09 грудня 2014

Із Баранівки в зону АТО поїхав відремонтований КамАЗ

5 грудня із Баранівки в зону проведення антитерористичної операції поїхав відремонтований КамАЗ. Цей автомобіль перебував при 10-му батальйоні територіальної оборони, але він потребував капітального ремонту двигуна, ходової та ін.. Керівництво батальйону звернулося з проханням про допомогу до Баранівської райдержадміністрації.

Дякуючи найбільшим промисловим підприємствам району, КамАЗ був відремонтований та переданий у користування 10-му батальйону.

На капітальний ремонт двигуна було зібрано більше 19 тис.грн.. Двигун та гальмівну систему відремонтували підприємства з Новоград-Волинського району. Сільськогосподарськими підприємствами Баранівського району в автомобіль поставлено нові акумулятори.

Поїхав відремонтований КамАЗ до місця дислокації 10-го батальйону не порожнім: обрізки та пелети, які допоможуть бійцям зігрітися в польових умовах, продукти харчування, теплі речі - збирали всім районом.

"Я дуже вдячний, і не тільки я, все командування, всі хлопці. Ми дуже вдячні всій громаді. Чекайте нас з перемогою!", - подякував водій вантажівки Геннадій.





4 коментарі:

  1. Марія10.12.14, 22:45

    Удачі тобі солдате...

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім10.12.14, 23:09

    А все-таки дружний у нас народ. Весь район дружний! Дивлюся і по школам діти збирають і дорослі привозять хто що може. Коли є така єдність, то нас ніхто не переможе!!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксана11.12.14, 13:40

    11 пиріжків... Я ледь стрималась, щоб не заплакати. Мене переповнює почуття гордості за наших людей, за нашу країну. Я горджусь тим, що я українка!

    ВідповістиВидалити