити
    7. Анонім07.10.15, 12:48

      Ось тут уже не вигадуйте! На регіоналівському Інтері часто світився якраз пан Ляшко. Та й Литвин із своїми народниками у свій час був в одній фракції з регіоналами, А засновники ПР - у РФ. Їхні недобитки йдуть в основному з Опозиційним блоком та Новою державою. Правда окремі затесалися і в радикали, і в БПП, і в УКРОП, велика кількість пригрілася в Литвина, тобто в Народній партії.Список цієї партії в міську раду очолює людина, яка на минулі вибори очолювала список ПР у міську раду. Дивіться уважно списки кандидатів, вони розкажуть ще багато цікавих речей!..

      Видалити
  9. Анонім04.10.15, 16:57

    А я проголосую за Сидорівського, якщо не полінуюся прийти на вибори.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.10.15, 19:03

      Я теж поки шо схильний віддати голос за Сидорівського. Інша справа чи зможе він потягнути місто. Адже містом це не фірмою керувати. Тут команда треба. Вона у нього є? Хоча, якщо теперішні працівники міськради переосмислять для чого вони там, то можна і з ними працювати. Бухгалтер там толковий, Савчук теж толковий як по питанням жкг спеціаліст. Навіть Гнилориба, як організатор норм мужик. Їх просто Душко трохи спортив, але після "переатестації" вони всі можуть бути корисними місту.

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 01:49

      Так і Душко свого часу керував фірмою, а пішов у мери. Та й... як він там керував. Там було кому. І з командою ще питання - а чи є вона у нього? За п'ять років головування? Важко сказать що вся міськрада - однодумці, тим більш, команда голови.

      Видалити
    3. Анонім05.10.15, 09:49

      Савчук - смотрящий Мадестовни а ще головний експедитор фірми Авіс. Нічого по жкг толкового він не зробив. Там вкалують водії мусоровозів, грузчики сміття і пару жінок що замітають вулиці. А Гнилориба? Що такого він організував за ці 5 років? Хіба що ходив слідком за Душком і підтакував? Ну бухгалтерія завжди працювала й буде працювати незалежно від мера. Вважаю, що кожен кандидат мав би подумати про 2-3 особи своєї команди перед тим як іти на вибори. А по іншому ніяк, бо після виборів коли мине ейфорія від перемоги треба щодня приймати людей і вирішувати їхні проблеми, консультувати, допомагати. Мер ніби й перша людина в місті але при цьому й остання, бо до нього мають претензії всі: і за сміття, і за відкритий люк, і за каналізацію і навіть часом звертаються за допомогою приструнити чоловіка що розбушувався чи сусіда що прихопив частину землі... Питань багато і треба бути компетентним щоб їх розвязати.

      Видалити
    4. Анонім05.10.15, 15:18

      Діяльність Вельчинського як мера так і голови адміністраціі ми вже бачили і бачимо.Як для себе то він господарник.За його часів господарювання мером був знищений фарфоровий завод у Баранівці . а за часів головування в адміністраціі знищується такий самий завод в Довбиші.Таке господарювання нічим не відрізняєтьмя від Душкового.Таких мерів потрібно гнати в Африку та Мексику.

      Видалити
    5. Іщук Надія05.10.15, 15:32

      А що ж ви, цікаво, для міста зробили Хіба що недопалок до урни не донесли або пакет із сміттям викинули на дорогу. Минулого року в нас на вулиці зробили світло, на сусідній вулиці дорогу ввечері до мами нормально пройти можу. Я й за це вдячна.
      Когось ганити, не бачачи себе, в першу чергу підло. Якщо ви герой праці то назвіться і доводьте свою придатність суспільству

      Видалити
  10. Анатолій04.10.15, 20:09

    Сидорівський розумний дядько,але він не господар.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім04.10.15, 20:39

      А я за Ковальчука. Дисить вже за одних і тих голосувати. Що крім обіцянок маємо?

      Видалити
    2. Я думаю він і господар гарний, достотойний кандидат.

      Видалити
  11. Анонім04.10.15, 20:47

    Розумних у нас завжди було багато, хоч греблю гати...Та банани в нас чомусь не ростуть...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 09:49

      Ми ж не в Африці живемо,щоб банани росли...Ну із такими господарями ми не тільки будем жити як Афреканці,а і як Мексиканці)))))))

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 10:33

      Сидорівський розумний, а якщо розумний, то зуміє сколотити команду. Одне погано, чи на його долю будуть капати з неба субвенції, як при інших мерах. Філософія проста - є гроші, є будівництво та все інше. Всім було добре, коли Литвин кидав на наш регіон великі кошти і тоді всі були господарями.

      Видалити
    3. Анатолій05.10.15, 16:16

      Ще раз повторюю ВіН НЕ ГОСПОДАР.

      Видалити
    4. Анонім05.10.15, 23:09

      Повторюй хоч 100 разів, це всього ЛИШЕ ТВОЯ ДУМКА.

      Видалити
  12. Анонім05.10.15, 09:27

    Золоті слова. І в часно сказані! Треба обирати тих хто вміє правильно господарювати!

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім05.10.15, 09:38

    Якщо не вигнати таких казнокрадів як Душко та Вельчинський від народноі скарбниці то змін у Баранівці на краще чекати ще довго.

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім05.10.15, 09:42

    А Гнилориба прийшов на роботу сьогоднічи ще відпочиває після лазні та весілля?Зрозуміло,що у його встановлений індивідуальний графік роботи після суботніх днів...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.10.15, 16:23

      Яке ваше песикове діло? Лазня, весілля... це все називається приватне життя і не треба пхати в нього свого носа.

      Видалити
    2. Анонім07.10.15, 16:04

      Доречі, як це він ще працює на посаді заступника, коли на цій же посаді вчинив корупційне діяння? На сайті "Єдиний державний реєстр судових рішень" введіть у пошуку "Судове рішення" Реєстраційний № 48938669. Люстрація мабуть до Баранівки ще не дійшла ?????

      Видалити
  15. Анонім05.10.15, 10:32

    Куди дивиться МВК,що кандидати використовують адмінресурс і жоден не пішов у відпустку.А на апаратних нарадах коментують хід проведення виборів у районі.Ці повноваження не у адміністраціі,а у відповідних виборчих комісіях.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 14:20

      А хіба на апаратних нарадах хтось агітував особисто за себе чи проти когось? Якщо так, то надайте інформацію в МВК, а тоді вже питайте, куди вона дивиться. Наприклад, на апаратних нарадах в РДА обговорювалися тільки загальні питання, які стосуються ходу проведення виборів. І жодного разу там не звучала агітація. Згідно з законодавством РДА та органи місцевого самоврядування мають сприяти проведенню виборів, зокрема, забезпечувати комісії необхідними матеріалами, надавати для них відповідні розяснення чи консультації, проводити іншу роботу. Так що це питання перебуває на контролі як в РДА так і в місцевих радах. І то не є порушенням законодавства, коли обговорюються нагальні проблеми, повязані з проходженням виборчого процесу в районі.

      Видалити
    2. Анонім06.10.15, 09:13

      Да,вже так забезпечили районну комісію , що більше нема куди.І не соромно голові райдержадміністраціі про це ще говорити.?

      Видалити
    3. Анонім06.10.15, 12:25

      Комісії забезпечуються всім необхідним за рахунок коштів державного бюджету, які у вигляді цільової субвенції спрямовуються в місцеві бюджети. Голова РДА надав районній комісії відповідне приміщення, забезпечив оргтехнікою та телефонним звязком. Усі решта питань - до місцевих рад, які розпоряджаються коштами субвенції, а також повинні на належному рівні забезпечити проведення виборів..

      Видалити
  16. Прочитав список. Дивіться, вибираю золоту середину: голосуватиму за Ковальчука до мера та Радикалів Ляшка до депутатів. Хто інше? Радикалів жмуть. Тримайтеся, більшість буде депутатами від ВАС.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 14:26

      Да хто їх може жати? У них же вила! А кандидати в депутати від РП - зашибісь! Майже весь районний земельний відділ, який ділив, ділить і буде далі деребанити земельку в районі. А ви кажете, що їх жмуть...

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 17:20

      У земельного відділу ніколи не було повноважень щодо розпорядження будь яким землями.Всі ці повноваження закріплені за органами місцевого самоврядування,в тому числі і за міською радою,яка вже дороздавалася до того ,що нема де ставити комунальний транспорт.

      Видалити
    3. Анонім06.10.15, 08:48

      Да, місцеві ради приймають рішення про виділення земельних ділянок, але всю документацію на землю погоджує районний земельний відділ. І без їхнього погодження нікому не може бути надана земельна ділянка. Одним (хто підмастив) погоджують за один день, а комусь тягнуть цілий рік. Та й інформація про вільні земельні ділянки є тільки там, і вони торгують нею як хочуть. Так що не вводьте нікого в оману, шановні радикальні земельники!.

      Видалити
    4. Анонім06.10.15, 10:26

      А по цьому питанню безпосередньо звертайтеся до представника БПП до Баранівськоі міськоі ради Танського

      Видалити
    5. Анонім06.10.15, 15:47

      А також звертайтеся до його юриста Миколи Ковальчука, який балотується на міського голову від радикалів, а також до цілої групи спеціалістів земельного відділу, які є кандидатами в депутати міської ради від Радикальної партії. Усі ці люди дійсно дуже радикальні, коли простій сільській бабі треба оформити землю. Ніхто толком не проконсультує, всі тільки кричать: "Нащо вам та земля? Ідіть краще варіть борщ!" Коли була безплатна приватизація, то оформили документи тільки собі й своїм родичам і знайомим. А звичайні люди й досі варять борщ і ковтають чергові відмови!

      Видалити
    6. Анонім06.10.15, 21:05

      А борщ з укропом чи петрушкою?А на друге гнила риба і мабуть з душком.

      Видалити
    7. Анонім06.10.15, 22:15

      Ой, як смішно! Ти часом не родич Петросяна?

      Видалити
    8. Ковальчук - людина Вельчинського, то краще голосуйте зразу за Миколу Романовича

      Видалити
  17. Точно Радикали це золота середина. Хто вагається - робіть як я. Я мав віддіти свій голос за Солідарність, тепер ні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 14:39

      Одна сатана: що РП що ПР, і навіть гроші йдуть від одного й того ж олігарха. Може це й середина але тільки посередня. Аж ніяк не золота і навіть не срібна. Хай беруть свої вила і йдуть на ферму. Може хоч там якусь пользу принесуть!

      Видалити
    2. Анонім05.10.15, 17:25

      Як раз всі бувші регіонали і йдуть від партіі БПП , лише змінили шапку...

      Видалити
    3. Анонім05.10.15, 19:37

      Вони ще до ПР де вже тільки не були. Що тут скажеш...

      Видалити
    4. Петрович06.10.15, 08:42

      Ти скотиняка, я тобі згадаю сатана. І далі продовжуй по вечорах слухати 10 хвилин цих ...

      Видалити
    5. Анонім06.10.15, 08:58

      Так подивіться на списки БПП до міськоі ради:Присяжнюк В.В.,Дума Л.Б.,Танський С.О. - це всі перекраше ні регіонали,а деякі навіть з лейбою "БПП" .То БПП це і є ж партія регіоналів .Ганьба!

      Видалити
    6. Анонім06.10.15, 09:04

      Якраз з БПП і поперли екс-регіоналку Наталку та перебіжчика з "няши" до ПР Оханського. Вони довго не дрімали і тепер проросли в УКРОПі разом з Душком, який на минулі вибори мера балотувався від ПР. У якій ...опі вони будуть на наступні вибори?

      Видалити
    7. Анонім07.10.15, 10:52

      У радикали також затесалися колишні регіонали. Наприклад Сус Т.Б. Давав бензин на антимайдан і його працівники туди їздили не раз. А пан Стасюк? У яких партіях він тільки не був?.

      Видалити
    8. Вітюньчик з РнаД08.10.15, 15:22

      Управління совбеза займіться роботою.

      Видалити
  18. Анонім05.10.15, 14:49

    Цирк. Там крім Радикалів взагалі немає з ким говорити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.10.15, 08:54

      От коли прийдуть радикали, то буде справжній цирк! Пан Ляшко вже не раз влаштовував у залі Верховної Ради цирк. То їв сиру земельку, то привів у парламент корову. Від шоу Баранівка вже стомилася!!!!! Чи ви хочете одних клоунів поміняти на інших? А хто ж буде вирішувати проблеми громади?

      Видалити
    2. Анонім06.10.15, 10:33

      Вже більшого цирку ніж на даний час у міській раді є - не буде.Міська рада повинна виконувати функціі ,що ій надані законом,а не вирішувати приватні інтереси діючих і бувших мерів.

      Видалити
  19. Анонім05.10.15, 15:19

    ковальчук и сидоровский это технические кандидаты вельчинского боже какой позор для барановки точно баранячий народ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 17:24

      москалику, ти що тут забув? ми вже якось самі впораємось...

      Видалити
    2. Анонім06.10.15, 08:48

      Який москалик? то ж Юлія Модестовна.

      Видалити
    3. Анонім06.10.15, 09:00

      Мадестовна, вивчіть спочатку мову, а тоді коментуйте. Негоже так паплюжити політичних супротивників свого чоловіка та придумувати байки про чиїхось технічних кандидатів. Да Душко ж з Ковальським живуть душа в душу! Окремі радикали часті гості в міській раді! І це бачать усі!!!!!

      Видалити
    4. Дійсно так. Ковальський підтримував Душка - і правельно робив. Краще Душка чим Вельчинського. І підтримувавби його далі, якби не амбітний Мовальчук. А зараз Душко хай дякує, що лишньої грязі на нього Ковальський лити не буде, оце воно десь так. Хотя що йому зробив Вельчинський поганого я так і не поняв.

      Видалити
  20. Анонім05.10.15, 17:01

    Як раз то Ковальчук іде кандидатом в раду ,щоб остаточно не допустити так званих господарників як Вельчинський та Душко і далі вирішувати своі приватні інтереси за рахунок міського бюджету.Тож хай допоможуть йому Бог та люди!

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім05.10.15, 18:01

    Чим більше ви про Душка і Вельчинського будете говорити, а особливо поливати брудом, тим більше вони наберуть голосів. Чому? Пояснювати не буду. Хто цього не розуміє, тому і пояснювати марна справа. Не перетворюйте спілкування у передвиборчу агітацію.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім05.10.15, 21:44

      Ну, і шо ж ті Ковальчуки із Сидорівськими будуть робити з отим мерством? Га? Це я спеціально про них, щоб не рекламувати інших. Але про діючого мера не можу стриматись - треба міняти, негайно.

      Видалити
    2. Анонім06.10.15, 12:46

      А чому всі забули про кандидата Кундельського? Згадаю хоч я. Може і йому зроблю рекламу? А міняти діючого мера треба. Зажрався вже дуже!

      Видалити
  22. Анонім06.10.15, 07:02

    Стримуватись не потрібно не лише відно діючого мера, але і бувшого мера і не одного скликання- не потрібний він для міста...

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім06.10.15, 07:12

    А що будуть робити, то про це написано у передвиборчих програмах які будуть донесені кожному жителю Баранівки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім06.10.15, 12:47

      А програми як завжди - слова, слова, слова... Пусті обіцянки...

      Видалити
  24. Зверніть увагу, Ковальчук набирає бали. Де ви Душко та Вельчинський - робіть щось, вам лишилося цих 17 днів до виборів, а вашої роботи не бачу. Чи думаєте все само по собі прийде. Де агітація, де мітинги, де? А я вам скажу, що ви слабаки. На мітингах приєднається Ковальський і ви ... і вам всім буде за своє червоніти. Крахобори. Чи думаєте що Сидорівський слабший за вас. Він порядніший в 100 раз. За Кундельського мову не виду.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. тобі і за інших не варто вИсти мову...

      Видалити
    2. У Ковальчука є один мінус, але він дуже великий - Ковальчука ніхто не знає. У того самого Сидорівського і Кундельського набагато більше шансів у цих перегонах. Як казав сивочолий Литвин "згадаєте мої слова, я ще ніколи не помилявся".

      Видалити
    3. Анонім06.10.15, 22:37

      В тому то і біда що всіх підприємців -кандидатів жителі баранівки вже знають добре. А обирати потрібно гідних

      Видалити
    4. Анонім07.10.15, 09:56

      Якби Ковальчук консультував безкоштовно звичайних людей Баранівки та допомагав їм в оформленні земельних ділянок, то може люди знали б його добре. Як знають наприклад Ворощука чи інших юристів, які безкоштовно відстоюють інтереси жителів міста в судах. А Ковальчук консультує місцевих бандюків, які пішли в бізнес, щоб легалізувати вкрадені гроші. Ось зараз наприклад чавлять Дубрівського голову, щоб майже задарма віддав "авторитетам" землю. З напівкриміналом рейтинг не заробиш, а тільки втратиш!

      Видалити
    5. Ковальчука ми поважаємо, його знаємо, він справедливий, існуючу мразь ми йому допоможемо змести. Він буде мовчати. Ми будемо говорити. Ні Душка, ні Вильчинського підтримувати не будемо. Кундельський також молодець. Хоть бійцям на фронт везе тягу. Сидорівський, ну він сам по собі, ми йому не заважаємо. А цих двох законніків ми і раніше "полюбили".

      Видалити
    6. Патріот07.10.15, 16:17

      районний земельний відділ та ради кали типу Ковальчука та Хохлюка це ще не Gromada.

      Видалити
  25. АТОшник07.10.15, 11:23

    Читаючи це все я в шоці !!!!! Але все чудово розумію йде поливання брудом кандидатів ...Попри все також дійшли слухи, що будуть по місту розкидатися провокаційні листівки проти нинішнього мера...Шановне "панство" БЮТу, Солідарності і ваш висатий командир - що "СЛАБО" по чесному поборотися ???? НЕ РИЗИКУЙТЕ РОБИТИ ПРОВОКАЦІЙНИЙ БУМ ПО БАРАНІВЦІ !!!! СПІЙМАЮ, А МОЇ ПОБРАТИМИ ПІДТРИМУЮТЬ, БУДЕ БІДА...НЕ ПРОВОКУЙТЕ,,,,,А говорю так тому що лише наш мер дійсно допомагая нам і тут і там...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Костя07.10.15, 13:08

      Шановний АТОшник, якщо Ви дійсно атошник, бо атошники не побоялися б підписатися. Так от, якщо вже на те пішло, то тей самий Кундельський з волонтерами полісся допоміг набагато більше ніж ваш мер. А головне реально, а не грамотою і черевиками. Так що думайте що пишете і ким підписуєтесь, бо ми з побратимами дійсно можемо декого спіймати..

      Видалити
    2. Анонім07.10.15, 13:32

      Да це у стилі самого мера - розкидати листівки та інший бруд на других кандидатів! А проти себе прочитати "СЛАБО"? Сильний кандидат не повинен боятися ні листівок, ні інших пасквілів! І не повинен їх писати на своїх супротивників, як це частенько робив ваш улюблений мер! А ви АТОшник краще запитайте в мера, чим займався його син, доки ви були в АТО. Бо це за вказівкою мера повістки розносилися вам та іншим хлопцям, навіть розвозилися на службовій машині міської ради. Оминали тільки хату мера і його прихлєбателів!

      Видалити
    3. Анонім07.10.15, 14:18

      ти дурник чи такий по життю....по вказівці мера??? по вказівці твого улюбленого вільчинського....почитай закон про мобілізацію, а тоді ляпай....

      Видалити
    4. Анонім07.10.15, 16:08

      а він хоч раз показав докази куди возив ту допомогу.....хотя би елементарне фото...гроші бере у людей просто так без будь-яких бланків чи списків....і куди він їх діває....

      Видалити
    5. Анонім07.10.15, 16:12

      костя ти вже із своїми побратимами наробив глузду в місті....круто опопзорилися на КП...а ще на атошника хоче напасти

      Видалити
    6. Не ведіться на провокації. Це писав ніякий не АТОшник. Запитайте у будь-кого з хлопців, як вони ставляться до мера і ви все зрозумієте.

      Видалити
    7. Анонім08.10.15, 08:42

      АТОшники РАЙОНУ нормально ставляться й до Вельчинського, бо він допомагає їм вирішувати їхні проблеми на "гражданціі". Налагоджена нормальна співпраця із спілкою як на рівні району, так і області. А УКРОПівка з Першотравенська вже ставить палки в колеса цим хлопцям. Продає, а не передає на баланс спілки порожнє приміщення колишньої поліклініки, щоб АТОвці могли створити там реабілітаційний центр. А ви кажете Душко помагає. Хай заставить свою соратницю по УКРОПу реально допомогти. Хоча черевики купити легше...

      Видалити
    8. Анонім08.10.15, 08:57

      Аноніму 07.10.15., 14:18
      Сам ти дурник. Вільчинський ще не був навіть головою адміністрації, як за вказівкою Душка розвозили повістки. І робили це ще з весни 2014 року! А в законі про мобілізацію написано, що цим займаються військові комісаріати, а сприяти для них можуть і адміністрації, і місцеві ради. Тільки Душко аж занадто сприяв. Мабуть, боявся, щоб не мобілізували синочка. Ні один сільський голова так не старався, як наш мер.

      Видалити
    9. Анонім08.10.15, 12:38

      Ви тут за всіх атошників не розписуйтесь що підтримують того і того.Відправити їх на передову треба, бо бачу їм добре живеться за рахуном простих людей, порозстроїли будинків квартир і дач, машини міняють як перчатки, то нехай за ці блага самі й воюють і синочків з собою прихаплять. Допомагали кажете, тут спорити не буду, дійсно допомагали, але кому? - тим чиї жінки чи матері нагло бігали вибивали допомогу (більшість цього не робили -совісті не дозволяла) , ну ще далеким родичам, в крайньому разі знайомим. А потрібно було допомагати всим однаково.
      Хлопці не за те воюють щоб кримінал на бариги ними крутили як хотіли

      Видалити
    10. Анонім08.10.15, 15:53

      Дорогі коментатори ,а в тому що не всі жінки міста можуть мати дітей тоже Душко винен????Як можна писати такі несенітниці????Як може Душко наказувати розвозити повістки???Він що керує військоматом????Наскільки мені відомо він один раз відмовисься надати машину так працівники військомату мали подавати на Душка у суд.Помилки роблять усі,не роблять ті що нічого не роблять...Поливати брудом когось дуже легко ,а чому свою кандидатуру не подавали????Мабуть не впевнені у собі?????

      Видалити
    11. Анонім09.10.15, 09:35

      Ніхто мера не звинувачує в тому, чого він не робив. І нісенітниці ніхто не пише. Душко справді водив дружбу з бувшим воєнкомом, бо дуже боявся за синочка, і тоді старався з усіх сил розвезти по Баранівці чим більше повісток. Коли змінився воєнком, договорняк скінчився, і мер уже відмовився давати машину. Ніхто мера не поливає брудом, просто говоряться реальні речі які мали місце. А свою кандидатуру обовязково виставлю на наступні вибори. Я нічим не гірший кандидат ніж Ковальчук, Сидорівський чи Кундельський. Такий же громадянин міста, як і всі інші. Але не хочу брати участі в цій клоунаді, від якої попахує душком. Його викурити з кабінету може тільки сильний кандидат, бо мер зараз як ніколи використовує адмінресурс. Направо й наліво роздає матеріальну допомогу з бюджету. Прошу всіх іти в міську раду за допомогою, поки її там роздають. Хай отримають її всі нужденні, а не тільки наближені до мера особи!

      Видалити
  26. Анонім07.10.15, 11:55

    Для Ковальчука перед законом рівні усі і консультує він усіх у відповідності до вимог чинного законодавства, а не так як деякі високоповажні особи з районноі державноі адміністраціі і яким у найближчому часі нададуть належну правову оцінку працівники правоохоронних органів

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім07.10.15, 13:21

      А чого тоді проста людина оформляє документи на землю рік або й два, а окремі бізнесмени - за пару тижнів? Якби консультував простий люд, то знали б такого юриста усі! А якщо не знає ніхто, значить він для пересічних громадян невідомий і не потрібний! Той же Кундельський наприклад хоч волонтерством зайнявся, вітає людей через газету з святами, їздить в АТО..

      Видалити
    2. Анонім07.10.15, 14:23

      ЩОООООООООО....БРЕХНЯ.......Якось було діло : Я не довідкова.....відповів твій ковальчук!!!!!!

      Видалити
    3. Анонім08.10.15, 09:00

      Якщо Ковальчук такий чудовий юрист земельного відділу, то чому в районі до цього часу є афери з землею? Чи ви вважаєте, що в нас повний порядок? Він як юрист візує всі документи. Тоді чому є стільки махінацій на ринку землі в районі?

      Видалити
  27. Анонім07.10.15, 14:33

    Ковальчук не виготовляє правовстановлюючі документи на землю нікому, так як не має таких повноважень. А таким кандидатам як Вельчинський та Душко він дійсно як кістка в горлі.Віддам свій голос і не лише я лише за Ковальчука

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім08.10.15, 09:04

      Ковальчук їх не виготовляє, а перевіряє і накладає свою візу перед тим, як надати на погодження Танському. Так само їх розглядають і інші радикальні спеціалісти відділу. Жоден державний акт не видається без погодження районного земельного відділу! Так що не брешіть, що його працівники тут ні причому! А ви можете віддавати свій голос кому завгодно. На щастя, ви маєте тільки один голос!

      Видалити
    2. Анонім08.10.15, 11:43

      Анонім перш ніж надавати коменти по даному питанню не полінуйся про глянути нормативні акти в галузі земельних ресурсів,в тому числі і щодо осіб,які проводять візування документаціі.А виглядає твій коментар дуже примітивно...

      Видалити
  28. Анонім07.10.15, 19:09

    ковальчуку до мера як свині до не ба місце йому звільнилось хай іде судею там з нього буде толк

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім08.10.15, 08:51

      Та вже подавав документи на суддю. Не взяли. Видно не вистачило професіоналізму. Тепер п

      Видалити
    2. Анонім08.10.15, 12:56

      Ковальчук гідний посади місько го голови і лише він зможе навести порядок у місті.Підтримую кандидатуру Ковальчука.Попередніх мерів ми вже бачили і дуже добре знаємо, ох як добре...

      Видалити
    3. Анонім09.10.15, 09:37

      хай спочатку наведе порядок із землею!

      Видалити
  29. психіатр08.10.15, 08:50

    ... бачу людина прямо марить керівними посадами то суддею хоче то головою адміністрації то мером може завтра проснеться з думкою що він президент ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім08.10.15, 12:09

      Шановні захисники банівських казнокрадів.Кандидатура Ковальчука вам як кістка в горлі.Аде це дійсно одна з гідних кандидатур.Голосую сам та з агітую інших.Хай щасть даному кандидату.З Богом і до перемоги!

      Видалити
    2. Анонім08.10.15, 12:42

      Такий кандидат як Ковальчук заслуговує і посади Президента Украіни.Що не скажеш про попередніх двох горе кандидатів...

      Видалити
    3. Анонім08.10.15, 21:13

      Аноніму 08.10.1'5. 08.50.
      Сходив би ти краще в школу та трохи граматики повчив.

      Видалити
    4. психіатр09.10.15, 12:02

      Та йди ти шахматними конями

      Видалити
    5. Анонім09.10.15, 15:58

      разом з Ковальчуком і радикалами

      Видалити
  30. Анонім08.10.15, 09:16

    да да... оберіть душка хай ще пригрибе пару мільйончиків для життя безбідного

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім08.10.15, 11:22

    Толк спочатку потрібно навести у міськраді,а він це точно зробить.

    ВідповістиВидалити
  32. торнадо08.10.15, 11:42

    жалко що ти анонім бо за ці міліони я тобі тоже за компанію врізав би по пиці

    ВідповістиВидалити
  33. Анонім08.10.15, 11:51

    Душко та Вельчинський пора вже поступатися молодим та гідним кандидатам.Припиніть розкрадати Баранівку.

    ВідповістиВидалити
  34. Анонім08.10.15, 12:16

    А Вельчинському в адміністраціі нема що красти? Виконуй доручення президента та уряду.Вже мабуть потрібно зупинитися розкрадати а потрібно заробляти.Мало вкрав на заводах?

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім08.10.15, 12:18

    А Модестівна уже на пмж у Польщі.Готується до зустрічі сімі...

    ВідповістиВидалити
  36. Анонім08.10.15, 17:27

    чудова в нас тут зібралась компанія! Одні погрожують інші поливають грязею один одного. Давайте вже якось жити мирно і вирішувати всі наші загальні питання по Баранівці та району більш цивілізовано!ми всі не можем бути білі та пухнасті! Якщо всі такі погані то для чого нам ці вибори взагалі в Барнівці ????Давйте оберемо якогось Васю чи Петю з глухого села якого ніхто незнає і подивимось як він накерує нашим районом!!!!

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім08.10.15, 18:59

    Кілька дописувачів сваряться самі з собою))))
    Що анонім, що торнадо чи психіатр однаково ні імені ні обличчя )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім09.10.15, 09:40

      та це наш мер свариться сам з собою. сам на себе пише звинувачення і зразу ж оправдовується. хоче щоб його імя постійно згадували.

      Видалити
  38. Ти що собі вдумав? Який ти Торнадо, Йолоп ти - зверни увагу якими літерами підписує оригінал. Я бачу Я стаю популярний. Пішла підробка. Про кандидатів: все досить їх на коментах порівнювати. Вони всі рівні. Прийшли на цей світ голими, такими ж з нього і підуть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прокруст09.10.15, 23:18

      Цікава думка, про голих кандидатів тут ще не писали, продовжуй, популярний наш оригінале.

      Видалити
  39. Анонім11.10.15, 21:07

    Ковальчука президент! Ура ! Товаріщі ура!!!!!!! Он же юрист,он же судья, он же налоговой инспектор!!И это все в шестой палате. На більшу авдиторію він не здатен.Якщо ми його оберем мером Баранівка стане однією великою 6 палатою.Але мером він ніколи не стане бо баранівчани не ї пацієнтами 6 палати.а Ковальчук технічний кандидат Вельчинського.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І чим же, цікаво знати, цей "Ковальчук технічний кандидат Вельчинського" може сприяти перемозі згаданого кандидата? І чим ти кращий за того ж таки облитого тобою Ковальчука, коли гониш таку пургу?

      Видалити
  40. Анонім12.10.15, 20:01

    50% кандидатів з професійно-технічною освітою

    ВідповістиВидалити
  41. Анонім13.10.15, 07:06

    *ОЛЕГ* почитай його листівки і тобі стане все зрозуміло

    ВідповістиВидалити
  42. Анонім15.10.15, 01:34

    Люди, вас *****, а вам добре, ви навіть відмовилися від вазеліну, всі вони проживають у вас під носом, вам все добре видно і все ви добре знаєте, але ви все Душко - Вільчинскький
    той хазяин крепкий, в іншого напрцювання появилися, ніс від граблів ще не болить? Не будьте сліпими і тупими баранами, бо ще довго будете їздити по розбитим дорогам, падати у відкриті люки і ходити по темним вулицям, особисто мені здається, що вчинки людини говорять більше за прізвище, зніміть рожеві окуляри і хоть раз зробіть мудрий вибір!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.10.15, 13:15

      А інші кандидати навіть біля себе лінуються прибрати вулицю, а ви кажете за люки та дороги. Самі зніміть рожеві окуляри і хоть раз зробіть мудрий вибір. А люди - не барани, і вони знають, чого хочуть. Місту потрібен дієвий і відповідальний мер! Такий, як Вільчинський. Тільки він зможе очистити міську раду від всякої нечисті, що там оселилася!

      Видалити
    2. Анонім15.10.15, 19:51

      Люди хочуть нормально жити, як і всі ми, а то як у тій телепередачі ''Полечудес''
      або сектор приз, або банкрот, набридла вже ця лотерея, а що до Вільчинського - то йому ще залишилося собі міст через дорогу построїти, щоб зовсім все по феншую було, як на мене то по відношенню до громади міста, виставляти своє майно та нерухомість у цетнрі, як мінімум не етично, та безтактовно. Або політик, або бізнесмен (без образ, моя суб'єктивна думка)

      Видалити
    3. Володимир15.10.15, 20:21

      Дякую за коментар. Тепер точно буду за Вельчинського голосувати. Тому що про Душка різних 100 фактів його, мяко кажучи, неправильної діяльності пишуть, а про Вельчинського все хата у центрі та хата у центрі і ще раз хата у центрі)))

      Видалити
    4. Анонім15.10.15, 20:36

      Шановний голосуйте собі так як вважаєте за потрібне, але тут питання не в хаті і не у тому, що біля неї. Тут стоїть питання у стилі життя, та відношенні до інших, а воно блін - зверхнє! До речі в Душка не тільки в Україні хата(ВІЛЛА), так на замітку!)

      Видалити
  43. западенець15.10.15, 13:58

    місту вельчинський так пасує як корові сідло а людей ви даром кривдите оце вперше міська рада працює для людей

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім15.10.15, 14:20

      Так, Ваша правда, вперше за 5 років міська рада нарешті хоть щось робить для людей. І то, певно тому, що вибори прийшли.

      Видалити