Рухомий рядок вільний для замовлення. Телефонуй (067) 597 3 587

28 жовтня 2015

У Баранівці Пенсійний фонд впроваджує нові стандарти обслуговування


Управління Пенсійного фонду України в Баранівському районі впроваджує систему дистанційного обслуговування громадян на базі сучасних технологій.

Про це місто Баранівка повідомили в управлінні Пенсійного фонду України в Баранівському районі.

Відтепер звертатися до управління Пенсійного фонду в Баранівському районі можна:

- зателефонувавши на номер «гарячої лініі» 4-24-01 або громадської приймальні 4-25-40;
- по Skype(скайп)-зв’язку на ім’я: PFU_Baranivka;
- електронною поштою, надіславши листа на адресу: baranv02r@zt.pfu.gov.ua;
- через ВЕБ-портал електронних послуг Пенсійного фонду за посиланням: portal.pfu.gov.ua
  попередньо зареєструвавшись в органі ПФУ (процедура реєстрації - одноразова)

Зареєстровані користувачі ВЕБ-порталу мають можливість через персональний кабінет замовити попередню підготовку документів, подати електронну заяву на призначення/перерахунок пенсії, отримати довідкову інформацію, подати скаргу, записатись на прийом до фахівців Пенсійного фонду, переглянути дані по сплаті страхових внесків, а пенсіонери – ще й отримати виписку з пенсійної справи.

Телефон для довідок: 4-21-46.

15 коментарів:

  1. Анонім28.10.15, 15:25

    Ось приклад відкритого й прозорого спілкування з громадянами! Є всі контактні дані з використанням найсучасніших засобів зв'язку. Дякуємо, Олександре Васильовичу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.10.15, 21:46

      До чого тут Олександр Васильович?

      Видалити
    2. Анонім29.10.15, 02:17

      ??? А хто тоді тут до чого?

      Видалити
    3. Анонім29.10.15, 07:07

      Яка різниця. Пенсійний виходить на новий рівень і це є добре.

      Видалити
  2. Анонім28.10.15, 16:00

    А хто може підсказати як зареєструватись на ВЕБ порталі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім28.10.15, 16:23

      Мені здається саме для таких випадків і вказують телефон для довідок ;)

      Видалити
    2. Анонім28.10.15, 18:49

      Для Вашої зручності процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.
      Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.

      Отже, для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:

      Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву.
      фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні.
      Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду.
      Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код».
      Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!

      Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі».
      Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
      На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.
      Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

      Видалити
  3. Анонім28.10.15, 19:56

    Так, все вірно написано. А на практиці ця процедура виявляється ще простішою. Це якщо описувати, то воно якось ніби багато всього. Вписати у бланк реєстраційні дані (буквально пару рядків) і отримати розписку з кодом - займає лічені хвилини. А далі - реєстрація вже на самому сайті також не надто складна - заповнити всього п'ять граф: вказати код, отриманий Вами, придумати собі логін і пароль (це мабуть займе найбільше часу :) ), підтвердити пароль і вказати адресу ел. пошти. ВСЕ!
    Варто ще раз наголосити, що реєструватись і отримувати інформацію через портал можуть не лише ті, хто вже отримав статус пенсіонера, а всі, хто сплачує страхові внески.

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім29.10.15, 08:07

    якби начальник побільше був на роботі то бувби там порядок а то він на неі забив благо вельчинський друг

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім29.10.15, 12:41

      Не переживайте. Там порядок. І людей там обслуговують набагато краще, ніж у міській раді, де мером ваш друг Душко. Наприклад, у понеділок після виборів міська рада гуділа так, що вже після обіду не можна було ні довідки взяти, ні консультацію отримати. А щодня з кухні запахи йдуть такі, що неможливо пройти до земельника чи секретаря. Мер, коли агітував за себе, то сам говорив не раз, що його Мадестовна щодня каже йому: "Толя, не пей!". Таких п'янок і гулянок, як у Душка, немає ніде! А Войтко - дуже порядна людина, як і його покійний батько, який є Почесним жителем Баранівки!!!!!!

      Видалити
  5. Анонім29.10.15, 12:24

    Якщо робота робиться, то яка різниця де начальник? Адміністрація он рік була без голови, але ж район від того не розвалився

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім29.10.15, 13:12

    Не звертайте уваги. Видно прийшов раз в 100 років, не застав на місці, то обідився.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім31.10.15, 08:46

    Напевно треба дякувати працівникам ПФ, які технічно виконують всю роботу-приймають людей, обслуговують, ВИСЛУХОВУЮТЬ все те лайно в адрес уряду.
    А начальнику там по "большому счету"-НАС_РАТЬ. Аби Житомир пальчиком НО-НО не робив.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім31.10.15, 10:50

      Так кругом у всіх держустановах. Нас аби Жмтомир не но-но, а у Житомирі аби їх Київ не но-но.

      Видалити
  8. дякую Вам за контактну інформацію Пенсійного фонду( електорнну адресу, скайп), а завтра перевіримо , як відповідають на листи , а то в телефонних розмовах тільки вічливе хамство чути . Таке відчуття , що працююють "одні королеви"!!!!!

    ВідповістиВидалити